@dani ja ik weet het niet voel niks dus ja! even afwachten! gelukkig hij slaapt weer. vorige week de hele week niet en nu is het stil ligt net 5min erin! was dus maar tijdelijk! lekker ff tijd voor mezelf.
hey dames Hier lekker aant genieten van de vakantie.. Jarno heeft alleen een loopoortje 2 nachten gehad dus zwemmen zit er niet in.. is ook heel verkouden en hij hoest ontzettend, maar echt heel veel last lijkt hij er niet van te hebben.. alleen snachts. Hij is snachts heel onrustig en slaapt bij ons op de kamer omdat dit niet anders kan. 1e nacht was ie om 4uur wakker en dus tussen ons in.. en vanacht was het 00:30! Gister in Den Helder geweest, en natuurlijk lekker uitwaaien aan zee das op loopafstand! Heerlijk! @Joss hoe ging het bij de GO? @ Dimmel hmm spannend.. idd afwachten maar! @ ping beterschap met Quinn Fijne dag! Liefs
@dani, geniet er maar van van die vakantie!! Jammer van zn oor, misschien zit het er later van de week nog in om te zwemmen? Weet niet tot wanneer je weg bent.. @ping, agossie...beterschap voor Quinn. Fijn dat je ook blij kon zijn met Haarlem....is wel wat anders dan Parijs nl haha. @dimmel, oeeeej spannend. Vince vond het erg leuk bij de GO, zoals verwacht eigenlijk....maar hij kwam wel op een hele drukke dag. Ze had 6 oppaskindjes en haar eigen (grote) kinderen waren ook nog thuis. Beetje chaotische indruk dus,..maar wel begrijpelijk. Morris is door zn sprong heen, zo duidelijk van de 1 op andere dag. Zelfs gert merkte het gelijk. Superleuk want ineens maakt hij veel contact met je. Hij lacht van oor tot oor en hij kletst aan 1 stuk door!
Dani; sneu dat loopoortje, hoop dat jullie snel goed slapen en toch nog kunnen gaan zwemmen. Joss: gelukkig over de sprong heen, geeft weer rust Veel kids bij GO zal inderdaad druk zijn zoveel kids Hier alles in orde. Bas praat goed en Max zegt alles na dus pikt het praten snel op. Zaterdag onze sint bestelling ophalen, boerderij, tractoren en koeien. Uitnodigingen Max vandaag verstuurd, alweer bijna 2 wat gaat het snel
Heb niet veel terug gelezen. sorry! Vandaag bij de fysio geweest omdat ik last heb van mijn rug. Maar het is blijkbaar mijn SI gewricht. De lange rugspier is helemaal verkrampt en nu dus naar de fysio voor het losmaken van die spier. Verder advies om lekker warme baden te nemen en rustig aan te doen maar toch met regelmaat te bewegen. Ben al lang blij dat het niet mijn bekken of zo is. Die stond keurig en daar was niets mis mee.
hoi allemaal! Dani: waar ben je op vakantie?? Reed vandaag nog door Den Helder heen want was een dagje bij mijn ouders op Texel Vervelend van het loopoor van Jarno. Joss: fijn dat de sprong weer voorbij is!
