Hoi, Nog even snel een berichtje van mij. Ben bek.. maar dan ook echt bekaf, dus reageer verder even niet. De fysio heeft me flink onderhanden genomen. Mijn rugwervel heeft een hele verkeerde stand, dat heb ik mezelf waarschijnlijk aangedaan tijdens de zwangerschap. Hij heeft me flink pijn gedaan en waarschijnlijk heb ik daar nog 2 dagen last van....Schijnt ook deels daardoor te komen dat ik zo slecht slaap en zo vreselijk vergeetachtig ben (het andere gedeelte is nog ontzwangeren). Nu moet ik volgende week vrijdag weer en als het goed is gaat het dan elke week weer beter. Daardoor ben ik nu waarschijnlijk ook zo vreselijk moe, had eigenlijk nog een verjaardag vanavond, maar die heb ik net afgezegd. Duik er op tijd in....en dat op een vrijdagavond . Mijn vriend komt vanavond op de locale radio....zij moeten dinsdagavond voetballen, bekerwedstrijd tegen een lokale club die in de hoofdklasse speelt en daarom is hij uitgenodigd. Ga zo maar eventjes luisteren. Fijne avond allemaal!
wat een mooie foto's bellabella! Dani: lastig hoor.. maar ik vind het zelf wel heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij een gastouder. Heb ik bij onze gelukkig wel. Nathan gaat maandag voor het eerst even oefenen.. Maar heel lief ze zei: als je het maandag neit zit zitten proberen we het dinsdag gewoon nog een keer Ze snapt helemaal dat ik het moeilijk vind om hem achter te laten. Vis: wat naar van je rug. hoop dat de fysio snel helpt..
*amber ploft neer op de bank, gooit haar schoenen, lees; hakken, in een hoek! * Wilde even vertellen dat Sam het heel goed naar zijn zin heeft gehad, Sam is verwend, ik dacht echt dat hij weinig zou krijgen! maar dat valt dus echt wel mee fiets 5 boeken cijfer trein memorie met geluid schooltasje van nijntje broodtrommel, 4 auto's tekenboekje kleurtjes lego blokken ernie werkbankje poesje die ademd, keuken garij stoepkrijt, tweety knuffel en ik zal vast wel wat vergeten zijn! groetjes Amber en SDam en Revi
Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09) Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09) Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram); Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09) Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 6530 gram, 61 cm, maatje 62 (3 mrt 09) Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6640 gram, 64 cm, maatje 62 (5 mrt 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 6250 gram, 63 cm, maatje 62/68 (3 maart 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6800 gram, 63 cm, maatje 62 (19 maart 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09) Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5800 gram, 64 cm, maatje 62/68 (20 maart 09) Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09) Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 6055 gram, 60,5 cm, maatje 56/62(3 maart 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 6340 gram, 62 cm, maatje 62 (19 mrt 09) Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09) Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);5190 gram, 58 cm, maatje 56/62 (3 maart 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 5725gram, 58.5 cm, maatje 62 (02 mrt 09) Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);4750 gram, 57 cm, maatje 50/56(3 maart 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) 17 meisjes & 17 jongens agenda maart 23: Vince en Joss CB (2e prikjes) 26: Kian en Marije CB (2e prikjes) 31: Diego en Dimmel CB (3e prikjes) April 06: Anaïs en Pinguin kinderarts 06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes) 15: Joe en Aussie CB (3e prikjes) 16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes) Mei 01: Anaïs en Pinguin CB 11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes) Voor de meiden die wat willen veranderen in de lijst. Je klikt op Quote bij de gene die als laatste iets heeft aangepast op de lijst. Dan haal je begin van de tekst
Hey meiden.... Hier ben ik weer. Mijn eindopdracht is ingeleverd dus.....ik mag weer kletsen! Nu nog maximaal 6 weken in spanning voor de uitslag. Hoe is het hier? Ik haak gewoon weer in en probeer weer gezellig mee te praten. Met mij en Larkin gaat het overigens hartstikke goed. Ze is erg lief voor me geweest de afgelopen tijd toen ik steeds moest studeren. As dinsdag weer naar het CB voor haar "alweer" 3e prikje. Liefs Sharon
Hahahahaha Sharon, Telepathie denk ik! Ik zit net 1 seconde geleden te kijken wanneer jij voor het laatst online was ?!?!?! Fijn om te horen dat alles goed is met jullie! x aussie
Aussi....dat is inderdaad toevallig! Ik heb af en toe wel eens mee gelezen maar niet mee geschreven. Wel weer lekker om er weer tijd voor te hebben.
Even een snelle vraag aan Mama: waar heb jij dat leuke filmpje mee gemaakt? Misschien dat anderen het ook weten....wie helpt mij, want ik wil ook een leuke film maken van Jamie d'r eerste 3 maanden. Duik nu op de bank voor X-Factor. Grtjs, Hanneke
Oke, ik had werkelijk voor iedereen een reactie geschreven. Maar mijn nieuwe muis heeft aan de zijkant twee knopjes en als je daarop drukt gaat hij een pagina terug en is dus alles weg :x . Sorry, maar heb nu geen geduld meer om alles weer opnieuw te schrijven. Misschien dat ik straks weer wat geduld heb om opnieuw te beginnen.
