December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    JOEHOE!!! Vandaag ligt Isis eindelijk weer eens te slapen tijdens de middag. Zeg ging wel weer even huilen, maar gaf het dit keer vrij snel op. Hopelijk is het patroon nu eindelijk weer doorbroken. Gisterenmiddag wilde ze ook niet slapen in haar bed, op zich is ze dan niet chagrijnig, maar vervolgens viel ze aan het eind van de middag in slaap in de auto en dat wil ik eigenlijk niet, want dan krijg ik haar 's avonds weer haar bed niet in.

Dani: wat vervelend dat je pijn hebt. Hoop de therapeut je kan helpen.

Joss: fijn dat Morris lekker ligt te slapen, even rust en lekker met een kopje thee gaat zitten.

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani; o jee, hoop idd niet dat het bekkeninstabiliteit is, dat is geen pretje. Hoop dat de therapie helpt.
    - leuk een weekje er tussen uit

Joss: klinkt logisch wat het CB zegt. Extra in de gaten laten houden qua lengte en gewicht.

Victoria: hier ook een slaapweigeraar:D Wel lekker als ze toch nog een middagdutje doen. Hier om de dag lijkt het.:(

Weekend weg geweest naar de kermis in Sittard. In de rups geweest met Bas en m'n schoonmoeder. Dat ding ging hard en we mochten superlang. Was blij dat de supersnelle rit voorbij was:) Bas vond het gaaf, maar zei gelukkig niet 'nog 1 keer' ;)
    Ga weer verder met poetsen heb al mijn meubels verschoven. Weer eens een andere indeling.

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @sawi dan was je kort bij mij in de buurt ;)...

@victoria fijn dat isis weer slaapt, is vermoeiend niet?

Heb eigenlijk niet veel te melden! Gaat alles zijn gangetje hier en we merken dat diego echt een peuter begint te worden!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: klopt dat is dan niet meer zo ver rijden;) Ben veel in Maastricht in het ziekenhuis geweest.

5. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Sawi: Dan was je 10 min lopen van mij af verwijderd haha
    Ik woon nl in Sittard.

Sorry zag alleen eventjes deze pagina, heb nog niet alles teruggelezen.

Hier een heel opstandig meisje. Ze slaat zichzelf ineens:(
    Ook (middag)slapen en eten is een drama..
    Praten is ineens erg aan het verbeteren, leert iedere dag meer woorden.
    Volgende maand alweer 2 pffff

Zelf begin ik weer richting depressie te gaan:( Ik zal morgen even de rest teruglezen en reageren

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Monique: en was je niet op de kermis of in de tent, zou grappig zijn. Was erg druk maar wel gezellig.
    - oei zit allemaal niet mee voor je, er wel over praten he met vrienden/bekenden of prof. Sterkte.

7. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn moeder kwam net en heeft voor Max een blauwe poppenbuggy en een jongenspop gekocht. Ik vind het grappig maar ben benieuwd naar de reactie van mijn man:( Moet kunnen toch??

8. Monique4

@Sawi: Ben zondagmiddag tussen 13uur en 15uur eventjes daar geweest!
    Ik vind die buggy met pop echt wel kunnen hoor.. Als hij het zelf wilt, waarom niet?

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    sawi ik vind het ook kunnen hoor.
    Quinn was dol op de buggy op het kdv. En nog pakt hij met regelmaat de buggy van zijn zusje.
    Misschien helpt het je man als je zegt dat er wielen onder zitten?:D
    Zo kon die man van mij het voor zichzelf accepteren ofzo.

10. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hahaha ja idd er zitten wielen onder! Dat doet het hem vast....en wat is er nou stoerder dan voor taxichauffeur spelen!

11. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    :D:D manlief zei niets geks, heeft zelf ook achter de kinderwagen gelopen oke wel met een echte baby maar goed;). Bas heeft 10x de buggy open en dicht gedaan, is een echte onderzoeker. Max sjeest met buggy rond en gooit hem om. :( Idd als manlief comm levert dan de leuke opmerking van de wielen gebruiken.

