December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    dani, gelukkig knapt hij al wat op. En ik zou precies hetzelfde doen met die fles denk ik. Aangezien hij het opdrinkt en ook al veel afgevallen was.......groot gelijk heb je!

@all, nog steeds rustig hier. Heb wel moeite met de laatste loodjes hoor. Humeur is niet best en mijn lichaam wil gewoon niet meer mee. Maar het is nog te doen dus nog ff volhouden. Donderdag weer controle bij de gyn. Hoop dat hij me misschien kan strippen of zo? Maar weet niet of dat kan/mag als de baby nog zo hoog zit.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaah foutje van t ziekenhuis... .

Arjen schijnt nu helemaal geen streptokok te hebben maar iets vn een virokok huppeldepup.. virus dus..
    Nu word gelijk alle antibiotia gestopt en mag hij gelijk mee naar huis... naja :$ heel fijn natuurlijk maar ze zijn zo slordig en aant rotzooien geweest met verschillende voedingn dat ie t nu uitkrijst van de kramp en buikpijn!!
    Heb em ter observatie en voor ons eigen gevoel daar nog maar een nachtje gelaten..

Ben er stil van, snap er nu helemaal niks meer van.. bah!

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani oh dat meen je niet. arm mannetje. veel beterschap voor je kleine man

hier ook een ziekenboeg. Diego sinds zondag flink verkouden en gister toch naar school geweest en ik vannacht verkouden geworden niet normaal. Heb me net ziek gemeld. 1e keer in anderhalf jaar. Diego nu flink aan het hoesten dus vandaag lekker binnen blijven. Vanmiddag even liggen kijken of hij nog in slaap zal vallen zodat mama ook nog even kan bijslapen.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani, tjee wat raar. In ieder geval wel fijn dat hij weer lekker thuis is. En sawi vroeg het al eerder.....misschien is dit ook wat Arie heeft? Of kan dat niet? Beterschap!

Dimmel, jullie ook beterschap!!

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: wat dom van het ziekenhuis. Gelukkig is hij wel aangesterkt en moest hij denk ik er wel heen ivm zijn uitdroging maar wat dom een verkeerde diagnose
    - bij mij stonden ze in paniek erbij na de bevalling ze dachten dat ik een hersentumor had maar het moest hoge bloeddruk zijn. Waarschijnlijk hyp.. ingetypt en de computer er zijn eigen verlengen van gemaakt. :$

Soms zijn ze zo slordig:x maar gelukkig gaat het beter met Arjen hoop dar hij snel de 'oude' is en ga toch weer de comfort voeding proberen??

Dimmel: he toch ook al een ziekenboeg. Zal aan het weer liggen hier ook verkouden, koorts en Max vannacht weer pseudo-kroep...gaap

Volgende week een dagje efteling Bas heeft een studiedag en 1x per jaar neemt mijn man dan ook vrij. Bas mocht kiezen. ;)

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Arjen is weer thuis! Zo fijn! Hij heeft nog wel diaree en last van z`n buikje door de antibiotica, maar is alweer bijna de oude! gelukkig!
    Hij speelt en kletst! heb vanmorgen nog een gesprek aangevraagd met de arts en die heeft alles nog eens uitgelegd..

Er is een virokok (virussen) gevonden en bacterien. Deze leven op de huid e.d en zijn waarschijnlijk door het snelle bloedprikken (wat ook wel nodig was) meegeschraapt en dus zaten deze in de bloedbaan. Maar van deze bacterien word je niet ziek. Deze heeft iedereen wel bij zich.. Hij knapte ook binnen 48 uur op en dat kan eigenlijk niet door de antibiotica komen.. Dus moest het vocht wel zijn.. dus conclusie hij was uitgedroogd en had een virus..
    Nou ja ben wel blij dat hij thuis is en z`n flesjes weer drinkt!

@ Sawi ja ben gewoon weer nu op de kruitvat extra care voeding. Had het ook nagevraagd en de dokter zei t is allemaal de zelfde voeding met een ander etiketje..

@ Dag en Sawi.. ja t is nu niet echt een bacterie die gevonden is.. dus weet niet of Arie dit kan hebben.. heeft nu weer ontzettende bloedneuzen die hoog in z`n hoofd ( zo voelt ie dat ) wegkomen... :( Anders toch nog maar eens de huisarts bellen..

@ Dimmel beterschap!

Fijne dag!

7. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dag: al bij de gynaecoloog geweest of vanmiddag?

Dani: hoe gaat het?

Hier: Net 3 kaartjes voor efteling besteld via anwb. Woensdag gaan we erheen heb er zin in. Mijn man is veel weg even met gezin ontspannen. In de meivakantie gaan we een week kamperen, schoonouders hebben zichzelf uitgenodigd en gaan er ook een week heen. Baal daar een beetje van want wilde er met eigen gezin tussenuit. :) In de zomer heb ik daarom maar 10 dagen aan de andere kant van het land geboekt ;)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi het gaat goed! Hij huilt nog wel meer dan hij deed maar dat zal ook veranderingen indrukken en vooral buikpijn zijn. Lekker veel knuffelen dus, alleen Jarno heeft daar een beetje moeite mee ;) dus als Arjen slaapt ga ik lekker gek doen met hem en andersom :D haha

Lekker weg met je gezinnetje, jammer dat je schoonouders zichzelf ook hebben uitgenodigd.. kun je dr niks van zeggen dan?
    Misschien wel handig een oppas ;) kun je lekker een avondje met je mannetje weg :D

@ Dimmel hoe is het bij jou? Diego alweer opgeknapt?
    ben je er al over uit qua voorbehoedsmiddel?

