December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @dani.. Wat raar dat je wel gewoon moet betalen terwijl je eerder hem op komt halen :( of is dat normaal? fijn dat het allemaal wel goed ging.
    maar hoezo is jou gevoel niet erbij top?

meiden hier wat fototjes van het zwemmen.
    ze zijn wat onduidelijk want ik was me camera vergeten dus heb het met mobiel moeten doen.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
  3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier was hij al behoorlijk moe.

4. Monique4

Monique4 Niet meer actief

@Marijee: Wat n lekker kereltje zeg!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ marijee leuke foto`s!
    Ja weet niet is een gevoel.. het liefst heb ik hem bij me en dat ik vanmorgen wegging werd gewoon de deur uitgewerkt.. ja misschien moet ik gewoon nog ff wennen..

@ Parel gelukkig is de koorst gezakt! Beterschap!

@ Ran haha cavia`s :p ik dacht dat het wel mee viel tot dat ikvandaag een zwart shirtje aan had.. zoo wat een haaruitval!

@ maria Jarno slaapt meestal van 10 a half 11 savonds tot half 7 smorgens.

Oh ja gebruiken jullie ook een knuffeltje? gastouder vroeg of ik met een knuffeltje wilde slapen en deze mee wou nemen vandaag stukje vertrouwd enz voor Jarno dus heb vanacht met een knuffeltje geslapen haha Jarno gaat er helemaal met z`n hoofdje tegen aan liggen zegt ze en hij had em ook al ietsje gepakt..

Nou dan ga ik maar aan t eten beginnen..

Liefss

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Wat een leuke foto's van al die mooie kindjes!
    Dat echte pasgeborene is er nu ook wel echt af he?!

Ben verbaasd over hoeveel van jullie al aan het bijvoeden zijn.
    Het komt niet bij me op om nu al fruit of groente te gaan geven.
    Maar misschien ligt dat ook wel aan het feit dat mijn zoon erg allergisch was, en mijn man ook.

Hier nog geen haaruitval. Dat heb ik aan het begin van mijn zwangerschap heel erg gehad. Na Quinn had ik trouwens ook geen haaruitval. (Gelukkig maar want ik heb erg lang haar en dan wordt het zo'n zooitje!)

Dani ik heb een speendoekje wel eens in mijn bh gestoken om mijn popje zo een veilig gevoel te geven. Moet zeggen dat ze nu pas echt interesse begint te krijgen in doekjes en knuffels enzo en echt dingen begint vast te pakken.

Nataly kan zijn dat de box te druk is. probeer eens wat dingen weg te halen. Wellicht wil hij dan wel?

Vis Jamie is toch ook fors van gewicht net als mijn meidje? Denk dat het dan best wel kan hoor. merk dat ze bij het cb erg uit gaan van het gemiddelde en niet van bijv het gewicht van een kindje. En ze krijgt maar 800 cc nu toch? Zou ik het gewoon doen.

Ranjeewah.. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste!
    Wat is Revi een snoepje trouwens!
    Mijn meisje ligt te huilen dus ik ga er weer vandoor. Helaas blijft ze erg onrustig. Zeker de laatste paar dagen.
    Het liefst wil ze de hele dag tegen me aan liggen knorren. Klein knuffeltje:)
    Mijn zoon had een ontstoken vinger en is vanochtend na het badderen zn nagel verloren.. YUK! :)

laters

7. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @marije: wat een heerlijk ventje heb je! waar heb je dat zwembandje vandaan? is namelijk erg handig voor ons weekendje centerparcs in april!

@werk: heb mijn 2e sollicitatiegesprek binnen!

8. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dani: djayden kwijlt idd ook en ook nog geen tandje te bekennen

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Famke kwijlt ook heel erg, en wilt alles in de mond duwen.
    Heb al gecheckt of er tandjes kwamen, maar nog nix...

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

Kian kwijlt ook heel erg.
    ik heb gehoord dat het komt omdat ze meer speeksel gaan produceren nu maar nog niet zo veel en snel achter elkaar kunnen slikken. ze hebben dat nog niet door.

@leonie.. ik heb die zwemband gekregen van me tante. die had hem nog liggen van mijn nichtjes. je kan wel op google intypen "babyzwemband".

kian moet na bed.. fijne avond meiden

liefs xx

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee wat un leuke foto's
    Maar ik had op google babyzwemband ingeduwt en kreeg niks nu hebben we wel een maar die is veel te groot is pas vanaf 1jr niet goed opgelet dus moet nog even kijken voor eentje al zal het nog wel ff duren voordat we weer kunnen gaan zwemmen omdat hij nu zo ziekjes is!

Misschien gaan we nog voor de zomer verhuizen...mijn tante kan een huisje krijgen en dan willen ze ons voordragen voor hun huis...volgende week woensdag gaan ze op gesprek en dan weten we meer..zowiezo krijgen ze pas de sleutel 1 juni omdat er nog verbouwt moet worden maar boeiuh ik kan wel al gaan inpakken dan...oehh spannend wil echt un huisje!

12. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

leuke foto Marije, wat een snoepje :D

pinquin, als ik dat lees over dat nageltje, moet ik aan SCHIMPIE denken, zo gevoel krijg ik dan hihih!
    Mijn mannetje, is ook wat aan de hangerige kant.

Kwijlen, hier ook.. zijn hele tshirt is helemaal nat, kan hem wel een paar keer op een dag verschonen.! Gelukkig zijn die van Sam nu eindelijk door, dus dat scheelt weer was!

ik wilde dit even laten zien.!
    Dit is revi die een lachbui heeft
    http://www.youtube.com/watch?v=GhqpafzwHcc

en dit is Sam die ook zo'n lachbui heeft!
    http://www.youtube.com/watch?v=xRmpb7rQ854
    Ik vind dat ze het zelfde lachen, jullie?

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

Ben ik ook weer even. Met dit mooie weer ben ik veel buiten. Nils staat ook de hele dag voor de deur te schreeuwen dat hij naar buiten wil, dus ik moet wel ;) . Maar ik vind het heerlijk, lekker wandelen en Isis slaapt dan lekker in de wagen of ligt vrolijk rond te kijken. Isis is echt een vrolijk lachebekje. Ik ga binnenkort weer foto's maken en zal er dan ook weer één in mijn album zetten. Ik betrap mezelf er wel op dat ik bij Nils veel meer foto's heb gemaakt dan nu bij Isis :oops: . Moet dus even een inhaalslag gaan maken voor mijn meisje.

Ranj: wat een leuke filmpjes. Ik vind dat Sam als baby echt zo'n boeven hoofdje heeft, terwijl Revi een veel zachter uiterlijk heeft. Klopt dat ook met hun karakter? Het zijn allebei echt schatjes.

kwijlen: mijn oudste had dit ook rond die leeftijd en dacht ook steeds dat er een tandje zou komen, maar die kwam pas met zes maanden.

Pinquin: auw, een nageltje kwijt, klinkt eng. Wat vervelend dat Anais onrustig blijft. Ben je alweer bij de KA geweest?

Haaruitval: bij Nils had ik er heel erg veel last van, maar het lijkt nu mee te vallen.

Dani: hier nog geen knuffeltje, maar ga het wel doen. Heb ik bij Nils ook gedaan. Ook heb ik toen een muziekdoosje, dezelfde als thuis, mee gegeven naar het KDV. Ik gebruik nu ook altijd al een muziekdoosje voordat Isis gaat slapen, moet hem alleen nog dubbel kopen.
    En ik vond het bij Nils ook heel moeilijk in het begin. Niet dat ik moest huilen als ik hem wegbracht of zo. Heb er nog langere tijd een wat onbehaaglijk gevoel bij gehouden. Ik denk dat het gewoon wennen is. Ik heb er nu wel voor gekozen om Isis met vijf maanden naar het KDV te brengen. Maar ik denk dat het hetzelfde blijft. Ik was vandaag voor het eerst vijf uur zonder haar en had steeds het gevoel dat ik iets miste.

Marije: Leuke foto's. Het is al echt een mannetje Kian.

Parel en Dimmel: beterschap met jullie kleintjes!

Maria04: hier sinds kort een doorslaper.

Vis: ik zou het ook gewoon proberen. Net wat pinquin zegt. Leuke foto van je meisje. Was vast de knapste van het stel ;) .

Monique: leuk filmpje. Ik verlangde echt weer even naar die tijd dat ze nog zo klein was....

Adriana: leuke foto's van Alexander. Ik lig elke ochtend vanaf vijf uur te wachten tot één van mijn kinderen wakker wordt. Ik word echt gek van mezelf. En zodra mijn oudste wakker is en mijn vriend met hem naar beneden gaat, val ik weer in slaap :( .

Zo, heb niet op iedereen gereageerd, maar anders schrijf ik nog een hele pagina vol.

Fijne avond.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik heb er net ff met een vriendin over gehad en met m`n man en we gaan toch eens kijken of er plek is op het dagverblijf waar ik werk.. Kijken hoe dit gaat.. Wil gewoon lekker aant werk zijn en niet steeds zo`n onbehaaglijk gevoel hebben. Ik weet wel dat het erbij hoort maar collega vanmorgen ook, dan komen ze bij haar van je dochter heeft honger en ze gaat lekker zitten voeden en knuffelen en ik ga kolven, dan denk ik hmm.. ik wil dat ook..
    En ik eerst denken dat kan ik niet steeds Jarno in de buurt maar nu .. wil ik het toch wel graag.

Liefss

15. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    @Pinguin & Victoria: ik ga het idd ook gewoon proberen. Ze hoeft ook niet elke fles 210 te krijgen, maar ik merk dat ze de middagfles van een uur of half 4 vaak nog wel een beetje trek heeft als de fles al leeg is.
    Ik denk trouwens ook dat ik vrijdag eens een hapje fruit ga proberen. Gewoon een paar hapjes...de rest van het potje eet ik dan zelf wel op :)....of kun je die nog bewaren in de koelkast?

