@Marije: wat een ontzettend leuke foto zeg! Wat een moppie. @Maria: wat een leuke kuiltjes heeft ze in d'r wangen! Schattig hoor.
Hey hey Wat een leuke foto`s komen er weer voorbij! Ik heb Jarno toch nog weer in de wieg bij ons op de kamer gelegd... zo raar maar ik kan hem gewoon niet op z`n eigen kamertje leggen Kan het niet over m`n hart verkrijgen gek he.. @ Marije Jarno begint ook al uit de kinderwagenbak te groeien hij past er nog net in! (60,5 cm) Nou slaap lekker allemaal! Liefss
@Dani: ik vond het de eerste avond ook wel een beetje lastig, niet omdat ik het zielig vond, maar ik was bang dat zij het niet prettig zou vinden. Ze sliep eigenlijk meteen heerlijk in haar eigen bedje. Wat hebben jullie voor kinderwagen dat ze nu al bijna niet meer in de reiswieg passen. Jamie is 65 cm maar past er nog wel in....duurt denk nog een maandje, misschien 2. Fijne avond allemaal!
Hoi Nou vanacht heerlijk geslapen weer uiteraard Jarno bij ons op de kamer.. Vanmorgen na de eerste voeding van 7uur in z`n eigen bedje gelegd op z`n eigen kamertje en meneer slaapt gewoon dus hij heeft er geen last van haha maar moeders wel! Dus vanavond dan toch maar doorzetten denk ik @ vis Ik heb en mutsy 4 rider kinderwagen. Vandaag lekker boodschapjes al gedaan wasje al gedraaid.. Gaan strax ff de tuin in het is zo mooi weer. Kan Jarno lekker slapen buiten in de wagen. Liefss
Goedenmorgen dames, Ben ik weer even! Ik wilde eigenlijk al naar ons huis, maar moest nog even de was afwachten en meneer wil nog even slapen in zijn wipper. Dat doet hij altijd 's ochtends als ik achter de pc zit. Gisteren om 9 uur in bed gelegd en kwam om 5 uur, erg fijn dus, was het niet dat ik al om 3 uur wakker was. *kreun* Echt gewoon klaarwakker he en gewoon aan het wachten tot hij wakker wordt. Echt supervervelend. Daarna nog tot half 9 geslapen. O,ja ik heb nog een blauwe puckababy in de aanbieding Hij vind het echt niets. Wie zei nou dat zijn kindje ervan over de zeik raakte. Nou Alexander vindt het ook niet tof. En ik vind het ook zielig eigenlijk @ Marije en Maria wat een leuke foto's zeg. Die kuiltjes, wat schattig. Ik heb ook nog een nieuwe in mijn album. Wat worden ze alweer groot he. Alexander past er ook al bijna niet meer in de wagen (quinny). Ik vind het wel jammer, het is zo makkelijk. Alexander is volgens mij al 64 cm als ik hem zelf zo meet. Dan moet hij zijn knietjes maar even optrekken @ Leonie, jeetje wat een stomme situatie op je werk zeg. Niet echt eerlijk en helemaal niet dat ze je nu geen kans geven. Wel super dat je meteen alweer bent uitgenodigd voor een ander gesprek. Je komt er wel Nou, ik reageer niet op iedereen hoor, want ik ga nu weg. (nadat ik de was heb opgehangen) Een fijn weekend allemaal, het gaat mooi weer worden volgens mij, dus geniet ervan.
