December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nathan deed/ doet dat ook wel eens. Had ook spruw en toen was het helemaal erg. Nu gaat dat beter gelukkig en heb ook het idee dat de spruw zo goed als weg is. Nathan had het vooral 's avonds en het eind van de middag. Als ik liggend ging voeden ging het beter..

kolven: ik kolf ook niet zo veel trouwens.. 's als ik 's ochtends alles zou alkolven denk ik zo'n 250 cc. de rest van de dag veel minder.. Nou ja Nathan drink uit de fles ook nog niet zo veel dus dat scheelt..

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Halooo dames

dat is weer een tijdje geleden
    ik heb het de laatste dage erg druk gehad
    ik ben weer begonnen met werken
    maar gelukkig werk ik gewoon thuis en kan Rana
    gewoon doorslapen etc.

Pebbels, Aussie en Sharon WELCOME BACK :D:D
    ik heb echt het gevoel dat ons clubje van de zwangerschap
    weer helemaal terug komt :D leuk!

Marleen: leuke foto's van Jara

Fruithapje: ik ben zaterdag begonnen
    we hebbe speciaal op papa gewacht
    hij allemaal leuke foto's gemaakt en Rana vond het idd
    niet te eten wij hebben dus wel foto's met gekke bekken
    en vieze gezichten ze vond het op een gegeven moment
    zo vies dat ze het LETTERLIJK uitspugde onze kant op
    nou papa lag helemaal dubbel :D

verder gaat het gelukkig allemaal zijn gangetje bij ons
    niks bijzonders te melden..
    ik heb veeeeeel gelezen en niet alles is me bijgebleven

leonie hoe is het nu op je huidige werk?
    is het nog te doen de laatste 2maanden?

Mama: ik hoop dat alles goed zal zijn met Kyana sterkte

Joss: jij ook veel sterkte met je knie en vince
    ik hoop dat je veel hulp zal krijgen...het is niet niks.

Marije: wat ik begreep is dat kian geen KMA heeft
    erg blij om dat te horen..scheelt een hoop met voeding
    vooral als tie wat ouder wordt.

dani: succes met de echo
    Rana heeft de echo op vrijdag omdat ik ook in
    zo traxi heb gezeten, maar ik begreep dat alleen meisjes
    zoiets konden hebben en jongetjes nie..
    of ben ik verkeerd ingelicht?

Ranj: was het een leuk feestje?
    sterkte met je mannetje hoop dat die kleine
    er snel bovenop is ik heb ook deze 2dage griep gehad
    en Rana dus ook weer aangestoken :oops:

nou meiden fijne zondag
    ik lees veel mee maar door de weeks beetje druk met
    werk.
    dus als ik niet reageer weten jullie waarom

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    bella bella ben eigelijk wel benieuwd geworden
    naar je foto :oops:
    heb m denk net gemist hij stond nie meer in je album

ranj waar heb jij de marsepein gehaald in verschillende
    kleure? ik zoeke mezelf altijd rot in winkels toko's en
    bakkerijen maar kan het helaas nergens vinden
    heb je een tip vor mij?

4. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden..

nou iets te vroeg gejuigt. Kian kwam vannacht gewoon weer om 5 uur :( snap er echt niets van.
    kan toch niet binnen 1,5 week een gewoonte zijn geworden? aankomende nacht leg ik hem naast mij te slapen in bed zodat als hij rond die tijd weer wakker word ik hem gelijk ze speen kan geven en hij hopelijk weer snel slaapt. dan kan ik dat een paar nachten aanhouden en dan zal die hopelijk wel weer normaal doorslapen. het is het proberen waard ;)
    Kian smult nu echt van ze fruithapje :D zo geweldig om te zien.
    eerste 3 hapjes zijn het vieze gezichten en daarna is het jammeren wanneer ik de lepel uit ze mondje haal haha.

@marleen.. leuke foto's!

@Dani.. succes met de echo morgen. hopelijk is er bij hem niets te vinden.

