December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik kreeg net een mail van m`n werk.. En is er is beperkt plek..

- Dinsdag van 01.04.09 t/m 30-09-09

- Woensdag van 01.04.09 t/m 31-08-09

- Vrijdag van 01.05.09 t/m 30.06.09

Daarna komen de dinsdag en woensdag pas weer per 01.11.2010 vrij en de vrijdag is dan pas weer per 01.07.2010 beschikbaar.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Dus ja of ik dit weer moet doen.. maar hoe het nu gaat vind ik het ook niet fijn..

Liefss

2. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Moeilijk hoor Dani! Maar ik zou inderdaad ook lekker mijn kindje bij me wille hebben, helemaal als dat tot de mogelijkheden behoort! Lekker weghalen bij die dominante gastouders en zelf voeden op je werk en knuffelen! heerlijk!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ff spammen meiden :p

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha

Geweldige foto! Wat een zonnetje O:)
    Ik zal ook es kijken of ik vant weekend tijd heb om nog foto`s in m`n album te plaatsen.

Heb net ff gewandeld heerlijk weer buiten wel nog aan de frisse kant!
    Heb weer een mail van me werk.. (Sorry hoor dat ik er over doorga) :oops: Op de andere groep is er pas volgend jaar plek. Veel nieuwe aanmeldingen.

Maar ze zegt wel je moet er niet me gaan zitten als er echt nood aan de man is kunnen we met m`n baas om de tafel..

Liefss

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden.

@dimmel.. sorry je moet ook "Baby zwemband" intypen ;) http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =427&m=427 dit is een link.. weet niet hoe lang hij hier op de site blijft staan omdat links verboden zijn.
    wat leuk dat jullie misschien gaan verhuizen!. hopen dat het goed gaat en jullie in het huisje van je oma kunnen.

@Dani.. meis ik zou gewoon op je gevoel afgaan. en zoals de gastouder doet zou ik ook echt niet pikken. het is indd jou kindje en zij horen zich te houden aan jou wensen enzo.
    en dat ze je zo de deur uit werken is niet normaal.. je hoort rustig de tijd te hebben om afscheid te kunnen nemen. het is niet niets om je kindje daar achter te moeten laten.
    als ik jou was had ik hem lekker bij jou op het KDV laten komen zodra er plek is.

@pinqiun.. wat een prachtig meisje :D ze straalt echt.

---------

kian komt sochtends weer steeds eerder. dit is bij hem een teken dat hij te weinig voedingsstoffen krijgt overdag maar ik kan niets doen :( een fles van 200cc krijgt hij soms maar moeilijk leeg en hij heeft dan ook echt genoeg gehad want komt pas na 4 uur weer. maar hij krijgt niet genoeg om de nacht door te komen.

hebben jullie nog tips?

Liefs xx

6. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hoi

Sorry ik had van alles op geschreven om op te antwoorden, maar hoor net dat het weer niet zo goed gaat met mijn moeder.
    De uitslag is goed ze heeft GEEN kanker maar nu is wwarschijnlijk een ader gekanpt en moet ze straks misschien toch nog onder het mes. Haar hb is zeer aan het dalen en ze plast niet genoeg.
    Ik ben even een beetje van slag ervan. Ik dacht dat we alles achter de rug hadden.

Sorry ik reageer later wel even.
    gr

7. Aaah wat een lieffie pinguin. *smelt*

8. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dani: jeetje meid wat een gedoe! maar je kan die kleine toch in ieder geval bij DIE gastouders weghalen? je kan natuurlijk ook voor andere gastouders kijken. En ik zou zeker gaan praten met je baas als ik jou was.

@jessica: nou dat schiet niet echt op! wat erg zeg! heel veel sterkte ermee en duimen dat ze er snel weer bovenop is.

@pinguin: wat een ongelooflijk schattig kindje heb jij!

@all: nou djayden is weer lekker naar de creche, hij krijgt daar vandaag ook zijn eerste fruithapje! ben benieuwd!

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marije: leuke foto's. Fijn dat Kian het zo leuk vond.

Pinguin: wat een schatje, lief hoor

Dani: vervelend dat je nog niet de juiste opvang hebt gevonden. Lijkt me ook erg moeilijk. Ik vind het nu ook zo moeilijk om voor onze oudste een basisschool te kiezen. Niets is goed genoeg lijkt wel. :)

Jessica: sterkte met je moeder

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leonie: krijgt Djayden op de creche zijn eerste fruithapje? Is dat niet jammer of heb je thuis ook al geprobeerd?

11. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @sawi: haha nee ik bedoel voor het eerst op de creche. hij heeft thuis al een aantal keer gehad! dat willen we natuurlijk niet missen!

12. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    mag je nu al fruithapje geven dan.?

het cb zei tegen mij pas met 4 maanden... :(

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leonie: dacht al, ik zou het eerste fruithapje ook niet willen missen ook al is het onze 2e. :) Soms kunnen ze zo'n gekke bekken trekken.