@Adriana: idd een skattie, zo lekker ingepakt en klaar voor vertrek. @Dani: ik heb ook een Mutsy...rider, single spoke. Duwt Jarno zichzelf soms al omhoog? Want Jamie doet dat nog niet zo heel erg, misschien dat ze er daarom nog wel goed in past. Het huishouden is weer gedaan. Omdat ik zo'n last van mijn schouder heb, hebben we het vandaag maar eventjes samen gedaan. Den is nu nog bezig met de badkamer en heeft lekker het hele huis gestofzuigd (of stofgezogen ). Hij is wel heel grondig, was ik even vergeten...maar wat heerlijk zeg! Hoef ik niet bang te zijn dat het niet echt schoon is . Jamie ligt nu heerlijk te slapen en zal zo wel weer wakker worden voor een flesje. Daarna lekker op verjaardagsvisite bij vrienden van ons. Hun dochterje is 5 geworden. Fijne dag allemaal! Grtjs, Hanneke
goedemorgen allen! Ik heb gisteren een speelkleed gekocht bij de Ikea. Volgens mij vind ze het leuk en kan je haar heerlijk op haar buik op leggen. Vannacht klote geslapen, niet door T. maar door snurkende vriend en ik lag al vanaf 2 uur wakker te wachten op haar. Ze kwam pas om 4 uur. Heerlijk natuurlijk alleen ik heb dus niet lekker geslapen ala Adriane. Mooie foto marije! Super leuk. Dani, T. ligt ook nog gewoon naast mij in haar wieg te slapen: ik check elke nacht denk ik wel 4 keer haar nekje voor haar temp. dan slaap ik weer lekkerder verder. Ook de borst geven gaat erg makkelijk en verschonen doe ik niet meer s'nachts. Ze poept maar een keer in de paar dagen opeens... En Leonie, dat je gelijk uitgenodigd bent om op gesprek te komen dat zal wel erg lekker voelen! Goed man! T. brabbelt echt de hele boel bij elkaar en kijkt naar haar handjes en voetjes en beweegt en lacht naar haar speeltjes. Ik vind het veel leuker om nu echt contact met haar te hebben ze is minder de hulpeloze baby. Kunnen jullie mannen goed de baby troosten en flesje geven? Of hebben jullie ook wel eens dat je denkt: "geef haar maar hier want wat jij doet werkt echt niet!" Ik heb soms een beetje een kort lontje merk ik; dan heeft mijn vriend haar vast en begint ze te jengelen, dan doet hij niks, dan gaat ze harder jengelen: nog steeds niks. Het jengelen gaat over in de eerste huiltjes, dan probeert hij de speen. Dan gaat ze echt huilen en blijft hij die speen proberen ipv even anders neerleggen/zetten, tegen haar praten/spelen/ heen en weer wiegen, etc. Ik erger me dan echt DOOD! Helemaal als ik weinig heb geslapen... Niet leuk, want het helpt niet echt de sfeer leuk te houden, maar het lukt me dan niet om niet te ergeren.
Goedemorgen allemaal, Hier hebben de kids weer doorgeslapen tot zeven uur, maar ja, mama lag alweer wakker vanaf half vijf. Ik hoop toch echt dat ik dit snel uit mijn systeem krijg, want dat is echt super irritant. Bellabella: heel herkenbaar. Mijn vriend kan haar vasthouden en dan ligt ze wat te huilen en blijft hij bijv. gewoon tv kijken en reageert hij helemaal niet op haar . Dan wordt ik altijd woedend. Nu moet ik wel zeggen dat hij de laatste fles beter kan geven dan ik. Bij hem drinkt ze hem altijd leeg, terwijl bij mij valt ze halverwege in slaap en krijg ik haar niet meer wakker (en komt ze dus weer 's nachts). Adriana, Marije en Maria: wat een leuke foto's! Ik heb twee kinderwagens. Een dubbele, waar ze denk ik ook niet lang in kan blijven liggen en een enkele, daar past ze nog wel steeds goed in. Helaas lijkt het mooie weer hier alweer te verdwijnen. Fijne dag allemaal !
@maria: oooowwww wat een schatje zeg! echt zooooo lief die kuiltjes! @vis: ik heb een Driver, groeit Djayden ook al bijna uit. Ik denk max. nog een maand als hij niet eens een groeispurt krijgt. @victoria: is lastig als je dat ritme al te pakken hebt. zal wel even duren voordat je doorslaapt tot 7 uur. Maar gewoon volhouden hoor dat komt vanzelf wel weer. Probeer anders dat nieuwe spul van de reclame. Speciaal voor vrouwen/mama's voor een goede nachtrust. @bellabella: mijn man doet het op zich wel goed met de kleine, alleen vaak op en andere manier dan ik. Dan erger ik me wel eens, maar bemoei me er niet mee, iedereen doet het weer anders. Wel vertel ik hem dingen die werken als ik weer iets nieuws heb ontdekt bij hem. Zou je hem niet gewoon een x kunnen vertellen hoe jij het doet? @adriana: vervelend zeg dat je snachts dan wakker ligt! maar net als bij victoria zal het wel weer komen denk ik. over werk: maandagochtend om 11.00 uur heb ik dat gesprek, ik laat het jullie wel even weten heb wel zin in mijn sollicitatiegesprek maar dat is pas de 24ste dus duurt nog even. Djayden is alweer wat beter. Eindelijk een beetje een goede nachtrust gehad. Heeft van 20.00 tot 23.00 geslapen, toen kreeg hij de fles, toen weer tot 05.00 en daarna weer tot 9.30 dus het gaat weer de goede kant op! wie had ook alweer die foto met die blauwe ogen? wij hebben nu ook zo'n foto! (sorry maar ik vond het zo mooi dat ik het ook wilde hebben, hoop niet dat je het erg vindt.) zal proberen hem in mijn album te zetten. xxx leonie
Hoi hoi Zo lekker in de tuin gewroet! Heerlijk hoor dat mooie weer. Heb net wel de was er af gehaald want het betrekt hier nogal ineens! @ Vis Jarno trapt zich niet erg omhoog hij heeft aan de bovenkant nog wel een stukje over maar niet veel! t past ook nog wel maar niet voor lang denk ik oh moet weer voeden! Doei doei
Leonie: Leuke foto! Hoe is bij jullie kleintjes nu het slaapritme overdag? En waar laten jullie ze slapen? Isis slaapt nu 's ochtends redelijk in haar bedje, meestal zo'n 1 1/2 uur. 's middags leg ik haar ook in bed, maar dan wordt ze vaak weer snel wakker, na zo'n half uur tot drie kwartier en dan gaat ze daarna in de draagzak (soms kan ik haar dan in de draagzak in de box leggen). Na de fles van drie uur doet ze meestal een dutje in de maxi-cosi, draagzak of kinderwagen, want dan gaan we meestal even weg voor boodschappen of bezoek ofzo. En dan vanaf half acht weer in haar bed. Ik hoop steeds dat die middagdut, als mijn zoontje ook op bed ligt, wat langer wordt, maar tot nu toe wordt het eigenlijk alleen maar slechter . Tenminste ze slaapt 's middags wel, maar altijd dus in de draagzak.