@Oem.. fijn dat alles goed gaat.
    en leuk is dat he om te zien hoe ze op het eerste fruithapje reageren ;)
    en ik kan indd wel met zekerheid zeggen dat Kian geen KMA heeft. hij heeft echt nergens last van gehad dus dan is het wel duidelijk.

@fruithapje.. hoeveel geven jullie?
    ik geef kian nu zo'n 6 volle lepels in een bakje en dan steeds klein beetje op de lepel. maar hij is het er niet mee eens als het op is. hij krijgt het pas 3 dagen dus wil het wel rustig opbouwen. ze drampjes reageren er goed op. hij heeft totaal geen last van krampjes en ze ontlasting is ook iets dikker! dat mocht ook wel want sinds de KM vrije voeding was het echt dun.

tot snel!

Liefs xx

5. Vis1978

Vis1978 Bekend lid

22 jan 2008
    509
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi dames,

@Dani: Ach, arm ventje....en o zo lastig als je niet weet wat er aan de hand is. Misschien was ie gewoon erg uit zijn hum.

@Marije: wat heerlijk dat Kian zo dol is op zijn fruithapjes en ook erg fijn dat zijn darmpjes er goed op reageren.

Jamie had vanochtend echt weer een groenige luier en ze moest er bijna van in bad :). Ik denk dat dat door de paar hapjes fruit van gisteren komt.
    Ook had ze vanaf haar eerste voeding vandaag (kwart over 7) niet meer geslapen. We gingen op verjaardagsvisite en daar sliep ze ook niet.
    Dennis en ik waren gisteravond uit eten en de stad in...en iets te veel gedronken, dus heel erg uitgeslapen waren wij niet. Dennis ging naar de voetbal om 12 uur, ik had Jamie in bed gelegd en dacht zelf dan ook nog even een paar uurtjes te slapen...nou...no way! Ze ging gillen, was echt helemaal overstuur, zo zielig :cry: . Ze had vanochtend al een beetje een loopneus, en nu kwam er ook allemaal snot uit haar neusje en daar had ze volgens mij ook echt last van. Ze was gewoon echt totaal niet lekker. Ben een hele tijd met haar in de weer geweest, heb haar om 3 uur weer een fles gegeven en toen ging ze lekker in de box...gewoon niet slapen! Uiteindelijk heb ik haar om half 5 in bed gelegd en nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik hoop dat ze dit nog een paar uurtjes vol gaat houden, want ze heeft wat in te halen.
    Ik vond het echt zo ontzettend zielig, en omdat ik dan zelf ook moe ben en ze zo aan het schreeuwen was, zat ik zelf ook zowat mee te janken. Gelukkig was ze uiteindelijk wel weer blij.

Nou, ga nu op de bank ploffen totdat Dennis thuiskomt....denk dat wij vanavond vroeg onder de wol liggen.

Hmmm, wel weer een erg ego-bericht zeg :oops:

Fijne avond allemaal!

6. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    @Joss: fijn dat de operatie goed is verlopen
    hopelijk ben je snel weer de oude en dat je je dingen kan doen

@Vis1978: hoe was het etentje?

@marleen4683: echt een hele leuke foto zeg..

@Ranjeewha18: hopelijk is hij snel weer beter.. lijkt me niks als je kind verkouden is..pff

@OemMujahid: is wel vroeg dat je al bent begonnen met fruithapje?
    of ligt het aan mij.. ik werd geatviseerd om pas met 4 maanden te geven.

die van mij slaapt ook gewoon nachten door.. maar soms heeft ze om 10 uur laatste voeding gehad en dan wordt ze om 4 uur weer wakker.. maar ik vind het niet erg.. ze slaapt verder goed door..
    kom ik ook tenminsten aan me slaap...
    en overdag als mevrouwtje slaapt kan ik ook lekker dutten hihih.

o ja ben nog steeds niet ongi..
    ben voor het eerst ongi geweest op 24 febr tot 2 maart..
    als deze week nog niks is.. dan maar even testje doen..

nou fijne avond verder..

7. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Zo meiden wat was het weer lekker weer vandaag.
    Ik moest vanmorgen met mijn oudste naar atletiek. Gelukkig lag larkin lekker te pitten em heeft ze er weinig van mee gemaakt.
    Daarna lekker mijn paard opgehaald en met kids en al gelunched bij een vriendin. (zij heeft een eigen stal en een paard, die hebben lekker samen staan spelen).

Larkin vindt het fruithapje nog steeds niks en spuugt het telkens uit. Danoontje gaat al wel beter maar na 2 a 3 hapjes houdt ze het voor gezien en begint vaak te krijzen en is pas stil als ze met mijn tepel in haar mondje bij je ligt.

@ Bellebella --> Mijn paard had een ontsteking in zijn rechterachtervoet. In zijn hoefgewricht. Hij liep er al een tijdje mee en werd het bijna echt zat. Nu rij ik hem op Antoine de Bodt manier (ken je dat?) en hij loopt weer helemaal zuiver. Moet alleen nog sterker worden.
    He wat balen van jouw paard! Welke kliniek ga je? Vertel.....

@Jessica --> he meid....wanneer dacht je dat je me zag lopen?
    Misschien was ik het toch wel :D Ik kijk ook wel eens rond of ik jou heel toevallig zie. Maar ja net als jij vind ik het ook zo vreemd om iemand aan te spreken terwijl jij het misschien helemaal niet bent :p
    Wanneer moet je weer naar het cb?
    Hoe vaak kolf je op je werk en heb je een beetje normale ruimte om te kolven?

Arme amber....jij maar wakker zijn omn je kind te laten slapen... LIEF!
    Ben je niet helemaal gebroken? Hou je het nog wel vol op dei manier?

Larkin sliep overgens tot vorige maand ook gewoon door en dan opeens komt ze weer in de nacht. Meer melk, vaker aan de tiet, bijvoeden nee hoor niks helpt. Ach mijn verstand op nul en aaleggen maar.
    Ze kwam zelfs van de week 2 x per nacht, dat was lang geleden :rolleyes:

Zo dit was alweer een weekend.
    Morgen lekker shoppen voor mijn paard, dinsdag het cb en woensdag weer werken . Gatver.

voor de meiden die al een keuze voor voorbehoedsmiddel hebben gemaakt...welke hebben jullie gekozen?

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Smallgirl, mag dat nu al een danoontje? Niet om je aan te vallen, maar zag het staan en vroeg het me af. Er zit in een danoontje namelijk veel suiker, vergelijkbaar met zo'n 7 suikerklontjes!
    Daarom zou ik het zelf nog niet doen. Het fruit gaat er hier in als koek :) En ze poept nu 1x per dag ipv 1x in de 3 dagen.

Over de anticonceptie: Ik heb het koperspiraaltje, mede omdat ik niet zo lekker word van al die extra hormonen in mn lijf.
    Helaas ben ik nu al bijna anderhalve week overtijd en kan de draadjes van de spiraal niet meer vinden.
    Ga morgen dus de huisarts even bellen.
    Verder voel ik me prima zonder de hormonen, ik ben veel vrolijker ook!

9. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Zo weer een korte nacht achter de rug. Larkin kwam om 5.45 en mijn wekker zou om half 7 gaan, dus gevoed en daarna maar wakker gebleven. Zucht.
    Zo lekker shoppen met een vriendin bijeen mega paardenwinkel jummie!

@ Marleen, ik geef haar "mijn eerste danoontje" dat is gemaak van opvolgmelk. Dus niet de "wat oudere versie". ER staat op dat je ze vanaf 4 maanden mag geven :D Het smaakt ook niet naar die andere danoontjes. Deze smaken erg muf vind ik.

Hier een link van de danoontjes die ik geef.
    http://www.danoontje.nl/content.asp?page=assortiment

Zo nu mezelf aankleden en mijn oudste naar school brengen.
    Tot laters

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!

