December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedenmorgen allemaal,

Ben ik weer eventjes. Kan niet te lang, want meneer is in slaap aan het sukkelen en ik moet nu dus eigenlijk als de wiedeweerga dozen volproppen. Hij slaapt bijna niet overdag, misschien 2.5 uur in totaal. Maar soms ook wel 2 uur achter elkaar, dus er is soms ook geen peil op te trekken. Als ik wandel slaapt hij, maar dan kan ik niets doen. :rolleyes:

HIer gaat alles lekker. Alexander maakt wel steeds meer uurtjes. Gister om 9 uur laatste voeding tot 5 uur en toen van half 6 tot 8, dus op zich wel lekker. Maar ook komt hij af en toe nog even lekker om een uur of 3 en daarom ben ik nog zo brak, kan gewoon niet bijslapen.
    Sowieso ben ik aldoor rond die tijd wakker en dan ben ik aan het wachten of ik hem hoor. :( Stom he.
    Ik hoor dat meer daar last van hebben. hihi. Hoop dat het eruit slijt.

Alexander brabbelt ook wel, maar ik vind het niet echt vrolijk klinken hahaha. Hij kan het nog niet zo goed en probeert het dan een beetje half huilend en dat klinkt zo stom, maar hij lacht er wel bij, dus het zal wel.

Gisteren heeft hij zijn eerste bult opgelopen. Hij was onwijs over de zeik ik de auto (heeft sinds 2 dagen dat hij niet zo goed kan ontlasten)
    Thuis gekomen was hij aan het snikken en beetje huilen en opeens gaat hij met zijn hoofd keihard naar voren en ik had net zijn speen achterste voren in mijn mond. BAM. Hij krijsen joh, jeetje mina. Ohhhh toen had hij een bult op zijn voorhoofd :cry:

Donderdag weer naar het CB. Ik heb hem zelf gewogen en gemeten en kom nu op 5.9 kilootjes en 64 cm. Ben benieuwd of het klopt :)

Verhuizing vlot al. Ze zijn nu laminaat aan het leggen en zaterdag en zondag gaan we over.
    Alleen de muren beneden moeten we nog een keer doen, want het zuigt onwijs, zo zonde.

@ Dani, jeetje wat gaat dat snel dan he. Dus jij moet ook weer aan de bak. Wel zin in?
    Ik zou Alexander ook niet weg kun brengen hoor, nu nog niet, echt niet.

Zijn er ook nog meiden die niet werken , bahlave ikzelf ?

Mooie foto's van Revi Kian Nefise en Rana Allemaal mooi donker zeg. ALexande r is een echt blondje met blauwe ogen :)

2 maanden haaruitval. Tjee. Ik merk nog niet echt heel veel. Wel ietsje, maar meer als normaal. Tijdens mijn zwangerschap verloor ik niets, dus dan merk je het wel.

@ Leonie, wat een achterlijke baas heb jij, zoiets zeg je toch niet zomaar. Ik zou niet voor zo iemand willen werken hoor.
    Leuke ava trouwens. Schattig.

@ Marije hoe is het met de test afgelopen?

@ Bella superfijn dat het zo goed gaat met T. En als we over zijn spreken we echt even af om een lekkere wandeling te maken hoor. ;)

Nou, ik heb vast niet iedereen gehad, maar voordat hij wakker wordt. Ik moet echt wat gaan doen nu. :)

doeiiiiii

2. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    goeiemorgen

nefise heeft heerlijk doorgeslapen van 2130 tot 7 uur voor haar voeding en daarna tot 9 ze huilt niet meer als ze wakker is maar ze zingt of schreuwd.

Ik neem altijd zn topsafe ofzo, ik ben er gewoon aan gewent. toen we besloten hadden voor een baby was ik gelijk zwanger in de eerste ronde. ik moest niet ontpille of dergelijke.

en pers weeen waren echt niks hoor:D (trouwens ben bevallen met een ruggenprik wou zelf)

3. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    nou ik werk ook niet hoor adriana, maar ga beginnen met school werd tijd ;))

4. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @haaruitval bah bah heb er ook zoveel last van elke dag kijk ik of ik niet kaal ben haha! is echt niet meer leuk!

