Ik vond je al zo stilletjes meis! Neem goed je rust zodat je kindje nog even binnen blijft! Heel veel sterkte!
jeetje Dani wat is dat schrikken. Sterkte en indd het is erg balen maar alles voor je kleintje die moet nog eventjes groeien. Ik hoop dat hij/zij lang nog blijft zitten en jullie gezond blijven. Dikke kus voor jouw en je baby en je 2 mannen.
Dani: sterkte zeg, hou het rustig. Gelukkig houden ze je goed in de gaten maar als je het niet vertrouwd aan de bel trekken. Schrikken zeg. Knuffel van mij en mijn mannen
Dani, oei dat is schrikken zeg. Snap dat het moeilijk is om bedrust te houden maar als daardoor de kans groter is dat de kleine nog even blijft zitten........ Heb je nu ook hulp in huis voor Jarno? Heel veel sterkte!!
Dani: he bah, wat schrikken zeg! Sterkte. Hoop dat de kleine door de rust nog even kan blijven zitten.
Pff dani, das nie niks zeg! Heel veel sterkte. Hoop dat je hulp hebt voor Jarno. Niet leuk....maar zoals iedereen zegt, beter als de beeb nog even blijft zitten! Denk aan je en duim voor je dat alles goed gaat komen. Liefs
Hey dames bedankt voor de lieve reacties.. Ik doe heel rustig n vind het wel moeilijk om dingen uit handen te geven.. maar t is niet anders.. M`n zusje was er gister en is er vandaag voor Jar en mij Arie is 2 daagjes werken. Zat zon en maandag is Arie thuis di en woe kan Jarno naar kdv moet ik alleen ff beetje hulp voor mezelf zien te regelen en daarna zien we wel! Gisteravond rommelde het ontzettend, maar is gelukkig toch weer afgezakt. Nou ik ga nog ff afleiding zoeken en dan komen ze straks van de ctg enz weer.. ff bevestiging. Ik hou jullie op de hoogte (niet elke dag hoor )
Dani: leef met je mee. Toch veel spanning en geregel. Sterkte.. Hier: schoonvader scan en echo gehad en alles is goed. Hij heeft een hele hoge bloeddruk dus hopen dat als die naar beneden is alles weer goed gaat
@dani, sjongejonge wat een spanning. Gelukkig is het weer afgezakt. Fijn dat je voor de komende dagen al rond bent met hulp. Nogmaals sterkte!!! Je kunt het vast nog even volhouden! @Sawi, pff ook niet niks hoor. Neem aan dat hij nu medicatie krijgt? Hoe gaat het met je moeder en met jou? Heb je je eigen grens nog wat kunnen bewaken? Hier een ondeugende en brutale peuter. Hij slaat er op los joh! Maar het volgende moment is hij weer poeslief....zucht. MOrris gaat als een speer. Krijgt nu ook fruit en smult ervan hahaha.
Joss: lief dat je het vraagt. Schoonvader heeft veel medicatie maar lijkt het daar nu mee onder controle te hebben. Moeder gaat goed heeft hulp nodig. Vandaag was te veel. Maar nu weekend dus mijn vader is thuis dus hoef niet perse naar mijn moeder en schoonouders redden zich nu wel. Wilde eigenlijk iets leuks gaan doen met de kids maar mijn man kwam thuis en zei dat hij morgenvroeg moest werken Nou ja ga denk ik met bas en max cakejes maken of zo en gewoon thuis blijven. - handjes vol met een peuter he Max moet 1 a 2 min op de mat als hij iets stouts heeft gedaan. Na 5x meteen terugzetten blijft hij vaak zitten mukken. Ik vindt 2 best een pittige leeftijd tenminste ik vind het echt dat ze al testten wat doet mama?? hoe ver kan ik gaan?