(ik ga nu in etappes reageren, om zo te voorkomen dat ik alles weer kwijt ben). Adriana: balen dat je zo lang wakker hebt gelegen. Fijn dat je zo'n relaxed CB hebt en wel handig dat de prikjes dan in één keer worden gezet. Juffie: ik dacht ook dat het wakker maken van Isis om half elf niet werkte, omdat ze steeds 's nachts bleef komen voor een voeding en op wisselende tijden (soms om drie uur/ soms pas vijf uur) en ze langer doorsliep als ik haar niet wakker maakte, maar ze slaapt nu sinds een week de nacht door. Maar ik geef dan wel flesvoeding, dus is misschien toch anders. Marije: kun je niet de KA bellen en je probleem voorleggen? Ik zou het toch even afwachten, om het zekere voor het onzekere te nemen. Of anders het CB en daar overleggen. Dimmel: fijn dat Diego baat heeft bij de pufjes. Hopelijk gaat het snel over. Aussie: lekker dat er een ritme begint te komen. Voel jij nu zelf ook al wat beter/ uitgeruster?
Jessica: super dat het beter gaat met je moeder! Wat een naar verhaal van de vriendin van je zusje, echt een nachtmerrie. Dani: ik was wel verbaasd om te lezen dat de gastouder niet vroeg waarom je erover nadacht om Jarno daar weg te halen. Misschien durfde ze het niet of was het onverschilligheid? Bellabella: ik ga voor de close-up van jullie. Geweldige foto van jullie tweeen. Balen dat T. zo vaak kwam voor een voeding vannacht. Hopelijk dat het vannacht beter gaat. Vis: sterkte met je rug! hopelijk gaat dan ook het slapen beter.
bellabella mooie foto hoor van jullie twee! Marije wat fijn dat kian weer wat meer slaapt! Victoria haha dat heb ik ook vaak dat ik iets heb geschreven en dan ben ik het kwijt doordat ik op een verkeerde knop druk jessica wat een goed nieuws van je moeder! super! kan helaas niet op iedereen reageren maar wou even laten weten wat de ka zei De hart foto en het hart filmpje waren goed dus ze heeft geen afwijking aan haar hartje, urine was ook ook en ze was nu ook 120 gram gegroeid dus we waren helemaal blij! We moeten nu 30 maart een echo laten maken van de buik omdat als ze haar daar drukken dan begint ze heel hard te schoppen en te huilen dus ze willen even kijken waarom ze dat doet! We krijgen dan 10 april pas de uitslag! Vanmiddag was anisha lekker buiten aan het spelen na 5 minuten een gehuil! Ze kwam huilend binnen met de buurjongen had ze de wipwap tegen haar hoofd aan gehad! boven het oog nu een dikke bult dat wil je niet weten moest net even na haar toe krijgt ze haar oog niet meer open! zal morgen eens een foto maken echt heel zielig!
Ranj: leuk dat de verjaardag van Sam zo geslaagd was. En wat een kado's. Puf lekker uit op de bank. Over iets meer dan twee weken wordt Nils twee jaar. Wat groot alweer! Sharon: welkom terug . Lekker dat je eindopdracht achter de rug is. Fijn dat het goed gaat met jullie. Hoe vind je oudste dochter het allemaal? Zo gelukt, alle reacties . Bij ons gaat het allemaal goed. Morgenavond ga ik met mijn vriend uiteten en komt mijn zus oppassen. Even weer een avondje met z'n tweeen. Overdag zijn we druk met de kids en 's avonds duik ik meestal al vroeg mijn bed in. Dus even weer aandacht voor elkaar. Zal zo kijken of ik ook nog een foto kan plaatsen.
Er staan twee foto's in mijn album. Ik word er nog goed in . Heb bijna een hele pagina in beslag genomen met al mijn geklets .
@ bella wat een mooie foto's weg. Knappe mama inderdaad. @ victoria ook hele leuke pics @ smallgirl leuk dat je er weer bent en fijn dat je alles af hebt nu. @Ran tjee wat is hij verwend zeg. Die vermaakt zich voorlopig wel weer. Je zult ook wel belad zijn. Heb niet op iedereen gereageerd. Lig al lekker in bed en doe het even mobiel. Morgen verhuizen, zit er wel tegenop. Kijk liever al een week of 2 verder. Heb geen koffie op dus hoop dat ik nu lekker kan slapen een paar uur. Het was me zowaar gelukt om vanmiddag 1.5 uur te slapen. Alexander heeft 2 uur achter elkaar geslapen. Het was of inpakken of slapen, nou die keuze was snel gemaakt. Truste meiden
hallo allemaal ja ja ik leef nog en ik ben er weer... heb ff een moeilijke tijd gehad maar we gaan hier weer meedoen. Met michaël gaat het heel erg goed... hij groeid als kool, hij zit nu in maatje 68 maar gaat al bijna naar de 74... en het is zo'n heerlijk ventje aan het worden... en hij slaapt zelfs al klokje rond dat is echt heerlijk... vorige week zijn we met de fruithapjes begonnen... dus mijn moeder zit klaar met de camera... want daar wil ik natuurlijk een foto van voor het scrapboek... geef ik hem een hap, wat denk je meneer vind het lekker... geen leuke vieze gezichten foto's hier dus lol. voorderest heef hij uitgevonden hoe hij zich moet omrollen. een geweldig gezicht natuurlijk... en meiden wat gaat het allemaal snel he. Michaël is alweer 4 maanden, voor je het weet lopen ze. nou meiden ik ga het hier weer volgen en weer posten @hanneke mijn foon is een tijd uitgeschakeld geweest dus ik had je bericht gisteren pas gezien... mijn excusses... maar het gaat weer een stuk beter met me dus ik ben er weer. groetjes Pebbles