December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo dames!
    Inderdaad rustig hier maar daar ben ik ook schuldig aan.
    Wat een mooi weer was het vandaag! Heerlijk die zon!

Dimmel, mooie foto's van jullie op vakantie. Heb ze op hyves bekeken.

Ik ben vorige week voor het eerst bij de gyn. geweest en hij ziet geen bezwaren om gewoon te bevallen. En mocht het uiteindelijk niet goed genoeg gaan besluiten ze snel genoeg alsnog een keizersnee te doen. Dus ik heb er weer vertrouwen in!

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss: ben benieuwd naar je jurk, was het leuk?

Dani; idd lekker genieten van het zonnetje

Dag: weer een geruststelling, datum komt alweer dichtbij zeg;)

Hier; schoenmaker wil nu geen aangepaste schoenen maken moeten nl hogere worden met versteviging:(. Dus moest ik een verwijzing van de arts krijgen. Mijn afspraak was pas na pasen en die kon echt niet eerder, nu de schoenmaker ook dacht dat mijn enkel geheel versleten is mag ik volgende week dinsdag al komen. Ben best zenuwachtig want een operatie is nogal een grote ingreep: of kunstbot of enkel geheel vastzetten. Maak me meer zorgen om de opvang van de kids als de evt. operatie. Slaap geen een nacht door van de pijn. Dus wel fijn dat er eerder na gekeken wordt:)
    We zijn zondag naar de optocht geweest en even naar kindercarnaval en gisteren even naar de tent. Kids vinden het alleen maar herrie:) gelukkig maar kan nu toch niet uren staan.;) Vanavond even naar de tent kindercarnaval maximaal 1 uur en dan is het echt al bedtijd. Manlief gaat denk ik vanmiddag al.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

@ Sawi hoe is het nu met je voet?
    Nog pijn aan?

@ Joss en bijgekomen? foto foto :p

@ De rest hoe is het met jullie?

Hier gaat het goed! Gewoon lekker genieten met de kids.
    Alleen Arie blijft kwakkelen..
    Maandag naar zkhgeweest onderzoeken gehad.. arts weet het ook niet goed.. promt word ie woensdag weer ziek!
    Dus ik bellen arst zou terug bellen maar nee hoor niet gebeld dus..

Heb net voor Arie zkh weer gebeld kreeg andere assistente die vond het dom dat we niet waren teruggebeld ze gaat kijken en belt of ze de dokter evt te pakken kan krijgen en of er uitslagen bekend zijn en zij belt vanmiddag terug. Ben benieuwd!
    Nu zei een andere broer is het niet de ziekte van lyme..

Arie gekeken naar verschijnselen op i net en t lijkt er wel heel veel op!
    Alleen geen tekenbeet gehad naar ons weten..
    Toch eens aankaarten straks als de assistente nog eens belt!

Verder heb ik vanmogen mirena laten plaatsen.. viel reuze mee alleen nu heb ik wel buikpijn..

Lekkr de was buitengehangen.. heb nu wel zin in de lente!

Fijne dag!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani, is dit je eerste spiraal of had je die al eerder gehad? Ik zit ook te denken aan de mirena maar ook daar zit weer hormoon in en dat wil ik eigenlijk niet meer na de bevalling. Ik word steeds zo wispelturig van die hormoontjes haha!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@Dag

Dit is me eerste. heb altijd pil geslikt maar dat wou ik niet meer. Bij Jarno gaf ik BV heb ik eerst Cerazette gehad toen weer ovr naar de pil maar had microgynon is stediril geworden ik zat onder de uitslag dus toen maar met condoom tot nu na Arjen..
    op zich hebik weinig last..
    Inbrengen was niet echt vervelend..
    Nu klein beetje menstruatie pijn.. ben benieuwd..

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @sawi, fijn dat je eerder terecht kan. Lijkt me erg pijnlijk. Ook heel vervelend als je zo onthand bent. Zeker na zo'n operatie. Kun je eigenlijk helemaal niet hebben met 2 kleine kids he?! Maar goed, dit is ook geen prettige situatie.

@dag, fijn dat je gewoon kunt gaan bevallen!

@dimmel, hoe was je weekend weg?

@dani, ik ben je 1 dag voorgegaan met de mirena haha. Vond die haak wel ff vervelend, had niet verwacht dat ze die bm-mond zo zouden spiesen....verloor ook wel ff flink wat bloed direct daarna. Maar dat hield al snel op, nu geen klachten meer. Ben wel benieuwd naar de effecten de komende tijd.

Carnaval was superleuk!! Jammer dat het alweer voorbij is. Ben 2 avonden geweest en maandagmiddag nog met Vince. Die vond het geweldig! We gingen saampjes met de bus, voor het eerst. Nou dat vond ie zo leuk dat ie moest huilen toen we eruit gingen haha.

Verder plast hij ineens weer 'op commando'bij het luier vewisselen en vraagt hij zelf om op het potje te zitten. Plast dan ook echt! Hij eet ook weer wat beter, zelf eten wat hij maanden niet wilde hebben (bami en macaroni) Nou schiet mij maar lek, want we hebben er niets voor hoeven doen hahaha.
    Hij kletst ook met de dag meer, erg leuk.

Morris begint een poging te doen om te tijgeren. Maar hij komt rollend al de hele kamer door. Vanochtend zei hij ineens babababa. Zooo schattig. Hij heeft alleen weer verhoging en een akelige hoest. Hij komt er maar niet vanaf. Heeft dit echt al een paar maanden, dan is het een weekje weg en dan begint ie weer. Met als hoogtepunt een paar dagen koorts. Dus hoop dat hij het ergste weer gehad heeft.