@dani fijn dat je hulp in de buurt hebt en we snappen het dat je niet altijd ons op de hoogte kan brengen. Thuis gaat voor he. Zorg goed voor jezelf en je baby. De rest red het wel dat weet ik uit ervaring. @Sawi Met med moet het indd goed onder controle te krijgen zijn maar wel in de gaten houden hoor want lang een hoge bloeddruk houden is ook niet goed voor je lichaam. Geeft dan uit eindelijk wel hart problemen enz. Balen dat je man moet werken maar wel leuk om dan evengoed wat leuks te gaan doen. @kindjes van 2. Die van ons test vooral haar papa. Vanavond weer een ruzie/dicussie die eeuwen lijkt te duren over wel of niet onder de douche. Dan wil ze wel en komt ze de badkamer in wil ze weer niet. Ik lag op bed met Kate en wilde het even aanzien maar na 10 min heb ik Kate maar even weg gelegd. Ze haalt dan echt het bloed onder de nagels van mijn man vandaan. Bij mij is 1 minuut mokken en dan lijd ik haar af en is het goed. Maar ze doet het bij mij ook wel hoor. Gooien met spullen is momenteel erg favoriet en huilen om alles. Ook op de grond laten vallen is erg leuk. Ik laat haar gewoon liggen ook al is dat soms moeilijk. Lilly heeft vandaag gesmeerd met poep op het kdv. Ze wilde blijkbaar niet slapen en dacht wat kan ik dan doen of zo iets. Achteraf was ze ook vies van zichzelf en erg onder de indruk ervan want ze riep daar de hele middag vies en toen ik vroeg wat ze gedaan had deed ze haar handje bij haar billen en riep bah. Toen ik haar kwam ophalen had ze 8 verkleedsetjes aan over elkaar heen en grote gele hoed op. De leidster zei al je gaat lachen als je haar ziet en indd ze was zo rond als dik trom en dan die hoed erbij echt geweldig. We gaan morgen haar grote nicht ophalen die blijft slapen en dan zondag gaan we Lilly`s verjaardag vieren ik heb voor een weeshuis in huis gehaald. Heb er helemaal zin in. Prettig weekend allemaal
@Dani: Jeetje...hopelijk blijft je kindje nog ff zitten om nog lekker door te groeien. Niet niks allemaal, lijkt me ook echt een nare situatie allemaal. Veel sterkte! @Sawi: Gelukkig dat de scan en de echo er goed uit zagen. Nu maar hopen dat die bloedruk gaat zakken. Snap heel goed dat je er ff tussen uit wilde gaan met je gezinnetje. Hoop voor je dat dat snel gaat gebeuren. Veel plezier morgen met de cakejes bakken, zal wel een heerlijke kliederboel gaan worden met die kleine handjes hahhaa.
@Victoria: Sorry helemaal vergeten Nog van harte gefeliciteerd met Isis haar 2e verjaardag! Heeft ze het leuk gehad?
Hey Ff snel nog een reactie Hier alles nog rustig gelukkig nog 10daagjes te gaan. @Isis nog van harte met je 2e verjaardag! @Sawi oei beterschap met je schoonvader! Jarno heeft sinds gister de waterpokken en heftig ook nog.. dacht dus dat ie het al gehad had haha Voor nu kan t geen kwaad ik hebt zelf ook gehad alleen na de geboorte als ze nog niet zijn ingedroogd.. ach we zien t wel @ Jessica oeh bah met poep smeren.. tijd voor zindelijkheid haha Succes Liefs
@dani, fijn om van je te horen! 10 dagen vliegen normaal om, maar ik denk dat ze voor jou voorbij kruipen...Balen zeg he dat Jarno nu waterpokken heeft! Beterschap voor je ventje. Ik duim voor je dat alles goed mag blijven gaan!!! @jessica, hahaha grappig zeg dat ze zo ingepakt was. Bah smeren met poep.....gelukkig heb ik dat hier nog niet meegemaakt. Frustrerend is het volgens mij om te merken dat ze je man zo uittest. Lastig nu met Kate erbij he? Ik vind dat namelijk wel, heb al gauw het gevoel dat ik Morris tekort doe omdat Vince zo bewerkelijk is. @sawi, ohww das balen dat je man dan nog moet werken....heb je wel een leuke dag gehad? Vandaag gewerkt. Relaxt dagje aangezien er na half 10 nog maar 1 client was Daarmee geshopt, gesport en koffie gedronken. Wat een leuke baan heb ik soms toch hahaha. Morgen nog een dagje (ook weer met diezelfde client....de rest is op verlof) en dan een dagje vrij. Sinds ik kids heb vind ik het wel dubbel om de weekenden te moeten werken. Enerzijds fijn aangezien ze niet naar de oppas hoeven. Anderzijds zijn dat de 2 dagen dat je normaal wat meer tijd per kind, voor elkaar en voor jezelf hebt... Maar klaag niet hoor , ben me ervan bewust dat je (helemaal in deze tijden) blij moet zijn met een leuke, vaste baan bij je om de hoek!
