hmmzzz niet meer....zag het toevallig in een blad waarin ik aan het bladeren was gisteren! Was gisteren van 18 tot 24 uur...sorry!
zo meiden hier ben ik ook weer eens! sorry .... Hier gaat zo alles zijn gangetje dat ik gewoon niet veel te melden heb haha! Hoe zeggen jullie kids bladeren?? Diego zegt het zo grappig Blali haha echt geweldig. Kreeg eergister op me werk te horen dat ze nog niet wisten of mijn contract eind nov verlengd wordt. kon zelfs zo zijn dat ik het pas 1 dag van te voren krijg te horen. Nou heb haar toch ff gezegd dat ik nu al ga solliciteren hoor! Ga niet in afwachting zitten. Heb al open sollicitatie voor tabakswinkeltje hier op de hoek. Die zijn sinds maandag al dicht wegens ziekte dus misschien dat ze een extra kracht kunnen gebruiken. @jessica oeh vervelend nagels bijten. wilde pleisters zeggen maar ja om dan om alle 10 de vingertjes pleisters te doen ziet ook niet echt uit! Meiden ben nu in totaal 3,5kg afgevallen! maar ga vndg een digitale weegschaal kopen deze wat ik nu heb is al 4jr oud en doet raar!
Hey dames! Nou 2 drukke dagen op kdv gehad met fotograaf maar volgens mij zijn de foto`s super leuk geworden! @ Dimmel ze mogen je niet 1 dag van te voren laten weten of je contract verlengd word volgens mij. Kijk maar eens in de CAO! ze moeten het volgens mij zeker een maand van te voren melden.. Goed joh! al 3,5 kilo! @ Joss haha eerst ff lekker maken en dan zeggen dat t voorbij is he?! Villa happ is failliet!! balen zeg heb nog een bon van 25 euro liggen! Ik zag laatst al in Zwolle dat ie dicht is, nu in Deventer en Kampen ook al.. @ Ping en is de lekkage inmiddels weg?? @ Jessica slim! andere kleertjes mee jammer als ze vies worden! Hoe is het nu bij jullie? och dat spul pas vanaf 5 jr dat wist ik ook niet! hmm andere oplossing weet ik niet echt.. de ha dan? Jarno is smorgens ontzettend vroeg wakker. 6 uur kwart over 6.. en dan ook niet meer slapen he.. niet in z`n eigen bed en niet bij ons.. ben allang blij dat ie snachts niet meer komt.. *afkloppen* maar dit is ook best vermoeiend.. ik wil wel es uitslapen na 2 dagen werken.. Zaterdag gaan we uit eten steakhouse Epe (alweer) haha en dan gaat ie een nachtje bij me ouders logeren.. Kijken of we het dan misschien doorbreken.. Zal ff foto plaatsen (eindelijk!) hihi Liefss
Dimmel: zou ook door solliciteren. Hoop dat je snel een leuk baantje vindt. Dani: hier ook zo'n vroege vogel, balen Erg leuke foto's zeg van Jarno Jessica: oei nageltjes bijten. Misschien een soort handschoentjes tijdelijk aan doen. Maar ja ze zal ze wel uittrekken zou Max tenminste doen. Joss: dat scheelt veel geld he! Koop vaak daar mijn kleertjes alleen nu even niets nodig. Gisteren op MP wel een skipak en snowboots gekocht kon ik hier om de hoek ophalen en een koekiemonster shirt.