Zal ff een paar fotootjes plaatsen,

Liefs!!

Ps wat is het hier ongelofelijk rustig zeg!

7. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Broers :)

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Links ben ik :D

9. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Vince :)

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    leuke foto's joss

ja ons weekendje weg was super...heerlijk genoten en veel gewandeld...Daarna zondag en maandag carnaval gevierd en de dinsdag naar mijn ouders die waren op vakantie in vlierden.

Verder gaat hier alles zijn gangetje. Diego gaat 31 maart naar de PSZ hij vraagt er nu zelf om dus hoop dat het nu wel goed gaat en ga maar doorzetten dan want anders komt er niks van.

Zal morgen weer schrijven. Diego is wakker

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: misschien is het boekje: Hoera ik ga naar de peuterspeelzaal! van M Busser wel wat ter voorbereiding.
    Met Bas kon ik heel het boek toen lezen, Met Max kijk ik plaatjes en vertel en wat bij en zing liedjes. Hij lijkt het te snappen. En ging goed naar de peuterspeelzaal, Bas destijds ook. Geen garantie hoor;)
    - fijn dat je een leuk weekend heb gehad.

Joss: inderdaad zo kan het ook niet, we wachten af. ;)
    Leuke foto's. Leuk stel die 2.
    Met carnaval zagen jullie er mooi uitgedost uit.
    Grappig zo met een hele stel hetzelfde.
    - hopen dat Morris snel weer topfit is want dat kwakkelen en koortsig is zo sneu bij de kleintjes. Grappig dat rollen door de kamer en weer andere klanken maken is weer erg leuk.
    - knap van Vince op commando plassen

Dani: veel pijn maar ach bijna ziekenhuis mag ik al blij mee zijn anders nog 5 weken moeten wachten:) Maar niet echt handig.
    - balen zo met Arie dat is al veel te lang aan de gang zeg, hoop dat jullie snel uitsluitsel hebben
    - mirena erg handig hoor;) Heb je er nog wat last van?

Ben jarig en zit alleen met de kids thuis:( Manlief had wel ontbijt gemaakt en cadeaus gegeven:D maar is weer aan het werk bij zijn ouders daar komt een nieuwe vloer etc in. Ga maar naar mijn moeder mijn broertje is ook jarig ga ik me daar maar vermaken:). Mijn man en ik vieren het 'grote feest' in juni. Gisteren wat bezoek gehad maar helaas was mijn man de grote afwezige terwijl zijn ouders gewoon hier zaten:x. Leuk! Man man daar hard aan het werk en zou 's middags verjaardag vieren en hun komen gewoon en laten mijn man daar mooi in huis zitten. Heb zijn ouders het wel laten merken toen ze weggingen dat ik pissig was.:)

12. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Sawi: gefeliciteerd met je verjaardag! jammer dat je man er niet is. En je broer is ook jarig? Toevallig op dezelfde dag of tweeling?

Joss: leuke foto's. Ik vind je twee mannetjes echt op elkaar lijken. Schattig. En het ziet er uit als een leuk carnaval.

Hier gaat het allemaal goed. Niets te melden eigenlijk.

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    sawi nog gefeliciteerd met je verjaardag. hopelijk toch nog een leuke verjaardag gehad.

Nou meiden ik wilde even laten weten dat we nog even wachten met een 2e. Het kriebelt heel erg en we dachten dat het wel zou kunnen vanaf mei maar het gaat financieel even niet zo goed om er een 2e bij te nemen. We kijken eind dit jaar hoe het dan gaat, gaat het beter dan willen we er weer voor gaan maar zo niet dan zowiezo nog even tot volgend jaar zomer zoiets.
    Wilde dit eerst niet hier neerzetten maar is zo stom om te zeggen is iets prive's...nu snappen jullie tenminste waarom.

Mijn man is op zoek naar nieuwe baan, ik wil meer uren. Dus hopen dat ons dat snel gaat lukken en we eind van dit jaar er weer voor kunnen gaan!

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  16. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  18. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, mooie foto's. Balen van je fin. situatie op dit moment. Is er wel in het vooruitzicht dat het gaat verbeteren? Veel succes in ieder geval!

20. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: leuke foto's, stoer mannetje

Dag: hoe gaat het? Huilt (jammert) Stan nog op de peuterspeelzaal

Hier; vandaag ziekenhuis geweest enkel niet versleten:) wel veel te zwakke spieren en onbalans in mijn voet (teen is verbrijzeld). Vandaag meteen een brace gekregen totdat mijn nieuwe aangepaste schoenen klaar zijn. Halfhoge met harde achterkant:(. Heb nu lage aangepaste schoenen en het went wel weer. Ben wel blij dat ik geen operatie hoef met 9 maanden herstel:$, zou niet weten hoe dat moest.
    Max 3e keer naar de peuterspeelzaal geweest en vind het super:D. Bas heeft 3 logopedie testen gehad en doet het perfect alleen de sch en ng en soms m en n doorelkaar, besloten toch voor die maar dingentjes nog een paar keer ernaar toe te gaan. Dus al met al gaat het dus hier perfect. :)
    O ja mijn broer en ik schelen precies 5 jaar maar op dezelfde dag jarig.

Deel Deze Pagina