@all, morgenochtend vertrekken we! Heerlijk, alleen wat een zooi moet er allemaal mee zeg.....Maar goed bijna gereed. Vrijdag zijn we er weer! Goede week allen ennuh juffie, you go girl!
Joss: veel plezier geniet ervan, en doe rustig aan met je knie Juffie: fijn dat het allemaal goed gaat. Zal idd lekker warm zitten. Dani: wel fijn die hulp van Arie maar idd ook wel fijn als je weer je eigen dingetjes kunt doen. Doen de hechtingen verder niet zeer? Moet je daarvoor onder controle? Dag; doe rustig aan he! Raar die prijsverschillen. Mijn man gaat vandaag bellen klopt niets van die prijzen en berekeningen. Ik regel dat normaal maar kwam er geen wijs uit. Hier; feest was super. Erg druk en veel te veel cadeaus.. Mijn moeder hielp super goed mee. Schoonmoeder was aanwezig. Zou helpen dan hoefde ik weinig te staan. Liet het weer mooi afweten. Maar gelukkig hielp mijn voet aardig mee dus kwam alles toch nog redelijk goed. Vandaag is Bas officieel 5 jaar en manlief en ik zijn alweer 7 jaar getrouwd en 12 jaar samen. Dus romantisch eten vanavond: friet. Ach over 2 weken gaan we samen een weekend weg dus dan halen we het wel in. Vandaag is bas zijn dag! All: fijne Valentijnsdag!!
Joss: heel veel plezier!! Sawi: wow driedubbel feest vandaag dus Gefeliciteerd. Geniet van deze feestdag! Fijn dat het gisteren goed gegaan is. Beetje jammer van sm dat wel Maar gelukkig werkte je voet wel een beetje mee.
joss, veel plezier! Sawi, gefeliciteerd. Inderdaad 3dubbel feest! @valentijnsdag, iemand nog iets leuks gekregen? Ik kwam thuis van mijn werk en toen lag er een chocoladetelegram op de mat. Hier dus wel post gehad vandaag. Was een lief telegram met de tekst voor mijn valentijn. Beetje standaard maar ja vriendlief is ook niet superromantisch. Ben al helemaal blij dat hij er aan gedacht heeft @psz, stan had het vandaag weer niet heel goed gedaan. Dit was de 4e keer en de eerst 2 keer ging het super en de laatste 2 keer niet zo goed. Bij het afscheid nemen heeft hij nergens moeite mee en loopt ook vrolijk het lokaal in en gaat spelen maar is de rest van de ochtend soms ineens aan het mopperen of huilen. Donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen. En ga met de juf even overleggen wat ze doen als hij gaat jengelen. Het is namelijk geen kindje wat graag getroost of op schoot genomen word. Je kan hem beter even met rust laten dan is het heel snel weer over (tenminste zo gaat dat thuis).
Dagdromer; heb niets gehad terwijl we nog wel 7 jaar getrouwd zijn en 12 jaar samen:x. En hij had zoiezo een half uur zeker om het te halen maar was te laat weggereden op de zaak en was het denk ik weer eens vergeten zelfs na 100 hints Ik had hem al een weekend weg cadeau gedaan en gisteren een bloemetje met lief kaartje. Maar helaas niets terug. Dus een telegram zou ik al super hebben gevonden - das ook een goede tip voor mij voor de peuterspeelzaal Max wil nl ook niet vastgehouden worden als hij boos is. Succes met Stan hoop dat hij het snel weer naar zijn zin heeft. Dadelijk weer naar de huisarts voor nog 2 weken tape. Gisteren mocht het eraf maar het is nog niet goed.
goedemorgen! Dag: hier ook niets gehad hoor voor valentijn.. Nou zijn wij allebei niet zo romantisch dus had ook niets verwacht Jammer dat het neit zo goed gegaan is op de psz de laatste paar keer. Komt vast wel weer goed. Is ook wennen natuurlijk.. Sawi: balen dat het ngo niet goed is met je voet.
