Lastig sawi dat hij weer ziek is. Hopelijk helpt de ab goed! Dag was gisteren wel op hyves.. aan het tellen 40+2 Uitslag van de bloed testen krijg ik de 28e pas. Ben benieuwd wie van ons drieën ook één van de genen voor coeliakie bij zich draagt. Anaïs gaat nog steeds erg goed zonder luier! Vanochtend voor het eerst droog de nacht uit gekomen dus als dat zo blijft daar ook maar eens gaan proberen. Gaat sowieso erg goed met de kindjes. Quinn is erg leergierig en wil graag leren lezen dus hebben we maar een eerste leesboekje gekocht en dat gaat echt super! Zijn juf zei ook al dat hij erg nieuwsgierig naar van alles was. Dani hoe is het met jou en je jongens? Jij woont toch in Hattem? Joss & Juffie hoe is het bij jullie en met jullie mannen? Veel mannengezinnen hier trouwens bij de December mamma's Weet niet meer wie het vroeg.. wij hebben inderdaad verhuisplannen. manlief moet nu wel erg lang reizen(werkt in Amsterdam) dus willen wat meer richting het midden des lands gaan. Amersfoort, Ede.. zoiets. Het moeilijke is dat de huizenmarkt gewoon bleep is op het moment. Nahja.. zal met de tijd wel goedkomen allemaal! Ik ga strijken bleh!
@dag gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje @sawi nou we voelen ons weer beter maar wel nog verkouden en flink hoesten. Maar dat zal snel over gaan, hopen we ... Hier gaat alles zijn gangetje. Diego 2 dagen in de week naar school en hij vind het geweldig. Verder is hij echt helemaal gek van auto's. Hij kent de tekens van audi, peugeot, alfa romeo, volkswagen en opel al uit zijn hoofd. en roept dan ook keihard als hij 1 van die wagens ziet. Zaterdag met mijn neef naar Brussel geweest. Echt leuke dag gehad. En gister met onze club Streetlegal Limburg naar Race wars geweest. We hebben onze auto op show gezet en hebben onze ogen en dan vooral diego uitgekeken. Echt vet.
Dagdromer, man en grote broer Stan: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Vind haar naam echt super Geniet van de kraamtijd
Ping: ben benieuwd naar idd wie er nog meer de coeliakie bij zich draagt. Knappe dame Anias helemaal droog Fijn dat het goed gaat met jullie Dimmel; Knap van Diego de automerken ben al blij dat Max het verschil weet tussen een auto, bus en vrachtwagen Maar zo te lezen heeft hij de auto 'gekte'' van jullie Leuk hoor
hahah had ik die berichtjes van juffie toch mooi even gemist Dag van harte gefeliciteerd met jullie dochter Laura! Geniet van je kraamtijd meis!
hey dames zag net een mail voor bij komen en dacht laat ik eens even weer wat lezen!!! lees ik tot verbazing dat DAGDROMER is bevallen super goede timing zeg maar hahaha Dagdromer van harte gefeliciteerd met jullie dochter en geniet lekker van de kraamtijd!! Hier gaat alles redelijk goed, ik ben alleen super moe!! ik weet niet of het door mijn maagband komt of door de zwangerschap of allebei maar het is wel heel erg vervelend mijn man zegt al je hebt gewoon de rijn lang je gezicht (of te wel je hebt dikke wallen) maar wat ik ook doen vroeg na bed en uitslapen ik blijf moe PFFFF Verder gaat met kyana heel goed ze is een vrolijk meisje wat goed alleen kan spelen, ze is nu wel heel erg stil dus zal eens kijken wat mevrouw aan doen is want een dondersteen is ze wel!!!
