all iedereen bedankt voor felicitatie`s voor onze zwangerschap!! IK voel me super goed kan niet eens voorstellen dat ik zwanger ben!! Ik heb maandag een 1ste afspraak bij de vk ben benieuwd!! Ik denk zelf dat ik 5 oktober ben uitgerekend maar volgens de vk aan de tel 28 sept nou dat hoop ik niet want onze oudste is 27 sep en mijn man 29 dus wordt spannend!!!
mama, maandag al! spannend! Succes bij de vk. Vandaag hier de juffen van de psz op bezoek gehad. Morgen mag Stan om 13.30 uur voor het eerst. Nu had hij alleen vanavond koorts en was niet lekker. Hoop dat het morgen over is zodat hij lekker kan gaan spelen.
@Sawi: Jeetje, iss idd niet zo'n fijn bericht van je voet, raar dat er dan niet eerder een foto is gemaakt. Hopelijk gaat het herstel snel en kun je volgend weekend weer rennen en vliegen voor de jarige jop @Ping: Jeetje, hoe gaat het nu? Ben je er al achter wat het is geweest? @Dani: Fijn dat je je nu zo goed voelt Hoe gaat het met de broertjes samen? @Mama05: Dat is idd snel...maandag al... Fijn dat je nog geen klachten hebt, hopelijk blijft het zo Geniet er lekker van! @Dag: Spannende dag morgen, alleen minder van de koorts. Miss na een nachtje slapen dat het morgen alweer gezakt is. Hopelijk morgen een leuke dag voor hem @Jessica: Vandaag je 1ste werkdag weer....hoe was het? En hoe gaat het met de meiden? @Juffie: Hoe gaat het nu met jou zwangerschap, je loopt nu ook al aardig richting eind? Hier verders niks te melden
goedemorgen! Dag: hoop dat Stan weer beter is vandaag zodat hij naar de psz kan gaan! Mamavanmuisje: het gaat hier goed hoor. heerlijik aan het genieten van mijn verlof..
Hoi Dames! Stan was vandaag weer fit. Hij is lekker naar de psz geweest en deed het echt super. Volgens de juffen had hij het prima gedaan en probeerde sommige dingetjes al echt mee te doen. Hoop dat het maandag ook zo goed gaat.
@mama muisje Mijn eerste werkdag was leuk dank je wel voor het vragen. Ik had `s morgens wel in de bus en voor de deur een mega paniekaanval heb mijn man moeten wakker bellen. Ik wilde niet en wou dat ik vaker had geoefend en dat het niet hoefde maar zodra ik door de deur was viel die last weg en had ik het zowaar leuk en gezellig. heb heerlijk gelachen en mezelf weer op een andere manier nuttig gevoeld. Dacht `s morgens zelfs dat ik het niet meer kon maar zodra ik moest beginnen was het alsof ik nooit weg was geweest. Wat heel bijzonder was dat mijn collega precies woensdag lag te bevallen bij ons in het zh dus ik had de hele dag sms contact en mocht nog even langskomen op haar kamertje. Zo bijzonder ze kregen hun zoon uiteindelijk om 21.30 een zoon genaamd maddox. @Dag leuk dat hij het zo leuk heeft gehad en ook fijn natuurlijk. Heeft hij gehuild toen je wegging of zwaaide hij je lekker uit. @mama5 Spannend wanneer je uitgerekend bent maar kan nog alle kanten op gaan natuurlijk eerder bevallen of later en ach over een paar jaar kan je alle verjaardag in 1 keer vieren haha. Hoe reageerde de oudste of heb je die het nog niet verteld? Ik ga zo weer naar bed moet morgen weer werken. Daarna helpen op het kdv want die hebben een kledingbeurs zaterdag en heb gezegd dat ik zaterdag ook ga helpen maar ga toch maar afzeggen want het is me iets te veel. Morgen werken en dan ben ik 16.30 thuis meteen de meiden op halen koken en eten en dan naar het kdv. We hebben vandaag heerlijk gezwommen met de meiden. mijn vader wilde dit graag en ik heb ook genoten. Ze hebben een box dus ik kon Kate in de maxi cosi in de box doen en eerst even zwemmen met Lilly en toen met beide en toen Kate weer aangekleed en weer in de box gedaan. Was wel een hoop werk. Slaap lekker allemaal
jessica Oh lekker zwemmen ik wil het ook zo graag maar elke keer komt er wat tussen..dus we zullen wel zien hoe het gaat!! We hebben het onze oudste nog niet verteld want ik weet zeker dat ze het op school gaat vertellen.... dus we willen eerst zekerheid en dan vertellen we het haar!! We zullen ook wel zien wanneer we uitgerekend zijn eerst maar eens na de vk en een echo en dan horen we het wel!! Fijne dag allemaal ik moet zo na cb met kyana ben benieuwd hoe lang en zwaar ze is!!