@Joss Ik dacht de eerste 2 weken ongeveer dat ik het wel goed deed en dat ik me niet schuldig hoefte te voelen maar sinds daarna is het elke dag weer raak. Lilly moet ik de hele dag corrigeren en dan schiet Kate er wel eens bij in. Ze ligt vaak in de box of in de wipper maar ze maalt er ook niet om lijkt wel omdat ze nu al weet denk ik dat als Lilly er niet is(kdv of `s avonds) we alle tijd voor haar hebben. Maar ooh dat gevoel en dat word alleen maar erger denk ik. Hoe doe jij het met de jongens omdat je nu ook fruit geeft lukt dat een beetje?? Ik vind weekenden werken ook niet leuk meer maar niet omdat mijn man vrij is want die werkt ook maar er is altijd wat leuks te doen en ik ben de enige van mijn vrienden die weekenden werkt, gelukkig werk ik er nog maar 1 in de maand en het voordeel is dat ik er door de week meer ben en dat is ook wel leuk maar ach. @Dani oooh de waterpokken sterkte met jarno. Heeft hij veel jeuk?? Nou aftellen gelukkig zit hij/zij goed. Verevelend de reden waarom hij gehaald gaat worden maar je hebt wel langer plezier straks zo zag ik het maar. We hebben zoveel lol met de meiden dit weekend want mijn nichtje van 10 logeert nu. De meiden hebben cupcakes versiert en ik geloof wel 30 min onder de douche gestaan om Lilly daarna half aan te kleden om daarna Kate in bad te doen en lilly begon zich weer uit te kleden die wilde nog even in bad. Voor we het doorhadden stond ze al weer naakt.(kan zelf haar luier afdoen). Lekker haar verjaardag morgen vieren we hebben er zin in. @Victoria Gefeliciteerd met Isis. Gaan jullie het dit weekend vieren??
Jessica: veel plezier met Lilly haar verjaardag. Leuk zo'n ouder nichtje in huis en handig Dani: gaat het of heeft het nog gerommeld? All: fijne zondag
hoi allemaal, Ben ik ook weer eens. Joss en jessica: het verdelen van de aandacht over 2 kids lijkt me ook echt lastig. Kan ik me af en toe wel zorgen om maken maar als het zo ver is komt het vast wel goed. Dani: beterschap voor Jarno. Jullie treffen het ook niet he? en jij met rust op bed en jarno waterpokken Gisteren hebben we Nathans verjaardag gevierd. Was erg gezellig. nathan is heerlijk verwend en had al heel snel door dat alle visite voor hem kwam en cadeutjes meenamen nog even een fototje
Hey Jarno heeft ontzettende jeuk! heeft de hele nacht niet geslapen en wij dus ook niet! niet heel handig nu maar t is niet anders.. hij zit er ook veschrikkelijk onder en er komt nog steeds bij! Echt heel heftig! Sawi hier rommelt het elke avond iets maar t valt nog mee vanmorgen ctg was weer goed morgen terug komdag zkh. ben benieuwd.. @ Juffie wat een geweldige foto! Nog van harte! Is hij lekker verwend? @ Joss ja ik zoek een beetje aflleiding maar de dagen duren idd lang! @Jessica haha gezellig geniet ervan! xxx