hey dames dani van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!! leuk man wisten jullie eigenlijk dat jullie een jongen zouden krijgen!!! pinquin goed bezig een uur gesport!! ik zou gisteren een uur body combatten maar was niet fit!! dagdromer oh dat is wel een tegenvaller.. en wat zijn nu de afspraken verder?? dimmel mooi ventje hoor!!! En hier gaat ook alles goed....ik ben namelijk weer ZWANGER!! Ik had in december mijn spiraal er uit laten halen en bij de eerste ronde was het gelijk raak ik kan het nog niet geloven want bij de andere twee zwangerschappen moesten we 9 en 7 maand wachten en bij de mk waren we gelijk zwanger dus we zijn toch een klein beetje bang... ik mag 7 feb na de vk en dan zullen we wel meer horen sorry voor mijn ego berichtje!!
Mama05: gefeliciteerd, hou je ons op de hoogte. Een 3e dat hoor ik op school steeds vaker. Zelf ivm helpp en gezondheid is het beter om hier geen 3e maar als ik moeders van een 3e in verwachting zie o wat kriebelt het dan weer. Geniet ervan. Dag: niet prettig een te hoge suiker. Dimmel: leuk een Cars kamer. Hier: voet doet erg zeer mijn man is in het buitenland en kan haast niet lopen vannacht moest ik eruit voor Bas (hoeft anders nooit) denk als hij nog een keer wakker wordt leg ik hem naast me in papa's bed. Maar gelukkig hij ging weer slapen. HA zegt dat de banden zijn opgerekt maar omdat het midden in mijn voet is, is er niets aan te doen.:x Nou we wachten af. Mannetje komt vannacht weer thuis gelukkig.
@ Mama Van harte gefeliciteerd wat leuk een 3de. Wanneer ben je dan uitgerekend ergens in Oktober denk ik?? Wat gaaf dat het zo snel ging. Bij Kate was ik ook binnen 2 maanden zwanger en voor lilly 2 jaar is geen touw aan vast te knopen soms. @Dag Jeetje wat spannend of het suiker is. Maakt het verder nog uit behalve dat het kindje misschien nog groter word?? Ach Kate was 9 pond en ging ook gewoon hoor. Ik ben een beetje uitgescheurd maar zonder knip kwam ze zo naar buiten(nou ja bij wijze van spreken dan haha). Hoe groot was Stan bij geboorte en was je bevalling toen erg zwaar?? Misschien handig om je angst ook te bespreken met de vk want soms hebben ze extra tips en staan ze je beter bij dan. Wat fijn dat Stan naar het psz mag heeft hij er zin in en heb jij er zin in?? Wel lekker straks bij je verlof heb je wat uurtjes voor jezelf. @sawi wat vervelend dat je voet pijn doet en je man niet in de buurt is en dan ook nog zal je zien moet je nog extra je bed uit ook. Alsof die kids het ruiken he. Gelukkig komt hij weer thuis en mag je lekker met je voetjes omhoog. Ik denk dat Kate krampjes heeft en hongerig is en een sprongetje heeft. Lekkere combo dus. We hebben gisteren friso extra gekocht en doen nu 2 schepjes van dat erin en ze doet het er nu beter op. Ze is gewoon echt een wakkerige baby en wil veel op schoot zitten en dat was/ben ik niet gewend van Lilly. Lilly sliep lekker overdag en in haar bedje en Kate slaapt 30 min of zo tussen de voedingen in in haar bedje en de rest wil ze in mijn armen slapen. Nu kan het nog even woensdag ga ik weer werken dus ben ik er weer minder. Kijk er erg tegenop om weer te moeten werken. Ik ben net pas aan alles gewend met het hh en 2 kinderen en sociaal