Hey @ Sawi oh gelukkig geen operatie idd! Hopelijk geeft je dit verlichting van de pijn en een goed herstel Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Dag hoe gaat het met je buik(je)? schiet mooi op?! @ Dimmel leuke foto`s! @ Ping waar zit je? gaat alles nog goed? @ Joss leuke foto`s ook van de carnaval! @ Vic fijn dat alles zo lekker gaat! -- @ hier.. Zondag begon Jarno ineens weer te spugen... 2e x in 3 weken. Gister (hoge) koorts, maar knapt nu wel redelijk op! Dan maar niet naar kdv.. is ook zo lekker weer buiten krijg helemaal lente kriebels. Arie ook nog thuis dus lekker met zn allen buiten geweest ne in de tuin aant werk geweest! Arjen doet het prima! Groeit als kool. Zal vandaag of morgen een foto proberen te plaatsen.. Nu duiken we erin. Arjen komt denk ik tegen 23:00 a 23:30 nog een keer en dan een flinke ruk maken.. hij slaapt vaak zo`n 6 s 7 uurtjes snachts! Heerlijk!! Hopelijk komt Jarno vanacht niet.. kan nl heel slecht tegen gebroken nachten..
@dag ja het ziet ernaar uit dat het eind dit jaar wel wat beter zal gaan maar voor die tijd toch even alle onnodige dingen uit de weg. en ja 2e kindje is niet direct nodig he (beetje stom om zo te zeggen maar ja). Hoe is het met jou?
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 10.500gram, 83.5 cm, maatje 80 (26 nov`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 10.000 gram, 78 cm, maatje 80/86 (7 juni '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 13.500gram, 90 cm, maatje 92 (03 dec '10) Luuk en mamametzoon (3 dec 2008, 3735 gram); 13000 gram, ongeveer 85 cm, maatje 86/92 (okt 2010) Jayden en Mamavanmuisje (3 dec 2008, 3320 gram); 13.200 gram, 89.5 cm, maatje 86/92 (28 jan '11) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 11.600 gram, 88.5 cm, maatje 92 (4 febr`11) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 12.900 gram, 92 cm, maatje 92 (31 jan '11) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 11.400 gram, 84 cm, maat 86 (9 juni '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 11.900 gram, 88.5 cm, maatje 92 (25 jan '11) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 14.800 gram, 92.5 cm, maatje 92/98 (28 febr`11) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 13.600gram, 90,5 cm, maatje 92 (31 jan '11) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 11.000gram, 84 cm, maatje 80/86 (28 aug `10) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 12.300 gram, 91 cm, maatje 92/98 (jan '11) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500 gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 10 jongens Oudere (3) Broertjes & (0) Zusjes Quinn: 1 september 2006(pinguin) Bas (geb) (Sawi) Nils (geb) (Victoria) agenda 2011 Maart: 28: Joe en Aussie CB December: 11: Jarno en Danielle CB Verjaardagen 04 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 09 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 04 Juli 1984 Juffie 04 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 09 September 1981 Joss 19 September 1972 Pinguin 31 Oktober 1985 Moe 10 November 1978 Mamavanmuisje Opnieuw zwanger / bevallen van 2e of 3e kindje! Bevallen: Morris en Joss (16 juli 2010, 3630gr en 51 cm) Kate en Acissej (15 november 2010, 4465gr en 53cm) Arjen Robert en Dani (19 januari 2011, 2810gr en 45 cm)4310 gram, 55 cm (28 febr`11) Matthijs Daniel en Juffie (21 februari 2011, ? gr en ? cm) Zwanger: Dagdromer: 13 apr 2011 Mamavanmuisje: 05 aug 2011 Marleen: - - - Mama05: - - - Dames die er voor gaan: Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx Aanvullingen en wijzigingen ook doorgeven dames Zo de lijst weer eens naar voren gehaald!
Goedemorgen dames! Hier gaan we vandaag een dagje shoppen Het wordt mooi weer dus ik heb er zin in. Sawi wat fijn dat je geen operatie nodig hebt. Moet je dan nu voortaan altijd aangepast schoeisel hebben of zit er nog wel kans in dat het verbeterd?? Stan doet het inmiddels goed op de psz. Hij wil er zelfs graag naar toe. Ben ik wel blij om dat die ommekeer is gekomen voordat de baby er weer is. Fijn dat het bij jullie zo goed gaat op de psz! Dani, he bah weer ziek. Moet zeggen dat er wel van alles heerst. Hier ook al 2 x ziek in korte tijd. Ikke zelf ook maar iedereen is gelukkig weer opgeknapt. Ik ga nog even snel een wasje wegwerken en dan richting winkelcentrum! Fijne dag vandaag allemaal!