@ Dag hoe is het bij jou? Rommelt het al? kun je t nog volhouden?

@ Ping hoe is het met jou en je kindjes? Ging je nu nog verhuizen?

@ Joss leef jij nog??
    en de rest :p

Fijne dag!
    xx

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Vanochtend bij de gyn. geweest. Helaas wilde hij nog geen actie ondernemen omdat ik nog mooi veel vruchtwater heb en de baby nog niet ingedaald is. De placenta ziet er ook nog prima uit dus volgende week terug. Voor de zekerheid dan wel even aan de ctg (is standaard) en dan gaan we verder kijken. Hoop dat ons beebje er voor die tijd is! Maar heb zo'n vaag vermoeden dat ze nog wel even mama blijft pesten.

@de rest, nog niets terug gelezen. Zometeen stan weer van psz ophalen dus kom vanavond nog wel ff teruglezen.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    sawi, ai je schoonouders mee.....en dat terwijl je er niet op gehoopt had.

Dani, lijkt me moeilijk inderdaad. Jarno is nu ook een beetje van slag en wil ook extra aandacht. Snapt hij wel dat zijn kleine broertje ziek was en dat jullie daardoor weg waren? En lekker knuffelen met kleine arjen. Ben blij dat hij weer bijna beter is!

Dimmel, hoet gaat het met de ziekenboeg?

Stan kijkt volgens mij iets te veel tv de laatste tijd.....
    Hij weet aan de introliedjes al wat er voor programma begint. Ach ja, ik vind het nu wel even prima. Straks kunnen we weer lekker naar buiten maar heb nu ff niet zo veel puf.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Kom me ff melden. Alles hier nog rustig!

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha Dagdromer; lijkt me echt de dagen af te tellen zeg... Dadelijk wordt het een paaskindje maar hopen dat ze er eerder is voor je. ;)
    Geen schaamte om het tv kijken was hier ook zo op het laatst..

Hier: Max gisterenmiddag 40,6 koorts. Vannacht 38,9 vanmorgen geen koorts hij heeft vandaag groepsfoto op de peuterspeelzaal. dus heb hem laten gaan maar baalde wel. Maar goed gezegd dat hij ziek is geweest en dat ze moesten bellen als het niet zou gaan, maar ze hebben nog niet gebeld, hij was ook vanmorgen weer volop grapjes aan het maken. Het woord poep en scheet is nogal leuk:( en soms sukkel, fijn zo'n grote broer die al naar school gaat. Maar goed hij leert ook leuke dingen van bas. Ga kijken of Wouter wakker is kunnen we zo Max weer op gaan halen.

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    sawi, hoe is het nu met max? Weer helemaal koortsvrij?

Hier waggelen we nog een beetje rond. Alles nog rustig maar ik hou hoop dat het toch deze week moet gaan gebeuren.

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dag: hoop het voor je;) zijn toch vaak best zwaar de laatste loodjes
    - Max krijgt 's morgens sinaspril hij heeft dan 38,1 graden en na de middagslaap had hij eregisteren 40,6 gisteren en vandaag 40,1 met sinasspril zakt het weer wat.. Iedere morgen om 5.00 uur weer koorts en lang wakker en dan weer sinaspril. Zo 3 dagen en flink hoesten, als het maandag nog zo is even naar de huisarts. Blijft lastig met die kleintjes en hij heeft hoofd au. (zegt hij):(

Dimmel: jullie uit de ziekenboeg?

Ping: hoe was de glutentest bij Anias??

Dani: hoe gaat het?

Ga er 2 wassen kunnen ze naar bed, papa is weer werken ach moet ook gebeuren

15. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dagdromer: ben benieuwd nog niet gemeld vandaag;)

All: genieten van het mooie weer?:)

Hier: Max dag 4 weer hoge koorts 40,5 graden. Morgen maar naar de huisarts. Denk oorontsteking. Op zich helpt de sinasspril redelijk goed maar er moet toch iets dwars zitten. :(

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Max flinke ooronsteking zit nu aan een andere neusspray, Antibiotica en aan een lekker ijsje

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    beterschap voor Max..

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja ben er ook nog hoor:)

Hier alles prima.. Nathan is echt aan het peuterpuberen. Alles is nee, nee en nog eens nee. Verder bij alles Nathan zelluf doen:D En boos worden als het niet mag/ kan..
    Moet er meestal wel om lachen maar soms kan ik hem wel achter het behang plakken:) (hebben we niet dus scheelt weer:p)

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Buddynieuws:

Hoera! Vanochtend om 7 uur is onze dochter Laura geboren. Alles gaat goed met moeder en kind.

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag, haan en Stan: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet ervan.

Deel Deze Pagina