@adriana ik werk ook niet hoor! ik ben wel op zoek maar denk telkens moet het haha wil me mannetje eigenlijk zien opgroeien maar ja we moeten nu ook rustig aandoen en wil toch wel financieel wat meer vrijheid hebben!

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    hoi hoi

Wat een scheetjes van babys heb ik weer gezien!

Pff ben echt een zeef, maar ga mn best doen:

@mamatje, fijn dat je er weer bent! Goed om te horen dat het zo goed gaat met Tunc

@Dani, sjee wat gaat die tijd toch snel he? Ben benieuwd hoe je het gaat ervaren om weer te werken

@adriana, lekker druk ben je dus. Jij zal straks helemaal uitgeteld je nieuwe huissie betrekken...

@Pinar, ik zie er ook wel tegenop om een spiraaltje te laten zetten hoor. Ik wacht nog even.

@dimmel, dat zon beebje zo verkouden kan zijn he? Arme Diego...
    Hopelijk knapt hij snel een beetje op.

Ik weet het nu al verder niet meer....sorry

Vince heeft weer van 21 tot 7 geslapen en wordt nu net weer wakker! Hahah.
    Ik zal de komende dagen niet online zijn denk ik. Ik ga morgen onder het mes, voor een nieuwe kruisband in mn knie! Als het een beetje meezit mag ik dezelfde dag nog naar huis. Maar ik loop een aantal weken met krukken en de pc staat op zolder :( Dus tja... hahaha dat wordt niet meer dagelijks babbelen denk ik.

Meiden ik ga naar mn mannetje. Ben vandaag nog wel even online denk ik.

X Joss

6. Zo de eerste dozen en zakken zitten vol , ff pauze en dan de kleine in bad!

@ Joss, jeetje das heftig zeg. Hopen maar dat je snel herstelt.

Hier nog even een foto om te showen.
    Mijn Zusje met onze kanjer!

7. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
  8. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Adriana: mooie foto hoor

Marije: scan is pas op 9 april :confused: De uitslag pas twee weken erna. Ik ben nu gestopt met de poeders (had ik zelf geprobeerd) om te kijken maar het gaat wederom niet goed. Morgen anders even langs de huisarts. Van hem was het toen spoed het ziekenhuis stuurt me van hot naar her. De huisarts is nl bang dat het scheurtje in de spier verder gaat scheuren (als het tenminste een scheurtje is). Dus dan daar maar weer heen.

Mooie foto's van jullie kleintjes. Wat een lachebekjes allemaal.

Dadelijk met Bas naar de grote school gaan kijken, wat gaat dat toch snel. Vorige week ook al bij een gaan kijken. Ik wil zeker weten of ik de juiste keuze maak. De meeste kiezen voor de school die het dichste bij is.

9. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Oke lieve meiden,

hier komt even mijn ego verhaal:

Ik had gister gesprek met mijn baas. En dat is niet bepaald een fijn gesprek geweest.

Vorig jaar zomer is mijn werkmobiel gestolen (en mijn eigen tel. portemonnee, enz enz). Ik heb aangifte gedaan van al die dingen. Toen ik met zw. verlof was, begon hij ineens om die aangifte te zeuren. ik naar het politiebureau en daar vertelde ze dat ze een aparte aangifte gingen maken voor die tel. en dat daar een uniek nummer bij hoorde wat ik op moest zoeken. Dus ik naar mn werk gebeld en collega's dat opgezocht. Ik die aangifte verstuurd en klaar. Ook had ik natuurlijk geprobeerd de sim kaart te blokkeren zodat er niet mee gebeld kon worden. dat ging niet want hij had een prive abonnement afgesloten op naam van een bedrijf. Dus ik ook dat netjes gemeld. Nu vroeg hij gister ineens: hoe zit dat nou met die telefoon want ik vind het een raar verhaal. Ik alles nog een x uitleggen, toen zei hij: maar dat is toch raar? het klopt niet. mijn gevoel zegt dat het niet klopt wat jij zegt. Dus ik zat daar een beetje verbaasd van ja wat wil je dat ik zeg dan?

toen vertelde hij nog een keer over alles wat er mis was gegaan voor mijn verlof en sterker nog: ook TIJDENS mijn verlof! dat was mis gegaan want IK had het niet geregeld... oke.. ik wist van de helft niet eens wat er was gebeurd maar oke..