Monique: grappig toen was ik ook op de kermis. We zijn in de rups geweest, de luchtballonnen en Bas op de trampoline (allemaal vlakbij de tent). Raar idee dat ik misschien wel straal langs je af ben gelopen;)

12. Monique4

@Sawi: Ja die luchtballontjes ben ik ook in geweest met Famke!!
    ( Rond die tijd kwam daar zo'n fanfare langs)
    Dus misschien zijn we indd wel zo langs elkaar gelopen hihi

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
  14. Monique4

@Sawi: Ja weet wel waar die stond.. Misschien zaten wij op dat moment wel net in die ballonnetjes hihihi

15. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Moest vanmorgen lachen kijk elke dag op ed.nl voor het dagelijke nieuws bleek onze Bas op de voorpagina te staan en in de krant met het gilde, ik wist van niets, wel grappig:) Hij kijkt alleen een beetje raar op de foto helaas..;)

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Sawi haha leuk! Moet je bewaren! Wel gek dat ze je niet ff inlichten..

@ Buggy moet kunnen hoor waarom niet? beetje emancipatie is nooit weg! Hier ook een popje hoor! ;)

Ben vanmorgen bij cesar therapeut gweest t is (nog) geen bi. Meer gewrichten en spieren die overbelast zijn zeg maar.
    M`n bekken staat te ver naar voren krijg ik holle rug en je buik die daaraanhangt nou ja das pijnlijk.
    Heb tips meegekrgen en oefeningen om er zo min mogelijk last van te hebben.

Bijv zittend uitkleden en niet balanceren op 1 been e.d.
    Huishoudelijke taken zoals stofzuigen doen, maar daarna m`n rust nemen.
    Zwemmen kan ook erg lekker zijn.
    Komt goed uit want volgende week zijn we dus lekker een weekje weg!

Jarno weer spoken vanacht.. pff hij wou perse bij ons slapen, heb doorgezet met NEE!
    Laten huilen slokje water en weer terug..
    zo is het een uur doorgegaan.. tot Arie het niet meer trok, was naar een beurs geweest en veeeel te veel bier gedronken :x en raar doen maar goed.. die loopt er heen spreekt streng toe en trekt de deur dicht.. ja en bedankt daar gaat m`n aanpak.. :( Jarno overstuur.. ik hem eruit gehaald.. denk hallow wil niet dat m`n kind z`n vader dronken ziet! komt eigenlijk nooit voor maar toch!
    HEb ik met em op schoot gezeten tot ie rustig was toen in bed gelegd en bwen ik bij hem ip z`n kamertje gaan zitten tot ie sliep. ik kkkkoud! maar goed hij sliep wel na bijna 2 uur spoken.. tot kwart over 8!
    Hopenlijk vanacht niet te veel heisa..

Liefs

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jaaaa, heb jullie weer gevonden!!

Heb nog niets terug gelezen en nu ook geen tijd voor. Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Zal kijken of ik vanavond tijd heb om te reageren. Maar manlief is onverwachts thuis dus wie weet gaan we wel even de stad in????

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Leuk Sawi! die foto!
    Leuke verrassing zo op de morgen!

Welkom terug Dagdromer. Alles goed met je? EN gaat het goed met je zwangerschap?

Dani... oooei moeilijke dingen zijn dat. Zeker als je dan niet op een lijn zit.
    Vind dat je het goed hebt opgelost meis!
    Ik heb ook lang cesartherapie gehad. Werkt goed, zolang je je oefeningen maar doet.;)

Quinn is lekker met mijn moeder op stap dus even een middagje met mijn meisje.
    Ze loopt nu de hele dag tegen Quinn Afbijven!:D Hij mag niet meer aan haar dingen zitten.
    Nog een paar leuke foto's gemaakt.
    Zal jullie eens even spammen!

Bekijk bijlage 102619

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Ping schattige foto`s! vooral die laatste! wat een dotje!
    Ja ik dacht ook wel dat ik t goed had aangepakt.. hopelijk slaapt ie vanacht door!
    heb nog niet veel oefeningen maar ga t zeker wel proberen!

@ Dag hoe is het met je?? Leuk dat je er weer bent!

@ All wat is het hier toch rustig??

xxx

Deel Deze Pagina