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Jessica, sterkte meid!
    Pinquin, wat een leuke foto zeg!
    Dani, doe waar jij je goed bij voelt!
    ------------------------------------------------
    Zo we hebben taart voor morgen, wat een gedoe zeg! is eigenlijk oko niet zo mooi geworden maar ach!
    vulling: banketbakkersroom met bastogne kruimels en aardbeienjam!

nou ik ga veder met mijn huisje spik en span te krijgen
    (had ik nu maar die nesteldrang, dan was het zo gedaan :))
    ik haat schoonmaken ;) behalve de wc dan

15. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Volgens mij heeft Luca last van zijn 12 weken sprongetje! Morgen is hij 12 weken.

Sinds 2 dagen is hij erg onrustig vooral tijdens het drinken en drinkt hij zijn flesjes niet meer helemaal leeg. Afgelopen weekend nog geen enkel probleem en toen hadden we het er nog over om het aantal cc wat te verhogen en nu wil hij niet goed meer drinken. Hij zwaait met zijn hoofd heen en weer tijdens het drinken en zit met zijn tong iedere keer de speen weg te duwen. Het is echt een strijd geworden.
    Hij slaapt nog wel goed gelukkig.

Hebben jullie kindjes hier ook last van gehad en hoe lang heeft dit geduurd?

Veel liefs
    Nataly

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Ran jee wat leuk! Met marsepein gedaan? vind hem echt geweldig zon taart! succes met schoonmaken

@ Parel ja dat zeiden ze bij mij ook 4 - 6 maanden dan pas beginnen. Ik denk dat ik pas begin bij 6 mnd.

@ Sawi precies niets is goed alleen bij jezelf in de buurt ;)

@ Leonie gastouder bureau ziet me aankomen ik heb er al 6 afgewezen voor deze :oops: heb net t contract getekend vorige week.. :( 2 mnd opzegtermijn geloof ik ..

Nou m`n ventje staat heerlijk buiten inde wagen te slapen haha hoezo gezond! :p

Liefss

17. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Nataly.,
    Geen strijdt ervan maken, hij drinkt als hij wel weer wilt drinken..,
    Zorg wel dat hij wat binnen krijgt.,
    Sam had ook van die dagen, ik werd zelf al helemaal gefrustreerd van. want volgens het boekje meot hij zoveel drinken op een dag..
    Maar niet doen, hij geeft zelf aan wat hij wilt!

Dani, nee het is van marsmallowfondant gedaan. marsepein vind ik helemaal niet lekker ;) enne je bent erg gezond bezig haha..
    mijne ligt nu in MIJN bed hihih.. eigen bed vind hij maar niks!

18. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @parel: van het CB mogen die kids helemaal niks, ik ga gewoon mijn eigen weg. Je merkt vanzelf wel of je kindje behoefte heeft aan vast voedsel en Djayden vindt het helemaal geweldig! Gewoon je eigen plan trekken hoor!

@nataly: Djayden heeft tot nu toe netjes al zijn sprongetjes gehad. Die van 12 weken vond ik niet zo erg als die van 8. Maar ze zijn vaak huilerig, willen alleen bij mama zijn, slapen slechter en eten slechter, dus het kan heel goed zijn dat dit het sprongetje is!

@ran: ik vind het anders een hele leuke taart hoor!

@dani: ik zou daar toch mooi schijt aan hebben! als je het nu niet prettig vind, zeg je gewoon op! het gaat om je kindje en als jij het niks vind, regelen ze maar wat anders!

19. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @jessica.. jeetje meid het zit niet echt mee maar wel geweldig dat het geen kanker is!
    hopelijk geneest ze snel en gaat alles snel weer voorspoedig. zal jou ook een stuk mee rust geven.
    heel veel sterkte!

@Amber.. wat een mooie taart zeg :D! echt mooi gedaan. succes met schoon maken ;)

@nataly.. Kian was ook zo met ze 12 weken spong. en zoals leonie zegt vond ik de 12 weken sprong indd minder erg als de 8 weken.
    bijn kian duurde het een paar dagen dat slechte drinken en toen ging het weer goed. wel nog wat daagjes zeurderig maar dat was te doen ;)

kian zit nu al in de aanloop voor de 19 weken sprong :( pff wat een gedoe. die kan 5 weken duren :confused:
    normaal is de aanloop bij de 16 weken ongeveer majah kian ligt 2 weken voor op ze sprongetjes dus het klopt weer precies want hij is nu 14 weken.

ik ben bezig met gipsafdrukjes te maken van ze voetje en handje. het word echt mooi. zal een foto maken als het klaar is.

ik ga ma is omkleden en zo richting sportschool.

liefs xx

20. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    De 8 weken sprong daar heb ik eigenlijk nauwelijks wat van gemerkt. Het is nu voor het eerst dat hij zo onrustig is. Hij poept ook wat moeilijker.

Luca heeft net tijdens de fles onwijs zitten poepen, alles zat onder zijn kleertjes en helemaal tot bovenaan zijn rug :confused: :confused: maar heeft vervolgens de fles wel helemaal leeg gedronken. Hij was nog wel wat onrustig maar dronk wel goed door.

Heb hem dus maar weer in bad gedaan, hij was vanmorgen ook al geweest..... :D :D

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina