hoi lieve schatten! vannacht weer een nacht from hell gehad zegmaar.. arme schat schrikt steeds wakker omdat zijn neusje dicht zit echt zo zielig! dus weer niet echt geslapen, maar hij is wel lekker vrolijk overdag verder dus ik ga er vanuit dat het bijna over is. Hij drinkt, poept en plast wel goed gelukkig. Ik heb gister een verschrikkelijke dag gehad op mijn werk en wil graag even jullie mening. Ik heb een zware zwangerschap gehad en heb te lang doorgewerkt met bekkeninstabilliteit enzo. Toen kreeg ik te vroeg weeen en ben daarvoor 3x in het zhuis geweest. Mijn baas belde mij bijna elke dag voor elke wisje wasje omdat ik had gezegd dat ik telefonisch bereikbaar zou zijn (ik bedoelde dus voor noodgevallen maar oke). Er zijn wat dingen niet lekker gelopen op mijn werk door stomme fouten van mijn kant, maar ik was er dan ook niet helemaal bij met mijn hoofd. Toen ging ik met verlof en heb ik samen met hem mijn vervangster aangenomen. Zij heeft het gelukkig heel goed gedaan. Nu is er het volgende probleem: mijn baas en ik konden al niet zo goed door één deur, en nu heeft Samira (mijn vervangster) het zo goed gedaan, dat zij nu helemaal het einde is! ik krijg voor mijn gevoel de kans niet meer om mezelf weer te herstellen nu heel de zwangerschap achter de rug is. Gister werd ik op het matje geroepen en weet je wat hij zei?!?!?! hij zei: maandag krijg je een gesprek over je functioneren van voor je zwangerschapsverlof want nu hebben we je goed kunnen vergelijken met Samira en ik vind dat jij je verantwoordelijkheden niet neemt! Nou mijn broek zakte ervan af gewoon! Ik moet 5 dagen werken, want ik mocht geen dag wegblijven, heb de opvang voor Djayden dus moeten regelen, rijdt elke dag een uur heen en een uur terug, kom altijd opdagen, ook savonds of op tijden dat ik eigenlijk vrij ben, ik heb heel dat project in mijn eentje opgezet en altijd niets minder dan lof en nu heb ik een kutperiode gehad en dan krijg ik dit?!?!?! overigens had ik voor mijn verlof al een gesprek met hem hierover, ik was toen boos ook omdat hij NOOIT aan mij vroeg hoe het nou gaat als hij me belde voor iets stoms waar een directeur volgens mij slim genoeg voor is om het zelf op te lossen... Sorry voor het mega ego bericht maar ik weet niet meer wat ik hier mee moet! Ik ben maar langzaam opzoek gegaan naar iets anders, want hier pas ik voor... Wat vinden jullie?
Goedemorgen allemaal, Hier weer een nachtje kunnen doorslapen. Isis en Nils werden allebei om zes uur wakker. Helaas lag ik zelf alweer vanaf half vijf wakker , ik denk dat ik vooral moet wennen aan weer doorslapen, zal wel snel komen. Juffie: heerlijk, ook door kunnen slapen. Wat doen ze het toch goed! Ik heb geen idee waarom hij de fles nu slechter drinkt, misschien gewoon niet zo'n honger 's avonds en heeft hij al genoeg gedronken over de dag heen? Vooral omdat hij dus ook op die 70cc de nacht heeft doorgeslapen. Of misschien de tandjes die doorkomen (dat was toch bij Nathan?). marleen: vervelend een akkefietje met een collega. Dat kost vaak ook veel energie. Succes vandaag met het samenwerken... Vis: balen van je schouder. Hopelijk gaat de therapie helpen. Het ziet er echt heerlijk uit vanochtend. Ik denk dat ik straks even ga wandelen voor het weer vanmiddag weer omslaat. Isis ligt nu al lekker weer te dutten, maar ik verwacht dat ze zich tegen negen uur wel weer meldt. Vanmiddag ga ik nog naar een verjaardag en vanavond ga ik eten met vriendinnen. Voor het eerst weer echt een avondje weg. Wel eerder weg geweest als de kids op bed lagen, maar nu gaat mijn vriend dus alleen de kids naar bed bregen. Het gaat vast goed, maar het is de eerste avond dat ik Isis niet in haar bedje zal leggen, toch een gek idee. Fijne dag allemaal.