hoi hoi @ dag van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! vanmorgen op controle geweest voor Spiraal zit deze niet goed! heb ik weer.. ja zegt ze doe maar een testje gezien je klachten.. moe, hangerig, nergens zin in.. af en toe tinteling in lichaam) maar volgens mij is dit meer hormonen en stress van de afgelpen tijd.. volgens mij hebben we t altijd veilig gedaan.. ze zag ook verder niks, maar spiraal zit te laag.. ze zegt t zal wel z`n hormonen afgeven.. kijk maar. Nu moet ik naar de huisarts. Deze haalt em eruit en dan nieuwe plaatsen.. heb vsnmorgen al gebeld ze belt nog terug over hoe wat en wanneer.. @ Ping.. Ik woon in Wijhe. Heb vroeger in hattem gewoond, m`n ouders wonen er nog. Het gaat (op moment) echt super hier! Super die Anais ze gaat als een speer Ik vroeg het van die verhuizing @ Sawi beterschap! slaat de antibiotica een beetje aan? @ Dimmel haha lachen he.. Jarno kent ook al bijna alle automerken uit z`n hoofd en vrachtwagen merken zitten er ook al aardig in! hihi @ mama vervelend die moeheid.. succes! @ all fijne dag!! xxx
Hey meiden, Bedankt voor de felicitaties. Het is echt heel vlot gegaan. Nu nog wel erg moe vanwege bloedverlies. Kom snel uitgebreid kletsen maar nu nog ff niet
Ben benieuwd naar je verhaal Dag maar ga eerst maar eens lekker genieten! Komt vanzelf wel Iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten?! Hier wel hoor. Beetje jammer dat Anaïs vanmorgen mijn bloemen uit mijn tuin heeft geplukt(om aan mij te geven) maar toch wel jammer van die mooie tulpen. Ze is sowieso een beetje dwars op het moment. Slaan, krabben, gillen.. kortom een echte meid. Gisteren een matras opgehaald bij prenatal(had ik tijdens de mamma mazzeldagen besteld) Denk ik vanochtend.. dat is niet degene die ik besteld heb. Ik die van Quinn bekijken en inderdaad de verkeerde. Ik weer terug naar de prenatal en toen bleek dat de bestelcode 1 cijfertje verschilde en ze een goedkoper matrasje hadden besteld. Nu hebben ze de goede voor me besteld, een duurdere dan dat ik heb betaald en hoefde het niet bij te betalen omdat het hun fout was. Altijd goede service bij de prenatal! Voor de rest weinig nieuws. Zit te wachten tot manlief thuiskomt. Heb hem sinds maandagmorgen 7:00 niet meer gezien Hij maakt zulke lange dagen en blijft vaak in Amsterdam.
Ping: niet fijn als je er 'alleen' voor staat. Mijn man vertrekt waarschijnlijk 23 mei voor 3 weken naar Ethiopië en ik zie er als een berg tegenop. Ben het ook niet meer gewend rond Bas zijn bevalling en eerste jaar was het denk voor 30% in het buitenland maar nu al lang niet meer. Weer even wennen - fijn van pernatal - een echte meid ja dani: wanneer wordt de nieuwe spiraal geplaatst? AB doet hier goed zijn werk Gisteren efteling geweest was echt weer genieten met het gezinnetje Mijn man ik veel werken bij zijn ouders in huis dus even family-time is dan wel fijn. Ravelijn was trouwens erg mooi gemaakt is voor kinderen vanaf 6 jaar maar de onze zijn niet zo snel bang dus dat ging prima. Max was alleen erg moe 's middags en die viel overal vanaf dat leverde 1 bloedneus, 1 bult en 1 schram op, jongens.. Ga er een gereed maken voor school.
Hey @ Dag hoe is het? Lekker genieten meid! @ Sawi nou de nieuwe spiraal word geplaatst als ik bel dat ik ongi ben.. maar weet niet of ik wel een nieuwe wil.. zit nog erg te twijffelen.. voel me een stuk beter sinds ik em niet meer heb. Achteraf voelde ik em ook erg zitten en werd er duizelig van waarschijnlijk omdat ie niet goed zat. Aan de ene kant denk ik, ik probeer het nog een x maar aan de andere kant.. weet ik t niet.. Hoe is het met Bas? heeft de kuur geholpen. pff niks aan zeg als je alleen met de kids bent.. Ehtiopie is ook wel ver! Hier is manlief eigenlijk bijna altijd thuis.. vind ik ook wel fijn hoor! @ Ping wat dom van prenatal maar ja kan gebeuren.. Ik vind het een leuke maar wel prijzige winkel.. en soms baal ik ervan dat de voorraad op is en dan doen ze wel moeilijk om te bestellen. althans in Zwolle dan.. In Deventer zit er nu ook een in de stad he! @- Arjen heeft gister z`n prikjes gehad. Hij doet het er prima op.. beetje verhoging en wat jengelig maar verder niet gelukkig maar!! Jarno is vandaag een beetje uit z`n hummie.. kan dr zo slecht tegen Ligt mooi optijd in bed.. Kijken hoe ie eruit komt. Vanmorgen ff schoentjes bij scapino gehaald en gelijk gympen voor mezelf Fijne dag! xxx
hey meiden, Het gaat hier lekker! Vollop aan het genieten. Stan vind het nog wel een beetje vreemd. Maar vooral dat mama nog zo veel op bed ligt. Heeft even tijd nodig maar hij is wel heel lief voor Laura. Borstvoeding gaat super en vanacht al echt lekker kunnen slapen tussen de voedingen door. Zometeen ga ik lekker naar beneden een kopje koffie drinken.
