ik wil fotos van nefise plaatsen in mn album maar hij geeft telkens aan dat het te groot is. hebben jullie een ander manier?
Pinar: even de foto verkleinen via het programma van deze site. Staat bijna onderaan.. Dan moet je dat document opslaan op je computer en die kleine foto kan je wel in je album zetten.. Hoop dat je het snapt zo leonie: Nou ja zeg! Ran: wat een leuke foto! Lijkt me ook druk trouwens met twee van die mannetjes en dan vooral alles alleen doen. Dani: dus het is weer netjes bij jullie? Victoria: fijn dat het zo goed gaat tussen Isis en Nils.. Sawi: kan me voorstellen dat het wel erg druk is zo;n feest voor Max.. Groot gelijk dat je hem niet ook nog eens in alle handen gegeven hebt.. Zal zo nog eens boven kijken of onze man nog goed om ligt. zijn voorkeurshouding is behoorlijk hardnekkig helaas Als hij over een week of 2 niet soepeler in zijn nekje is moet hij misschien ook nog naar de ostiopaat.. Nou ja als het maar helpt want het is wel zonde zo;n afgeplat hoofdje.. Vandaag trouwens het contract getekend met onze gastouders. Zo;n lieve vrouw heb er alle vertrouwen in!
@pinar.. wauw wat een mooi meisje is Nifise zeg! als ik haar zo zie dan is het eigelijk een meisjes vorm van kian. ik zie heel veel hetzelfde. ik zie Kian echt terug in haar! kijk ma is in mijn album! zal er zo ook wat andere in zetten. @juffie.. hoop dat de afplatting niet zo erg word bij nathan. anders indd toch maar even langs de osteopaat. bij kian was de voorkeurs houding na 1 keer langs te zijn geweest al bijna weg. na 2 behandelingen helemaal! -------- kian ligt nu heerlijk te slapen. verder eigelijks niets te melden.
marije en pinar: jullie kindjes hebben van die prachtige donkere ogen. Mooi hoor! Helemaal het tegenpvergestelde van Nathan met zijn hele blonde haartjes en blauwe ogen
@juffie.. haha ja bij Kian komt het omdat ze vader uit sri-lanka komt ik ben zelf ook (donker)blond en blauwe ogen
heey marije je hebt gelijk zijn kin, wangen en ogen het meest. Wij hebben gewoon een turkse afkomst, maar veel blonde in mijn fam.
HALLO DAMES! Helaas ben ik al een hele poos niet meer geweest. Ik heb het heel druk gehad met Tunc! Ik moet gelukkig wel zeggen dat het veel beter gaat. Elke keer kwam ik maar klagen dat hij zoveel huilde en ontroostbaar was. Na dat hij uit het ziekenhuis kwam hebben we bijna 2 weken lang nog een ontroostbaar baby gehad. Daarna ging het eigenlijk wat beter nu ik ook werk heeft hij gelukkig zijn ritme te pakken! EINDELIJK! Ik kan nu echt heerlijk even zitten op de bank. HEEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!He dames je mag toch 1/4 deel van je werktijd kolven of naar huis gaan om te voeden toch? Ik zou vandaag om 15.45 naar huis gaan omdat tunc om 16.00 borstvoeding krijgt maar dat vond mijn baas niet goed omdat we vergadering hadden ze zei daar kom ik morgen op terug! Bitch grrrrr ik wordt daar zoooo kwaad om ben lekker naar huis gekomen om hem te voeden kom nou! Nu gaan ze ook nog een dwars doen bekijk het maar hij moet eigenlijk om 15.30 uur gevoed worden ben ik zo flexibel en krijgt mijn baby half uur later zijn voeding door hun is het nog niet goed! Nou ja kijken hoe het afloopt. Ga nu even lekker genieten op de bank dames. En hoop dat ik nu meer energie en tijd heb om mee te schrijven! groetjes van mamatje
Hey dames! @ Marije ja heb heerlijk gewandeld en daarna de ramen gelapt aan de buiten kant en Jarno heeft heerlijk geslapen buiten. lekker gezond hihi @ Juffie ja t is hier weer bling bling.. wel lekker voodat ik weer ga werken de boel aan kant. @ Pinar. Wat een mooi meisje zeg! Och jee helemaal niet willen slapen.. Is ze dan ook niet jengelig? Jarno speelt wel ff maar dan gaat hij poetsen met zn handjes in z`n oogjes en dan leg ik hem in de wagen en dan slaapt hij zo.. soms ff jengelen. @ Mamatje fijn dat Tunc een ritme te pakken heeft! En wat raar van je werk. ja je mag idd 1/4 deel van je werktijd kolven. Is wettelijk bepaald. @ Juffie fijn dat je een leuke gastouder gevonden hebt! Dan word het wegbrengen makkelijker hoor dan als je er een hebt met twijfel. Fijne avond en slaap lekker allemaal! Liefss
hallo allemaal Marije en Pinar ze lijken echt een beetje op elkaar! wat grappig! Oem wat fijn dat je toch ongesteld bent geworden! Ik nog steeds niet snap er niks van het is toch al bijna 7 weken geleden dat we gestopt zijn met de bv! juffie vervelend zeg dat je zo slecht slaapt! en als je nou `s nachts een kop thee of warme melk drinkt als je wakker bent helpt dat bij jou! Bij mij wel als ik niet in slaap kan komen of wakker wordt nachts! Dimmel Hoe is het nu met Diego is hij nog zo verkouden? bellabella Je kunt ook wel een melding maken maar ik wil me er niet mee bemoeien want zoo heel goed ken ik haar ook niet en we weten dat haar school er ook al achter aan zit want die houden een dossier nu bij! Marije ben benieuwd hoe het morgen gaat met die