Jeetje Leonie, wat een verhaal. Ik snap dat je hier goed van baalt. Klinkt alsof jij je steeds naar hun wensen hebt gevoegd en zij nu een probleem gaan maken. Ik vind het een rare reactie van je directeur. Weet je al wanneer je het functioneringsgesprek hebt en of jij er wilt blijven werken?
@victoria: ik heb aanstaande maandag om 11.00 uur gesprek en afhankelijk van hoe dat verloopt neem ik een beslissing, maar ik denk niet dat ik blijf. Ik heb er geen zin in om ineens tweede keus te zijn, terwijl ik daarvoor altijd de hemel in werd geprezen. Daar komt bij, dat er bij mij weinig enthousiasme was voor mijn zwangerschap, terwijl collega's allemaal een afscheid krijgen en tijdschriften meekrijgen enzo. bij mij zijn ze niet eens mijn zelf gekochte taart komen eten op mijn laatste dag! (ik werkte er nog niet zo lang toen ik zwanger raakte) Wel fijn dat je lekker hebt kunnen slapen! word je blij van he? ik hoop dat DJayden ook snel weer lekker gaat slapen!
@vis nou we hebben wel gelukkig de afspraken weer kunnen maken dus geen eenzaam weekend haha! maar ja als hij maar gelukkig is...kreeg net un berichtje als we volgende week zondag komen doe maar gewoon want de problemen zijn opgelost. nou ja hallo alsof wij haar gaan uitblaffen ofzo...maar goed.. Volgende week zondag wordt diego gedoopt ben eens benieuwd of hij gaat huilen. Vandaag lekker een rustig dagje, ff strijken, boodschapjes doen en vanavond naar mijn oom en tante maar morgen en zondag druk druk druk dus denk dat ik pas maandag weer mee kan lezen! @leonie nou zo'n baas kon mij toch de rug op ik zou als ik jou was gewoon bij dat gesprek de waarheid zeggen en lekker un andere baan zoeken! idioten heb je toch op de wereld he!
Goedemorgen allemaal, Hier ook weer een heerlijke nacht gehad. Ze heeft geslapen van half 11 tot kwart over 7. Wat heel grappig is, is dat zij pas ging kletsen in bed toen de wekker van Dennis was gegaan...alsof ze wist dat ze toen wel herrie kon gaan maken. We hebben eerst nog 10 minuten naar het geklets geluisterd, was echt zo schattig al die verschillende klanken. @Juffie & Victoria: lekker hoor zo'n doorslaapnacht. Denk ook idd dat Nathan misschien niet zo'n honger meer had en daarom maar 70cc heeft gedronken. Hij kon er nl. wel een hele nacht op slapen. En ik moest ook wennen aan het doorslapen, werd in het begin steeds wakker op het tijdstip dat ze eigenlijk om een voeding kwam en het duurde dan ook weer langer voor ik weer lekker in slaap viel. Daar heb ik nu gelukkig geen last meer van. @Marleen: altijd lastig zo'n akkefietje, dan heb je meteen ook minder zin in zo'n dag. Wel goed dat je collega nu weet dat je niet met je laat sollen....houd dat vast! @Leonie: Dat is wel heel erg brutaal zeg van je baas! Iedereen maakt weleens een fout en dat jij er op dat moment niet helemaal met je hoofd bij was had een oorzaak, dat kwam nl. door je zwangerschapsklachten. Als hij een goede werkgever was geweest, dan had hij je daarin gesteund en je rust gegund door je bijv. wat minder te laten werken. Maar blijkbaar kan hij het totaal niet alleen af en viel je zelfs nog lastig in het ziekenhuis. Daardoor werd op jou de druk nog groter en dan ga je