Dag: fijn dat hij goed gaat wel veel prettiger achterlaten he Heb al aangepaste schoenen sinds mijn 17e of zo. Alleen lage met een afwikkeling erin gemaakt en nu moet ik hogere met stevige achterkant. Aan de lage ben ik ook gewent geraakt dus de hoge komt ook wel goed. Dani: niet prettig dat spugen. En gebroken nachten is echt niet fijn. Hier slaap ik al 2 maanden niet door en vannacht veel pijn en toen Bas nog wakker, leg de boys in bed en ga ook even liggen. Hoop dat jou dat vanmiddag ook lukt.
Hey @ Sawi en nog kunnen slapen? Ik niet echt.. Erg kortademig steeds en niet fit.. dikke keel en trillen dus ik denk heet met Astma te maken of bijwerking spiraal HAP gebeld moest gelijk komen.. schijn ik te hypefentileren.. dus hij vraagt of ik stress heb in de thuis situatie..nouja..dat Arie ziek is e.d. schijnt me dus erg hoog te zitten.. en gewoon alles van de afgelopen tijd rondom de bevalling.. dus nu moet ik heel rustig aan gaan doen.. vanacht redelijk geslapen, Jarno kwam tegen half 11 toen sliepen we nog niet gelukkig, tegen 2uur nog een keer en Arjen rond half 5.. Misschien vanmiddag idd nog ff liggen.. @ Joss rare vraag maar hoelang blijf jij vloeien na inbrengen spiraal? Ik werd ma ongi vrij spriaal laten zetten morgen dus al een week en ik vloei nog steeds is al bijna 2 weken!!! bah nu niet leuk meer hoor! Jarno hoest als een gek en is erg snotterig. heb hoestdrank en neusspray als t morgen nog zo is toch ff huisarts bellen.. Fijne dag! xxx
Dani ik heb na het zetten van mijn spiraal een half jaar!! lang op en af gevloeid. Soms wat heftiger soms wat minder. En 2 weken achter elkaar was geen uitzondering( na het zetten zelfs 3 weken achter elkaar) Daarna helemaal nooit meer en nu(heb hem nu 2 jaar) opeens weer regelmatig doorbraakbloedingen. Sawi lastig hè die aangepaste schoenen. Heb ze gehad van 16 tot 21. Gelukkig is de stand van mijn voeten daardoor enigszins gecorrigeerd waardoor het nu niet meer nodig is. @ dimmel verstandige keuze meis. Veel respect voor want bij veel mensen overheerst de wens voor het kindje. Kijk maar eens in de lounge hoeveel meiden met baby's en geen geld Echt erg. @ all hier gaat het lekker. Ben zelf een beetje down en niet lekker in mijn vel en kom dan niet aan reageren toe. Anaïs gaat goed. Loopt nu al de hele ochtend in dr blootje. En nadat het 1e plasje over de vloer ging zijn de andere 2 plasjes netjes op het potje gegaan(gaf ze zelf aan) Nu even doorzetten en hopelijk dan snel zindelijk. Zou fijn zijn! Quinn lijkt nu ook hooikoorts te hebben. Flink geïrriteerde en waterige ogen, loopneus, moe. Echt sneu! Vanmiddag nieuw fietsje voor hem halen. Nhaja 2e handjes van Marktplaats. Hoop dat hij niet te hoog is (mannetje blijft kort van stuk) Volgende week komt er een makelaar langs. Zoals het er uit ziet gaan we de boel in de verkoop zetten en willen we richting Amersfoort. Nu nog zien uit te vinden waar dan de leuke wijken zitten!
ooh dag.. 36 weken alweer! Ben benieuwd naar de naam die jullie hebben. Lekker genieten van de laatste loodjes meis! oh en ik zag dat mommieof2 zwanger is van haar derde alweer!
