@ Victoria --> Mijn oudste vindt het heerlijk zo een kleintje erbij. Als ik niet oppas wil zij alles doen met Larkin. Aankleden, uitkleden, luier, wandelen, echt alles. Het is dat ik nog voor de helft bv geef maar anders had zij dat ook graag overgenomen! @ Adriana --> hoe is het met je paard? Ben je alweer aan het rijden? Ik weet niet hoever jullie met het kletsen zijn maar hoe staat het met jullie bv? Zijn er nog meiden die bv geven? Larkin heeft gisteren haar eerste fruithapje gehad en vond het maar niks. Dus vandaag zo een baby danoontje en dat ging er wel in. Ben met een paar hapjes begonnen en daarna weer heerlijk aan de (.)(.) @ pebbles, ik wilde ook zo een leuke vieze bekke trekken foto hebben van haar eerste fruithapje....gaat ze alleen maar heel hard krijzen... balen! Ach het staat op de video. Begreep Michaël het meteen wat hij moest doen? larkin begon op een gegeven moment ook te kokhalzen met haar fruithapje. echt zielig om te zien. Wat rolt ie al snel om..... Inderdaad nog even en dan kan je achter ze aan rennen. hahaha
Hoi @ smallgirl Jarno krijgt nog steeds alleen BV en dit gaat nog steeds prima! Zelfs het kolven op t werk, alleen merk ik dat ik smorgens veel kolf bijna 200 en de middag nauwelijks 100cc maar goed. @ Adriana, lekker even slapen.. t is wel een drukke tijd nu maar straks heb je alles lekker voor elkaar! @ pebbles gezellig dat je er weer bent! @ Victoria denk onverschilligheid of ze durfde het niet.. maar denk het 1e omdat ze ook zei je hoeft je niet bezwaard te voelen.. Leuke foto`s Nou ik en Jarno duiken in bed, manlief is naar de Emmeloord rally dus het duurt nog wel ff voor die terug is.. dus koud en eenzaam m`n bedje in haha Slaap lekker allemaal! Liefss
@smallgirl... ja michaël begreep het meteen... hij had een hapje gehad en het mondje ging meteen open voor het volgende hapje... hij is vooral gek op bruine bonen en de worteltes groentehapje @dani dank je wel.. het is ook fijn om weer terug te zijn en lekker mee te kunnen kletsen
@pebbles: wat ben ik blij dat je er weer bent! ik begon me al heel erg zorgen te maken! fijn dat alles goed gaat met de kleine! @all heb bruiloft gehad was echt super! ze was ongelooflijk mooi! en het was heerlijk weer dus het kon niet beter! (was overigens een vriendin van mij) nu ben ik echt kapot dus ik duik mijn bedje in! xxx leonie
Dank allemaal voor de lieve reacties.. Ik ga dan voor de close-up! Ben benieuwd of ze het leuk gaan vinden. Dan haal ik ze nu weer uit mijn album. Ik ga nu even paardrijden met dit mooie weer en kom dan terug om op iedereen te reageren. (ik moet alleen even tegen victoria zeggen: wat een ontzettende leuke kids heb jij, stoer is Nils ook!)
Zo wat een weertje zeg! Net mijn oudste dochter weggebracht naar de paarden. Die haal ik later vandaag weer op. Zelf ga ik vanmiddag paardrijden. Met mijn paard gaat het overigens weer wat beter, maar we blijven duimen dat ie niet weer kreupel gaat lopen! Rij jij dan in de bak of het bos (buiten) Bellabella? Larkin heeft net heerlijk uit de borst gedronken (wat is dat toch fijn!) en wat fruit gehad. Dit keer ging het al veel beter. Vanavond maar weer een paar hapjes baby danoontje. We hebben vanmiddag een verjaardag. Heb echt veel zin NIET! haha Wil veel liever lekker van het mooie weer genieten. Wanneer ben jij begonnen met groente pebbles? Krijgt hij elke avond groente dan en overdag fruit? Zo eerst even een stofzuiger door het huis en lap over de toiletten. Met dit weer en een zonnetje in huis zie je de stof echt overal liggen
Goeiemorgen allemaal, @Pebbles: wat ben ik blij jou hier weer te zien zeg! We maakten ons al best zorgen....gezellig dat je er nu weer bent en dat het zo goed gaat met Michaël. @Smallgirl: jij ook welkom terug! Ga weer, komt visite binnen!