fouten maken....heel logisch allemaal. Wel heel vervelend natuurlijk, maar niet iets wat zo lang door hoeft te lopen als je het mij vraagt. Vindt het ronduit onbeschoft dat hij je daarom nu nog op het matje roept en helemaal onprofessioneel om je vervangster in het verhaal erbij te halen.....het is nogal een verschil: een werkneemster met een zware zwangerschap en ziekenhuisopnames of een "fitte" werkneemster zonder klachten. Dat mag hij niet zo vergelijken. Aangezien je ook nog eens niet minder dan 5 dagen mag werken, kan ik me goed voorstellen dat je d'r allemaal niet zo'n zin meer in hebt. Ik vind dat je het nog lang hebt volgehouden! Zelf zou ik al afgehaakt zijn bij het bericht dat ik niet parttime mocht werken. Wens je veel succes met het gesprek, laat je niet op je kop zitten, jij hebt niets verkeerd gedaan! Nou, ga mijn moppie even wassen en mijzelf even opkalefateren en dan boodschappies doen. Grtjs, Hanneke
Leonie: ik zou aan het eind van het gesprek aangeven dat je een schriftelijk verslag wilt van het gesprek, zodat je zwart op wit hebt wat hij heeft gezegd en wat jij hebt aangegeven. Succes ermee en ik sluit me aan bij hanneke, laat je niet op je kop zitten, maar volgens mij ben jij daar het type niet naar.
Hey dames! Hier weer een lekker nachtje van 8 uur! Heerlijk geslapen! We wille gaan proberen om Jarno vanahct naar z`n eigen kamertje te doen. Is dit verstandig in 1x van wieg bij ons op de kamer naar ledikantje op z`n eigen kamertje? of moeten we dit opbouwen? Heel in het begin heeft hij wel in t ledikantje geslapen maar de laatste 5 /6 weken eigenlijk niet meer. @ Marleen ja we genieten zo van ons ventje dat houd je in moeilijke tijden echt op de been! Enne niet op je kop laten zitten hoor @ Leonie.. Jeetje ik zou daar niet blijven hoor. Vind het echt raar dat je baas zo reageerd, lijkt wel of hij je eruit probeert te werken.. kun je beter zelf ontslag nemen, maar ik zou wel als ik jou was zeggen wat ik te zeggen had! Jarno is nu wennen bij de gastouder haha nee ik hoefde niet te huilen maar had wel een naar gevoel in m`n maag dat ik daar wegliep zeg pff.. Ga nu ff kolven en dan lekker de stad in! Heerlijk ff tijd voor mezelf! (altijd zo lastig met kinderwagen winkelen) Liefss
Nathan is ook van het een op andere moment naar zijn eigen kamertje gegaan. Ging prima! Je zou eventueel natuurlijk ook rustig kunnen afbouwen. eerst alleen overdag in zijn eigen bedje en daarna ook 's nachts..
hoi meiden! super bedankt allemaal voor de steun! voel me meteen een stuk beter heb er al een aantal sollicitaties uitgedaan, en ik kijk wel even hoe het loopt. Ik ga er vanuit dat ik wel weer wat anders vind. Ik wacht het gesprek maandag sowieso even af, zal eens opschrijven wat ik allemaal wil zeggen, dan gaat het vast beter. Moet wel zeggen, je werk is met zo'n kleine ineens niet meer zo belangrijk (ja het inkomen natuurlijk wel hahaha). voorheen kon ik me hier dagen druk om maken en nu ben ik blij als mijn ventje blij is en kan de hele wereld om me heen bij wijze van instorten, ik zou het niet eens merken Nou ik ga weer aan het werk! vanavond lekker bij mijn ouders eten, eens kijken wat zij te zeggen hebben hierover.