Nathan is vandaag oefenen bij onze gastouder. Mijn man is net weggegaan met hem.. Moet me inhouden om niet te gaan huilen maar goed zal vast wel wennen :(
    We hoefden Nathan gelukkig niet wakker te maken, we kwamen om half 7 op zijn kamertje begroette hij ons al met een grote lach. Het is echt een ochtend kindje volgens mij. Vroeg wakker en om 6 uur half 7 echt helemaal af en slaapt dan ook meteen..

over anticonceptie: wij gebruiken condooms.. pil mag nog niet en spiraaltje wil ik niet dus dan blijft er weinig over ;)

fijne dag allemaal!

xxx

11. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    goeiemorgen dames

Parel: als het aan het CB ligt krijgt je kind niks binnen
    wij hebben vroeger ook met 3maanden groeten EN
    fruit gekregen ;) en wij zijn er ook niet dood van
    gegaan.

Smallgirl: danoontje ik heb de link gezien
    nou begin ik te twijfelen of ik ook niet ga afwisselen
    met danoontje :D
    en o ja wanneer beginnen jullie met dixsap?
    (soort roosvice voor baby's)
    ik weet niet of Rana er al behoefte aan heeft?

Marleen je zal toch niet zwanger zijn meis :D:D
    ik heb ook het koperenspiraal maar de gyn zei
    dat ik toch even veilig moet doen tot ze het
    weer op de nacontrole gezien heeft dat hij goed zit
    dus ik neem het zekere voor het onzekere
    doe gewoon niks over 2weken weer controle
    na die schrik van laastst is het wel goed geweest

Rana is snot verkouden dat kleine gupje van me
    vind haar zoooo sneu
    ze kan geen ademhalen en met drinken kotst ze alles weer uit :(

nou ik ga gauw weer me bedje in
    heb bijne heel de nacht wakker gezeten
    groetjess

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden,

gister is diego gedoopt en hij vond het leuk haha! in het begin beetje huilen omdat ie onderweg naar de kerk (5min lopen) in slaap was gevallen en we hem wakker hebben gemaakt maar daarna vet brabbelen enzo haha! Daarna thuis koffie en taart en lekker gebrabbeld..

Het gaat ietsjes beter met diego het begint door het pompje best goed los te komen dus hoop dat het snel over is en ook bij mij want wordt er nu toch wel gek van loop al sinds vorige week zaterdag te snotteren en diego niet vorige week donderdag maar de donderdag ervoor!

@fruithapje ik wil vanaf volgende week beginnen met fruithapje dus haal deze week wat potjes in huis en van het weekend zijn eerste papje geven..

ga nu even alles terug lezen haha!

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Joss: vervelend zo lang herstel. Maar hopen dat het voor de toekomst goed is. Je moet soms hard rennen als onze ukkies al wel kunnen lopen maar nog geen gevaar zien :) Beterschap hoop dat het verder voorspoedig gaat.

Oem; je vroeg het aan Ran maar ik weet toevallig ook een goed adres: www.deleukstetaarten.nl. Voor webshop en voorbeelden,tips etc. Misschien heeft Ran nog een ander adres zou ik ook wel benieuwd naar zijn.

Ik vind dat eten toch al zo'n gedoe. De ene zegt nee niet voor de 6 maanden alles gaat vanaf 4 maanden ook in andere landen. Bij mijn vriendin eten ze vanaf 6 maanden met de pot mee (Denemarken, ook zout etc). Nou 2 hartsikke gezonde kids hoor.
    Voor het jaar geen koemelk en gewoon eten. En met zijn verjaardag slagroomtaart, chipjes en alles kan en alles mag. Dat is toch krom. Met 11 maanden heeft Bas al wat soesjes gehad en langzaam met de pot mee gaan eten. Ik denk dat het gewoon aan het kind ligt. Bas had nu al volledige potjes terwijl ik bij max na 2 lepeltjes stop. Hij zal het niet zo lekker vinden maar goed dat komt wel. Ieder kind is anders.

14. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: gefeliciteerd met de doop van Diego.

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik ben even te moe om op iedereen te reageren. Nils is helaas weer elke ochtend om half zes wakker :( en vanochtend werd Isis er ook wakker van. En voordat ik in bed lig is het vaak pas elf uur, dus de nachten zijn kort op het moment. Gelukkig is het weer nu steeds wat beter en is het lichter, dus kan ik het wel beter volhouden.

Dimmel: leuk dat het een mooie dienst was.

Juffie: spannend de eerste keer gastouder. Geniet ook maar lekker van je vrije uurtjes.

Joss: sterkte! Hopelijk ben je snel weer op de been ;) .

Dani: heb je al een beslissing genomen over opvang voor jezelf?

Bellabella: heb je de foto al gegeven aan de oma's? En wat was hun reactie.

Ons avondje uit viel uiteindelijk toch wat tegen. We waren allebei zo moe, dat we snel het eten hebben afgerond en naar huis zijn gegaan zodat we konden gaan slapen. Wat een romantiek.... :oops:

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Ik hoop het niet :(
    Weg laten halen is voor ons geen optie maar ideaal is het niet, 2 kindjes binnen 1 jaar...
    Ik heb om half 12 een afspraak bij dokter.
    Het gekke is, ik hoefde ook helemaal niet op nacontrole te komen of zo!
    We zullen zien, eerst maar even rustig blijven.

@ Smallgirl, ok! Wat leuk dat die er tegenwoordig ook zijn!

@ Juffie gek he zo zonder je kindje? En als jij behoefte hebt om even een potje te huilen moet je dat doen hoor! Lucht soms op.

@ Oem, ik ben eergister begonnen met diksap. Ze speelt eerst 10 min met het flesje maar daarna drinkt ze het lekker op!

@ Dimmel, gefeliciteerd!

17. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    even snel een reactie
    ik ben nog steeds niet ongesteld en het is al bijna 8 weken geleden dat ik bv gaf! de dokter zei dat kan nog wel nou ik vind het lang duren!
    En zwanger kan ik niet zijn.........hahahaha

vanmiddag ga ik even verder reageren! moet na logopedie met Anisha

tot vanmiddag

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier weer een prima nachtje half 11 tot 7 uur! lekker hoor!
    Om 11:15 moeten we in t ziekenhuis zijn voor z`n heupjes.. ben benieuwd.
    Jarno is een beetje snotterig en heeft van die stukjes e.d. in z`n neus. probeer ze altijd weg te halen met zo`n neuspompje (wat niet werkt) soms met pincet.. maar vind ik zo eng.. en Jarno gaat schreeuwen! hij vind het maar niks haha
    --> Hoe doen jullie dit? of laten jullie het zitten? Krijgt dan zo weinig lucht!

Mama is ook snotverkouden, zere keel. pff slecht geslapen vanacht, maar ja wat wil je ook de eerste week zonder weerstand weer gewerkt ( op kdv) dan barst het van de bacillen! :p dus we zien wel of ik ziek word.

@ Marleen.. oei ben benieuwd wat de doker zegt succes!

@ Juffie ik heb ook gehuild hoor inde auto dat ik Jarno weggebracht had.. gewoon doen lucht echt op!

@ Victoria. Jarno gaat sowiso weg bij de gastouder. Ik wil hem graag meenemen naar m`n werk, maar dit gaat maar tot de zomervakantie ivm weinig plek, dus ik heb een gesprek aan gevraagd.. we zien het wel. M`n moeder wil de woensdag zelfs al stoppen met werken om op te passen..

@ Fruithapje.. ik wacht er nog even mee omdat Jarno best gevoelig is voor eczeem e.d. Als ik fruit ga geven doe ik het wel VERS pureren. Ik ben niet van die namaak potjes e.d. (sorry :oops: )
    Diksap wacht ik ook nog even mee.
    Wel lekker :p drink het zelf ook wel eens hihi

@ Oem.. beterschap met Rana. Zielig he om dr zo te zien!
    Slaapze nog even!