En het stomme is nog dat ik gewoon niet wist wat ik moest zeggen, hij lulde overal overheen en als ik me wilde verdedigen zei hij: nee ik hou je nu even een spiegel voor.

ik heb echt de ziekte erin, ik wil weg hier maar ik durf niet en ik ben er vandaag ook nog eens achter gekomen dat ik 2 maanden opzeg termijn heb!! :cry: :cry: :cry: [/i]

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

nou weer terug van een ochtendje ziekenhuis.
    het is goed gegaan. kian heeft netjes alle flesjes leeg gedronken en nog niets echt bijzonders te merken.
    kan natuurlijk nog komen maar eerste uren na de voeding was er niets te merken.

nu is het dus afwachten.
    doordat ze vergeten waren alvast een afspraak te maken voor bij de kinderarts kan ik pas 1 april daar heen om alles te bespreken. normaal hoort dat een week erna te zijn.
    majah afgelope week heb ik niets bijzonders gemerkt en als ik deze week weer niets bijzonders merk dan is het wel duidelijk dat hij geen koemelk allergie heeft en andersom natuurlijk ook.

@mamatje.. wat fijn dat het zo veel beter met Tunc gaat! zal voor jullie ook echt heerlijk zijn en kan je eindelijk eens echt van hem genieten!

@mama.. ik heb nu ook veel haaruitval. maar heb gelukkig een hele dikke bos met haar dus kan wel wat missen haha.
    ik ben heel benieuwt wat er uit de testjes gaat komen! hopelijk is er niets ernstigs aan de hand!

en eerlijk gezegt heb ik echt geen id wat hij welke keer heeft gehad haha. dacht eerst dat hij vorige week koemelk had gehad ma nu opeens begonnen ze vandaag met een paar druppels via een spuitje te geven om te kijken hoe hij reageerde en toen begonnen ze met de flesjes :( terwijl ze vorige week gelijk de flesjes gaven en niet eerst een paar drupjes vooraf. dat zette me wel aan het denken of hij dan niet nu de koemelk heeft gehad. majah het is toch afwachten. 1 april word de envelop open gemaakt en dan hoor ik wanneer hij elke heeft gehad.

en ik werd ongi 10 weken nadat ik was gestopt met BV. dus maak je nog geen zorgen ;)

@Oem.. wat een mooie foto's! echt een meisje!

@dimmel.. fijn dat je je al weer wat beter voelt.
    hopelijk gaat het savonds met diego ook snel wat beter!

@adriana.. wat een mooie foto's! hij is echt een mooi mannetje.
    en succes met alles inpakken enzo.
    hopelijk is snel alles klaar in jullie nieuwe huisje en kan je lekker genieten.

@Pinar. wat heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen.
    en kian huilt indd ook bijna niet meer als hij wakker word. hij begint dan te brabbelen!

@joss.. jeetje wat heerlijk dat vince zo goed slaapt!
    en heel veel succes voor morgen.
    hoop dat alles goed gaat en je snel zal herstellen en snel weer hier kan meekletsen.

@sawi.. jeetje dan pas :confused: ik zou indd ma weer ff langs de ha gaan. echt belagelijk dat het ziekenhuis je steeds van hot naar her stuurt en je overal zo lang op moet wachten!

@leonie.. WAT EEN L*L!
    kan begrijpen dat je niet weet wat je moet zeggen als je dat opeens allemaal over je heen krijgt, eerlijk gezegt lijkt het er een beetje op of ze van je af willen! teminste als ik het zo lees.
    ik hoop dat je snel wat nieuws kan vinden.
    zo zal je ook niet met plezier naar je werk gaan.
    ik zou als ik jou was echt even naar de vakbond bellen en kijken wat die voor je kunnen doen.

ik ga weer, me mannetje wil niet echt slapen.
    ligt een beetje te jammeren in ze bedje.

Liefs xx

11. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Even een vraag omdat jullie kindjes bijna net zo oud zijn als mijn zoontje Luca, wat vinden jullie kindjes van de box?

Mijn zoontje Luca van ruim 11 weken vind het helemaal niks. Toen hij nog heel klein was lag hij regelmatig in de box te slapen. Als er kraamvisite was dan lag hij in de box te slapen en daarna ging hij naar weer naar bed.

