Moet ff snel een belevenis kwijt hoor Ben vanmiddag van de trap gevallen...met morris op de arm. Gelukkig mankeert hij niets!!!! Maar ohw wat voelde ik me slecht. Gleed zomaar uit, halverwege de trap en voor ik het wist lag ik beneden Morris brullen, ik helemaal geschrokken....maar gelukkig bleek het voor hem ook schrik. Pfiewwwwww Ondanks dat het zoooo snel ging, hield ik hem heel goed vast zodat hij nergens tegenaan kwam...soort oerreflex is dat of zo.... Ben nu wel bond en blauw op kont rug en schouder...zucht. Zal morgen mn bed wel moeilijk uit komen hihi. Hmmmz en dan moet ik donderdag weer werken, wat een timing. Maar misschien valt het allemaal wel mee. Ben al lang HEEL ERG BLIJ dat mn kleine mannetje niets heeft.
Getverderrie Joss! Schrikken is dat! Helaas heb ik het ook een keer meegemaakt toen Quinn 6 weken oud was dus ik weet heel goed hoe je je voelt! Dikke knuffel voor je meis! Marije leuke foto's van Kian! Is hij ook zo groot dat hij zo oud wordt geschat? Hij oogt in ieder geval wel wijs hoor! Lastig meiden met de moeilijke nachten. Anaïs en Quinn hebben het allebei gehad tot ze een jaar of anderhalf waren en daarna was het gelukkig afgelopen(even afkloppen) JEssica hoe is het daar? Al bevallen meis? En Dimmel hoe is het bij jou? LAstig sawi dat je man veel van huis is voor langere tijd. Hier ook een man die veel weg is hoor en komend jaar zal dat nog meer worden. Dani hoe was je gesprek? En hoe voel je je nu? De lekkage is eindelijk verholpen(of had ik dat al verteld?) Mag ook wel na 11 maand. Nu nog in gesprek met de verzekering Verder weinig nieuws hier. Anaïs is echt héél lief op het moment! Druk met dr poppenkindjes. Wat doen jullie trouwens met sinterklaas? Sawi jij nog tips voor een 4 jarig jongentje?(spelletje ofzo?) Anaïs krijgt van ons een babyborn en ik denk dat ik nog wat babyborn kleertjes erbij koop kan ze lekker tutten. Misschien nog een verkleedsetje voor allebei? Iemand nog ideeen?
Marijee, wat leuk om weer van je te horen. En een lief kereltje is Kian!! En straks een meisje, erg leuk een jongen en meisje kan ik je vertellen PinQ: ik heb voor Isis ook een babybjorn gevraagd voor het sint feest op mijn werk. Ze is ook de hele dag druk met poppen en beren op stoelen zetten, slab om en eten geven. Echt grappig om dan het verschil tussen jongen en meisje te zien. Voor Nils weet ik het nog niet zo goed, maar hij is nu erg bezig met letters en cijfers, dus misschien dat ik iets daarmee kan vinden. Hier gaat het slapen gelukkig ook weer steeds beter. Isis slaapt af en toe een hele nacht in haar bed en als ze wakker is dat meestal rond vijf uur en dan mag ze bij ons in bed. Dani: ververlend dat je zo'n last hebt van je bekken, sterkte ermee!!!
hey meiden, hier ben ik ook weer eens! @pinguin ja hier is alles goed. lekker voorbereiden op de verj van diego, kerst, oud en nieuw en mijn verj dus druk druk! @joss oh meid wat een schrik. Dikke knuffel! wel fijn dat jullie niks mankeren! @dani ohjee je bekken is niet zo fijn! doe maar lekker rustig @marijee wow wat ligt hij al vroeg in een bedje! bij diego moeten we er nog niet mee aankomen die speelt het liefst in zijn bed dus denk dat hij dan gaat rondlopen en spelen haha Hier is verder alles druk. Zaterdag verj van mijn beste vriendin, volgende week zaterdag gaat diego bij mijn ouders slapen en gaan we even lekker met vrienden naar de bios, weekend daarna niks, daarna diego zijn verjaardag en sint, daarna verj van mijn schoonvader, dan begint het langzaam kerst te worden, dan oud en nieuw en dan mijn verjaardag! ben echt blij als het 10 jan is! haha maar goed! misschien omdat ik me er niet zo mee bezig kan houden met deze drukke periode krijgen we met kerst een leuke verrassing haha! Ik ben er weer vandoor!