@ Dani leuke foto`s wat een knul is het al geworden. Ik wist ook niet dat het pas vanaf 5 jaar was hoor. Dacht wel zo iets want het is echt troep maar had me er niet echt in verdiept dit zei het cb. @ Sawi Ik ben al lang blij als ze haar handschoenen deze winter aan houdt. Ze gooide ze vorige winter steeds uit dus denk dat het nu ook geen nut heeft met bijten. Maar dank je wel voor de tip. @ Dimmel Ik heb er ook even aan gedacht om het afte plakken maar dan kan ze weer niet spelen enz. Goed zo van je 4 kilo. Je gaat de goede kant op. We zijn gebeld door het cb en worden maandag of dinsdag nog eens gebeld dan hebben ze meer researsch gedaan. Tips tot nu toe waren afleiden en niet teveel zeggen niet doen dan word het een spelletje. Nagels lakken was ook een tip dus dat ga ik vanavond doen. De baby is aan het indalen. Bij lichamelijke inspanningen(zelfs bij lopen al) doet het na een minuutje erg pijn in mijn zij en heb ik echt steken en moet ik echt even gaan zitten. ( fijn als je net terug loopt van het boodschappen doen). Dus ik loop als een schildpad en probeer om en om wat te doen. Volgens mij duurt het niet lang meer want ze is al wat gezakt. Thuis gaat het al beter mijn man lijkt ineens wat meer het van onze kant te zien en helpt meer met Lilly verzorgen en is weer heel lief voor mij. Ik ben hier erg blij mee. Valt een hoop last van mijn schouder af zo. Ik vind lilly ontzettend lief maar ze is momenteel niet makkelijk om hele dagen alleen te verzorgen en het hh erbij te doen en nog eens me zorgen maken om alles. Gelukkig heb ik veel hulp bij mijn ouders. Mijn man heeft avonddienst dus deze week mocht ik lekker eten bij mijn ouders. Mijn zusje komt volgende week de laatste dingentjes in huis doen en uitzoeken. Lilly is mooi niet op de foto`s gegaan bij de fotograaf van het kdv. Ze vond die man niet leuk en weigerde dus te gaan zitten op het doek. Ze heeft gehuild en een drama gemaakt daar. Ze ging wel op de groepsfoto op schoot bij de leidster. We hebben echt een eigenwijs kind. Ze moet ook echt dat stukje brood en niet een ander stukje eerst en ga zo maar door de hele dag. Ik vind het wel schattig maar soms ook totaal niet. We hebben haar van de week nog straf moeten geven want ze gooide zo eten op de grond en wilde het niet oppakken dus ze moest op de gang staan. En dan maar blijven roepen nee als ik vroeg luister je naar mama. Ze ging op de mat zitten huilen en na 10 min gaf ze toch toe en zei ze niette doen. Dus had ze haar lesje geleerd. Wat een verhaal weer zo.
Hey @ Jessica oh jee ik ben 2 en ik zeg nee! lastig he.. en ze voelt natuurlijk ook dat de 2e erbijna is en jou spanningen.. Ze is jullie echt aant uitproberen zeg! Heftig hoor! Jarno hier ook.. maar hij moet dan met z`n handjes op de rug voor de kast en dat helpt meestal wel, maar die kan ook zo t bloed onder m`n nagels vandaan halen dat ik gewoon ga schreeuwen tegen hem erg he.. Fijn dat je man wat meer betrokken is.. t komt vast allemaal goed! je moet wel genieten hoor van deze tijd! Hopenlijk is de beeb er snel! Heel veel stertke en succes! @ Sawi lastig he als ze zo vroeg komen.. Vanmorgen was het 6:15 viel nog mee heb em 15 min laten huilen voor ik naar em toe ben gegaan.. hij ging steeds harder haha denk probeer t ff. Hij ging wel lief tussen ons in liggen tot 7:30.. Hier nog ff buikfotootje van vandaag.. Liefss
Jessica: jammer dat ze niet mooi op de foto wilde. Fijn om te lezen dat ik niet de enigste met een eigenwijs kind ben. Fijn dat het thuis wat beter gaat. Telt echt af nu maar dat is idd de zwaarte tijd. Dani: mooie buik zeg Straf: hier ook op de mat. Als jij 'stout' is zeg ik Max op de mat zegt hij 'nee' of gaat er al op zitten Maar als ik hem erop zet en enkele keren terug zet weet hij dat mama niet met zich laat sollen Net bij ikea nieuwe kindertafel en stoeltjes gekocht voor 5 december. Nu nog de rest bestellen boerderij, tractoren en koeien
ff ego hoor.... Pff hier alweer een gekke dag. 2e dag dat Vince weigert te slapen smiddags... normaal wel 2-3 uur! Nu heb ik hem van 12 tot 14 in bed gehad, maar hij is al die tijd wakker aan het spelen geweest met zn knuffel in het donker Ik heb me niet laten zien en hij heeft ook niet gehuild, gek he? Morris zit in een sprong en daar kan ik niets goed bij doen. Zucht gelukkig is het alweer weekend, kan gert me helpen. Morgenmiddag lekker zonder kids de stad in ohhhhhhhh wat kijk ik er naar uit!!! Mooie buik dani!!