Hoi hoi Even snel. Woensdag geopereerd aan mn knie. Ging allemaal goed maar moest wel een nacht blijven Ivm met ruggeprik morfine en diclofenac mocht ik 3 dagen geen borstvoeding geven. Vandaag pas weer begonnen. Had gelukkig net genoeg op voorraad.... Was een beetje verkeerd voorgelicht. Moet 6 weken met 2 krukken lopen, anders hecht de nieuwe kruisband niet goed aan. Zucht, moet dus dagelijks hulp hebben want ik kan niets meer. Als ik dit van te voren had geweten, was ik er niet aan begonnen...maar kan nu gelukkig niet meer terug. Heb niets teruggelezen, sorry. Komt nog wel weer. X Joss
@ Joss, zo zeg dat is heftig! Heb je veel pijn? Nu heb je het ook maar achter de rug, kan alleen maar beter worden lijkt me! @ Mama, spannend hoor! Waar heeft ze last van (welke klachten). Als er iets goed mis is, zul je vast eerder de uitslag krijgen. Hier alles prima. Heb al heerlijk genoten van het mooie weer. Word zo vrolijk van zulk weer!
heejj meiden! @pebbels.. wat super dat je er weer bent! en zoals andere al zeggen,, we maakte ons indd al zorgen maar ben blij dat alles nu weer goed gaat. @joss.. oei dat valt dan wel even tegen dat je niets mag doen en overal hulp bij nodig hebt. maar gelukkig is de operatie achter de rug en hopelijk gaat het allemaal snel beter. wel slecht dat ze je niet goed hebben geinformeerd over de borstvoeding. @smallgirl.. wat leuk dat jij er ook weer bent. ben blij te horen dat met jou en larkin alles goed gaat. gelukkig gaat het met je paard alweer beter. @mama.. fijn dat er niets met haar hartje is! dat zal al een hele geruststelling zijn en wat goed dat ze alweer aankomt. hopelijk is er ook niets in haar buikje te vinden. aan de andere kant hoop je natuurlijk wel dat ze iets vinden zodat je weet waar je aan toe bent want je ziet gewoon dat er iets niet goed is maar wat er ook mag zijn ik hoop dat het iets ernstigs is! @victoria.. alvast eetsmakelijk voor vanavond en veel plezier! en wat is isis een mooie meid! als ik nils en Isis zo naast elkaar zie kan je goed zijn dat het broer en zus zijn. @Adriana.. succes met de verhuizing vandaag, ik hoop dat de verhuizing goed zal gaan en jullie snel helemaal klaar zijn zodat je kan genieten van je nieuwe huisje! ------------- nou heb gister het CB gebeld over wat te doen met het eten omdat hij meer nodig heeft (bijvoeding) en dat niet uit de flessen kan halen. dus hele verhaal uitgelecht van de provocatie testen en dat hij helemaal geen tekens heeft gekregen wat maar iets kan doen vermoeden op koemelk allergie en indien de koemelk na 2 dagen volledig door het lijfje is gegaan mocht ik gister beginnen met de eerste hapjes fruit. en meneer heeft tot vanochtend half 7 geslapen hij vond het hapje gister helemaal niets dus ik wou vandaag nog even aankijken en anders misschien toch nog een weekje ofzo wachten maar vandaag smulde hij er echt van hij hapte zelf naar de lepel en slikte ook steeds alles door. gister werkte hij alles er zo snel mogelijk weer uit haha. morgen nog een keertje peer en dan is banaan proberen. kan niet wachten tot ik 1 april bij de KA ben geweest en zij me kan vertellen hoe ik de koemelk langzaam weer op kan bouwen met ze flessen. dan kan hij ook voeding krijgen voor hongerige baby's en hoef ik niet meer de rijste bloem appart te kopen. verder gaat het hier super. meneer weet van de 1 op andere dag opeens weer wat slapen is en hij slaapt ook in ze eigen bedje overdag wat hij eerst absoluut niet wou en hij valt zonder te huilen en mopperen in slaap echt heerlijk! ik weet niet hoe die omkeer zo opeens gekomen is maar ik ben er echt heel blij mee. ik ga weer genieten van het heerlijk weertje! Liefs xx
Hier net ook het eerste hapje fruit geprobeerd...banaan...ze wist niet goed wat ze ermee moest . De ene keer ging haar mondje open en leek ze het lekker te vinden, de volgende hap, ging er met moeite en vieze gezichten in en kwam voor de helft weer naar buiten.... Morgen gewoon weer proberen, misschien gaat het dan wel net zo goed als bij Kian. @Joss: fijn dat de operatie zo goed is gegaan, maar wel balen dat je niet goed bent voorgelicht en nu dus zoveel hulp nodig hebt. Vanavond lekker uit eten met mijn schoonzus en man, gezellig met zijn 4-tjes. Mijn jongste zusje komt oppassen. Zometeen komen ook mijn ouders nog even op de borrel, dus al met al een hele gezellige dag zo! Grtjs, Hanneke