Haha pinquin ik ook! We zijn er nog steeds niet uit. Vandaag weer bij de gyn geweest en wat hem betreft mag de beeb zelfs nu al komen. Alles is keurig ontwikkeld en op schema. Van mij mag ze nog even blijven zitten want de schilder is nog niet klaar en daarna kan ik pas gaan poetsen. Over een week of 3 vind ik wel mooi
@ping dank je. De kinderwens overheerst ook want vind het moeilijk om met de pil te beginnen maar wil ook de kleine en diego genoeg kunnen geven en bieden. Dus ja toch maar weer beginnen met de pil. Vandaag een plas en poep schematje gemaakt. Eerst ging diego goed op het potje maar de laatste tijd steeds nee dus nu vakjes gemaakt en voor elke keer dat hij gaat krijgt hij een sticker. Heb het nu half uurtje klaar en heeft al 2x geplast haha! ben eens benieuwd. Loopt nu zonder luier rond. Diego telt al tot 12 . Doen jullie kids dat ook?
zo val ook weer eens binnen. Lees alles mee hoor! Dimmel: Nathan telt ook inderdaad al tot 15 ofzo. tot 10 gaat super, hij vergeet alleen de 9 vaak Is nu nog hetzelfde als een liedje zingen natuurlijk echt tellen duurt nog wel even voor ze dat kunnen.. Dag: Hier hadden we de naam pas 2 dagen voor de bevalling dus je hebt nog wel even ping: vervelend dat je wat down bent. en jullie willen verhuizen dus? Hebben jullie het nu niet meer naar je zin?? Dani: bah vevelend zeg van je klachten. Gaat het ondertussen al wat beter? vergeet nog heel veel dingen maar moet me nu echt op de was storten. Zit al weer veel te lang niets te doen Hier gaat het trouwens prima allemaal. nathan is een heerlijke peuter, kletst de oren van je hoofd. Is ook niet jaloers gelukkig op Matthijs. Wil hem het liefst de hele dag vasthouden. Als Matthijs huilt is Nathan nog eerder boven dan ik om zijn speen te geven Fijne dag!
@juffie, leuk om weer van je te horen. Fijn dat Stan zo blij is met Mathijs! Leuk he om 2 jongens te hebben @dani, hmmz ik vloei ook nog steeds....al was het een dag of 4 weg. Ben gewoon opnieuw begonnen. Maar ik kan het af met inlegkruisjes. Heb verder niet echt klachten. Alleen af en toe een krampje of een steekje. Sorry verder ff geen tijd.....kom van het weekend nog wel weer. Goed weekend allemaal!!!
zooow heeej....goeiemorgen, sorry hoor!!! Laten we het er maar op houden dat ik echt een doodvermoeiende dag heb gehad . Pff gelukkig liggen ze nu op bed. Vanavond stappen, lekker ff eruit. Al kan ik er nu nog tegen op zien om van de bank af te moeten hihi.
Hallo meiden Kennen jullie me nog haha. Het is hier erg druk en heftig geweest de laatste tijd. De dames met hyves hebben een beetje mee kunnen lezen. Het rommelt erg om Kate heen. Koemelkallergie of niet in ieder geval een meisje dat onder het eczeem zit en super veel jeuk heeft en ongelukkig is. Ze heeft echt een hele tijd veel gehuild en weinig slapen en veel in mijn armen willen zitten. Nu met de juiste zalf en misschien de melk gaat het redelijk maar als we stoppen met de zalf(moet omdat het een hormoonzalf is) gaat ze weer slecht slapen en veel huilen en vooral veel krabben en schurken in bed en in paniek raken. Ik ben even zeer radeloos geweest en voelde me totaal niet serieus genomen maar nu met de huisarts achter me neemt de kinderarts me serieus en gaan we niet lang klooien ermee. Nu tot over 4 weken doorgaan met speciale melk en als het dan niet beter is stoppen we ermee en gaan we kijken wat nu. Met lilly gaat alles goed. Ze is super leuk en grappig. Ze telt indd ook tot 10 maar vergeet altijd de 4. Ze puzzelt tot 9 stukjes, ze babbelt wat af en onthoudt nu ook echt afspraken. Van de week zei ik na het middagslaapje is mama weer thuis en ik was er niet toen was ze boos volgens mijn man want mama was er niet. Ze weet percies waar iedereen woont rijden we een wijk binnen roept ze precies naar wie we op bezoek gaan. @Juffie Sorry nog alsnog van harte gefeliciteerd met je zoontje Matthijs. Wat een leuke naam. Is alles goed gegaan?? Wat leuk dat Nathan zo leuk regaeerd. @Dani Ik heb echt wel 4 weken gevloeid en nu ben ik bijna 1,5 week ongesteld geweest. Ik vind er tot nu toe weinig aan. Ik heb hem nu ongeveer 6 weken en ik lijk alleen maar te vloeien. En steeds de ene keer veel en dan weer weinig en dan denk ik dat het over is komt er ineens weer wat. Super irritant. Voor de rest ga ik het even terug lezen en ik ga proberen het weer bij te houden want Kate gaat nu ook slapen om 19.30 dus we hebben de avond weer voor onszelf. gr jessica
