December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ping: ga er ook vanuit dat het wel weer goed komt hoor. Maar vind het wel moeilijk hoor. Ben gelukkig wel weer aardig op de been zodat ik Nathan ook weer kan aankleden enzo. Maar tillen enzo mag ik van de kraamhulp eigenlijk nog niet en dat maakt het toch lastig..

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Fijn weekend allemaal!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    fijn weekend dag!

Sawi ik ben er nog nooit geweest dus kan je niet helpen.

@ juffie ik ben een week boven in bed gebleven met Anaïs. En dan hoorde ik Quinn met zijn pappa zo'n plezier hebben.
    Geloof me heb best wat tranen gelaten.
    Toen ik eenmaal weer beneden was en weer een beetje mobiel werd hervonden we onze nieuwe plek in het gezien:)

Heb vandaag zoveel pijn in mijn gewrichten. Dat is echt heel lang geleden dat ik zo'n last van mijn reuma heb gehad. :(
    Ik ga zo lekker mijn bedje in. Eerst een warme douche of een warm bad en dan naar bed.

Fijne nacht meiden!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben er weer:D Het is Lelystad geworden erg leuk zeg en leuke koopjes gevonden. Gelukkig was het niet heel druk dus konden we ook op tijd ergens zitten. Daarna via de dijk naar Enkhuizen langs het water gelopen mooie boten gezien en even centrum geweest en toen naar het hotel. Kamer kost normaal 345 euro en 20 euro ontbijt pp. dus 385 en incl minibar en cadeautje, gratis film en welkomstdrankje dus zeg ruim 400 euro en wij hadden dat geveild voor 52 euro:$. En we kregen nog 25% korting op ons diner. Dus goedkoop maar erg leuk weekend:D. Minibar mochten we leegeten en drinken maar zaten vol van diner en wij nemen niet zo maar alles mee naar huis. Kids hadden het goed gedaan bij opa's en oma's. Dus super. Was helemaal uitgerust totdat Max vannacht weer div. keren pseudo-kroep aanvallen kreeg(gaap)
    - Morgenvroeg gaat Max voor de eerste keer naar de peuterspeelzaal en heeft meteen carnaval, bofkont;)

Pinguin; o jee niet fijn. Hoop dat het weer snel beter wordt dan gaat de spieren/gewrichten ook weer soepeler

Juffie; fijn dat het goed gaat. Dat ondeugende dat ken ik ja..vooral als het niet uitkomt

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 90 cm, maatje 92 (03 dec '10)
    Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (okt 2010)
    Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); 13.200 gram, 89.5 cm, maatje 86/92 (28 jan '11)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 11.600 gram, 88.5 cm, maatje 92 (4 febr`11)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 12.900 gram, 92 cm, maatje 92 (31 jan '11)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 11.900 gram, 88.5 cm, maatje 92 (25 jan '11)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 14.800 gram, 92.5 cm, maatje 92/98 (28 febr`11)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 13.600gram, 90,5 cm, maatje 92 (31 jan '11)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 12.300 gram, 91 cm, maatje 92/98 (jan '11)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10)

6 meisjes & 10 jongens

Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes
    Quinn: 1 september 2006(pinguin)
    Bas (geb) (Sawi)
    Nils (geb) (Victoria)

agenda

2011
    Maart:
    28: Joe en Aussie CB

December:
    11: Jarno en Danielle CB

Verjaardagen

04 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    09 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    04 Juli 1984 Juffie
    04 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    09 September 1981 Joss
    19 September 1972 Pinguin
    31 Oktober 1985 Moe
    10 November 1978 Mamavanmuisje

Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje!
    Bevallen:
    Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm)
    Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm)
    Arjen Robert en Dani (19 januari 2011, 2810gr en 45 cm)4310 gram, 55 cm (28 febr`11)
    Matthijs Daniel en Juffie (21 februari 2011, ? gr en ? cm)

Zwanger:
    Dagdromer: 13 apr 2011
    Mamavanmuisje: 05 aug 2011
    Marleen: - - -
    Mama05: - - -

Dames die er voor gaan:
    Dimmel vanaf Juli 2011!

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames :p

Jarno`s gegevens gewijzigd.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nou vandaag naar t Cb geweest moest er 11:30 zijn voor Jarno en 11:50 voor Arjen.. 11:00 was ik er dus wat een operatie met 2 kids ;) haha
    Voor we aan de beurt waren was het 11:40 dus laat klaar.
    Jarno is nu 14.8 kilo en 92,5 cm
    Arjen weegt 4310 en is ong 55 cm
    Kanjers dus ;) haha

Jarno moest een aantal oefeningen doen en dat deed ie uiteraard heel goed!
    Praten is helemaal prima loopt zelfs iets voor.. maar dat wisten we al ;) pienter ding!