@ vis: hoe kan je vergeetachtig worden door je rugwervel? Maar vervelend voor je dat je er zo last van hebt! @ ran: wat fijn dat Sam zo verwend is! Gefeliciteerd nog! @ victoria: ik HAAT dat als je iets schrijft en je dan alles kwijt bent, dat heb ik ook wel eens met smsen.. grrrr Hoe was de film? Ging het oppassen goed? @ jessica: fijn dat het beter gaat met je moeder. Ik kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent. @ mama: Wat zielig voor Anisha! Een wip wap is dan ook wel errug hard... En gelukkig heeft Kyana niets aan haar hart en was haar urine goed! Ik hoop dat er ook niets is met haar buik. @ Adriane: sterkte met deze zware tijd, binnenkort lekker chillen in je mooie nieuwe huissie! @ smallgirl: wat had je paard dan? Mijn paard is helaas namelijk ook kreupel, dinsdag worden er foto's gemaakt. Ik heb ook een shetlander waar mijn nichtjes op rijden en hopelijk in de toekomst ook mijn kleine meid! Gezellig mee het bos in, lijkt me super! Ik heb vandaag op het paard van een vriendin van me gereden in de bak. Was heerlijk met dit mooie weer! @ joss: sterkte met je knie, vervelend dat je zo lang op krukken moet lopen en afhankelijk bent. @ marije: heerlijk dat het zo goed gaat met jullie! @ marleen: wat een scheet! Lief! Ik ben hele gesprekken met mijn kleine meid aan het voeren: super leuk. Vandaag dus heerlijk even paard gereden en mijn vriend was met T. naar stal gekomen om even te kijken en ook van het mooie weer te genieten. Ze heeft net flesje gehad voor de afwisseling. Ze is er nog steeds niet heel erg voor te porren. Hoe lang kan je moedermelk nou in de koelkast bewaren? 2 dagen, toch? En verwarmen jullie tussendoor de melk weer op want het koelt zo snel af! En hoeveel cc per keer ongeveer? Ze heeft net ruim 50 cc op, maar dat is natuurlijk niet genoeg voor een volledige voeding? (ze weegt nu 5.6 kilo) Ik proef het wel om te checken maar ik vind het echt vies!
Bedankt voor jullie medeleven! pff, ik probeer terug te lezen maar het zijn 10 pagina's hahaha. Weet niet of ik daar nog aan toe ga komen. Het is idd gek dat ik zo verkeerd ben voorgelicht. De anesthesist zei dat de ruggeprik geen kwaad kon voor de bv, maar hij zij niet dat hij er morfine bij zou geven... Ook werd me gezegd dat ik 2 tot 6 weken op krukken zou moeten lopen, dus ik dacht; 2 weken en dan ben ik ervan af, was wat te positief.... Heb nog wel veel pijn maar doe het nu zonder paracetamol... @bellabella, de berekening is als volgt; 5,6 kg x 150 (cc per kg lichaamsgewicht) : door het aantal voedingen per dag = het aantal cc melk. Dus in jou geval 5,6 x150:6 (voedingen, weet niet of je er 6 geeft....) = 140cc voor een volwaardige voeding. De melk mag je maar 1malig opwarmen. Ik zet het meestal vlak voor de voeding in een bakje heet water en haal het eruit als ik het geef. Idd 2 dagen in de koelkast en 3 maanden in de vriezer.
Even snel en dan ga ik naar bed.(lekker burgelijk op zaterdag maar moet morgen weer werken om 7.15) @ Sharon He welkom terug meid. Spannend hoop dat je snel je cijfer krijgt. Zag van de week iemand lopen in het winkelcentrum(daar in de buurt) met een zwarte wagen dacht even zal ik vragen of jij het bent maar dacht staat wel erg raar. Grappig dat we elkaar nog niet hebben gezien terwijl het niet zo een groot dorp is. @ Pebbels Welkom terug. Jammer dat het even niet goed ging maar ben blij dat dat achter de rug is. We hebben nu een tijdje niks van Peetje gehoord? @ Bella Wilde net gaan kijken naar je foto en je had hem er al afgehaald. Lees vaak op mijn man zijn telefoon mee maar daar kan ik geen foto`s op kijken. Wel een schatje je dochter. @ Vic Wat een leuke foto`s en wat kijken ze wijs in de camaera allebei. Alsof ze echt aan het poseren zijn. Mijn bv loopt ineens erg af. Denk toch door de spanning en het werken. Krijg er `s morgens nog wel veel uit maar dat is ook al minder als voorheen. `s middags krijg ik er ong 200 uit(was rond de 300cc) en `s avonds dan 200(was zeker ook over de 300) ben maar begonnen met de neusspray en ga morgenavond het weer even stimuleren door elk uur te kolven. Zou het jammer vinden als het stopt, maar merk wel dat ik er minder zin in krijg. Wil het wel met liefde doen voor haar maar heb steeds meer tegenzin omdat ik toch wel aan die tijden vast zit en niet eens erop uit kan gaan omdat ik er rekening mee moet houden. Maar ja nog even(wil de 6 maanden proberen te halen) Mijn vader heeft vandaag opgepast en moest Lilly vanochtend naar hem toe brengen. Dit was de 1ste keer dat ze zo vroeg haar bed uit moest. Al die andere keren kon ze later naar het kdv gebracht worden of kwam er iemand thuis oppassen dus hoefde ze er niet vroeg uit. Mijn hart brak echt even, vond het zo sneu haar uit bed te halen. Ze had er niks van want ze ging zo in de reiswieg. Mijn vader woont om de hoek dus deed het even illegaal met de auto en zei op de achterbank in wieg. Ze sliep gewoon door maar ik had er echt moeite mee. Heb de hele dag gedacht ander werk te gaan vinden zodat ik niet zo vroeg hoef te beginnen maar hier moeten we denk ik nog even aan wennen allebei. Vandaag met veel bewoners over Lilly gesproken iedereen wilde alles weten over haar en foto`s zien, was erg leuk. Nou slaap lekker allemaal.