@ Parel geef je volledige BV? Dan kan het wel 2 maand duren he voor je ongi word! Ik ben na de bevalling ook nog niet weer ongi gweest.

@ Smallgirl.. Ik wil geen spiraaltje en ivm Bv geen hormonen dus dan doen we t maar met condoom.. minder fijn maar goed.. voor t zingen de kerk uit durf ik ook niet te gokken :p

Fijne dag! Liefss

19. Moge, Ik reageer even op niemand hoor. Daar ben ik te brak voor. We zijn over, maar hjet is een chaos hiero.
    Alexander slaapt niet zo goed door 's nachts. Hij heeft dauwworm en zijn wangetjes jeuken zooo erg. Echt zielig. (ook voor mama :( ) Ik voel me nu echt een zombie. *klaag klaag* Ook nog nekpijn, rugpijn...pffff lijk wel 80. Weet ook niet waar ik beginnen moet met opruimen.
    We zijn wel supergoed geholpen gisteren. Mijn ouders en schoonouders hebben gebuffeld en 3 vrienden van mijn vriend hebben gesjouwd , maar wat kan een mens een troep hebben. pfff.
    Ik heb gewoon geen energie om het op te ruimen.
    Het zonnetje is momenteel ook nergens te bekennen.

Fijne dag meiden. Ga proberen om het allemaal een beetje positief te zien, want dat is het eigenlijk wel, maar voel me depri, stom he. :(

20. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    @ Juffie: sterkte vandaag, en ik kan me heel goed voorstellen dat je wat traantjes moet laten.. Maar je had een heel goed gevoel bij die gastouder, toch?

@victoria; Komt de een niet dan de andere wel, lijkt het! Ik heb de foto nog niet gegeven. Moet ze nog late ontwikkelen en ik twijfel nog of ik het zou doen.

@ Adriane: Arme jij, het klinkt alsof je er echt goed doorheen zit momenteel. Dat is natuurlijk niet zo gek, een verhuizing staat immers in de top 3 van de grootste stressfactoren. En dat als prille moeder...Ik begrijp dat je alles op orde wilt hebben maar misschien moet je tegen je zelf zeggen dat je het niet MOET doen. Je kan proberen op te staan met de gedachte dat je vandaag alleen van Alexander gaat genieten en als je zin hebt om een doos uit te ruimen doe je dat, maar als je te moe bent, ga je gewoon op de bank hangen, ofzoiets. Dan duurt het misschien wat langer, maar dan ben je niet de hele tijd tegen jezelf aan het vechten en geef je je nek wat rust?

@ smallgirl: de foto's worden gewoon bij mij op stal gemaakt: hij komt met mobiele rontgenapparatuur.. Ik ben, moet ik zeggen, wel erg zenuwachtig. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt...
    Ik ken jouw methode van rijden wel alleen heb ik het zelf nooit geprobeerd. Vroeger reed ik wel wedstrijdjes en sprong ik ook met hem maar als ik nu gewoon het bos in kan vind ik het prima! Fijn dat jouw paard nu zo is opgeknapt zeg! Niets lekkerders dan even je verstand op nul en met je paard tutten! :D

Zometeen komt mijn schoonmoeder weer even een paar uurtjes oppassen zodat ik mijn paard kan doen. Vorige keer is gelukkig goed gegaan, ze was gaan wandelen en T. heeft de hele tijd geslapen. Maar nu wil ze haar meenemen in de auto naar een vriendin van haar. Eerlijk gezegd had ik het fijner gevonden als ze hier zou blijven zodat T. aan haar kan wennen en niet gelijk allemaal nieuwe gezichten ed moet verwerken, maar ik stel me denk ik nu teveel aan.:oops: Het zal allemaal heus wel goed komen! Toch?

Deel Deze Pagina