Arjen is heel sterk in zn nekje en een hongerlapje. Ze zegt als ie behoefte aan meer heeft en hij drinkt z`n flesjes leeg mogen we naar 150 water en 5 schepjes gaan (ipv nu 120/4) dan kan ie drinken wat ie lust.
    Elke dag poepen hoeft niet mag uiterste geval 1x per week! Als ie er maar geen last van heeft.
    Afbouwen dus met de lactulose en in 1x overgaan op voeding tegen krampjes..
    verder doet ie het prima! t is een heerlijk kind!

@ Sawi had je dat gewonnen bij vakantie veilingen? Spannend Max naar de PSZ

@ Ping oei last van je reuma. ligt dat ook aant weer?
    Mooie foto`s van Anais. Hebben ze hier volgende week ook weer..

@ Juffie och hier ook hoor Jarno die naar papa toe trok. heb ook wel traantjes gelaten. Vooral nadat ik toen die zondag voor vruchtwater verlies naar t zkh moest zei ik tegen Jar mama is zo terug. En ik kwam dus niet terug. VOlgens mij heeft ie het me echt kwalijk genomen hoor. Toen ik die donderdag thuis kwam wou ie niks van me weten! Maar nu is het weer helemaal mama ;)

Fijne dag dames!

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jarno is een flinke vent Dani! Nog effies dan haalt hij mijn Quinnemansje in!
    Las dat je je stem kwijt was? Brommers wezen kiek'n?:D

Sawi fijn dat jullie zo genoten hebben! Inderdaad een koopje!
    Jammer genoeg ken ik de keerzijde van deze medaille. Mijn moeder haar hotel is failliet doordat kamerprijzen zo ontzettend dalen.:(

Inderdaad als het weer wat beter wordt worden mijn gewrichten ook wat beter;) Moet wel zeggen dat het echt lang geleden is dat ik zo'n pijn als van het weekend heb gehad.
    Er zit op het moment 1,5 kg extra vocht bij. Vooral in vingers/handen/voeten.
    Nahja komt wel weer goed;)

Vanochtend naar de kaakchirurg geweest. Ik dacht om te kijken wat ze gaan doen. Bleek ik voor de ok ingepland te staan. Ik had Anaïsje bij me(gelukkig in buggy) en die heeft in d'r buggy in de deuropening van de ok mogen toekijken hoe ik geholpen werd. Niet echt ideaal en relaxed om zo opengesneden te worden.
    Gelukkig denkt ze dat ik even een tukkie ging doen en de dokter een dekentje over mijn gezicht deed.:D
    Nou maar hopen dat ze de ontsteking(wortelpunt) hebben kunnen verwijderen.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ja stem idd kwijt. helemaal nadat we in Deventer bij de griek zijn wezen eten :p

och jee ik las het net op he hyves, arme Anaisje.. gelukkig heeft ze er niet veel van meegekregen!
    Heb je veel pijn? Hopelijk is de onsteking nu weg!

ja Jarno groeid als kool echt niet normaal meer haha :D

Ik ga dr een fles geven want die brult het alweer uit ;)

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ping: dat is niet zo mooi failliet:( voor deze bedragen wat wij hebben betaald hebben ze geen winst dat kan gewoon niet. En de grote ketens redden zich meestal wel maar helaas de kleinere worden de dupe. Dat is ook met andere winkels en bedrijven.
    - gelukkig heeft ze er niet veel van meegekregen, maar niet echt prettig uiteraard. Hoop dat de pijn meevalt

Dani: ja via vakantieveilingen
    Wat gaat dat hard zeg met die mannen van jou:)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Ping och jee lees net dat je moeders hotel failliet is. Wat naar!

@ Sawi Ik heb vorige week een low budget hotel bon twv 40 euro voor 14 (+4 euro admin kosten) gewonnen..

xx

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: das ook een mooi koopje;) wanneer ga je of weet je dat nog niet?

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

nee heb t boekje nog niet binnen.. is binnen 3 weken dus ben benieuwd! ;)

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ik heb in jan ook via vakantieveilingen 3 daagse arrangement gewonnen normaal 200euro en ik voor 50+4euro....we vertrekken vrijdag en komen zondag terug. diego is gratis en hebben ook nog eens incl uitgebreid ontbijt. heerlijk... vorige keer ook al dinercheque gewonnen

Meiden we zitten met onze handen in het haar, diego wil sinds paar dagen niet meer naar bed ;s middags nou ok als hij het volhoud dan maakt het niet uit maar als hij dan 's avonds naar bed moet schreeuwen dat hij doet en we zijn echt soms half uur tot 3 kwartier met hem bezig. hij klampt zich aan ons vast. We doen iedere avond hetzelfde ritueel. Pyama aan, tanden poetsen, in bed, voorlezen, liedje zingen en slapen. maar als het liedje is afgelopen hup deken van hem af en pakt hij ons vast. nu hebben we hem al 2 dagen in het kleine bed gelegd en laten huilen en na 5min is het dan wel stil. Als we hem in het grote bed leggen komt hij eruit en wil eigenlijk niet dat hij op de grond in slaapt gaat vallen.

iemand tips?? we hebben sinds zijn geboorte nog geen problemen gehad met slapen dus weet het echt niet meer.