sorry meiden dat ik al een tijdje niks van me heb laten horen. Hier is verder alles rustig. Diego is een echt peuter en begint zelfs al met tellen hij telt van zichzelf tot 5 en wij gaan dan verder tot 10...en puzzelen vind hij geweldig maakt nu al puzzels van 16 stuks alleen. We gaan volgende week zondag of de week erna weer eens lekker zwemmen met hem. en heb me voorgenomen dat als het beter weer is ik lekker met de fiets hier naar het zwembad fiets en eens lekker met zun 2e ga zwemmen. @jessica lekker met 2 kids zwemmen. @dag fijn dat stan het zo goed deed op het psz
hey dames gisteren met kyana na cb geweest!! alles was goed met meisje ze deed het goed geen bijzonderheden!! ze is 11,6 kg en ze is 88.5 lang het was een klein tenermeisje! zouden jullie het op de lijst willen aanvullen?
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 89 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (okt 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); 13.200 gram, 89.5 cm, maatje 86/92 (28 jan '11) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 11.600 gram, 88.5 cm, maatje 92 (4 febr`11) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 12.900 gram, 92 cm, maatje 92 (31 jan '11) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 11.900 gram, 88.5 cm, maatje 92/98 (25 jan '11) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 12.800 gram, 85 cm, maatje 86/92 (14 juni`10) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 13.600gram, 90,5 cm, maatje 92 (31 jan '11) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 12.300 gram, 91 cm, maatje 92/98 (jan '11) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 10 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Februari: 29: Jarno, Arjen en Dani CB Maart: 28: Joe en Aussie CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 September 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1978 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm) Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm) Arjen Robert en Dani (19 januari 2011, 2810gr en 45 cm) Zwanger: Juffie: 20 febr 2011 Dagdromer: 13 apr 2011 Mamavanmuisje: 05 aug 2011 Marleen: - - - Mama05: - - - Dames die er voor gaan: Dimmel vanaf Juli 2011! Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames @mama05 gegvens zijn veranderd
mama, mooie cijfertjes! jessica, hij heeft helemaal niet gehuild toen ik weg ging. Kreeg gewoon een kus en hij ging meteen verder met spelen. Hoop dat hij het maandag ook zo goed doet. @all, fijn weekend!
@Dag: Wat fijn dat het heel goed is gegaan met Stan op de psz. Hoe vond je het zelf, had je er moeite mee om hem daar achter te laten? @Jessica: Oei panniekaanval...niet echt een prettig iets, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Vind het fijn voor je dat je het weer naar de zin hebt gehad! Wat leuk zeg voor je collega, altijd leuk om zo weer contact te hebben. Stomme vraag miss hahaha maar wat deed je nou voor werk, geen idee of je het mij of hier wel eens gemeld had @Dimmel: Knap hoor van Diego @Mama: Fijn dat alles weer goed was op het cb Geloof dat je morgen naar de vk moest, veel succes en plezier!