@ Juffie we zitten in Julianadorp park hoogduyne, particulier huisje, haha grappig. Ga nu met m`zusje winkelen in den helder t is niet zo mooi weer.. @ Sawi Gaat hard he met die kleintjes! alweer bijna 2! @ Dag succes met je rug hoop dat t helpt! Liefs
@ Ping Leuke stad he haarlem. daar woon ik net onder. Ik ben veel te vinden in Haarlem en winkel er heel graag. @Dag vervelen je rug maar indd fijn dat het niet je bekken zijn. Heb je een bad want anders word het moeilijk?? @dani wat heerlijk lekker een paar dagen weg en het is een leuke plek om te zitten in noord holland. Ga je ook een dagje naar Texel?? Vind ik zelf heel leuk altijd. verder wel gelezen allemaal maar niet onthouden helaas. hier gaat alles weer even beter na een paar turbulente dagen. Ik had veel te doen en daarbij kreeg mijn man weer problemen en na een afspraak vandaag met de psycholoog hebben we afgesproken dat hij even een week bij zijn vader gaat slapen en ons op deze manier de rust geeft. Ik vind het vervelend maar ik kijk er ook zo naar uit even rust. Het gaat gewoon niet zo en de baby laat nu ook zien dat ze het niet fijn vind zo. Ze had maandag een zeer hoge hartslag en dat kwam denk ik door de stress. We gaan we wel gewoon naar alle afspraken en zullen we contact houden alleen hij slaapt ergens anders en we hopen dat het hem vooral veel rust zal geven zodat we verder kunnen met de therapie. Vrijdag gaan we naar de gynaecoloog om te bepraten hoe we de bavlling gaan doen en of ze eerder word gehaald of eerder word ingeleid enz. Want als ze te groot word kan ze er niet door en dat is ook niet fijn zeker als we er te laat achterkomen(tijdens het persen haha). Dinsdag bespreken we het weer met de verloskundige. Met lilly gaat alles prima. Ze zingt steeds allerlei liedjes. ei ei ei ei ei omi jarig ei ei ei.(ons nichtje naomi was jarig zo schattig) en zo hoog zo hoog en soms hoor ik gl gl gl gloria(komt er niet goed uit in 1 keer). We hebben een boekje van de bieb en daarin zegt een konijntje tegen zijn vader ik hou van jou zoveel en sprijd dan zijn armen en ik hou van jou zo hoog en doet dan zijn armen in de lucht en dat zeggen wij nu tegen elkaar en ze doet dan haar armpjes open of in de lucht. Ik ga haar zo weer lekker ophalen bij het kdv.
Wat een prachtige kamer Jessica! Maar wat verdrietig dat het nog niet lekker loopt met je man en hij nu even uit huis is. Vind dat je het geweldig goed oppakt en ik hoop echt dat het voor jou en je meiden even wat rust brengt! Dani heeft Jarno nog steeds een loopoortje? Zoja even naar de KNOarts bellen, dan krijg je daar druppels voor. Ik mocht met Quinn ondanks loopoor(weliswaar met druppels behandeld) gewoon zwemmen. Wij zijn vorig jaar ook in Julianadorp geweest. Erg leuK!
Jessica; mooi kamertje. Jammer zo de stress die je hebt nu je hoog zwanger bent. Hoop dat het snel beter gaat en dat jullie weer een hecht gelukkig gezin vormen. Dagdromer; hoe gaat het met de spieren? Ga oppaskindje uit bed halen, slaapt veel vandaag wel handig toch best druk 3 kids heel de dag, normaal zit Bas op school dus dat is wat rustiger. Maar wel erg gezellig zo 3 mannetjes in huis.
jessica, wist helemaal niet dat er problemen zijn. Veel succes en hoop dat jullie even tot rust kunnen komen. Mooi kamertje overigens!! sawi, lijkt me ook druk 3 kindjes. Knap hoor! De spieren gaat al een stuk beter. Heeft wel aardig beurs gevoeld na de behandeling maar ik ga gewoon lekker in bad liggen als de kleine man op bed ligt. Vriendjelief had gisteren een verassing. We gaan een weekendje naar londen met zijn tweetjes. Lekker shoppen, uitslapen en niets doen.