@Dani: hier sliep Jamie overdag al 1x in haar eigen bedje toen we overgingen op ook de nachten. Je zou het natuurlijk gewoon kunnen proberen en als het niet werkt idd net als Juffie zegt, eerst overdag eraan laten wennen. De boodschappen zijn weer gedaan! Heerlijk, dat vind ik echt ideaal aan de vrijdag thuis zijn. Nu hoeven we het op zaterdag niet meer te doen en hebben we die lekker helemaal vrij. Aha, er gaan 2 kleine oogjes open....tijd voor de fles!
Boh diego wil zijn slaap maar niet vatten heb hem om kwart na 12 in bed gelegd en steeds huilen en dan is het stil denk ja hij slaapt en dan begint hij weer... heb net tussikind voor hem gehaald hij blijft maar hoesten.. Hier ben ik met nieuwe haarkleur
@dimmel: staat je goed die kleur! mijn kleur is ook zoiets geloof ik. heb er sinds kort ook blond doorheen. @all: nou ben vanmorgen al gebeld en uitgenodigd voor sollicitatiegesprek! had die mail gisteravond verstuurd
heejj meiden even snel rageren want Kian slaapt en moet nog genoeg doen! De foto's vielen een beetje tegen. ik heb ook maar 1 foto genomen en kreeg er 1 gratis maar die gratis vond ik niet echt mooi majah die ik heb gekocht is echt geweldig zal straks of morgen eens proberen er een foto van te maken en hier te laten zien. @leonie.. jeetje meis wat een gedoe zeg op je werk. echt belachelijk hoe je baas nu doet! iks luit me volledig aan bij de rest van de meiden. en jeetje dat is snel al een uitnodiging voor een solicitatie ga je er heen? @dimmel.. mooie foto. @vic.. wat lekker dat ze nu doorslaapt! ik hoop dat het voorlopig zo zal blijven en jij er ook aan gaat wennen dat je langer kan slapen ------------------------------- wat is het heerlijk weer zeg heb al lekker buiten gewandeld met Kian in de wandelwagen. wanneer het lekker weer is zet ik hem daar in omdat hij bijna niet meer in de bak past! en hijs pas 3 maanden! Kian begint weer wat meer overdag te slapen .. hij slaapt nu al voor de 4de keer vandaag en het was net 2x 3 kwatier en 1 keer een half uurtje.. nu ligt hij al bijna een uur te slapen zal er dan eindelijk een beetje ritme in komen ? ! me vader gaat morgen voor 8 dagen naar tunesie! samen met een grote groep gaan ze met kamelen door de sahara trekken. tis maar wat je leuk vind haha dus morgen middag me vader weg brengen naar schiphol. fijn weekend meiden! Liefs xx
Diego zit nu naast me in het wippertje maar telkens als ik de speen in zijn mond doe doet hij zo hard duwen zodat de speen eruit vliegt en dan is het net alsof hij gaat lachen haha zo leuk! hij begint steeds meer op de speen te zuigen en zijn duimpje vind hij nu en dan steeds vaker...heb hem nu al 2x tussikind gegeven en lijkt wel of het al werkt de hoest komt al losser... Meneer begint boos te worden dus ga eens kijken of hij wilt slapen... Fijn weekend alvast als ik geen tijd meer heb!
@marije: ja natuurlijk ga ik er naartoe! kan nooit kwaad om te praten toch? en balen van die foto's! was je veel geld kwijt?
heejj meiden @leonie.. was 10 euro opname kosten en dan kreeg je sowieso 1 gratis foto en de rest was 35 euro per stuk. dus was ma 10 euro kwijt en daarna waren alle foto's vrijblijvend. dus heb er 1 gekocht voor 35 euro.. dit is hem is natuurlijk foto van een foto dus niet zo heel scherp