Was dit topic ook alweer vergeten maar door aanmelding bij het nieuwe decembermama's topic werd ik eraan herinnerd haha. Famke die is uiteindelijk in november geboren, dus hoop dat deze niet eerder komt haha
MamavanF, van harte gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk! Hier gaat alles zijn gangetje. Stan is een lekker eigenwijze peuter. We hebben besloten nog niets te ondernemen m.b.t. zijn sociale ontwikkeling en we hebben wat meer rust nu. De jongste word morgen geholpen aan haar oren. Buisjes er in en haar neusamandel er uit. Verder gaan we over 3,5 maand al verhuizen dus beetje druk bezig. Klets ook nog wel mee in een ander topic maar omdat het hier zo rustig is vergeet ik deze ook nogal eens.
Hey @ Dag zo das een drukke periode sterkte met de operatie @ Ping ja 2 uur onder narcose en de 1e week mag ik niks doen.. dus best pittig idd.. @ MamavF van harte gefeliciteerd!! leuk zeg! wanneer krijg je een echo? @ Juffie toch de amandelen eruit? Succes! xx
haaaai meiden oei idd beetje rustig, Gefeliciiiiiteerd moontje, je was me buddy weet ik nog goed!!! Wij denken nu ook stiekem al aan een tweede, maar ik weet nog niet zo goed wanneer ik dat al zou willen, het zal toch wel wennen zijn. Maar heeel spannend is het wel. R is hier sinds oktober al dag en nacht zindelijk, we hebben gewoon in 1x der luiers weggedaan en een potje neer gezet, eerste paar nachten wakker gemaakt en sindsdien zindelijk. Dus voor ons werkte die methode perfect. Dani lijkt me pijnelijk zo'n operatie! Veel sterkte alvast en leuk dat je jongeste nu al loopt . @ de rest ik ga proberen om steeds een kijkje te nemen en te reageren.. P.s. hebben jullie nu ook van die pittige, koppige peuterpubers in huis? R is echt van het "Ik ben 3 en ik wil het nieeee" alles is nee en ik doe het niet of wil het niet.. soms wel om moe van te worden, maar aan de andere kant kan ik zoooo heerlijk om der lachen als ze verhalen begint te vertellen fijne avond lady's
MamavanF Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Spannend weer he?? Hier is alles prima! Romee gaat heel hard, ze is nu al weer 9 maanden. Vanmorgen naar het cb geweest: 70 cm en bijna 8,5 kilo. Jara is soms erg vervelend, een echte peuter dus, maar gelukkig ook heel vaak lief, En ze wil me gelukkig altijd wel helepn met alles. Zometeen gaat ze weer naar de peuter, dus ik zal nu even Romee van bed halen en even lekker lopend naar school. (zal wel moeten want Marcel heeft de auto mee, haha!) Gelukkig is het hier (nog) droog.