Oei Joss, dat is schrikken hier ook meegemaakt met Bas die had een klein blauw plekje ik was bond en blauw. Je beschermt je kind in een reflex helemaal. Gelukkig maar! Hoop dat jij ook snel beter voelt het zal wel even veel pijn doen. Marijee: VK gebeld? of ging het beter? Ben benieuwd naar Jessica Pinguin; gefeliciteerd met je lekvrije badkamer. Tips heb een Tik en Zoek spel van Disney gekocht, playmais (speelmais om te plakken met water), tractors en boerderij. Pas via Mp een magneetbord/krijbord gekocht vindt hij geweldig. Dimmel: vindt het idd ook altijd erg druk deze weekenden maar wel erg gezellig. As zondag komt onze familie hier intocht sint. De 20e naar papa's werk Sint en komt de sint hier op bezoek van de buurtvereniging daarna verjaardag broer 30 jaar. Zondag komt mijn man's familie 6 volwassenen hier. Dan week erna Max jarig op zondag en 5 december hier 10 extra volwassenen. Dus 3 weekenden achter elkaar veel familie over de vloer maar dat vindt ik wel gezellig Zit er een beetje mee dat een favoriete tante erg ziek is en ze is bezig met euthanasie te regelen ze wil zo ziek de feestdagen niet in zei ze gisteren. Max is nu sinterklaas op video aan het kijken. Hij vindt het geweldig. Hij kleurt ook heel veel dus vandaag nieuwe stiften gekocht. Vanmiddag neem ik Bas zijn vriendje ook mee van school en ga ik met de 3 jongens pepernoten bakken. Vanavond op een kinderverjaardag dus hopen dat mijn man op tijd thuis is.
hoi allemaal! Sawi, bah ik vind er ook niks aan als mijn vriend van huis is. Gelukkig is dat niet zo vaak maar heb hem gisteren ook weer uit moeten zwaaien voor een week. Ik slaap dan altijd zo slecht. Jessica, inmiddels weer mama? Ben nieuwsgierig hoor!! Victoria, wat leuk zo'n echte meid met een babyborn. Nog 2 weekjes en dan weten wij het geslacht. Hoop stiekem ook wel een beetje op een meisje. Maar vooral hopen we natuurlijk dat alles in orde is. Joss, dat is zeker schrikken!! Gelukkig mankeert morris niets. Hoop voor jou dat de pijn en blauwe plekken een beetje mee vallen. En donderdag weer werken......wat gaat het snel!! Ik ga weer, ben op mijn werk en moet nog veel doen!
Hallo allemaal Nou hier geen baby hoor. Ik moest gisteren naar de vk en ze zou kijken of ze kon strippen. Maar helaas. Ze konden wel een stukje naar binnen maar ze kon niet bij het vliesje. Vrijdag mag ik weer. Gaan ze het weer bekijken en anders volgende week wor dik ingeleid dus het is gewoon een kwestie van afwachten. Gisteren moest ik nog even naar het zh voor een ctg ivm een hoge hartslag van de baby maar het was vals alarm omdat ze gewoon een onzettende drukke baby is. Ze blijft steeds bewegen dus een hoge hartslag is gewoon normaal alsof ze aan het sporten is. Ze is dus actiever dan haar moeder. Ik voel me nu eindelijk wat beter. Ik ben minder moe en krijg weer wat energie terug. Maar ik zit nu al zo lang aan huis gekluisterd dat ik het zat ben. Boodschappen doen is moeizaam omdat ik niet tegen lang stil staan kan en dan gewoon hartkloppingen krijg en zweetaanvallen(soort stress aanval) weet niet waar het vandaan komt en vind het reuze irritant maar het is niet anders dus ik ga niet meer shoppen enz alleen boodschappen doen met mijn man samen zodat hij in de rij gaat staan en ik verder loop. @Joss Aaaaah van de trap afvallen dat is echt een angst voor mij. Mijn collega is met haar kleindochter van de trap gevallen en haar been zo gebroken dat het nooit meer goed kwam(en dan waren 2 treden) kleindochter had ook niks. Ik val/glijd gemiddeld 2x pj van de trap omdat ik te snel eraf loop dus ik ben altijd zo bang dat het me gebeurd met kind. Ik vroeg me al af wanneer je weer moest