Nu hij wat langer tussen de voedingen wakker is leg ik hem ook na het spelen met mama in de box. Dan gaat zijn nijntje mobiel aan maar zo gauw die uitgespeelt is begint Luca te jengelen. Na een poosje (10 minuten ongeveer) gaat het jengelen over in huilen en daarna wordt het echt krijsen. Dit is al een paar weken hetzelfde. Als ik dan weer in de buurt van de box kom of hem aanraak is hij weer stil. Ik breng hem dan uiteindelijk maar weer naar bed en dan slaapt hij weer prima. Ik kan hem trouwens heel goed wakker in bed liggen.

Vanaf zijn geboorte heeft hij ook een goede regelmaat namelijk wakker worden, flesje, verschonen, spelen met mama en oefeningen doen ivm zijn voorkeurshouding, zelf spelen in de box (wat dus niet meer lukt) en daarna weer naar bed.

In totaal ligt Luca dus nu maar 15 minuten in de box waarvan hij bijna de hele tijd jengelt/huilt/krijst. Hij heeft wel speeltjes in de box (een nijntje mobiel, een boog over de box waar van alles aan hangt wat hij kan bekijken en een grote stoffen bloem die hij kan aanraken).

Ik weet dus niet waarom hij niet in de box wil liggen. Hoe is het bij jullie en hebben jullie advies voor mij zodat hij toch zonder huilen in de box wil liggen.

Veel liefs
    Nataly

12. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ Leonie

Wat denkt hij dan dat je de tel stiekum gehouden hebt of doorverkochts hebt. Wat een raar verhaal zeg.
    Hij heeft blijkbaar ook geen moeite gedaan om er verder mee te gaan met de tel. Dan is het toch niet jouw schuld. En lekker makkelijk iemand anders de schuld te geven van dingen die fout gingen. Dat je er niet was dat geeft dan weer niet.
    Wat een lul. Tja het is moeilijk om wat anders te gaan zoeken en kan een risico zijn maar als je het niet meer naar je zin hebt wil je dan blijven?

@ Monique
    Wat een mooie foto`s. Vooral die vlinder foto`s zijn echt geweldig. Wil ik ook wil ik ook.

@ Juffie
    Jeetje spruw. Kan dat zo lang na de geboorte nog of heeft hij het al langer en zien ze het nu pas? Moet zo over zijn met speciale zalf.
    Ik nam om even door het wakker worden om dezelfde tijd voor het slapen gaan een valdispert nacht in. Dat is een homeopatisch slaappilletje en dat werkt bij mij geweldig. Misschien een idee?

@ Joss
    Nou Lilly kan er ook wat van hoor. Jeetje dan zit ze op schoot voor de fles en dan komen ze omhoog lekker recht in je neus.
    Gelukkig doet ze het nu wat minder.

@ Marije
    Sterkte straks met de test. Heb je er de vorige keer wat van gemerkt?
    Mijn moeder is vandaag opgenomen in het ziekenhuis en morgen is de operatie. Ben zo zenuwachtig aan het worden. Zo lang ze thuis was en gewoon lekker op de bank zat leek het of er niks aan de hand was maar nu wordt het toch wel eng en komt het wel erg dichtbij. Straks is het wel kanker. Ik maak steeds foto`s en schrijf veel op wat we gedaan hebben met ze want wil wel dat Lilly weet dat ze gek op haar is.
    Maar dank je wel voor vragen ernaar.Lief van je.

@Dani
    Hebben jullie niet een invalidenwc waar je kan zitten? Of een grote kast of zo?
    Ik werk in de zorg en we hebben logeerkamers in ons huis en daar zit ik lekker elke dag in het zonnetje te kolven. Ik kan er dus wel even mee doorgaan zo.
    Maa sterkte morgen. Vond het zelf erg om weg te gaan. Ik moest mezelf echt de deur uit trekken maar toen ik eenmaal op het werk was ooh een wereld ging open voor me. Ik kon weer even lekker mezelf zijn en over andere dingen praten dan luiers en flesjes en babypraat.
    Ik geniet er echt van ook de dagen dat ik nu thuis ben lijker 10x leuker dan hiervoor.
    Maar ja het is pas een week dat ik aan het werk ben misschien wil ik over 1 maand al niet meer.