Joss, klinkt pittig. Misschien zit niet alleen Morris in een sprong.... Isis krijg ik 's avonds niet haar bed in en 's nachts wordt ze tig keer wakker en uiteindelijk neem ik haar dan maar bij ons in bed en dan slaapt ze meestal wel verder. En 's middags gaat het ook steeds moeilijker om haar te laten slapen. Ik kan me nog herinneren dat Nils het ook rond die leeftijd had (want toen was Isis net geboren). Nils stopte ook met zijn middagslaap toen hij twee jaar was. Ik hoop toch echt dat Isis nog even blijft slapen. Hoe laat gaan bij jullie de kindjes naar bed 's avonds? Ik krijg Isis momenteel echt niet eerder dan half negen haar bed in. Joss, geniet van je middagje weg! Leuke foto's trouwens. Juffie, weet je al wat de tweede wordt? Misschien heb je het hier al geschreven en heb ik het gemist. Een jongen?
Nou zo herkenbaar dus dat slapen.. Smiddags huilen knuffels uit bed gooien en ook savonds stennis schoppen en smorgens vroeg wakker.. Zou het dan toch bij de leeftijd horen?? Dank u voor de reacties op m`n buikie @Jess balen zeg dat ze niet mooi op de foto wou!!! ga ff koffie drinken met apfelstrudel yodelahitieeeeeeeeeeee xxx
Hier ook een meisje dat moord en brand schreeuwt bij het naar bed gaan 's avonds, maar daar kan ook nog een medische oorzaak achter zitten(doorkomende tandjes/kiesjes en oorpijn) 's middags gaat ze wel goed en slaapt ze lang. 's ochtends maak ik d'r trouwens ook wakker op het moment. Het is een tijdje geweest dat ze 6:00- 6:30 wakker werd, maar nu maak ik haar tussen 8:00 en half 9 wakker. Quinnetje is ziek Hij is eigenlijk nooit ziek, maar vanavond heeft hij manlief ondergespuugd na 3 hapjes vla(warm eten wilde hij niet want hij had zo'n hoofdpijn) Uiteindelijk samen met hem in zijn bed gaan liggen en aldaar is hij in slaap gevallen. Kon zijn ogen niet open houden van de pijn in zijn hoofd. Jessica fijn dat je man wat bijdraait! Het lijkt mij vreselijk eenzaam zo zwanger te zijn en je man zo in de knoop met zichzelf. Dikke knuffel voor je! Ik ben de rest een beetje kwijt. De lekkage is nog niet over Dani. Het begint een mega frustrerende zaak te worden! Vandaag naar de tandarts geweest. Moest vullingen laten vervangen. Ook over Anaïs dr tanden gehad want ze heeft nogal diepe groeven in d'r kiezen. Ik had dit zelf ook als kind en die zijn toen dichtgesealed. De tandarts wil haar toch graag zien. Kijken of het nodig is ze dicht te sealen want gaatjes wil je al helemaal niet bij zo'n klein mopje. Nahja maar even kijken hoe of wat. Laatste wat ik wil is haar angstig maken ofzo dus ik weet het gewoon nog niet. Ik ga bankhangen. Fijn weekend!
@dani wat een mooi buikje heb je! @slapen diego slaapt 's middags nog 1uur maar en speelt dan in bed. en 's avonds gaat hij tussen half 8 en 8u naar bed en slaapt tot de dag erna half 9 9u! nog geen problemen hier met slapen wanneer moet ik met een groot bed beginnen?? Meiden ik ben al 4,5kg kwijt ...gaat echt goed en ben zo trots op mezelf. Nog 1,5 kilo heb ik mijn 1e doel gehaald .....