werken of werk je al weer?? @Dani beterschap en wat vervelend toch die bekkenklachten @Marije Mijn vriendin haar dochter is ook groter voor haar leeftijd en dan zeggen ze ook vaak nou ze kan dit nog niet echt enz. Zo irritant vind ze dat. En ieder kind is anders de ene praat sneller en de ander beweegt sneller/soepeler. Praten is nog niet zo erg hoor maar dat hoor je wel straks bij het cb. Volgens mij hoeven ze nu nog maar 2 woorden achter elkaar te zeggen. Heb je de vk al gebeld?? Hoe ga je het doen met Kian als je gaat bevallen?? @ dag Leuk dat je het wilt weten heb je zelf al een gevoel?? Lilly zingt de hele dag door hier. Zodra ik een liedje 2x gezongen heb zingt ze het zelf gedeeltelijk na. *poesje mauw kom gauw lekkere melk jouw jdksjhdsbrij heerlijk smullen wij. *Schaapie schaapie witte wol. *ei ei ei zo blij julia(vriendinnetje was 2 weken geleden jarig) jarig zo blij. *deze vuist op deze vuist Ga zo maar door. zo schattig allemaal maar er komt geen sint maarten liedje in voor terwijl het kdv en ik al 2 weken oefenen. Vandaag moest ze een lampje meenemen zodat ze konden gaan oefenen. Ik wil dan ook niet bevallen voor morgenavond zodat ik dat nog mee kan maken. Zaterdag gaat ze met haar vader en tante naar de intocht van de sint. @sint kado`s. Ik heb een loophondje gekocht die ook blaft en een babybadje en een hamer spelletje en wat kleine dingetjes en dat is het. Ze krijgt op haar verjaardag ook al dingen en met de kraamvisite denk ik ook wel en dan kerst ook nog. Ze krijgt van ons met haar verjaardag een loopfietsje van hout die van plastic begint te klein te worden. En hier kan ze nog lang mee doen. Vieren jullie het met sint of pietjes?? Wij met 1 pietje namelijk haar nicht. We hebben een pietenpak dus dat is makkelijk. We vieren het alleen met mijn familie lekker rustig bij mijn ouders. Nou wat een verhaal weer. gr
heej meiden @joss.. jeetje dat is schrikken. gelukkig is met Morris en jou alles goed op wat blauwe plekken bij jou na dan. je zal vandaag wel overal spierpijn hebben of niet? @ping.. ja Kian word indd veel ouder geschat. @victoria.. haha ik geloof je op je woord dat het heel leuk is om een jongen en een meisje te hebben @dimmel.. zow lekkere drukke tijd voor de boeg. laat het indd gwoon allemaal maar gewoon op je afkomen en probeer ervan te genieten. @sawi.. nee heb je VK niet meer hoeven bellen gelukkig. gister de hele dag geen last gehad en vandaag 1 keertje maar.. maar ik had maar 2,5 uur geslapen omdat Kian bijna de hele nacht wakker was. @jessica.. wat balen dat ze je niet heeft kunnen trippen.. hopelijk kan het vrijdag wel of begint het nog vanzelf voordat je ingeleid word. en die "aanvallen" als je te lang stil staat herken ik maar al te goed helaas. ik heb er al vanaf een week of 16 last van. ik ga ook zo min mogelijk alleen boodschappen doen maar soms kan het niet anders maar dan blijf ik net zo lang door de winkel lopen totdat de rij kort genoeg is of ik vraag aan iemand die heel veel boodschappen heeft gewoon heel brutaal of ik even voor mag. is indd heel vervelend als mensen Kian steeds maar beoordelen op zijn leeftijd die hun denken te zien terwijl hij nog een stuk jonger is en dan comentaar gaan geven op zijn praten. mjah is tegenwoordig 1 oor in andere oor weer uit. Het liefst wil ik graag thuis bevallen en als dat kan dan blijft Kian tijdens de bevalling thuis en mijn ouders komen hierheen om zich met hem bezig te houden. als ik ingeleid word dan zijn me ouders hier voordat wij weg gaan naar het ziekenhuis en wanneer ik toch plotseling naar het ziekenhuis moet terwijl het de bedoeling was thuis te bevallen dan hoop ik dat me ouders optijd