December 2008 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pinguin72, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi!

Jarno heeft de 2e nacht ook in z`n eigen bedje geslapen! hij was wel iets eerder wakker tegen kwart over 5 ofzo maar goed lekker nog ff bij ons. hij blijft wel steeds contact houden. Een arm om me heen of hij kruipt tegen me aan.. toch wel angstig nog..

Arie lekker slim onder de douche.. Jarno riep mij en ik was ff kleertjes enz klaar leggen, zegt ie mama is er niet zullen we een andere kopen..
    Jarno gelijk NEE mamaaaaaaaaaa dus ik zo ben er wel mama gaat niet weg.. en m`n man een draai om z`n oren gegeven ;) mannen *zucht*

Vandaag een lekker dagje gehad. Vriendin is er de hele dag geweest was erg gezellig. De kids hebben lekker gespeeld en wij bij gebept over onze kids en zw schap. heerlijk!

@ Jessica he balen dat het nog niet doorzet.Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten!
    Hoop dat je di gestript word mits je nog niet bevallen bent! Snap dat je t zat bent! Succes meid!

Ach ja ze verwachten wel wat creatiefs.. maar of ik er zin in heb ;) anders gebruik ik zw schap als smoes :p hihi

@ joss oei hoop dat het idd toeval was dat ie onder de poep zat toen je em kwam halen..
    Lastig he als je em ophaalt en je bent niet helemaal tevreden. Ach het gaat vast de volgende keer een stuk beter!
    Zo lekker al inkopen gedaan! ik weet echt niet wat ik moet halen dit jaar.. haha

@ Ping geweldig een echt meid! en voor de spiegel ook heerlijk!
    jee wel raar dat Quince 1,5 cm korter is! wat een verschil!
    Hopelijk goede uitslagen voor jullie!

@ mamavanF ik zit te denken en te denken maar kom er niet uit hahah
    Ga je dus ff pben! ;)
    Jee wat ziek dat iemand de foto`s van je kleintje gebruikt! Waar? hier op t forum? hoe ben je erachter gekomen??

nou ik duik er vanavond lekker in.. ben niet helemaal fit snotterig en holtes beetje ontstoken.. morgen Sanne en de hele dag regen! pff bah dan duurt de dag zo lang. Kan wel op visite gaan maar dat zit ik met 2kids met slapen.. noet echt handig!

fijne avond!
    xxx

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @ping, thanx! 1,5 cm is echt veel....vreemd hoor. Wat schattig dat ze zon lekker tutje wordt!

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

hoe gaat het met jullie allemaal en met de kids?
    het is alweer veel te lang geleden dat ik hier mee heb gekletst.
    las wel regelmatig mee maar van reageren kwam het steeds niet.

ik heb nog niet bijgelezen dat ga ik vanmiddag even doen wanneer Kian op bed ligt want ik krijg nu geen 5 minuten rust van hem want dan wil die weer dit en dan weer dat haha.
    met als gevolg een driftbui als hij geen koekje krijgt omdat hij zijn brood nog niet op heeft gegeten.

Met Kian gaat het super.
    het is echt een heerlijk vrolijk mannetje maar die af en toe o zo eigenwijs en druk kan zijn.
    op die dagen als me vriend dan weg is zuigt hij echt de energie uit me.

IK zag dat er weer nieuwe meiden ook een 2e verwachten?
    gefeliciteerd!!

en Joss nog gefeliciteerd met de geboorte van Morris.

Hier nog 7 weekjes te gaan en hopelijk hebben we dan ons kleine meisje in onze armen. maximaal 9 ;)
    met de zwangerschap gaat het wel goed.
    heb het er nu wel af en toe echt mee gehad.. heb last van zwangerschaps isias dus best veel pijn op de slechte dagen maar heb er fysio voor en dat helpt gelukkig wel.
    me buik is nu even groot als dat die bij kian op het einde was en dat maakt het ook behoorlijk zwaar.
    de verloskundige vermoed dat de kleine meid geen kleintje is en ik krijg bij de volgende controle over 1,5 week een groeiecho.

en nog even een fototje van mijn stoere knul.
    Bekijk bijlage 106033

liefs xx

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
  5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
  6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
  7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Marije leuk dat je nog ff langs komt! Een meid leuk zeg! ohjee zeker geen kleintje je hebt een hele mooie ;) maar ontzettende buik zeg!
    Wat word je kereltje al groot!