Hey dames! Hier ook niks met Valentijn. Manlief vind het commercieel gedoe.. haha Ik ga zo zelf een mooie bos bloemen halen En nog wat bolletjes voor in huis oid.. ff de lente dr in! kan niet wachten haha @ Sawi he wat rot van je voet! Nog gefeliciteerd, wel raar van je man dat ie er niks aan doet! en dan nog na 100 hints... hmm.. niet leuk! De hechtingen..ze zijn oplosbaar, heb er soms wel last van. krijg nog een nacontrole bij de vk.. maar ze zijn inwendig dus gaan vanzelf weg alst goed is! @ Dag jammer dat het de laatste 2x niet zo lekker gaat met Stan op PSZ, hopelijk kun je wat tips geven dat het beter gaat! Heeft ie niet een favo knuffel die je mee mag / kunt geven waar hij troost bij vind? @ Joss had Jarno vanacht een luierbroekje van de kv aan gedaan.. Arie zei dat ie vanmorgen zeiknat was! ook geen succes dus Gewoon maar weer luier mt 5 voor snachts.. misschien mt 6? Geniet van je vakantie! @ Juffie alles nog rustig? Fijne dag Liefs
Haha denk dat manlief mee heeft gelezen, kreeg vandaag supermooie bloemen. Voet weer voor 2 weken in de tape. Dani: hoop dat de hechtingen snel opgelost zijn en je er geen last van hebt.
Dani, Hoop dat je snel geen last meer hebt van de hechtingen. Lijkt me pijnlijk. Ik doe elke keer al een knuffeltje in de tas maar hij heeft ook niet echt een favo knuffel. Maar ja, hij zal ook wel gewoon moeten wennen. Sawi, ja ben gewoon bang dat ze hem graag willen troosten maar dat werkt hier averechts. Maar ik wacht eerst maar af. Donderdag nieuwe ronde nieuwe kansen! Vandaag groeiecho gehad en alles was prima. Lig inmiddels nog maar 1 weekje voor en dat is niet absurt veel. 4 maart eerste keer naar de gyn. Ben benieuwd wat die zeggen. Verder was ik een kilo afgevallen maar ik eet (en snoep) genoeg. Denk dat dit kindje meer van mij neemt dan Stan toendertijd. Toen vlogen de kilo's er aan. Ach is ook wel lekker natuurlijk. Hoeft er straks ook niet af
Dag: fijn dat de kleine niet meer veel te groot was! En inderdaad alle kilo's die er niet bijkomen scheelt weer. Hier gaat het helaas weer veel te hard Dani: Denk zelf dat de luierbroekjes voor ;s nachts niet goed genoeg zijn. Sluiten toch wat minder goed aan heb ik het idee. Zou gewone luiers voor 's nachts doen.. Sawi: kijk dat is lief! Toch nog mooie bloemen! All: zo nog maar even slapen denk ik. Nathan is naar de go. Mijn man zit thuis met een geblesseerde duim (in iedergeval nog 1 week). het zou wel fijn zijn als ik deze week dan ook beval. Is hij toch al vrij Maar helaas nog geen gerommel hier. Gisteren nog even geknuffeld maar helaas ook geen effect Valt elke morgen nu een beetje tegen als ik geen kramp heb (stom eigenlijk want ben bij Nathan pas met 41 wk bevallen en dat duurt ong wel even..) Fijne dag allemaal!
Juffie: de uitgerekende datum hou je toch al datum in je hoofd, ook al weet je dat het nog evt 2 weken langer kan duren. Tenminste ik deed dat ook bij beide jongens. Mag je thuis bevallen? Was je bij Nathan eigenlijk thuis bevallen? Dag: fijn dat de echo goed was. Kilo's, misschien omdat je er ook een rond hebt lopen dat verbruikt meer energie
Sawi: wil weer thuis bevallen ja net als bij Nathan.. Slapen werd niets meer. vanmiddag weer proberen
Jeetje Juffie, het is al bijna zo ver! Wat is het snel gegaan zeg. Heel veel succes voor straks. Bij ons gaat het goed, maar zoals gewoonlijk erg druk. Nils was vandaag ziek, ik moest werken, mijn vriend was thuis. Morgen moeten we allebei werken, normaal blijf ik dan altijd wel thuis, maar morgen heeft mijn collega ook al vrij, dus ben nu iedereen in mijn omgeving aan het bellen om te kijken of die kunnen oppassen morgen, wat een geregel. Druk, druk. groetjes!