hier zullen zijn en anders moeten we hem maar even tijdelijk bij de buren achter de deur schuiven totdat me ouders er zijn en hem daar op halen. we hebben net 2 weken nieuwe buren dus vandaar dat dat echt de laatste optie is omdat hij ze nog niet kent. @sint vieren. Kian krijgt zo peuter laptop waar voor kleuren, cijfers, dieren enzo. verder nog iets van autotjes ofzo maar dat weten we nog niet zeker dan 3 dagen erna is hij jarig en dan krijgt hij een tafeltje met 2 stoeltjes voor op zijn kametje.. hij vind dat echt geweldig. en nog iets maar daar zijn we nog niet helemaal over uit. wij vieren het gewoon hier thuis en mijn ouders komen die dag. alle familie woond minimaal 3 uur reizen met de trein hier vandaan en indien de kleine meid dan officieel mag komen wil ik niet meer zo ver weg. hopelijk ben ik niemand vergeten. fijne avond meiden. liefs xx
@jessica, ohwww wat komt het nu dichtbij zeg!!! Al duurt het voor jou nog veel te lang hihi. Balen dat je de deur niet meer uit komt, dan duren de dagen zoooo lang (herkenbaar!!) Jammer dat je nog niet gestript kon worden zeg....maar gelukkig was alles nog goed met jullie beeb. @marije, gaat ook al snel he? nog een paar weekjes en je hebt de kleine in je armen Hopenlijk beval je lekker thuis!!! Hier vanmiddag toch nog bij de huisarts geweest, met Morris. Ik zag vanmiddag ineens een bult aan zn hoofd. Vreemd want vanochtend zag ik nog niets en ik keek natuurlijk goed ivm de val van gisteren...Maar het was een zwelling waar niets aan te doen was, en hij had verder geen klachten dus aankijken. Hij heeft er ook geen pijn aan ofzo, gelukkig maar. Maar ik voelde me er natuurlijk k*t door....Helemaal omdat ik hem morgen naar de oppas moet doen, met zon bult aan zn hoofdje, zoooo zielig. Maar goed, het komt vast allemaal wel goed neem ik mezelf maar voor. Morgen dus werken voor het eerst weer....heb nog een maand vakantie na mn verlof gehad vandaar nu pas. Heb er voor mezelf erg erg erg veel zin in . Lekker weer onder de collegas, en weer aan de gang met clienten! Heb echt het gevoel dat het echte leventje weer gaat beginnen.... Wel moeilijk om Morris weg te brengen hoor...en dat gedoe met kolven vind ik ook niet echt super maar ja, das voor het goede doel. Ben al lang blij dat het voeden zo goed loopt. Pff weer een heel ego verhaal...sorry hoor!!!! Ga naar bed, morgen weer vroeg dag (half 6)
Joss: oei een bult, gelukkig heeft hij er geen last van. En hoe beviel je 1e werkdag na verlof? Marijee: gelukkig dat het goed ging maar wel vermoeiend dat Kian aan het spoken was in de nacht. Dat is zwaar zo'n gebroken nacht zeker als je zwanger bent. Jessica; jammer dat het strippen niets deed maar het aftellen gaat nu snel. En wat knap van Lilly al die liedjes. Zwarte piet wiedewiedewiet is hier nu favoriet. - Is dat loophondje ook wat een koekje eet en erachter uitkomt?? (geloof rescue puppy??) Bas wil zo'n hondje maar ik weet niet of hij ernaar omkijkt. Als jij dezelfde hebt wacht ik even af of hij leuk is dan krijgt hij er een voor zijn verjaardag in februari. Nu heeft hij al teveel voor 5 december Vandaag bijna 1,5 uur bij de huisarts moeten wachten. Er was maar ik dokter ipv 2 of ooit 3. Had ik van te voren niet gevraagd. Maar ik moet al 3 mnd een moedervlek laten checken, 1 december wordt die verwijderd nu geen spoed maar moet er wel uit 'zekere voor het onzekere' zei de dokter. Op mijn rug net onder de BH band misschien effe kijken naar een BH die in mijn nek sluit lijkt me anders niet echt prettig zo'n band over de hechtingen. Ook effe bloedprikken spieren gaat te hard achteruit dus weer even kijken of de reuma-waardes etc verslechteren.
