Hoi meiden, Ben even zo vrij om een update te geven over Juffie. Ik klets namelijk ook met haar in een ander topic. De borstvoeding begint op gang te komen ze heeft alleen nog wel heel veel last van na weeën. Op haar hyves heeft ze foto's staan van Matthijs. Het is een heel mooi ventje. Ze zal zelf een dezer dagen ook nog wel even komen melden hier denk ik. Hier nog een paar daagjes werken en dan lekker verlof. Ben er zo aan toe. Wil nog heel veel doen in huis maar ik kijk wel hoe ver ik kom. Als die babykamer maar weer mooi schoon en fris is dan vind ik het wel best.
Lekker Dag alweer met verlof! Weet jij eigenlijk of het een jongetje of meisje is? Jullie alledrie geloof ik niet toch? Ben benieuwd! Juffie lastig die naweeën! Vind het trouwens een prachtige naam! Quinn is vandaag overgegaan op de volgende groep met zwemles( zijn 3 groepen en hij zit nu in de middelste) Best bijzonder als je nagaat dat dit mannetje een maand of 4 geleden nog niet eens het water in durfde te springen of niet wilde douchen. Nu zwemt hij onder water door een ring!
pinq, wat goed van Quinn! Wat zwemles toch allemaal teweeg kan brengen. Word vast nog een keer een echte waterrat! Moet morgen nog 2 uurtjes, vrijdag de hele dag en dan maandag nog een paar uurtjes werken maar het eind is in zicht. Met Stan heb ik tot 4 weken vantevoren gewerkt maar ben blij dat ik deze keer eerder thuis ben. Wij weten trouwens wel wat het word. Stan krijgt een zusje. Heb het niet tegen familie of vrienden verteld maar heb zo'n vermoeden dat ik me al een aantal keer verpraat heb.
Nee ik wist het niet! Leuk! een meisje. kan je los gaan op roze(deed ik wel want ik had écht niets aan roze in huis omdat ik dacht(gevoel) dat ik een jongentje kreeg)
Dagdromer; leuk een meisje Verpraten gebeurt dan snel als je het eenmaal weet Pinguin: wow knap van Quinn. Zwemt hij 1 uur in de week? Bas begint in augustus met een versnelde zwemopleiding. Op zaterdag van 8.30 tot 10.30 uur met pauze tussenin. Als het goed is heeft hij binnen 6 - 8 maanden ABC. Was een beetje bang want Bas is geen echte waterrat maat nu ik Quinn zijn verhaal lees heb ik weer hoop Max gooit beker water over zijn hoofd en in zijn gezicht. Gaat kopje onder voor de lol, Bas doet dit echt niet.
Quinn had echt angst voor water. Hij zwemt 1 x per week 45 minuten in een groep van max 6 kindjes. In het begin had hij best moeite mee te komen maar nu gaat het dus hartstikke goed. Hij is ook erg jong nog hoor. Begonnen toen hij net een maandje 4 was. Maar goed hopelijk heeft hij net na de zomer zijn diploma. (Of er voor al maar dat denk ik niet)
Dacht dat jullie het wel wisten dat wij een meisje verwachten. Maandag ga ik het geboortekaartje maken met een vriend van ons. Die is grafisch ontwerper en we konden geen kaartje naar ons zin vinden. Heb er zin in! Nu alleen nog namen. Vriendlief en ik komen er maar niet uit. We houden allebei van simpel en kort en het moet niet voor zowel een jongen als een meisje kunnen zoals sjors, robin etc..... Iemand nog suggesties??? O ja, liever ook geen top 10 naam. Alhoewel ik die namen allemaal wel mooi vind.....mmmmzzzz lastig .
Wij hadden voor Anaïs een stuk of 3 4 namen waar we nog uit moesten kiezen en toen ze werd geboren dacht ik ja.. dit is een Anaïs. Nou houden wij wat van aparte namen. Mijn nichtje heet trouwens Mette. Vind ik nog steeds een leuke meisjesnaam. Rosa vind ik ook erg leuk. Misschien eens bij het namentopic een topic plaatsen?