leven en nu dit moet ik weer opnieuw alles gaan indelen. En hadden ze mijn rooster ook nog eens verkloot dus niks klopte voor maart heb steeds moeten bellen en mailen maar het is gelukt maar baal er erg van wilde hier nog niet mee bezig zijn in mijn verlof. Ik dacht dat Lilly ook haar hele gebit al had tot ze gisteren ineens begon te kwijlen als een gek en hangerig werd en huilerig en jahoor er komt een kies door. Daarbij is ze erg verkouden dus al 2 avonden hoesten elke 10 sec en huilen erna want het doet zo pijn. Zo zielig rond 0.00 viel ze vast in slaap en hoeste ze niet meer en gewoon om 8.00 wakker worden he. Wij al 2 nachten brak en slaap tekort van het hoesten en huilen en dachten ze gaat nu wel echt wat langer slapen, niet dus. Ik ga zo mijn meiden weer ophalen laatste dagje wennen voor Kate dan moet ze gewoon mee doen met de rest. gr
mama05, van harte gefeliciteerd! Dat is nog eens goed nieuws!! Voel je je goed? Dimmel, leuk cars! Sawi, balen van je voet. Misschien ook nog iets gekneusd? Duurt altijd lang en je voet beweegt altijd natuurlijk. Beterschap! Jessica, alweer aan het werk volgende week. Wat vliegt de tijd. Stan was 8 pond maar na de hele mikmak van bevallen toch nog met een spoedkeizersnede geboren. Lag verkeerd en hij paste niet. Gelukkig moet ik vanwege de eerdere ks toch overgedragen worden aan de gyn. met 36 weken. Daar bespreek ik mijn angst wel. Want die heb ik nu eenmaal.... Verder hoeft de suiker geen gevolgen te hebben. Bij echt serieus hoge glucosespiegel die niet te controleren is met dieet of unsuline kan er een longrijpingsprobleem van de baby optreden. Gelukkig word ik goed in de gaten gehouden dus laat het maar op me af komen. Peuterspeelzaal lijkt me erg leuk voor hem. Dus we hebben er zin in!
iedereen bedankt voor de felicitatie ik voel me goed en heb nergens last van behalve de moeheid en soms licht in mijn hoofd (maar dat kan ook door mijn verkoudheid komen) jessica ik denk zelf oktober maar de vk zegt dat het 21 september is maar we gaan uit van 5 oktober want ik heb zo`n clearbleu gedaan en daar was ik 4-5 weken dus we zullen op de termijn echo wel zien hoe lang!!!ik hoop oktober!!!!
mama05: gefeliciteerd! Dani: wat een geweldige foto's. Dag: leuk dat Stan naar de psz gaat volgende week. Ben benieuwd hoe hij het vindt! Vervelend trouwens van je suiker. Hopenlijk valt het mee! Dimmel: leuke foto van jullie knul. Groot alweer hoor. jessica: oh bah alweer bijna aan het werk Sawi: beterschap met je voet. Lastig vooral omdat je man ook niet thuis is.
Jessica; vervelend hoop dat ze het goed blijft doen op de extra voeding. Een wakker en beweeglijk kindje heeft meer nodig. Niet fijn dat ze ook nog eens je rooster hebben omgegooid hoop dat je snel je ritme weer vindt. Hoe gaat het eigenlijk met je man? Dag: banden opgerekt in mijn voet maar denk daarbij ook gekneusd omdat mijn enkel 2x zo dik blijft. Alleen niets helpt dat is wel balen. Gewoon doorgaan zeggen ze. Nou makkelijk praten Gelukkig heeft Bas weekend dus geen heen en weer geloop naar school, morgen uitvaart en crematie van gehandicapte oom dus kan ik effe rustten. Gelukkig blijf jij goed onder controle toch best spannend. Hoop dat de suiker stabiel wordt.