@ Joss Jeetje hoe ga je dat doen met krukken lopen en een kleintje. Denk gewoon alles om je heen verzamelen zoals dames doen die een keizersnede hebben gehad? Wens je veel sterkte en wat goed dat je bv nu weer op gang komt. Heb je het in het zh gekolfd en toen weggegooid?
thnx dames voor de felicitaties! joss, ik vind het knap dat als je nog pijn hebt, dat je dan pijnstiller af bent/moet.., knap van je! Adriana,. succes met de verhuizing, hoop dat je snel van je nieuwe huisje mag genieten! pebbels en smalgirl WELCOME BACK! ook nog super foto's gezien! ----------- ik zit weer eens op met een kind, hij is erg verkouden en als hij gaat liggen gat zijn neus vol met snot lopen.. dus ik moet wakker blijven, zodat hij recht op kan slapen
goedemorgen meiden, hoe is het hier? ran: beterschap hoor! Joss: sterkte de komende tijd want lijkt me zwaar hoor op krukken lopen en een kleintje bellabella: Nathan doet ook moeilijk met het flesje.. ging eerst super en nu helaas neit meer.. duurt echt heeel lang en drinkt ook niet zo veel.. Sraks moet ik weer aan het werk dus zal hij wel moeten, anders drinkt hij de hele dag niets marleen: leuke foto's! @fruithapjes: lijkt me ook leuk om mee te beginnen. denk dat ik ook met 4 maanden ga beginnen, ookal geef ik bv.. gewoon iets erbij proberen.. nou wij maken nathan nu dus 's avonds niet meer wakker voor een voeding en hij slaapt echt heel lang dan.. giisteren lag hij kwart voor 7 in bed en meldde zich om 4 uur weer, even drinken en toen was het 7 uur.. nou prima toch? Toen ik hem om half 10 wakker maakte voor een voeding werd het meestal ook 4 uur. Nou moeten we eigenlijk nog voor elkaar zien te krijgen dat hij 's avonds iets later naar bed gaat en dan dus wat later ook weer wakker wordt Maar half 7 is hij echt helemaal op dus tot nu toe redt hij dat gewoon nog niet.. fijne zondag!
Hey dames! Hier gaat het op zich wel goed alleen gisteravond was Jarno heel hard aan het krijsen. was net rond de voeding dus ik dacht dat hij honger had maar zodra ik hem aanlegde begon hij weer. en zo hard krijsen dat hij vergat adem te halen ale: even blazen in z`n gezichtje en hij haalde weer adem. Schone luier gedaan en even rond gewandeld en half uur later weer geprobeerd toen wel gedronken. Hij had geen koorts voel niks in z`n mondje.. dus wat dit nu is? Bij de voeding daarna de laatste voeding begon hij weer dat ik hem achterover legde.. maar toen hapte hij toch aan en dronk hij .. Iemand een idee wat dit is? Hij heeft vanacht wel gewoon 9 uur doorgeslapen dus denk niet de oortjes.. Hij heeft heel erg last van exceem ineens op z`n hoofdje.. Heb morgen om 16:00 afspraak bij de dokter.. Moet ook om 11:15 voor z`n heupjes echo maken omdat ik vroeger ook in de beugels heb gelegen.. Hoop niet dat Jarno iets heeft! @ Ran beterschap! @ Joss sterkte hopelijk knap je snel op! @ Marleen leuke foto`s en wat houd ze dr hoofd goed rechtop! @ Jessica jee wat kolf jij veel zoveel heb ik nooit gedaan hoor! Jarno drinkt als ik moet werken de eerste voeding uit de borst en als ik dan de 1e x daarna kolf, haal ik maar 200 cc en de 2e voeding 100 / 150.. de derde is helemaal weinig! @ Marije fijn dat het nu zo goed gaat en dat je fruit mag geven! Fijne dag allemaal! Liefss