@Joss Hoe was indd je eerste werkdag viel het mee of tegen?? Morris zijn 1ste bult van de vele die nog gaan komen. Kan me wel voorstellen dat je even schrok van de bult dat wil je niet op je baby zien. @Sawi Nee niet zòn hondje maar gewoon een hondje die blaft en loopt met een afstandbediening. Wij raken alle losse onderdelen kwijt van speelgoed want Lilly neemt het overal mee naar toe dus ik koop liever niet iets dat ze snel kwijt kan maken. We hebben al een ballenmachine weg gegooid omdat we van de 4 ballen er geen 1 meer konden vinden. 12-11 is de dag dat de vk me strippen mag.(hoop ik dan) Sinds gisteravond is het weer aan het rommelen en het blijft een beetje doorgaan maar niet heftig genoeg nog, dus ik hoop dat ze nu wel kan strippen. En anders is het volgende week zo ver dus het is gewoon aftellen. Wie hebben er gisteren allemaal gelopen met sint maarten?? Wij hebben het erg leuk gehad ondanks het slechte weer. We hebben onze directe buren gedaan en mijn ouders en hun buren. Bij het eerste huis zong ze nog een liedje maar zodra ze een snoepje kreeg was het over. Stond ze alleen maar te kijken en riep ze neee als we zeiden zing maar een liedje. Van de buren naar mijn ouders moest ze even lopen en toen pakte ze steeds haar snoepjes uit haar tas en was ze zo blij ermee. Bij mijn ouders begon het te storten van de regen dus snel naar binnen gegaan en toen het minder regende hun buren nog gedaan en dat was het. Ze mocht meteen een snoepje eten en dat vond ze helemaal geweldig. Lampioen konden we bijna weggooien zo nat was die. Maar even drogen en dan op haar kamer zetten hij is zo leuk. Nou jullie horen nog van me. gr
Hoi hoi Jessica, ik duim voor je vandaag! Mijn eerste werkdag beviel heel erg goed! Kids hadden het ook wel goed gedaan, gelukkig. Geen sint maarten gelopen. Vond vince er nog net te klein voor dacht ik. En dan dat slechte weer ach wat sneu..... Vince vond het wel heel leuk om de deur open te doen en snoep uit te delen!! zo schattig. We hadden alleen zoveeeeel over aan snoep....door het noodweer gingen de kinderen natuurlijk niet de hele wijk door. Vanmiddag weer werken, dan komt oma een paar uurtjes oppassen. Dat is toch altijd fijner dan naar de oppas....
Jessica: hoop dat het strippen uit heeft gehaald. Ben benieuwd Leuk lijkt me Sint Maarten, hier is dat niet Joss: fijn dat de 1e werkdag zo goed ging en uiteraard dat de kids het goed deden Sint: morgen komt sinterklaas hier aan maar het programma is verzet naar de manege. Met 2 astma kids geen goede omgeving. Baal wel maar heb een gedicht gemaakt om het uit te leggen aan Bas zie hieronder: Hallo Bas en Max, Met dit slechte weer, Gaat het water hard tekeer. Daarom komt de sint bij de naar de manege toe, maar door de vele stofjes daar worden jullie erg moe. Dus blijf maar lekker thuis, in jullie warme huis. De piet heeft extra zijn best gedaan en kwam wel met een snoeppakket EN cadeau aan. Volgende week zie ik jullie wel 2 keer, samen met de zwarte pieten met de mooie veer. De bordtekening vinden wij erg mooi En het paard was blij met de wortels, dat is beter dan zijn hooi. Dag lieve jongens, Groetjes Sint en Piet
hoi meiden, Joss: fijn dat de eerste werkdag goed ging. En hier ook nog geen Sintmaarten gelopen hoor. Nathan kent nog maar een paar liedjes en sint maartenliedjes kent hij nog niet Volgend jaar is vroeg genoeg dacht ik. Sawi: wat jammer dat de jongens nu niet naar Sinterklaas toe kunnen maar wel begrijpelijk de gezondheid gaat voor! Duidelijk gedicht hoor! Jessica: hoop dat het snel gaat beginnen bij je. Hoe gaat het met de rest? Hier alles prima. Nathan is snipverkouden maar verder wel vrolijk. Eigenlijk weinig bijzonders te melden Met mij gaat het ook prima. Wel wat druk deze periode op school en merk dat ik thuis dan wat minder kan hebben Reageer nogal hormonaal en daar is mijn man dan de dupe van Fijne zondag allemaal