Dani: wat een leuk kereltje! Geniet er lekker van. Dag: ik moest wel even hardop lachen dat je bang was om te bevallen van een olifantje.... maar ik kan me voorstellen dat het voor jou niet zo grappig is, hopelijk krijg je straks goed nieuws. Mama05:Gefeliciteerd! Wat leuk een derde. Volgens mij ben je de eerste van ons clubje die zwanger is van de derde toch? Wel leuk om te lezen dat de ene bevalt en de volgende weer zwanger is. Ben benieuwd wie jou opvolgt Juffie? Isis wil nog niet op het potje. Ik vraag het wel regelmatig, maar ze geeft duidelijk aan dat ze niet wil. Bij Nils lukte het pas echt toen hij er zelf aan toe was. Daarvoor vertikte hij het om op de wc te zitten. maar toen hij ging zitten was hij ook snel dag en nacht zindelijk. Verder is Isis een heerlijk vrolijk meisje. Ik vind deze leeftijd echt geweldig. Isis vraagt de hele dag 'is dat nou?' en constant wijzend met haar vingertje en dan de woorden nazeggen. Ik heb het idee dat zij veel sneller met haar taal gaat dan Nils. Met Nils moeten we nu steeds naar de oogarts. We moeten steeds één oog afplakken, maar tot nu toe heeft het nog niets geholpen. Baal daar erg van, want dat plakken vindt hij helemaal niet leuk en dan levert het ook nog eens niets op. Eind maart mag hij voor het eerst naar school, ben heel benieuwd. Nils is nooit naar de PSZ geweest, omdat hij twee dagen naar het KDV gaat. Bij Isis ben ik ook niet van plan om haar naar PSZ te doen, want ook zij gaat 2 dagen naar het KDV (dinsdag en donderdag) en die andere dagen moet ze ook vaak echt even bijkomen. Fijn weekend allemaal!
vic, ja moet er soms zelf ook wel om lachen maar ergens geeft het me ook wel de bibbers. En olifantje is natuurlijk niet vervelend bedoeld......anders zou ik bijna alle kindjes in de familie zo moeten noemen. Bij ons helaas veel hele grote kindjes in de familie. Geen een onder de 8 pond en zelfs al een 12 ponder gezien. Hoop gewoon dat het een beetje binnen de perken blijft. Zou zo graag vaginaal bevallen en de baby meteen op mijn buik krijgen. Maar ja, we zien wel! Fijne zondag iedereen. En veel plezier voor degenen die allerlei leuke dingen gaan doen vandaag.
Hey allemaal! @ Dag ik hoop ook voor je dat het binnen de perken blijft. Vriendin van mij was van de 1e ook bevallen van een10 ponder. Ze had maar een paar hechtingen dus het viel mee. probeer je er niet te druk over te maken (makkelijker gezegd dan gedaan) @ Mama05 wat leuk een 3e! gefeliciteerd! nee we wisten niet dat we een jongen kregen maar had wel een beetje een voorgevoel @ Vic Jarno wil ook nog niet echt op t potje.. ach we wachten tot de zomer dan proberen we t eens. Hij moet eerst maar eens wennen aan de nieuwe situatie. We stimuleren hem wel voor t douchen enz ff te gaan zitten. @ Sawi beterschap met je voet! Auwie klinkt pijnlijk! @ Dimmel leuke foto! Wat een kereltje alweer! @ Jessica. Poeh alweer aant werk! Moet er niet aan denken! Ik zit nog vor m`n uitgerekende datum dus ik hoef voorlopig nog niet, maar wat gaat het snel zeg! Spannend hoor allemaal. Trek je het wel een beetje? Heb je alwel eens Infacol gebruikt tegen krampjes? Hier helpt het ontzettend goed! Bij Jarno was het net nieuw, toen al gebruikt en nu gebruiken we t weer! -- Hier gaat het prima! Jarno is echt hele verhalen aant vertellen en van de week zegt ie: m`n sokken zijn nat! Dus ik: nee die zijn niet nat.. Jarno: nee droog he en ik ben groot en Arjen klein, warm en koud al die tegenstellingen. Wel grappig de kraamhulp dacht dat ie 3 was! haha En van t CB stond ze ook al ff te kijken. Hij praat gewoon heel duidelijk en loopt ruim voor lijkt het wel.. (mam en pap weer trots ) FIjne dag! Liefs