@ Pinar
    Wat een moppie heb je. Wat zit ze er wijs bij op de stoel.

Over het kolven en het werk. Ze zieden het niet hardop maar toen ik zei ik ga kolven om 10 uur kreeg ik eerst verontwaardigd te horen KOLVEN? en toen gingen de blikken van die collega`s heen en weer. Ik zei meteen ja kolven.
    Gelukkig zei een andere collega ja en wij gaan koffiedrinken zijn we ongeveer tegelijk klaar.
    En dat is ook zo ik laat de koffiepauze schieten om te kunnen kolven zonder dat ze er ontzettend veel last van hebben.
    Ik heb er echt schijt aan nu. Ik doe het voor mijn meisje en niet voor mezelf.
    Ik heb begin April avonddienst maar heb al aangegeven dat ik dan wel 2x kolf en ik dat echt niet kan laten schieten maar dat het net op verkeerde tijden is voor hun. Nou dat wisten ze en zij vonden het prima. Nu de collega`s van die dag nog. Het is precies om 22.00 en dan is het net het drukst nou ja zij willen het dus dan vindt ik het prima.

Vandaag kreeg Lilly haar 2de prikjes. Ze gaf geen kik ze gaf zelfs de dokter een dikke glimlach. Ze vonden haar echt een lekker grietje en vonden haar ook snel gaan en zo sterk.
    Ze ligt gemakkelijk lang op haar buik en kijkt dan ver om zich heen en ze draait steeds beter maar gelukkig niet op haar buik nog.
    Gisteren terug kom avond gehad met baby`s van de gym en dat was erg leuk.
    Wat een verschil in baby`s. voor ik zelf een kind had leken ze allemaal op elkaar maar nu. De ene lang de andere dik(echt dik) de andere echt een pop.
    Leuke foto`s gemaakt en afgesproken te gaan babyzwemmen met sommige van de groep.
    Er was 1 baby van 4 maanden die al op haar buik draaide zo leuk om te zien.

Ooh ja Lilly heeft vannacht geslapen van 20.00 tot 7.00. Heb echt heerlijk geslapen.

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @nataly..

Kian vind het wel leuk in de box maar niet voor lang.. als hij alles wel gezien heeft dan begint hij ook te jengelen.
    misschien kan je het rustig opbouwen door eerst bij de box te gaan zitten als luca erin licht. als dat goed gaat dan de helft van de tijd erbij blijven en daarna een klein stukje ervanweg gaan staan maar wel blijven praten tegen hem zodat hij je stem hoort. dan hem erin leggen en zeggen "mama komt zo terug" en dan wat anders in de kamer gaan doen maar wel tegen hem blijven praten en zo opbouwen. hij voelt zich waarschijnlijk alleen in de box en moet daar aan wennen. als hij sliep had hij niet het id dat hij in de box lag natuurlijk en nu komt de tijd dat ze gaan spelen en ze moeten gaan snappen dat ze dat in de box kunnen.
    hoop dat je er wat aan hebt.
    maar er zijn ook kindjes die een box gewoon niets vinden en liever op de grond willen spelen op een kleed of in een wipper.

@jessica.. begrijpelijk dat je nu echt zenuwachtig word! alvast heel veel succes morgen en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. ik zal heel hard duimen voor jullie. dikke digi knuffel van mij.
    en lilly zal het echt geweldig vinden om later alles terug te zien van haar met haar oma. ook al zal je moeder nu nog een tijd leven. zulke dingen zijn altijd hele mooie herinneringen wanneer ze er niet meer zal zijn. ook voor jou!

de test is vanochtend al geweest ;) als je paar berichten na boven gaat op deze pagina dan kan je lezen hoe het was!

en wat is lilly een stoere meid dat ze geen kick heeft gegeven zeg!

ga me ventje weer uit bed halen die is weer wakker en ligt te brabbelen en om aandacht te roepen ;)

liefs xx

14. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Leonie: Wat n lul zeg.. Laat je niet op je kop zitten meid. Kom maar gewoon voor jezelf op! ;)

Heb net een filmpje gemaakt van de zwangerschap en de geboorte van Famke ofja net... ben dr 2 dagen mee bezig geweest omdat t niet wou lukken hihi. :)
    Kijk maar eens als jullie zin hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=svHSOG218c4&feature=channel_page

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Monique wat een prachtig! filmpje.
    Echt een tranentrekker!
    Vooral met de laatste 2 nummers pfff zeg.

16. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi dames..

sorry dat ik niet reageer.
    maar kom alleen even snel iets van me laten horen

ben vandaag met ruwaydah na de dokter geweest
    ze heeft ooronsteking en koorts.
    ze kan maar niet slapen terwijl ze zo moe is
    vind het echt zo zielig voor haar. :cry:
    heb vandaag ook nog de sleutel van me nieuwe huisje gekregen
    me man is nu bezig..

hebben jullie kinderen dat ook dat ze gaan huilen als andere mensen komen.,.
    de mijne is zelfs bang voor me schoonmoeder. daar moet ze niks van hebben.. maar tegen de dokter dee ze gewoon normaal..
    zou het dan aan die persoon liggen,, dat baby's iets voelen ofzo..

en nogmaals sorry dat ik niet reageer..

17. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Monique: wat ontzettend mooi zeg! Heb gewoon weer effe een potje zitten janken, erg ontroerend. Ben echt een softie geworden sinds Jamie er is.

Ik heb weer ontzettend veel bij moeten lezen en er is weer vrij weinig blijven hangen. Heb het nogal druk gehad ook op mijn werk, dus mijn hoofd zit een beetje vol.

@Joss: veel succes met de operatie morgen.

@Jessica: jij ook veel succes morgen, kan me goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent.

@Leonie: mijn god, wat een hork zeg! Dit zou ik niet over mijn kant laten gaan. Kan me goed voorstellen dat je even niet wist wat je erop moest zeggen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je er niet meer op kan reageren. Als ik jou was zou ik goed op papier zetten wat je tegen hem wilt zeggen en er weer op terugkomen. Als hij jou het werkleven zuur probeert te maken, kun je ook contact opnemen met de arbodienst. Mocht het wel zover komen dat je je ziek gaat melden, dan weten zij in ieder geval al hoe de vork in de steel zit en hebben zij niet alleen zijn kant van het verhaal. Veel sterkte.

En dan nog eventjes over hoe het hier gaat....Afgelopen zondag kwam de pufclub bij mij thuis met de babies, wat ontzettend gezellig was dat zeg! We waren in totaal met 9 vrouwen en 9 babies. Er ontbraken nog 2 setjes. Erg veel foto's gemaakt, zo leuk om de verschillen te zien.

Gisteren heeft Jamie haar 2e prikjes gehad. Nou, zij was niet zo stoer als Lilly hoor :). Mijn moeder was met haar naar het CB en die zei dat het was alsof ze al wist wat er ging gebeuren. Ze zette het voordat de naald haar been in ging al op een krijsen en dat werd daarna niet veel minder. Ze had ook honger, dus dat hielp natuurlijk niet mee. Toen ik gisteravond thuiskwam was ze net weer verdrietig wakker worden en zat ze te krijsen bij papa op schoot. Toen hebben we haar nog een klein flesje gegeven en daar werd ze wel weer wat rustiger van. Daarna was ze snel weer wat vrolijker. Vandaag schijnt ze er weinig last van te hebben.

Kan niet wachten tot ik as vrijdag bij de fysio geweest ben. Ik hoop dat hij snel resultaat boekt, want ik krijg steeds meer last. Zelfs typen begint nu vervelend te worden, want krijg ook steeds meer pijn in mijn vingers....dus....ik stop weer.

Zal wel nog nieuwe foto's in mijn album zetten.

Fijne avond allemaal!

Grtjs,
    Hanneke

18. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Ipv in mijn album doe ik het eventjes zo!

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Leonie, wat een eikel zeg! kan me voorstellen dat je geen zin hebt om langer te blijven!

@ Nataly, Jara kan zich ook pas sinds een week of 3 wat langer vermaken in de box. Daarvoor schreeuwde ook alles bij elkaar. Ik heb haar steeds gewoon een kwartier laten huilen. Klinkt misschien hard maar ze ligt nu soms een uur te spelen :confused: :D

Deel Deze Pagina