Hallo meiden Hier weer even een berichtje. Nou strippen kon weer niet. De bmoedermond stond wel weer wat meer open maar ze kon nog niet bij het vliesje. Maandag wil ze het weer proberen zodat ik nog bij hun beval en niet bij een gyn. Vind ik wel leuk van ze. Gisteren een uur lang om de 10 min weeen gehad maar het zet gewoon niet door helaas. Ach het is aftellen nu voor mij. Gelukkig maar. Ondanks dat ik het niet helemaal zat ben. Zo dubbel nu het einde in zicht is wil ik stiekum toch niet terwijl ik ook zo graag mijn eigen lichaam terug wil. Zijn jullie gisteren naar de intocht geweest?? Mijn man en Lilly en mijn schoonzusje zijn heen geweest voor mij was het te lang staan en wachten helaas. Lilly heeft staan zingen en zwaaien en lachen. Ze vond de pieten leuk maar de sint niet. Ze heeft lekker pepernootjes gegeten en een zakje spek meegekregen naar huis. Ze was helemaal hyper nog gisteravond. Zo leuk vond ze het. Vanochtend nog even de intocht gekeken en meteen weer piet piet. Lilly zit nu lekker naast me te kleuren en ik zit aan de tafel te computeren heerlijk rustig. Straks gaan we kijken naar een tafel die we via mp gezien hebben. Eeen teaktafel voor 85 euro. Onze huidige tafel is 2.00 lang en 1.00 breed en is gewoon veel te groot voor onze kamer hij slokt alles is. De andere tafel is 1.60 bij 90 en dat scheelt zoveel. Ben benieuwd hoop dat het wat word. Nou weinig meer te melden alles gaat hier dus helaas te goed. Behalve mijn buik die nu echt een tweelingenformaat heeft aangenomen ik kan me niet normaal meer draaien in bed alles doet dan pijn dus ik slaap al 6 nachten op de bank(deed ik bij Lilly ook stoor ik mijn man ook niet) dan kan ik niet draaien lig ik klem en slaap ik veel beter dan in bed waar ik toch wil draaien en woelen. gr
jessica: balen zeg dat het strippen nog niet ging. Wel super dat ze het morgen weer gaan proberen! Hopenlijk is het niet nodig en zetten die weeen toch vandaag nog door. Hier was nog geen intocht gisteren. Volgende week pas. Maar hij komt hier rond half 2 aan dus dan ligt Nathan meestal te slapen Op tv vindt hij het wel leuk trouwens.
@Juffie Ze hadden voor het eerst een intocht bij night dus dat kwam goed uit. Hij kwam pas om 16.15. Wat het wel weer extra spannend maakte want het was meteen donker. Kan me voorstellen dat hij het op tv ook leuk vond want het is ook leuk.(vinden wij ook nog steeds). Bij ons komt hij trouwens overal op een andere dag aan. 1 gemeente met meerdere dorpen en in de stad kwam hij dus gisteren aan en in ons dorp volgende week. Dus ze heeft 2x geluk. Ons dorp bestaat ook nog eens 25 jaar dus het is volgende week dubbel feest. Ik weet niet of het doorgaat zetten ik hoop het wel. Misschien ga ik vanmiddag de vk bellen of ze anders even wil kijken. Ik ga stoppen want ik moet met mijn pietje op stap.
Ik hoop voor je dat het gauw op gang komt Jessica! ZOu inderdaad fijn zijn als je nog onder de vk kan bevallen! Hier nog geen sintintocht. Volgende week komt hij hier maar wij gaan naar vrienden in de Bilt naar de intocht. IS nl erg leuk daar! Anaïs is er nog niet zo mee bezig. Als ze de Sint ziet roept ze "Plop!" Ze is trouwens wat ziekig. Gisteren de hele dag rond de 40 graden koorts maar harstikke vrolijk en druk. Wel weinig slapen. Huilend wakker worden en steeds auw auw roepen. Ze zegt dat ze pijn in d'r mond heeft dus het zou best een hoektand of kies kunnen zijn. Ze eet ook slecht en lijkt afgevallen. Vorige maand woog ze nog 12,3 en vanochtend was het 11,4. Maar even in de gaten houden. Ze oogt hartstikke gezond dus waarschijnlijk is het gewoon een momentopname. Het zijn hier erg drukke tijden voor manlief. Ben blij als hij er even is en wat tijd met de kindjes doorbrengt. Helaas is dat dus maar weinig. Gisteren heeft hij de hele dag vergadering gehad in Amsterdam en hij is daar blijven slapen. Voordat hij terug is is de halve dag alweer voorbij. Vanavond komen er eters dus maar eens even aan het werk hier Fijne zondag meiden! En Jessica zet hem op meid! Ik ben 2 x gestript met 37 weken en helaas heeft het maar weinig gedaan. Ananasje eten deed bij mij wél het werk!