Hoi allemaal! Nou we zijn gisteravond terug gekomen zodat Arie boven nog ff kan klussen op Jarno`s nieuwe kamertje. We hebben het heerlijk gehad.. lekker genoten! heb ook niet zo`n heel last meer van m`n been! Hopelijk blijft het zo ook als ik di weer aant werk ga. zou eerst m`n dagen wisselen maar dit blijkt moelijk dus nu hebben ze de volgende dingen bedacht om me tegemoet te komen: We gaan naar de uren kijken. Aanvang tijd van je dienst uren. Veel meer pauzeren Veel rust plannen. Misschien een zwangerschapband huren. Jarno vond de zee prachtig! zal morgen ff paar foto`s plaatsen! De laatste nacht heeft Jarno doorgeslapen en vanacht werd ie ff wakker toch weer in z`n eigen bed.. welliswaar wel ff flink gehuild maar toch.. tot half 9! heerlijk!! Hij moet nu wel afkicken van alle aandacht e.d. die hij kreeg haha hij is echt verwend bij deze een koekje en bij deze een snoepje.. ja thuis dus niet meer haha We gaan vanavond weer wokken met fam van Arie`s kant lekker hoor! @ ping oortje heeft in totaal 3 nachten gelopen en troebel daarna was t weer schoon ? Ach gaan wel lekker een keer doordeweeks met hem zwemmen..Moet volgende week met Jarno voor controle 11 nov geloof ik, wil het dan nog wel eens aankaarten.. @ Sawi poeh 3 jongens! wel druk haha @ Dag oh wat een leuke en lieve verrassing!! @ Jessica wat een lieve babykamer.. echt een meiden kamertje! fijne dag! Liefs
@ Dani Fijn dat de vakantie zo leuk is geweest. Ja wat worden de kleintjes dan verwend maar ze zijn ook zo weer terug in hun ritme gelukkig. Wel fijn dat hij weer slaapt in zijn eigen bedje scheelt voor jullie een hoop natuurlijk. @ Dag Wauw waar vind je z`on man. Wat lekker een weekendje weg en dan nog London ook. Wat een verrassing. Was er een speciale gelegenheid of echt gewoon zomaar. Wie gaat er het weekend oppassen?? Babykamer Ja we zijn erg blij met de vrolijke kamer en ik word echt blij ervan als ik binnen kom. Het is maar 1 muur zo hoor want anders zou je gek worden denk ik. De thuissituatie is nog niks veranderd het gaat gewoon niet goed en de tijd begint te dringen dus woensdag ga ik op mijn strepen staan(grappig want ik heb nu een streepshirt aan haha) en dan eisen dat ze wat gaan doen want 1x pw een half uurtje dat is gewoon niks en hij heeft nog maar kort om "zichzelf"te worden want hij wil/moet er zijn als de baby er is straks. We hebben gewoon haast helaas en dat lijken zij niet te hebben maar zo gaat het gewoon niet. Maar we hebben ook goed nieuws voor mij dan. Ik word gelukkig in week 39 ingeleid. Ik ben het zo zat ik ben emotioneel op en lichamelijk en dat zien ze gelukkig allemaal in dus van de gyn mag het en dinsdag gaan we het bespreken met de verloskundige en dan gaat het vaste vorm aan nemen. De datum is bekend maar hou ik nog even voor me. Ik hoop nog steeds dat ze uit zichzelf komt en dan het liefst nu natuurlijk. Mijn gevoel zegt ook dat ze zelf gaat komen maar ja of die uitkomt??? Gr
Hey @ Jessica oh wat fijn dat je met 39 wk ingeleid word maar gelijk weer rot dat de situatie thuis niet lekker loopt. Wel goed dat je man zichzelf wil zijn voor de baby komt toch? idd op je / jullie strepen gaan staan hoor! sterkte! vanacht was Jarno weer 2x wakker drama! gillen lijkt wel bang ofzo.. pff elke nacht er 2 a 3 x uit breekt me nu wel op hoor.. t moet toch ergens ophouden nu?? weet ook echt niet meer wat we eraan kunnen doen.. volgens mij alles al geprobeerd.. - laten huilen - boos worden - om de zoveel min heen gaan en dit opbouwen dus eerst 3 dan 5dan 10 enz enz.. - knuffelen slokje water en weer terug en dan laten huilen.. - bij z`n bedje gezeten enz enz Tussen ons in slaapt ie wel maar ja hij is zo onrustig dat wezelf niet meer slapen op moment kan ik me rust ook wel gebruiken.. (sorry voor m`n geklaag) iemand nog tips? overdag gaat t prima slaapt ie ook niet overdreven lang.. hij slaapt zo zonder een kik.. en dan anderhalf uur ofzo.. is ook echt weer moe tegen half 8 savonds.. slaapt savond ook wel makkelijk in.. Nou ik ga ff douchen .. Liefs
Dani: moeilijk he? Nathan heeft ook van die fases. Bij hem helpt laten huilen in iedergeval niet.. Wij nemen hem meestal maar bij ons in bed. Slapen we ten minste alle 3 weer verder. Laatst toen hij ziek was, hebben we hem in het ledikantje op onze kamer laten slapen. Dat ging ook wel en heb lig je in iedergeval wat ruimer in bed. Vraag me wel af hoe het straks met nummer 2 moet, liggen we dan met gezellig met zijn 4en? Het gekke is dat het bij Nathan zo nachten achter elkaar goed gaat en dan opeens weer een paar nachten niet. Waar dat dan aan ligt, geen idee Jessica: pff wat lastig zeg. Wel erg fijn idd dat je in iedergeval wordt ingeleid met 39 weken. Hopenlijk is de situatie thuis voor die tijd ook wat rustiger.