Isis ligt nu weer alles bij elkaar te krijsen. Als ik haar 's middags niet laat slapen, is ze om zeven uur al zo moe dat ze wel gaat slapen. en als ze 's middags slaapt, wil ze 's avonds niet naar bed. Maar ik wil nog helemaal niet dat ze stopt met slapen in de middag, maar om haar nou zo te laten huilen.... Nils stopte ook met zijn middagdut rond deze leeftijd, had zo gehoopt dat zij dit niet zou hebben. Hoor bij andere nooit dat ze al zo vroeg stoppen met slapen, ben dan gewoon jaloers als ik hoor hoe goed kinderen van anderen slapen. Ach ja, ik moet eigenlijk ook niet zeuren, heb twee gezonde kinderen. Pinq, beterschap voor Quinn. Dimmel, je gaat lekker zo! Ik ga haar maar uit bed halen, want dit wordt niks.
hee herkenning zeg met het slapen.. Wij hebben hier alweer 2 nachten gehad met Nathan tussen ons in. Vannacht gelukkig wel alledrie lekker geslapen verder maar de vorige nacht was het ook bij ons in bed drama. Gisteren was het bij het slapen gaan ook gillen. Zijn we helemaal niet gewend van Nathan. Dimmel: Goed zeg al 4,5 kg! Victoria: je hebt kindjes die gewoon al snel geen slaapje meer nodig hebben overdag. Maar begrijp je helemaal hoor, hoop ook dat Nathan nog lekker lang slaapt 's middags. Dani: mooie buik! Is je buikje te vergelijken met de vorige zwangerschap? Bij mij is mijn buik volgens mij net zo.
Dames Wat is het hier toch rustig?? Lekker weekend gehad? Hier op zich dus wel. Zaterdag lekker uit eten geweest. Zondag jarno weer opgehaald was een nachtje wezen logeren. 2 of 3 x wakker geweest. vanacht de hele nacht in z`n bedje!! yeah!! (*afkloppen*) haha Hij was wel een keer wakker lk hoorde em brabbelen of zingen, en vanmorgen was t half 8.. lekker hoor!! Met mij gaat het ietsje minder.. Ik heb ontzettend last van heupen en rug. Ik ben nu doorverwezen moet morgen naar een Cesartherapeut en zij gaat kijken wat er aan de hand is. Gister kon ik haast niet meer lopen lijkt wel of been op slot schiet en doet erg veel pijn. Het straalt door naar m`n rug.. Waarschijnlijk Bekkeninstabiliteit.. Hopenlijk kan ze er wat aan doen! VOlgende week gaan we een weekje naar Juliana dorp aan zee! Bij jou in de buurt toch Juffie? M`n ouders zijn 30jr getrouwd en dit kregen we aangeboden.. nou daar zeggen we geen nee tegen! Alleen hoop ik dat ik dan wel kan lopen.. Morgen een halve dag 7-13 werken en eens zien hoe t gaat.. @ Jessica hoe is t nu? @ Vic oei nu al stoppen met middagslaap hoop het niet voor je! Is Isis dan verder over de dag niet sachie? Jarno net ook ff flink huilen 2x terug geweest en nu slaapt ie.. Fijne dag! xxx
Halloooooooooooooooooo, waar is iedereen zeg! Ze hebben wel allemaal slaapproblemen he? Gelukkig, dan ligt het waarschijnlijk aan de leeftijd! Ohhh ik heb zooo heerlijk geshopt zaterdag , wel erg veel gekocht maar het was ook ontzettend nodig... Vanochtend met Morris naar het CB geweest. Hij groeit gestaag, maar niet superhard. Heb ook minder voeding lijkt wel. CB arts zei dat ze dat wel vaker ziet bij een 2e, omdat je dan niet altijd even goed voor jezelf zorgt....druk en te weinig vocht....dus maar een beetje opletten! Prikjes zitten er weer in en hij slaapt nu al bijna 2 uur. Hij was helemaal stuk, het arme ding!!!