Hallo @mama05, wat een fantastisch nieuws zeg! Zo snel in verwachting van nr 3. Geniet maar lekker van de zwangerschap. @dani, leuk dat Jarno zo gek is met Arjan. Lief he om dat te zien. Hier smelt ik ook elke dag wel even hoor, als Vince dan zeg 'Mos lief, Mos knuffel ahhhh' hahaha zoooo schattig joh. Knap dat hij al zo goed praat! @Sawi, ai ai beterschap hoor! Red je je een beetje met de kids? @Vic, Vince wil ook echt niets van het potje weten. Ben vanochtend op het bureau geweest en ze zeiden idd komt vanzelf. @Dag, hmm hopelijk niet een 10/12 ponder Kan me voorstellen dat je die als olifantjes bestempeld hihi... Vanochtend op het CB geweest met Vince en Morris. Allebei precies gemiddeld in lengte en gewicht. Vince weegt nu 13.6 en is 90.5 cm. Morris weegt alweer 8230 en is 68.5 cm. Vince kon volgens arts al goed praten en deed alles prima. Morris mag beginnen met brood....en dat doet hij al heel goed. Kauwt alsof hij nooit anders heeft gedaan Vince is alleen flink verkouden nu en heeft een rood oortje, even in de gaten houden....Hij hoest zich ook een ongeluk, arm ding. Ik had het 2 weken terug al, dacht dat ze het niet meer zouden krijgen maar dus toch, helaas.
@dag van Anaïs wist ik dat ze groot was. Niet dat ze zó groot was. Had ik dat geweten, dan was ik heel angstig de bevalling ingegaan denk ik. Mocht er ooit een derde komen wil ik met 37 weken worden ingeleid. @ sawi hoe is het met je voet? @ mama05 gefeliciteerd! @ dani fijn dat Arjen boven zijn geboortegewicht zit! @ Joss mooie cijfertjes voor je mannen. Vond je het geen gedoe met allebei naar het cb? (Ik vond het los van elkaar fijner, bracht de ander dan bij mijn moeder) Vandaag ook naar het cb geweest. 12.9 kg en 89 cm. Had blijkbaar een dubbele afspraak staan. Ook nog voor BMR en MenC maar omdat Anaïs een beetje aan het rommelen is, tandjes die doorkomen, erg moe, veel hoesten, stelde de arts voor het met 2,5 te doen omdat haar weerstand nu al verlaagd is en met de griep enzo die heerst leek het haar beter. En mij ook trouwens. Bij de verpleegkundige waren we snel weer weg. Ze vond haar erg vlot in ontwikkeling! Erg vlot met praten( 5 6 woorden zinnen, liedjes zingen). Ze moest op een pop aanwijzen wat de ogen/oren/buik en dat soort dingen waren. Trekt ze het jasje van de pop uit roept ze PIEMEL! Ik geloof dat ze de test voor lichaamsdelen herkennen wel gehaald heeft. Voor Dimmel of Dani 12.9/89cm en maatje 92
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 89 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (okt 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); ? gram, 88 cm, maatje 86/92 ('10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 12.900 gram, 92 cm, maatje 92 (31 jan '11) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 11.900 gram, 88.5 cm, maatje 92/98 (25 jan '11) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 13.600gram, 90,5 cm, maatje 92 (31 jan '11) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 12.300 gram, 91 cm, maatje 92/98 (jan '11) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 10 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Januari: 28: Jayden en Mamavanmuisje 31: Anais en Pinguin Februari: 29: Jarno en Dani CB Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 September 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1978 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm) Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm) Arjen Robert en Dani (19 januari 2011, 2810gr en 45 cm) Zwanger: Juffie: 20 febr 2011 Dagdromer: 13 apr 2011 Mamavanmuisje: 05 aug 2011 Marleen: - - - Dames die er voor gaan: Dimmel vanaf Juli 2011! Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames @ ping en Joss heb de gegevens gewijzigd en ook afspraak van mezelf.