@ Dag: Lisa vind ik zo`n mooie naam als Arjen een meisje was dan heette hij Lisa. Is zeker geen top 10 naam.. Leuk zelf geboorte kaartje ontwerpen! succes! Bijna verlof lekker! Dan gaat het hard Hoe vind Stan het? Krijgt ie al een beetje door dat ie een zusje krijgt? @ Dag wat goed van Quinn dat ie zo goed zwemt! Leuke fotos op je Hyves van Anais! @ Sawi hoe gaat het inmiddels met je voet? @ Dimmel lukt het afvallen nog? @ Joss hoe is het bij jou? @ De rest.. leven jullie nog Van Moe en Adriana horen we erg weinig he?! Weet iemand hoe het met hun gaat? Adriana bijna jarig zag ik. Sprak Marije nog in een ander Topic met haar en Lois gaat het goed! Kian moest wel wennen aan z`n zusje, maar nu gaat het wel goed geloof ik. @ Hier gaat het prima! Ajen auw buik zoals Jarno dat mooi verwoord.. Ja poepen blijft lastig.. en krampjes horen erbij maar is niet leuk! Verder is het heerlijk genieten van m`n mannen.. Kan de aandacht goed verdelen en Arjen is steeds meer wakker en kijkt heel helder en mooi om zich heen! Ik ga Arie verassen van t weekend door hem mee uit eten te nemen.. Op z`n verjaardag en dus onze trouwdag (4jr) lag ik op bed.. met bedrust.. Heb wel hele mooie bloemen van hem gehad maar heb hem nog niks kunnen geven voor zn verjaardag.. Op kado pagina heb je wel hele leuke dingen.. Blokarting: Zeilen over het strand! - Origineel kado Een slipervaring rijker! - Origineel kado cadeau,romantisch,candlelight,avond,cruise,Haarlem,boot - Origineel kado Ga voor een anti-slipcursus! - Origineel kado Kan nog niet kiezen... jullie nog tips? Fijne dag!
Fijn dat het zo goed gaat Dani! Mijn keuze zou blokarting zijn. Is volgens mij erg leuk! Adriana heb ik geen idee van hoe het met haar gaat. Ze heeft me een tijd geleden van haar hyves verwijderd(is trouwens niet erg hoor) en volgens mij was ze vooral bezig met paardrijden en Aexander natuurlijk. Moe heb ik wel op hyves en lijkt erg druk te zijn met haar taartenbedrijfje. Gaat erg goed volgens mij en ze geeft inmiddels ook workshops. Ik ga zo met Quinn glutenvrije muffins bakken. Hij wil het zelf graag. Hij heeft echt nog nooit een stuk taart of cake ofzo gegeten dus ben benieuwd of hij het nu wel wil. Hij is meer van het hartige zoals een rijstwafel of anders een simpel biscuitje.
Dagdromer; Bij Bas in de klas zit Lotte en heeft een broertje Stan Lisa is mooi, zelf hou ik ook van Sanne, Anouk, Iris, Isa en Britt Bij Bas: hadden we Anouk en Bij Max: Iris of Isa Hier is tegenwoordig aan de borden te zien Lynn en Linde erg in trek. Succes Dani: voet nog in de tape gaat wel wat beter ben benieuwd nog een week en dan mag de tape eraf. Als je samen iets wil doen lijkt me de boottocht wel romantisch en ontspannen Kun jij ook even relaxen Pinguin: glutevrije cake-jes zijn wel lekker ook glutenvrijemarsepeintaart is een aanrader. Alleen als hij echt niet van zoet houdt maak je hem daar niet blij mee. Gelukkig is er wel veel meer te verkrijgen tegenwoordig maar blijft denk ik lastig he of niet? - van dat zwemmen is supersnel hoor knap hoor en vooral zo jong Weet niet hoeveel kids er bij Bas dadelijk in zijn groepje zitten.