Hey idd rustig hier M`n opa en vader hebben de voortuin hier eens goed onderhandn genomen! Heerlijk. T was sinds we hier kwamen wonen al niet naar m`n zin. Was door een tuinder aangelegd en er stonden overal 2 of 3 verschillende planten door elkaar geplant en hutje mutje op elkaar. Toen al een heleboel eruit getrokken. Nu ook wat eruit en dingen verplaatst mooi overzichtelijk zo! Leuke lente bolletjes binnen... laat de lente maar komen Verder gaat het hier prima! Jarno doet het goed en Arjen ook wel. Heeft alleen beetje kramp af en toe en nog moeite met poepen maar verder een heerlijk kind! Hij drinkt z`n flesjes goed is steeds meer wakkerder en houd al zo goed z`n koppie omhoog!! Met mij gaat het ook prima! Doe al meer dan ik eigenlijk kan en dan voel ik t savonds enorm in m`n rug.. maar goed. Hebben een nieuwe babyfoon gekregen en nu doet dat ding t niet. Service dienst gebeld.. nieuw onderdeel gekregen doet het nog niet dus bol.com gebeld en die vrouw ja u kunt het wel opsturen voor reparatie.. anders niet.. nou toen kwamen m`n hormonen :x zeg betaal niet voor een kapot ding!( heb em gekregen maar goed.. ) en heb dr es ff wijs gemaakt dat ik m`n geld terug wil en ze deze baby foon terug krijgen en ik een nieuwe wil!. Nu kan ikem opsturen geld word terug gestort en we kunnen een nieuwe bestellen lang leve (nog) de hormoontjes @Vic succes met oppas regelen! Beterschap! @ Juffie rommelt het al? zakt steeds weer af of niet? @ Dag fin dat de echo goed was! Fijne dag! Liefs
Hoi hoi We zijn er weer. We hebben een heel gezellige week gehad. Helaas heb ik niet geskied. De sneeuwcondities waren erg slecht en ik durfde het echt niet aan. Viel me vies tegen, had verwacht er zo weer op te stappen. Hmmzz misschien volgend jaar Nu echt een mega berg wasgoed aan het wegwerken. Vince heeft namelijk al een aantal dagen buikgriep en spuugt en poept alles onder, zo zielig joh! @juffie, je maakt het wel spannend zeg! Die laatste loodjes zijn toch altijd wel pittig...sterkte nog even. @dani, fijn dat jullie tuin wordt opgeknapt! @vic, oppas gevonden? Gedoe he.... Hmm verder weet ik ff niet meer....vanochtend al terug gelezen. Ga nu ff Morris zn klamboe opleuken, had leuke viltfiguurtjes gekocht bij de action!
Joss: ow jammer dat je niet kon skiën en Vince ook nog buikgriep. Niet prettig allemaal. Dani: leuk de lente in de tuin. Soms helpen de hormonen wel wat mee he! Hoop dat je snel een goed werkende babyfoon in huis hebt. Hier: heb het eerste kinderfeest overleefd. Maar wel een ding wijzer: of minder kinderen uitnodigen of een activiteit buitenshuis uit zoeken. De kids vonden het daarentegen erg leuk. Ze mochten een vest/cape textielverven en een schild beplakken met aluminiumfolie. En ze werden geschminkt als ridder en ze kregen een ballonzwaard. Ze mochten een pinata kapot slaan dat vonden ze zo leuk. Cakejes versieren en frietjes eten. En tot slot kregen ze een ridderdiploma mee. Het was wel erg leuk. Bas genoot ervan en wilde alweer 6 worden. Op school was het feest ook erg leuk wel een uur lang alles in het teken van Bas zijn 5e verjaardag. Hij genoot. En het feest thuis was ook erg leuk. Was vandaag bekaf heb gewoon niets gedaan, zelfs vanmiddag even wezen slapen
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums6268-picture32700.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums6268-picture32698.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums6268-picture32699.jpg Foto's van de jarige job, de taart en de Pinguin Zoenen (negerzoenen)
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums6268-picture32702.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums6268-picture32704.jpg De traktaties voor op school. Rugzakjes had ik ook thuis meegegeven aan de kinderen, had er even 50 gemaakt. 34 voor de klas en de rest voor thuis. In de rugzakjes zitten van die snoep schatkistjes.