Hier gaat het redelijk.
    Ben al een week verkouden maar vanacht zo`n hoofdpijn en bonken in m`n hoofd Vanmorgen bij de HAP geweest. ja hoor bijholte en voorhoofdholte onsteking. Heb nu een ab kuur.
    Ga zo ff liggen want t lijkt echt of mn hoofd op ploffen staat. brr

Jarno heeft vanacht weer in z`n eigen bed geslapen wel 2x wakker en mama nou? geroepen maar als we voor z`n kamer stonden wat we eigenlijk gelijk doen nu als we em horen sliep ie alweer.. vanmorgen half 6 wast echt mis dus nog ff lekker tussen ons in!
    *afkloppen* maar het lijkt beter te gaan.. ach zo komen we iig aan onze rust ;)

*vraag* Ik wil samen met een (hoog)zwangere vriendin a.s. donderdag iets leuks gaan doen.. heeft iemand nog een leuk idee?
    We vonden een sauna oid wel lekker maar absoluut niet van die naaktdagen :) haha. Helaas zijn er weinig badpakdage en dan altijd op di..
    iemand nog leuke tips (behalve winkelen) wat we kunnen gaan doen?

Fijn weekend!
    Liefs

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, waarom ga je niet lekker high tea-en? Lekker en alle tijd om rustig te beppen....

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marijee: Leuk van je te horen. Mooi mannetje Kian. En wat een grote mooie buik zeg. Fijn dat het met Kian en baby goed gaat alleen balen van je rug zeg.

Dani: oei hoop dat de antibiotica snel helpt. Gelukkig wel wat betere nachten erg vermoeiend als ze vaak wakker worden.

Hier alles prima. Vandaag 3 uurtjes naar aardbeienhof geweest dat is een binnen speelparadijs. Niet heel groot maar compact. De kids hadden het prima naar hun zin het was gelukkig ook niet druk. Vooral met Max is dat fijn. Baal een beetje misschien is mijn man er niet met Max zijn verjaardag :(. Geen ramp om het bijv 2 weken later te vieren wil alleen weten waar ik aan toe ben?? Ja, hij weet het deze week een keer:x Deze week 30 uitnodigingen op de bus gedaan dus baal wel. En Max is gewoon fijn op een zondag jarig dus ideaal om het dan te vieren.

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@dani.. Wat vervelend van de holte ontstekingen!
    hopelijk slaapt de AB snel aan en voel je je snel wat beter.

Wat goed dat jarno weer in ze eigen bed heeft geslapen.
    Wou hij niet meer in zijn eigen bed slapen dan?

en net zoals joss zei dacht ik ook aan high-tea.

@sawi.. waarom kan je man misschien niet op de verjaardag van max zijn?
    hopelijk hoef je niet iedeeren te bellen om een andere datum door te geven.

---------------

Hoe gaat het met praten van jullie kindjes?
    Kian is niet zo snel met praten en zegt nu wel wat woordjes maar zinnetjes of iets dergelijks nog lang niet.
    hij brabbelt wel de hele dag hele verhalen maar daar verstaan wij natuurlijk niets van.

fijn weekend!

liefs xx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dani: beterschap! Slaat de ab al wat aan? Enne high tea lijkt mij ook een erg leuk idee!:)

Marije: wat een lekker mannetje is Kian zeg. En mooie buik hoor:) Over het praten. Dacht eerst ook dat Nathan niet zo vlot was. Nu leert hij echt elke week nieuwe dingen en zegt alles na. Nathan maakt zinnetjes van 3 woordjes achter elkaar. Maar komt allemaal vanzelf hoor.

Sawi: dat is inderdaad jammer zeg als je man niet op de verjaardag kan zijn:(

Fijne dag allemaal!

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marijee: Max praat veel maar neemt veel woorden over van Bas. Dat scheelt bij een 2e;)
    - mijn man moet voor 8 dagen naar Denemarken voor zijn werk waarschijnlijk :( En met Bas zijn verjaardag in februari staat een project in Ethiopiƫ gepland:(. Vindt het op zich niet erg om de verjaardag te verzetten er komen alleen zoveel mensen dat ik het gewoon op tijd wil weten. Mannen;)

Jessica, hoe is het?

Dani, hoe gaat het? voel je je beter

Bas moest vandaag op de schoolfoto. Nu hoorde ik buiten dat er ook broertjes/zusjes foto's werden gemaakt. Dus tussen de middag mogen beide jongens op de foto... tevens verrassing voor papa. Tenminste als Bas het niet verklapt dat hij met Max op de foto is geweest:)

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi hoi

Oh hier weer een heerlijke nacht met Jarno in z`n eigen bed van 20:00 tot 6:30!