Hey Ik zit te twijffelen tussen de blokkarting en de cruise idd slipcursus is wel leuk maar dan sta ik erbij te kijken haha en ach slippen dat kan die ook wel @ Ping oh fijn dat het zo goed gaat met dr taartenbedrijf! Erg leuk zeg!! Leuk cakejes bakken! Hopelijk vind ie het lekker! Is het gemeen om de dames die hier niet meer kletsen te verwijderen? Adriana heeft mij ook van hyves verwijderd.. Ze is idd erg druk wat ze laatst zei.. Sawi fijn dat het beter gaat met je voet, hopelijk mag de tape er gauw af en heb je er geen pijn meer aan! Ga zo ff eten koken xx
Ik vind dat niet erg hoor. Als ze terugkomen kunnen ze er toch zo weer op? Hij vond het cakeje heerlijk! Zelfs 2 gegeten!
dani, ik vind lisa ook heel mooi. Maar krijg net een sms je dat goede vrienden van ons een meisje hebben en ze heet dus Lisa. Ach, we komen er wel uit. soms is het ook gewoon even wennen. En als de baby er eenmaal is weet je het pas of de naam ook past. Pinq, wat gezellig dat hij er zelfs 2 van heeft gegeten! Kan je makkelijk glutenvrije cakejes kopen? Ik vond het al heel moeilijk toen stan nog koemelkallergie had om alle etikketen te moeten lezen maar gluten zitten bijna overal in of niet? Of ben je inmiddels volleerd voedingsdeskundige?
hey meiden, @dag wij hebben voor onze 2e al 2 meiden namen en 2 jongens namen erg he haha! Emma vind ik zelf ook mooi maar manlief niet. @dani waarom heb je mij van hyves verwijderd?? Diego is dinsdagmiddag op zijn neus gevallen, flinke bloedneus gehad maar verder geen last meer en dinsdagavond ziet mijn man een opstapje niet en valt zo met zijn neus tegen de ijzeren railing. flink gebloed en dik maar ook nergens meer last van. gelukkig maar. Ik ben 5jr geleden met de scooter recht op me neus gevallen die was toen flink gekneusd en is nog erg gevoelig. Diego vind k3 helemaal geweldig haha, zodra hij ze hoort gaat hij dansen en zingen.
Hey hey @ Dimmel volgens mij heb ik jou nooit op hyves gehad hoor.. Wat een neuzen pech bij jullie.. @ Dag haha das ook toevallig dat vrienden net die naam hebben.. Bij ons hebben de namen ook erg lang geduurd hoor.. @ Ping fijn dat de cakejes geslaagd waren! Ik denk toch dat ik voor de blokkarting ga! Hij vermoed al iets.. hmm.. volgens hem doe ik geheimzinnig Liefs en een fijne dag!
Dani: of hij leest stiekem met ons mee Dimmel; o jee niet fijn dat de mannen op hun neus zijn gevallen gelukkig valt het mee. Ping: wow 2 hij heeft de smaak te pakken. Misschien komt dat omdat ze beter bij hem vallen ivm allergie. Heb een vraagje: Is iemand ooit in outletcentreum in Lelystad of Roosendaal geweest? Wil er misschien morgen heen ben wel vaak in Roermond te vinden en soms in Maasmechelen. Was benieuwd wat jullie ervan vinden. Gaan overnachten in Amsterdam maar omdat ik toch niet ver kan lopen is een klein centrum wel wat verder rijden allemaal maar ach dat is mijn man zijn hobby Zondags na champagneontbijt gaan we naar schiphol even kijken bij zijn project en even koffie drinken met de organisator/ loper van het wheel, gezellig zie ik ook eens met wie mijn man veel samenwerkt. Hoop alleen niet dat hij meteen weer gaan werken.
@sawi die in lelystad is echt groot en mooi...zijn wij vorig jaar geweest. moet je echt eens heen meid! @dani jawel dat weet ik zeker...en heb je toen je bevallen was weer gevraagd om vrienden te worden maar nog niks van je gehoord
hey lieve meiden, Zag net dat Dag al een update had gegeven. Thanx Hier gaat het prima allemaal. Nathan moet wel behoorlijk wennen aan zijn broertje. Hij is wel lief hoor maar is ook behoorlijk ondeugend.. Vooral op de momenten dat ik even geen tijd voor hem heb. Hij hangt nu ook enorm aan mijn man. Maar dat komt vast wel weer goed. Bv is goed op gang gekomen. Heb erg last van stuwing, auw... Meekletsen wil ik wel maar lukt me gewoon niet goed.. Sorry! Liefs
geen sorry zeggen juffie. Gewoon lekker van je kraamtijd genieten. Quinn trok ook een tijd erg naar mijn man. Ik mistte hem echt ! Op den duur trekt dat zich allemaal wel weer recht!