Dagdromer: fijn dat het zo goed gaat Dani: Max heeft zijn boevenstreken weer helemaal terug Hoop dat jullie ook fijne paasdagen hebben. Hier druk gehad nu rustig. Bas is op een kinderfeestje ga hem 1 uurtje eerder ophalen omdat we gaan babecuen met ouders en familie. En hij moet op tijd naar bed want beide jongens moeten morgen weer naar school. Niet normaal al die paaseieren, hazen etc. Maar zo leuk voor de kids
Geen vakantie bij jullie sawi? Quinn is ruim 2 weken vrij! Dag wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker van genieten meis! Hoe vind je het een meisje? Ik moest echt even wennen namelijk Dani volgens mij heeft Moe wel 3 x dr spiraal overnieuw laten zetten. Hoe is het met Jarno? Anaïs is ook al dagen uit d'r hum. Pfff kleine drammer is het af en toe. Daarbij zeer veel moeite met in slaap komen en blijven op het moment. Ook nog last van kiesjes die doorkomen vermoed ik. Quinn lijkt zonneallergie te hebben Heeft zo'n jeuk 's nachts! Net lekker gefietst. 25 km. Morgen moet ik naar de dokter in Deventer en als er niet te veel wind staat ga ik lekker fietsen met de kids. Zal zo rond de 40 km zijn, maar ach.. lekker langs de IJssel kan dat niet kwaad
Hey hey @ Ping met Jarno gaat het goed.. hij is weer helemaal opgeknapt en snachts gaat het ook wel goed. Alleen als Arjen het op een brullen zet snachts word Jarno daar ook wakker van. Da`s dan weer minder! Ik moet morgen met Arjen voor controle naar de kinderarts. Maar das in zwolle Jarno morgen wel naar kdv brengen in Deventer. Wonen best dicht bij elkaar @ Sawi fijn dat het weer beter gaat! Ik ben nog steeds niet ongi na verwijderen spiraal!! Maar heb ook 2 weken gebloed daarna is ie verwijderd.. testje was negatief! Ach we zien het wel! Groetjes!
Pinguin: weet niet in wat voor vorm/mate quinn zonne-allergie heeft maar bij helpt de zonneblaasjesgel van de kruidvat perfect. - poeh das ver fietsen maar wel lekker erop uit in de buitenlucht. Hier regent het morgen trouwens als ik de verwachting mag geloven - Bas heeft vanaf komend weekend 2 weken vrij Dani: de hormonen zullen door het spiraal nog niet in orde zijn. Hmmm 2 kids wakker 's nachts dat is zwaar
Dag, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik lees dat het goed met jullie gaat, fijn om te horen. Danie, wat een schrik met Arjen. Gelukkig dat het nu weer beter lijkt te gaan. Hier gaat alles goed met de kies en met mi. En wij denken erover om voor een derde te gaan. Volgende maand gaat de anticonceptie de deur uit. Spannend weer!
hahahah@ kies Leuk te horen dat jullie voor een derde gaan victoria! Ik wil ook wel heel graag hoor, maar manlief zit nog in twijfel. Gisteren zei hij wel dat ik mn spiraal eruit moest laten halen, maar dat was meer omdat ik nogal wat klachten heb die mogelijk door de mirena komen. Mijn meisje lijkt een beetje ziek te worden. Gisterenavond begonnen met hoesten en nu klinkt ze alsof ze een zeehond heeft ingeslikt. Nu een beetje verhoging. Vanmiddag krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek mbt glutenallergie. Ben benieuwd!