@victoria: djayden heeft smiddags geen slaapritme Hij wil niet in zijn bed, dan gaat hij huilen. ook op de creche wil hij niet in bed. Hij slaapt af en toe lekker in de box, maar nooit echt lang. Ik laat hem altijd maar, als hij snachts maar goed slaapt vind ik het prima
Isis is wel moe, in de box gaat zij juist huilen. Nils sliep juist altijd 's middags goed, wat grappig hoe dat toch per kind kan verschillen. Ik denk dat ik gewoon maar moet gaan bedenken welke activiteiten ik kan uitvoeren met een draagzak om mijn nek in de middag. Eén daarvan is de hele tijd op zwangerschapspagina hangen.
hoi @ victoria. Jarno die speelt vaak nog even na het drinken. Heb nu zoiets als ik thuis ben dat ik hem smorgens na de eerste voeding nog weer in bedje leg en daarna na de volgende voedingen slaapt hij eigenlijk alleen in de kinderwagen als hij moe wordt. Savonds is hij vaak wakker wel gezellig en na de laatste voeding dan das meestal rond een uur of 10 gaat hij weer naar boven in z`n bedje. Dit gaat tot nu toe prima. Bij de gastouder wil ze hem overdag bij haar in een bedje leggen. eens kijken hoe dat gaat. Ben net helemaal ondergespuugd nu ruik ik zuur! En ik krijg eters vanavond gezellig. maar ff omkleden strax! Groetjess
@ Leonie, wat kl*te zeg, zo'n baas! Als het nodig mocht zijn, laat je dan ontslaan want dan heb je recht op een uitkering! Maar ook al een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek, dat is helemaal super. En snel ook. Het werken gisterochtend met mn collega ging nog best goed. We hebben het er wel even over gehad en volgens haar gaat er niks veranderen. Nou ja zeg! Maar goed ik heb in ieder geval aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en dat weet ze nu! En het is al heel wat dat ik het tegen dr heb gezegd. Meestal zeg ik er niet eens wat van. Volgens mij ben ik in bepaalde dingen wat harder geworden de afgelopen tijd. Hebben jullie dat ook? Gisteravond nog 'kraamvisite'. Erg gezellig, maar wel het huis vol. In totaal waren we met 11 mensen En Jara was zo lief! Ging van arm naar arm en viel op een gegeven moment gewoon in slaap. Sliep lief verder in de box en toen ze wakker was hebben we haar ook niet gehoord. Ze lag te kijken naar de schaapjes aan haar mobiel en probeerde ze te pakken Had ik nog niet eerder gezien. Natuurlijk waren ze allemaal weg van dr! Kan ook niet anders. Morgen nog meer kraamvisite en dan ben ik er wel klaar mee. Geen beschuit met muisjes meer!
@marleen: ik heb het verhaal van je collega even gemist geloof ik.. maar ik ben ook harder geworden! gaat vanzelf denk ik als je mama bent. Je kindje is het allerbelangrijkste en verder kan het je eigenlijk weinig schelen. Dus ik denk dat je daarom dingen sneller zegt. Als er iets met je kindje is, trek je zeker weten meteen je mond open dus gaat het met andere dingen ook makkelijker.
@ Leonie, dat zal het vast zijn ja. Nou ja soms kunnen dat soort dingen in je voordeel werken. Ik weet niet of ik er nu iets mee opschiet nu ze weet wat ik ervan vind. Maar goed, wat ik al zei, ik heb het wel gezegd!