Dani, ik kan je helaas of beter gezegd gelukkig niet helpen. Ik ken dat (nog) niet dat stan snachts aan het spoken is. Ik hoop wel voor je dat het een fase is. Jessica, wat fijn dat je eerder ingeleid word. Ik hoop dat je man er voor die tijd bovenop is. Laat je "hormonsters" maar spreken en ga op je strepen staan! Tja, en mijn vriendje is soms heel lief in dat soort dingen. We hebben geen speciale gelegenheid maar hij wil nog even met zijn 2tjes er uit voordat de 2e komt. Hij is veel weg voor werk en we krijgen het straks druk genoeg en gunt ons nog ff lekker tijd voor elkaar. De vader van mijn vriend komt een weekendje in huis. Dan is Stan toch gewoon thuis en kan hij een weekendje leuke dingen doen met opa.
Jessica: heel veel sterkte! Fijn dat je wordt ingeleid en hopelijk gaat het met je man binnenkort weer beter. Dani: Isis heeft het nu ook en Nils had het ook rond die leeftijd. Volgens mij hoort het er gewoon bij. Ik heb de kids altijd bij me in bed genomen (als ze dat zelf wilde, Nils wilde dat niet altijd) en mijn ervaring is tot nu toe dat het over gaat. Nils ging op een gegeven moment zelf weer vragen als hij bij ons in bed lag of hij weer naar zijn eigen bedje mocht. Sommige mensen hebben kinderen die altijd elke nacht doorslapen, die van ons niet, maar ach, ik ben er inmiddels aan gewend dat ik elke nacht er wel een keertje uit moet en als ik dan toch een nacht helemaal doorslaap geniet ik er extra van. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het nu even helemaal zat bent, ik klink nu wel heel chill, maar ik ben het soms ook wel even helemaal zat. Succes!
@dag, ohhh wat lekker zon zomaar weekendje. Je boft met zon initiatiefrijke man @dani, pff pittig hoor. Tja ik heb Vince nooit echt bij ons in bed genomen. Hij had toevallig laatst wel dat hij begon te huilen snachts maar toen ging ik er 3 keer heen in een half uur en daarna was het wel klaar....dus dat is toch wat anders.... @jes, sjee wat lijkt me dat slopend....dat jullie allebei wel willen maar dat je niet direct geholpen wordt. Fijn dat de gyn wel meewerkt. Spannend hoor, het komt nu wel heeeeel dicht bij!!! Hopelijk kunnen jullie er wel goed van genieten straks, van de kraamtijd met elkaar
Slecht slapen: hier ook maar hier is het denk ik iets medisch tandjes of keel/oor of zo. Wij nemen de kids nooit in bed. Bij Bas heb ik dat wel sporadisch gedaan maar dat is zo'n woelkind dat ik gewoon niet kon slapen. En Max heeft nog nooit bij ons geslapen. Vannacht 2x eruit en de rest zelf even laten huilen viel weer in slaap gelukkig. Maar dromen/angsten dat duurt vaak wat langer. Wij hebben een spooklampje van Ikea voor Bas deed dat wonderen maar die was wel ouder. Misschien kun je het proberen. Jessica: o jeetje zeg wat een stress. Gelukkig wordt de baby wel eerder gehaald. Hoop dat er toch snel actie komt voor jullie (je man) en dat jullie snel geholpen kunnen worden. Sterkte meid. Dani: wat bedoel je met zwangerschapsband huren? Ik heb evt geloof 3 Baby Belt op zolder liggen. Bedoel je dat??