he hallo Hier leven we nog haha Ik ben inmiddels aardig opgeknapt en van de antibiotica af. voel me goed! eindelijk! maar vreest ergste als ik weer gewerkt heb di en woe maar we zullen t zien. We hebben afgesproken dat ik in de maand dec halve dagen ga werken dus gedeeltelijk ziektewet. Jarno is op controle geweest bij kno arts. Wondjes keel en neus zijn goed genezen zag er ook goed uit. wel had ie net die nacht weer loopoor gehad zelfde als in de vakantie. Volgens de arts heeft ie vocht achter z`n oren. voor linker oor hebben we nu (heftige) oordruppels. en over een maand moeten we weer komen.. hopelijk geen buisjes. Vrijdag zo gillen overdag niet slapen. ik naar de ha gerbeld dat ik t nu echt zat ben.. de nachten breken me op en dr is echt iets met em.. konden we nog langskomen zegt ze (loopoor) is trommelvlies van door.. en andere oor zit tegen oorontsteking aan. Dus je krijgt antibiotica ook omdat ie snachts zo aant spoken is en tussenons in slaapt. we moeten hem volgende week dus na donderdag ofzo toch consequent weer in z1n eigen bed terug gaan leggen en niet meer tussen ons in.. het moet nu wel afgebouwd worden zegt ze.. pff word lastig! @ Jessica ik hou je hyves al in de gaten maar lees dat het niet echt door wil zetten.. balen zeg! Hoop voor jullie dat het niet lang meer gaat duren. Slopend zeg dit! Leuke foto`s trouwens @ Ping haha bij mij hielp strippen wel vrijdags gestript zatmiddag begonne de weeen en savonds is Jarno geboren.. Ananas hielp hier weer niet. Lekkage eindelijk voorbij?? Fijn zeg! Haha lachen dat Anais plop roept bij de sint! geweldig! Drukke tijden.. lastig hopenlijk snel rust! @ Sawi he wat vervelend maar leuk en duidelijk gedicht! @ Juffie oeh die hormonale uitvallen die ken ik.. hier regelmatig bonje! En manlief weet niet hoe die er mee om moet gaan.. lastig hoor ach nog een paar weekjes Moet zeggen dat ik er nog niet echt mee bezig ben.. jij? - Gister Jarno`s nieuwe kamertje behangen en de muur koningsblauw geverfd. zal straks een foto maken en plaatsen.. @sint hier geen intocht maar volgende week.. wilden gister bij m`n ouers naar de intocht maar hij was echt niet lekker dus niet gedaan.. wel lootje getrokken.. had vanmorgen een kadootje onder z`n schoen gelegd autootjes.. hij keek me aan helemaal blij hahaha zo schattig maar hij snapt het hele st gedoe niet en we zegen ook gewoon dat ie neit bestaat maar dat mama het kadootje heeft neergelegd.. Aie heeft er helemaal niks mee en voor Jarno is t toch wel spannend haha @ Joss hier geen st maarten maar iets met carnaval.. ach dan lig ik net int kraambed dus maak er niks van mee Fijn dat je eerste werkdag goed ging! Nou heel verhaal weer! Fijne zondag nog! Liefs
Dani: Wat vervelend dat Jarno zo blijft rommelen met zijn oortjes. Hopenlijk is het nu echt snel helemaal over. Ik ben ook nog niet bezig met bevallen enz. Heb het idee dat het allemaal nog heel lang duurt terwijl ik toch ook al dik over de helft ben. Heel veel dingen die we bij Nathan al geregeld hadden hebben we nu ook nog niet rond. Zoals naam en kaartje bijvoorbeeld. Ach zal wel op tijd klaar zijn hoor!