Jessica: gelukkig viel de eerste werkdag mee (op paniekaanval na dan) Leuk zwemmen Mama05: mooie lengte en gewicht Dimmel; knap hoor tot 5 tellen. Max weet alleen 2 omdat hij zelf 2 is en 5 omdat Bas 5 wordt. Hier: k*t voet doet zeer komt haast niet vooruit. Bas viert dit weekend zijn verjaardag. Gelukkig helpt moeder en schoonmoeder mee. Wilde het een week verzetten maar kreeg flink kritiek:x. Laat het maar doorgaan baal alleen want ik loop altijd te zorgen met het feest. Nou zien wel taart is klaar en ingevroren scheelt weer werk in het weekend.
Even snel een berichtje vandaag na de vk geweest en alles is goed heb ook een echo gehad en een kloppend hartje gezien en gehoord dus weer een beetje gerustgesteld!! nu afwachten tot 1 maart dan weer echo en dan horen we de uitrekendatum staat nu op 21 sep maar denk zelf 28 september (hoop ik niet) of 5 okotber 27 sep is onze oudste jarig en 29 mijn man dus wordt een spannende tijd!!
Juffie: leuke foto in de 'kopje' Hier: nieuwe ontstekingsremmers voel me gelukkig wat beter Tape helpt ook goed dus zie het weer iets zonniger in
Jeetje juffie zie nu pas hoe ver jij al bent! Spannend meis! Rommelt het al een beetje? Sawi fijn dat je medicatie en tape nu wel helpt! Dani jij was toch ook met Jarno naar het cb geweest? Hier alles goed meiden. Anaïsje is lekker 2 en zegt dus NEE!
Hey @ Ping nee CB is hier thuis geweest voor Arjen. Moet 28 febr met beide kids. haha 2 = NEE kennen we hier ook! pff.. haha @ mama spannend zeg en fijn een kloppend hartje geniet ervan! @ Sawi gelukkig dat het ietsje beter gaat @ Jessica fin dat je eerste werkdag goed ging! Hoe gaat het nu? @ Juffie hoe zijn de laatste loodjes??Kun je t nog volhouden? -- Hier weinig bijzonders. Jarno is wa "vervelend" luisterd erg slecht en huilt om elk wissewasje.. pff vermoeiend hoor en net vandaag heeft Arjen ook wat meer krampjes word er een beetje "moe" van.En net wil Jarno niet eten dus dikke strijd aan tafel.. Hoop dat ie morgen beter te pas is zodat ie wel naar kdv kan.. Nou fijne avond nog! Liefs
twee = nee hier ook hoor. Nathan kan ook heel boos doen af en toe. En dan ook met zo'n boos gezicht er bij Zegt dan ook dat hij boos is.. Moet er vaak stiekem wel om lachen.. Laatste lootjes: gaat nog redelijk hier. Buik is wel redelijk enorm aan het worden dus alles wordt wel wat zwaarder nu.. Ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten.. Sawi: fijn dat het beter gaat!
@Sawi: Erg dat je nog steeds zo'n last hebt van je voet, zal ook wel niet 1 2 3 over zijn. Gelukkig dat de medicijnen aan slaan. Lastig als sommige mensen dat niet begrijpen dat je het een weekje uit wilt stellen, anderzijds is het ook zo van dan ben je er wel van af. Miss zijn ze erg lief voor je en helpt er wel iemand mee met lopen op de verjaardag. @Mama: Gefeliciteerd met je mooie en goeie echo @Juffie: Spannend, spannend, spannend! @Dani: Lastig als de 1 niet wilt eten en de ander zo'n last van de krampjes heeft, hopelijk gaat het morgen met de mannetjes weer beter! @Fase: Vind het hier wel mee vallen met Jayden. Hij heeft wel zijn buien hoor maar dat gaat aardig goed, proberen consequent te blijven en afleiding werkt aardig bij hem. Afgelopen keer bij het cb zei ik ook al van...dat 1ste jaar dat vond ik erg zwaar, met de vreselijke huilbuien wat maar niet stopte en al die andere dingen wat Jayden had, dat vond ik mega zwaar, dan valt dit wel in het niets. Maar goed dat kan natuurlijk altijd erger worden je weet maar nooit