@jessica diego puzzelt al stukjes van 20 in mekaar. hoeven maar 1x voor te doen en dan doet hij het alleen. ja diego telt ook nog niet door tot 12 maar soms ben ik echt verbaasd. gaat zo snel
Onze Max ligt achter zo te lezen Telt niet veel alleen 1,2,3 en dan de 10. En haat puzzelen net als Bas en zijn beide ouders. Soms legt hij een puzzel maar dan maximaal 9 stukjes. En mept erop net zolang het past ook al past het niet. Jessica: poeh heftig eczeem koemelk allergie. Hoop dat er snel een oplossing komt. Sterkte. Gelukkig gaat met Lilly alles goed Juffie: Ja die was, best pittig he 2 kleintjes Maar o zo leuk als ze goed met elkaar omgaan. Hier zijn ze nu erg aan elkaar gewaagd dat geeft soms stress maar vooral veel lol. Max vindt het woord 'poep' tegenwoordig erg grappig. Hij zegt poep en begint keihard te lachen Vandaag 4e keer peuterspeelzaal en hij vindt het super hij vertelt ook ongeveer wat hij gedaan heeft; affon (ballon) gekregen, boekje lezen, tekening maakt, opklimmen mag niet. Dat was dus Max zijn morgen op de peuterspeelzaal, erg leuk.
Hey @ Joss veel plezier vanavond! Nee ik kan t echt niet met inleg kruisje af.. baal er nu wel van bah! Kreeg vandaag bericht moet volgende week al op controle echo... doen ze toch tussen de 4 -6 weken.? ga maandag maar eens bellen of de afspraak niet iets later kan.. @ Jes ik las het idd op je hyves.. vervelend zeg! Hopelijk weten jullie snel wat het is en zijn de klachten voorbij en kunnen jullie weer genieten maar vooral is je meisje weer vrolijk! Sterkte Jij ook al zoveel gevloeid.. bah niks aan he?! haha dat ken ik hij kent alle auto`s van de buren en opa en oma en ooms enz.. en als we ergens heenrijden weet ie precies als we erbijna zijn.. roept ie al we zijn er bijna dan mag ik uit! @ Ping he bah weer doorbraakbloedingen.. jakkie! Las allemaal positieve verhalen maar hoor nu ook steeds meer negatieve.. Is het niet zo dat als je doorbraak bloedingen hebt dat spiraal "uitgewerkt" is?? Oh verhuizen.. al wat op t oog? niet meer naar je zin daar? @ Juffie nou echt beter niet echt.. voel me slap en misschien word ik ook wel ziek.. vanacht weer lopen piekeren.. bah.. Hopelijk vanacht een betere nacht.. lekker optijd erin.. @ Dag haha nog geen naam? Succes ermee dan en hopelijk komt t niet te vroeg! Fijne avond! xxx
Hey meiden, Kom me weer een keer melden. Zometeen lekker zwemmen met Stan mijn schoonzus en mijn 2 neefjes. Nog even van de tijd met Stan alleen genieten . Jessica, zijn ze er nu uit wat het moet zijn? Dan getwijfel zou ik gek van worden. Succes en beterschap! Hoop dat jullie snel in rustiger vaarwater komen. Dani, bah zo te horen is een spiraal ook niets voor mij. Ben normaal al gevoelig voor doorbraakbloedingen en veel vloeien tijdens de menstruatie dus dat zal wel feest worden dan. Heb de 1e uitnodiging voor mijn uitstrijkje binnen. Word over 1.5 maand 30 maar dan is het wel ineens echt. Hoor niet meer bij de jeugd . Heb netjes teruggestuurd dat ik zwanger ben en krijg nu als het goed is weer een oproep 6 maanden na de bevalling. Verder alles zijn gangetje hier. We hebben een naam !! En de schilder zegt morgen klaar te zijn dus dan lekker alles luchten en schoonmaken en dan mag het van mij. Maar voor het zelfde geld komt ze pas over 4 of 5 weken. We zien wel.
Heyyy, lange tijd niks geschreven hier.... Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en alles was goed met ons meisje hahhaa, ja we krijgen nu een meisje en zijn super blij. Ik had al heel de tijd een voorgevoel en het klopte Ik wilde dat ff met jullie delen. Voor de meiden die mij op hyves hebben...zouden jullie dat niet in de krabbels willen neer zetten omdat we het voor de meeste een verrassing willen houden. Nou dat was ff een kleine update. Probeer vanavond ff op de rest te reageren.