@Mama05: Gefeliciteerd met je zwangerschap Vrijdag naar het cb geweest en alles was goed Geen opmerkingen of aanmerkingen. Dimmel of Dani zou 1 van jullie dat willen veranderen? De datum was 28-01 13,2 kilo 89,5 cm maat 86/92
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 89 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (okt 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); 13.200 gram, 89.5 cm, maatje 86/92 (28 jan '11) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 12.900 gram, 92 cm, maatje 92 (31 jan '11) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 11.900 gram, 88.5 cm, maatje 92/98 (25 jan '11) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 13.600gram, 90,5 cm, maatje 92 (31 jan '11) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 12.300 gram, 91 cm, maatje 92/98 (jan '11) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 10 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Februari: 29: Jarno en Dani CB Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 September 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1978 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm) Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm) Arjen Robert en Dani (19 januari 2011, 2810gr en 45 cm) Zwanger: Juffie: 20 febr 2011 Dagdromer: 13 apr 2011 Mamavanmuisje: 05 aug 2011 Marleen: - - - Mama05: - - - Dames die er voor gaan: Dimmel vanaf Juli 2011! Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames @mamavanmuisje gegevens zijn gewijzigd! @mama05 ik heb je bij de zwangere gevoegd
Ego-bericht botje in mijn voet verschoven. Fijn dat ze daar na 2 weken achterkomen. Maar goed nu 2 weken ingetapt en misschien daarna nog eens 2 weken en ik heb ontstekingsremmers. Loopt uiteraard niet handig maar wel 1000x fijner dan als er een botje door je voet heen wringt. Dus hopen op een snel herstel. Bas wordt volgend weekend 5 dus hoop dat ik dan weer op de been ben. Tape heb ik dan nog wel maar hoop dat de pijn dan weg is
Beterschap Sawi! Dat klinkt inderdaad niet fijn! Dani ik zag een topic van je over Arjen dat hij moeilijk poept? En je vraag over lactulose. Ik heb voor Anaïs best een tijdje lactulose gebruikt.(zij verstopte door johannesbroodpitmeel). Het is ongevaarlijk en zorgt alleen voor een makkelijkere stoelgang. Toen ze pap mocht ben ik buikjespap van Nestle gaan gebruiken en geen lactulose meer. Ook deed ik op een fles van 150cc 4 schepjes erin. Moet wel zeggen dat Anaïs een stevige dame was en dat wel kon hebben Mijn gezicht staat in brand. Het is rood, jeukt, heel droog en mijn wenkbrauwen hangen bijna over mijn ogen heen. Dokter denkt een allergie voor iets? Dus nu aan de antihistamine. Mijn handpalmen en voetzolen jeuken ook. Brrrrr wat voel je je dan ongemakkelijk.
hey @ ping dankjewel! het poepen gaat nu op zich wat makkelijker maar heb het al wel in huis. Bij Jarno ook ooit eens geprobeerd. Hij heeft ruim 2 dagen niet gepoept dus maakte me beetje zorgen. Het is nu nog wel heel stevig maar t lijkt iets makkelijker te gaan. We gebruiken ook Infacol tegen overtollig lucht e.d. misschien dat dit ook iets helpt. Oei vreselijk die jeuk! Weet je niet waar je allergisch voor bent? Ik had na de zwschap van Jarno een andere pil (stediril) ipv kmicrogynon en toen zat ik ook helemaal onder de bulten en jeuk! bah sterkte ermee!! @ Sawi beterschap meis! vervelend dat ze er nu pas achter komen! Hopelijk is de pijn gauw weg! @ mamavmuisje fijn het oke was bij CB! Jarno is lekker op kdv heb em vanmorgen weggebracht (tevens m`n werk ) collega`s stonden versteld dat ik er alweer was haha Arjen is aankomende nacht alweer 2 weken en ik voel me prima! haha moet wel oppassen dat ik niet te veel doe! Arjen net gebadderd en flesje gegeven die slaapt als een blok! Arie is werken ds ff t rijk voor me alleen.. heerlijk die rust! vanavond weer kraamvisite.. ach hoort erbij Liefs