Uiteraard was Jamie de knapste van het stel van de pufclub....of ben ik nu bevooroordeeld :)

@Ran: ze lachen idd hetzelfde, wat ontzettend leuk zeg!

@Adriana: ik kan weer op photobucket, inloggen lukte vanmiddag ineens weer, dus ik denk dat er een soort storing was.

Haaruitval: ook hier is het begonnen. Ik heb heel kort en donker haar, dus je ziet het gelukkig niet heel goed, maar als ik gedouched heb is het echt niet te geloven. Ik hoop dat ik nog wat overhoud :)

Kwijlen: Jamie kwijlt ook lekker en ik heb, net als Marije, ook gelezen dat ze nu meer speeksel aanmaken, maar ze weten nog niet dat ze dit door moeten slikken en kunnen idd ook niet zo vaak achter elkaar slikken.

Ik heb vanavond een uurtje gespinned in de sportschool, ik zou het rustig aan oppakken, maar kan dat gewoon niet in zo'n les, dus ben voluit gegaan.....ik denk dat ik morgen erg veel spierpijn ga hebben. Ben net thuisgekomen en ging meteen even naar zolder om de spullen in de was te doen, bwoh! toen had ik al erg zware benen de trap op.

Zometeen nog weer eventjes mijn moppie de fles geven en dan heerlijk tukken.

Grtjs,
    Hanneke

16. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Dani, als jij denkt dat je je daar beter bij voelt, zou ik dat zeker doen! Het gaat erom dat jullie je beiden prettig voelen.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Ik heb er vanacht gewoon slecht van geslapen dus echt ff jullie advies nodig. Jarno slaapt uiteraard prima haha

Ik heb Jarno naar een gastouder gebracht omdat Arie en ik dachten dat dit rustiger voor Jarno en mezelf was. Jarno kan niet heel goed tegen drukte.. Word nu al wel ietsje beter, en ik was bang dat als ik Jarno te veel in de vuurt had ik nog niet kon werken. En als ik hem met andere collega`s zag en die corrigeerde hem dat ik daar niet tegen kon. Maar hij is nog zo klein en ik voel me niet zo op me gemak als ik Jarno weg breng naar de gastouder. Ik weet dat het nog maar 2x was en dat ik moet wennen, maar gister gaat een collega van mij haar dochtertje lekker zitten voeden en ik kolven toen dacht ik echt van ooh dat wil ik ook!

Wat is nu verstandig?
    Voordeel van een gastouder is dat als het ziek is je hem mag brengen (niet dat ik dat snel doe) maar op een dagverblijf moet hij opgehaald worden, Nu scheelt het dat je er zelf werkt, ik hem dan wel wat kan geven en laten slapen, maar toch..

Ik heb m`n werk al wel gemaild of ze willen kijken of er plek is en een offerte willen maken. of zeur ik nou en moet ik gewoon nog ff aankijken?

Gister bracht ik hem en toen pakte ik hem uit de auto stoel om nog ff te knuffelen denk leg ik hem daarna in de kinderwagen om te slapen, zegt ze ohh had hem maar laten liggen want dat wou ik.. .denk hallo t is mijn kind! En dan komt haar man en die pakt hem uit m`n handen en zegt zo nou daag mama en loopt met hem weg! :confused: zeg halloww mama wil nog wel en kus.. oh nou geef mama maar kus en dan kan mama gaan. werd zo de deur uitgewerkt!

Ik laat hem overdag nog steeds in de kinderwagen slapen, van haar moet hij perse in bed (laag ledikant) ja zegt ze moet je thuis anders ook maar doen! :confused: nou sorry maar das me eigen keuze toch?

Allemaal kleine dingen maar erger me er nu al aan..

Nou sorry voor mij ego berichtje maar hopelijk hebben jullie tips of advies voor me?

Liefss

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dani je moet je gevoel hier in volgen en volgens mij heb je niet echt een goed gevoel bij deze gastouder. Was zij ook degene die jouw kind thuis liet terwijl ze een ander van school ging halen of haal ik dingen door elkaar?
    Ik vind het absurd dat ze je de deur uitwerken of dat jij je de deur uit gewerkt voelt!
    Als het voor jou een rustiger gevoel geeft Jarno bij jou in de buurt te hebben moet je dat doen.

succes meid!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ pinguin ja dit is dezelfde gastouder. Ja in het begin dacht ik wel dit zit goed maar na gisteren..

liefss

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dani: ik vind dat je je kindje daar weg moet halen. ik vind het niet normaal dat zij hun eigen plan trekken ipv dat van de moeder aan te houden. zij moeten zich aan jouw regels houden, niet andersom. ik zou gewoon lekker kijken of er plek is op je werk!

Deel Deze Pagina