@dani jarno is al een grote knul en wat doet arjen het goed zeg :D

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Oei Dimmel das heftig!
    Ik heb dit met Jarno toen ook een beetje meegemaakt na z`n amandelen.. Je moet je hèèl consequent zijn :D
    Komt er eigenlijk op neer dat je Diego in bed legt idd zelfde ritueel doet als normaal. huilt hij na het weglopen èn komt hij z`n bed uit terug gaan streng toe spreken niet uit bed komen dat mag niet! Als ie blijft huilen en uit bed blijft komen niks zeggen als je de kamer binnen komt gewoon hem oppakken en in z`n bed leggen en weglopen, Dit doe je steeds weer.. Je zult zien dat hij (hopelijk) naar een paar keer blijft liggen..

Als hij alleen huilt kreeg ik advies van CB kijken of hem iets scheelt.. vieze luier oid.. zo niet terug leggen aai over bol en lekker slapen zeggen en weglopen.. Blijft hij krijssen dan ga je weer naar hem toe even kijken NIKS zeggen aai over bol en weglopen.. dit doe je met steeds langere tussenpozen..

Hoop dat je er iets aan hebt! Ik weet hoe vervelend het is.. nou ja wij hadden het snachts.. na die amandelen pfff dat breekt op! hebben de laatste methode gedaan na iets meer dan een week sliep ie door! nu gelukkig geen trammelant meer slapen gaat prima!

Wat bij ons hielp was heel erg in je houding uitstralen dat je er klaar mee bent maar wel rustig blijven!

Geniet van jullie weekendje! Misschien doorbreekt dit ook wel de sleur v/h naar bed gaan bij Diego!

--

Heb op Advies van CB nu andere voeding gehaald tegen krampjes en moeilijk poepen voor Arjen. geen lactulose meer.. en kijken hoe die het doet..
    Net voor t eerst de fles. Laat ie heel veel staan en spuugt zo de halve fles er weer uit.. :( eens kijken hoe het bij de volgende fles gaat..

Fijne dag!

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani, we zijn best wel consequent en vooral ik. En leggen hem ook steeds weer terug in het bed maar voordat je hem erin hebt en ook al praten we rustig hij schreeuwt das niet normaal. Misschien te snel met het grote bed geweest?? Maar hebben hem nooit gedwongen hij wilde er direct de 1e nacht zelf in dus. Maar dan toch maar eens zo proberen hoe jij het zegt. en dat we rustig moeten blijven. bedankt voor je tip meid!

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel; oei lastig je lijkt het goed te doen qua bedritueel. Hmm misschien een bedlampje:(
    Dani: hoop dat hij de rest van de flessen goed binnen houdt, geen pretje

Max is naar de peuterspeelzaal en wilde kleuren: dag mama en zwaaide:$ Had dat nooit verwacht denk dat wordt drama. Misschien dat hij vrijdag wel gaat huilen want dan beseft hij misschien beter dat mama echt weggaat en hem pas na 2,5 uur weer komt halen:)
    Ben uit de tape en dadelijk naar huisarts voor doorverwijzing en denk weer opnieuw in de tape:(.

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    zo meiden wilde even laten weten dat ik zo lekker weekendje weg ga. ;). Tot maandag!

18. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Juffie: van harte gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam Matthijs en geniet van je mannen.

Dimmel: wij hebben dit met Nils ook gehad. Eerste weken ging het goed en opeens kwam hij er steeds uit. Eerste geprobeerd hem steeds terug te leggen, maar was geen succes. Uiteindelijk hebben wij er toen voor gekozen om hem weer in zijn ledikant te leggen en het peuterbed even te laten, wij hadden geen zin om hem steeds te moeten terug leggen op die leeftijd. Succes ermee!

19. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Meiden sorry....:) verwaarloos jullie een beetje. Heb een erg drukke week gehad met werk, cursus bhv en nu start vanavond carnaval!!!
    Blijf vanavond bij mijn ouders slapen en vier het vanavond. ,Morgen slapen de kids bij oma en gaat gert mee. Misscien zondag ook nog....:D Heerlijk feest!!! van de week toch nog een mooie jurk besteld....wilde dat eerst niet doen maar mn moeder betaalde! Zij had met mn zus en een vriendin namelijk dezelfde jurk. We gaan als can can dames! fotootje volgt nog wel.
    Sorry weer niets terug gelezen.....hopelijk volgende week.

Denk wel aan jullie hoor!

X JOss

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames'

Wat is het hier rustig?!

@Dimmel genoten van jullie weekendje?

@ Joss.. en. kater?? ;)

Hier gaat het allemaal prima! Vanmorgen al gezellig wezen wandelen en genieten van t lekkere weer.. nu kant nog.. overmorgen word het weer minder!

Deel Deze Pagina