test! Wat denk je zelf heeft hij de vorige keer gewone of zonder koemelk gehad? Ranjee Lekker dat je vriend morgen lekker vrij is kun je even op adem komen! Best wel druk he met twee kinderen! Ik moet vanaf deze week weer 3 dagen werken! Leonie Nou wat een rare baas heb jij zeg! Ik zou gewoon de bond erbij halen als je er lid van bent en anders eens na een rechtswinkel! Veel succes in ieder geval! En NOOIT ontslag nemen he want dan krijg je niks, zou eerder in de ziektewet gaan sawi Hadden jullie een kraamfeest gegeven of was er iemand jarig (sorry niet mee gekregen) kan me voorstellen dat je max niet aan iedereen door geeft word hij ook alleeen maar onrustig van! en avonds zitten jullie met een huilend kindje! Volgens mij heb ik bijna iedereen gehad als ik iemand vergeten ben heb het niet express gedaan! Vandaag zijn we na de KA geweest met Kyana we moesten er om 15.00 uur zijn en we liepen om 17.30 weer buiten! Ze hebben haar helemaal onderzocht en we moesten ook gelijk wat onderzoeken doen, Ik had de staus van het CB mee genomen om te laten zien dat ze al een tijdje niet groeid en daarom moesten we allerlei onderzoeken doen een ctg, longfoto, urunionderzoek, bloeddruk en nog een apparaat voor het hartje en zuurstof volgens mij! We moeten vrijdag weer heen en dan krijgen we de uitslagen en moeten we ook daar weer wegen! ze was vandaag we iets zwaarder dan vrijdag maar dat zou ook kunnen door de andere weegschaal dus ben benieuwd vrijdag!
@ Pinar, ik vond het helemaal geen pijn doen toen ik het spiraal liet zetten en ik ben ook geen fan van pijn om het maar even zacht uit te drukken! Viel me alles mee. Mijn huisarts adviseerde om van te voren even een ibuprofen te nemen. Ok, een fijn gevoel is het niet, maar ik vond het niet pijnlijk. Ik schrik me ook elke keer rot als ik na het douchen naar het putje kijk Niet best en daarna moet je ook nog je haar kammen!
marleen; ik kam voordat ik douche dan ben ik al een bos kwijt, in de douche nog en na het douchen het blijft aan de gang. Ik heb gehoord dat het ongeveer 2 maanden duurt nou dan hou ik niks meer over volgens mij. wij hebben altijd al condoom als voorbehoudsmiddel ik vind het persoonlijk veel schoner en handiger na een partijtje. Vooral het eerste keer na de bevalling met een knip en scheurtjes....
O, 2 maanden ....... Hihi, ja, met condooms heb je minder rotzooi, maar vind het ook wel minder lekker
haaa die pinar wat een schatje is nefise zeg ze heeft zelfde H&M jurkje als Rana (zwarte ) ik zal zo ook eens weer wat foto's van Rana platsen is ook alweet lang geleden ze lijkt wel op nefise vind ik zelf...dat blonde mama ze zeggen idd 6 tot 8weken na de BV komt het weer je zal toch nietttt? hahahaha
Nou ook ik heb mooie foto's in me album gezet van ons prinsesje afz een TROTSE MAMA OP DE NOGSTEEDS ROZE WOLK
Ik vond het spiraaltje plaatsen juist wel heel pijnlijk! Een vriendin van me vond dat ook, en weer een andere heeft niets gevoeld... Maar volgens mij ligt dat ook bij iedereen anders. De gevoeligheid van je baarmoedermond ofzo. Terwijl ik bij de bevalling het persen bijvoorbeeld helemaal niet pijn vond doen terwijl de meeste dat wel vinden. haha Wel raar dat het zo verschillend bij iedereen is.
goeiemorgen, germ gisteravond was het weer zo erg...kan wel janken als ik dat zie...mijn mannetje begint ook verkouden te worden dus gaat de goeie kant op hier haha! Mijn mams is gistermiddag zoutoplossing komen brengen en dat helpt gelukkig goed...wij slapen nu wel met de deur open en diego ook en je merkt toch dat je zelf ook dan onrustig slaapt ben echt heel alert nu! Diego slaapt nu nog en ik voel me wel ietsjes beter heb gelukkig geen koorst en de maagpijn is ook over alleen veel last van me keel praat ook beetje hees maar goed als ik het nu goed te pakken heb krijg ik het misschien of niet meer of pas einde van het jaar haha! Strakjes krijg ik blonde plukken in me haar en dan kan ik via die weg naar donkerblond ben echt zo benieuwd hoe het me staat! @mama05 zoals hierboven gaat het redelijk met diego door de dag is hij vrolijk alleen 's avonds komt het erger op en wordt hij geloof ik bang want raakt dan helemaal in paniek!
Hey goedemorgen Hier weer een heerlijk nachtje! Vandaag laatste dag van m`n verlof. pff wat is dat half jaar snel gegaan zeg! Zie er best een beetje tegenop op morgen Jarno weg te brengen ook al weet ik wel dat het goed gaat. Aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om te gaan werken. Haha zet net bij Jarno z`n badje klaar doet ie 1 oogje open en dan slaapt hij zo weer verder! Badwater strax koud hihi nouja doen we er iets warm bij in hoor! @ Pinar haaruitval vreselijk he.. Wij doen het ook met condoom hoor, zo`n spiraaltje lijkt me ook niks! Maar wat Marleen weer zegt vind het wel minder lekker! Weet iemand of ze bij de prenatal ook losse koeltasjes hebben? Kan op die site nl niks vinden!.. onduidelijk.. Liefss