De kuur lijkt aan te slaan. Heb nog wel ontzettend hoofdpijn maar m`n hoofd staat niet meer zo op ploffen met kloppen enz.

@ Sawi Denemarken voor z`n werk waarschijnlijk? klinkt erg vaag!
    Twijffel je er aan of hij voor z`n werk gaat of weet jij / hij nog niet zeker of hij daarheen moet.

Leuk foto als verrassing! Ook samen is erg leuk hoop dat de foto`s gelukt zijn?!
    En nu maar mondje dicht haha

@ marije Jarno klets 2 a 3 woordjes achter elkaar. Soms dan brabbelt ie ook wel dat het turks of chinees lijkt haha ach t komt vanzelf!
    Jarno is 1 okt geopereerd aan neus en keel amandelen en de 3 wk daarna spookte hij behoorlijk snachts huilen en gillen.. blijkt dus gewoon angst.. alles geprobeerd als ie nu wakker word nemen we em gewoon in bed en t gaat nu *afkloppen* al een aantal dagen erg goed!

@ Jessica hoe is het meid? Kun je t nog volhouden?

@ Joss thnx voor de tip high tea is idd ook leuk.
    Weet je toevallig ook een leuke plek in Zwolle ;)

Fijne dag dames!
    Liefs

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: gelukkig wel het vertrouwen erin dat hij daar heen gaat:D Maar eigenlijk moet er een monteur heen maar die zijn druk bezig en nu hebben ze niemand die erheen kan alleen de projectleider zelf dus waarschijnlijk mijn man. Hij moet gewoon regelmatig naar het buitenland merk het dan ook aan de extra maandinkomsten;). Met Bas en Max was hij toen 36 weken zwanger ook nog in het buitenland met Bas in Australie kwam op de 37e week terug. Dat was wel eng.
    - we stonden vooraan bij de foto gingen ze naar een ander lokaal en stonden we achteraan:x. Had ik nog 25 min om Bas thuis te laten eten en heen en terug te brengen naar school, maar heb het weer gered.;)
    - hoop dat je hoofdpijn snel ophoud, beterschap!

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@juffie.. dankje wel!
    en ik maak me ook geen zorgen over het praten maar vroeg me af hoe jullie kindjes nu praten.
    Kian leert elke week wel weer een paar nieuwe woordjes dus zolang ik maar zie dat er vooruit gang in zit dan maak ik me geen zorgen. veel mensen op straat die schatten hebben al een jaar of 2,5 a 3 en zeggen vaak heel verbaasd "ow hij praat nog niet echt he" en als ik dan zeg nee want hij is nog niet eens 2 jaar dan zie je ze allemaal schrikken haha.

@sawi..en heeft max zijn mondje dicht kunnen houden?
    wat vervelend dat je pas zo laat zekerheid krijgt of hij gaat of niet.
    hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@dani.. wat fijn dat de kuur aan lijkt te slaan.
    hopelijk trekt je hoofdpijn ook snel weg.

ow wat sneu dat hij geopereerd is aan zijn neus en keel amandelen. niet zo gek dat hij dan indd wat bang is.
    wel heel fijn dat het nu weer goed gaat met slapen.
    hopelijk besluit Kian ook snel de nachten in zijn eigen bed door te gaan slapen haha.
    hij slaapt nu pas sinds 2 maanden echt door snachts ( soms nog wakker omdat hij wat wil drinken) maar vaak rond een uur of 2 a 3 begint hij te jengelen en wil dan echt niet meer in zijn eigen bed slapen en dan slaapt hij dus tussen ons in.
    hopelijk gaat dat snel beter want hij heeft een tik dat hij per see aan mijn haren wil friemelen als hij tussen ons in ligt en ze er dus letterlijk uit me hoofd trekt en ik wakker lig.

--------------

ik voel me al een paar dagen vaak slap en heel beroerd.
    ik heb al vaak last gehad van flauwtes en daar lijkt dit ook op alleen dan zo'n 5 keer per dag dat het zweet echt over me gezicht vanuit het niets naar beneden druppelt en ik me echt heel slap en beroerd voel.
    na een uurtje maximaal trekt zit weer weg en dan gaat het weer even goed en opeens komt het weer opzetten.

ik twijfel of ik hier de VK voor moet bellen??
    ik voel de kleine meid wel goed trappen

liefs xx

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    marije: ik zou toch de vk maar even bellen. Klinkt toch niet helemaal goed. Kan de vk in iedergeval je bloeddruk enzo even checken.

17. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marijee: laten checken zou ik ook doen

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hoi hoi

@ marije oei ff laten checken.. en in de gaten houden of je koorts krijgt is niet helemaal normaal volgens mij..
    Sterkte ermee!

Och jee en in een ledikantje bij jullie op de kamer dan wil ie dat niet? Of een nachtlampje? irritant zeg letterlijk je haren uit je hoofd trekken! Auwie!
    Bij Jarno is het echt angst want hij grijpt me vast en valt dan gelijk weer in slaap.
    Hij wordook wel eens wakker geven we em een slokje water en dan slaapt ie weer verder.. Succes ermee!

@ Sawi oh gelukkig maar dat je zeker weet dat ie er heen moet ;)
    oei met 37 wk terug komen is eng! straks kwam Bas eerder!
    Lullig zeg dat ze naar een ander lokaal gingen! en anders maar iets later hoor ;) hun schuld niet de jouwe!

Ik heb me voor morgen ziekgemeld. Heb wel ff gesprek met mn leidinggevende over m`n bekken. heb dit door laten gaan kan ik Jarno ook naar t kdv doen.. normaal doe ik dit niet als ik thuis ben voel me dan schuldig.. maar dan kan ik nog ff extra gaan liggen en uitrusten misschien ben ik dan eerder weer fit..
    Denk dat ik woe ook maar thuis blijf en dan Jarno thuis houd..
    m`n pa komt dan schilderen en m`n moeder wou ook mee komen om evt nog te helpen in huis.. altijd fijn:) want bukken wil echt nog niet.. Hopenlijk is het morgen beter!

Nou een hele fijne avond nog meiden!
    Liefs, Danielle

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: balen van je bekken, hoop dat het snel beter gaat.
    Heb je al de zwangerschapsband? Of moet ik je er 1 of meerdere opsturen?? uiteraard voor een vriendenprijsje;)

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen

bij de vorige controle was me bloeddruk al aan de hoge kant voor mijn doen.. normaal 120/65 en toen 125/80.
    heb toen gelijk bloed moeten laten prikken en geen nieuws was goed nieuws en ik heb niets gehoord dus me bloed zal wel goed zijn geweest.
    ze controleren standaard elke controle me urine en ook die was schoon van suiker en eiwitten.

ik wacht even af hoe het in de loop van de dag gaat vandaag en anders bel ik de verloskundige wel.
    het probleem is alleen dat ik niet naar het ziekenhuis ofzo kan voor een ctg scan of iets anders omdat me vriend pas vanavond om 8 uur thuis is en ik de hele dag met Kian alleen ben.
    verder ook geen oppas hier in de buurt waar hij even heen kan dus dat is wel een probleem dan.
    maar als ik me vandaag weer zo beroerd voel dan bel ik sowieso wel even en kijken wat ze zeggen.

@dani.. wat vervelend dat je zo last hebt van je bekken.
    hopelijk doet een dagje rust je goed.

Kian slaapt al ruim een half jaar in een peuterbed en word echt histerisch als je hem in een camping bedje ofzo legt omdat hij is gewend er zelf uit te kunnen.
    en een nachtlampje hebben we ook al geprobeerd maar als hij dan wakker word dan is die zo over stuur dat hij de eerste 3 uur niet meer wil slapen.. hij heeft het liever zo donker als maar kan.

hij kan er ook echt niet tegen als op zijn kamertje iets ligt dat er normaal niet hoord dan word hij echt bang dus elke avond voordat hij naar bed gaat moet ik al zijn hele kamer doorlopen om te kijken of alles goed op zijn plek staat enzo.

ook hebben we al geprobeerd ze bedje andere richtingen op te zetten enzo maar ook dat helpt niets.. we hebben echt alles al geprobeerd mjah als hij straks kan zeggen wat er is als hij wakker word en wij hem kunnen uitleggen dat hij in zijn eigen bedje hoord te slapen en dat mama en papa altijd dicht bij zijn zal het denk ik wel beter gaan. dat hoop ik teminste haha.

ow volgens mij moet ik aan het werk haha
    loopt er hier 1 langs me heen en die laat me toch een geur achter.. dus tijd voor een schone luier.

liefs xx

Deel Deze Pagina