December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    meiden die fruithapje geven hoe doen jullie dat? als vervanging van un fles en dan die andere meer geven? ik wil het namelijk van het weekend gaan proberen maar weet niet goed hoe ik het moet doen...
    Alvast bedankt!

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ik geef het niet ter vervanging
    ik geef het er gewoon bij dat ze het leert proeven
    dat ze smaken leert kennen
    en zodra ze 4maanden is dan ga ik het ter vervanging van 1 fles doen.

3. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Hallo Meiden

Ben echt al te lang niet meer op de site geweest. :oops: :oops:
    Ik geloof dat ik wel 20 pagina`s moet terug lezen.
    Sorry vind dat wel erg veel en vergeet dan weer de helft.
    Ga het nu weer proberen om bij te houden.

Joss fijn dat de operatie goed is gegaan maar balen dat je nu bijna niets kan. Helaas weet ik hoe dat voelt begin nu echt te zorgen voor Noah. heb hem vorige weel voor het eerst in bad gedaan. Was zo blij dat ik het eindelijk alleen kon doen. Ik hoop dat je herstel voorspeodig zal zijn.
    Heb je wel voldoende hulp thuis?

Fruithapjes: Jeetje wat zijn jullie er vroeg bij. Dat is toch pas vanaf 4 maanden? Wel leuk hoor. Helaas mag Noah dat allemaal niet hebben ivm al zijn allergie-en.

--------
    Met Noah gaat het steeds beter. Vorige week naar het CB geweest hij weegt nu 5925gr en is 63cm lang.
    Hij kreeg ook zijn prikjes weer en ook deze keer gilde hij heel het bureau bij elkaar. :( Echt zielig.
    Slapen doet hij snachts gelukkig goed. van 23.00 tot 06.30 dus ik mag niet klagen.
    Ook het drinken gaat steeds beter hij drinkt nu 5 keer 150cc. Dus ik ben tevreden. Hij mag meer drinken maar dat wil hij niet. Komt vanzelf zeggen ze.

Morgen moet ik naar de bedrijfsarts. IVM bekkeninstabiliteit door de bevalling. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Heb gehoord dat het een rare man is en hij nog nooit gehoord heeft van BI na een bevalling.

4. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

sorry dat ik er niet zo vaak ben..,
    reageer op iedereen straks..
    heb behoorlijk kut geslapen
    om 12 uur naar de huisartsenpost gegaan, revi had geen stem meer en was aan het blaffen, en elke keer als ij hoesten deed het pijn, hij was helemaal inpaniek.. was bang dat het een longontsteking was..
    We moeten hem in de gaten houden, als hij kortademig word, enof 38graden heeft moeten we aan de bel trekken

i moet weer gaan,, revi heeft het moeilijk
    kuskus

5. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 6530 gram, 61 cm, maatje 62 (3 mrt 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6640 gram, 64 cm, maatje 62 (5 mrt 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 6250 gram, 63 cm, maatje 62/68 (3 maart 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6800 gram, 63 cm, maatje 62 (19 maart 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram);
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5800 gram, 64 cm, maatje 62/68 (20 maart 09)
    Noah en Chanty(17dec 3880 gram);5925 gram 63cm, maat 62. 12 maart
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 6055 gram, 60,5 cm, maatje 56/62(3 maart 09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 6340 gram, 62 cm, maatje 62 (19 mrt 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);5190 gram, 58 cm, maatje 56/62 (3 maart 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 5725gram, 58.5 cm, maatje 62 (02 mrt 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);4750 gram, 57 cm, maatje 50/56(3 maart 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)

17 meisjes & 17 jongens

agenda

maart
    23: Vince en Joss CB (2e prikjes)
    26: Kian en Marije CB (2e prikjes)
    31: Diego en Dimmel CB (3e prikjes)

April
    06: Anaïs en Pinguin kinderarts
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)
    09: Noah en Chanty CB (3e prikjes)
    15: Joe en Aussie CB (3e prikjes)
    16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes)

Mei
    01: Anaïs en Pinguin CB
    11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes)

Voor de meiden die wat willen veranderen in de lijst.
    Je klikt op Quote bij de gene die als laatste iets heeft aangepast op de lijst.
    Dan haal je begin van de tekst

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    @ Dani, kun je misschien de snotjes weghalen als Jarno slaapt? Dan ligt ie ook stil!

De dokter had goed nieuws: mn spiraal zit nog steeds goed! Ik kon de touwtjes niet voelen omdat er wat slijm (ieuw!) omheen zat. Het wegblijven van mn menstruatie ligt waarschijnlijk aan mijn hormonen.
    Als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben geweest moet ik maar even een test doen.
    Ben wel opgelucht dat het ding nog steeds zit waat ie moet zitten!

@ Adriana, verhuizen is ook absoluut niet leuk!
    En bekijk het van de goede kant: je hebt nu alle troep van zn plaats gehad, misschien kun je de helft weggooien! Heb je meteen minder troep.

@ Dimmel, ik vervang nog geen fles door een fruithap. Gister heb ik wel even een uurtje kunnen rekken door de fruithap. Volgens mij kun je pas een fles vervangen al ze een heel potje eten.
    Ik heb eerst een paar hapjes gegeven om te laten proeven, nu eet mevrouw een half potje (zo'n kleine) Als ze door zou eten zou ze waarschijnlijk het hele potje wel lusten :D

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hai

Nou kreeg een mail van m`n werk dat op de woensdag een plekje onbeperkt is vrijgekomen dus dat is al 1 dag!
    Nu de rest nog ff, bah moet hem morgen en woensdag daar nog wel heenbrengen.. :(

Echo van de heupjes ging goed, vroeg of meiden daar meer kans op hadden dan jongens of dat dit een fabel was.. ze zegt dat zeggen ze wel jah.. :rolleyes: ik vroeg ook of ze iets kon zien.. keek ze me aan. uhm zegt ze je krijgt de uitslag morgen van de huisarts maar ik zou me niet te veel zorgen maken.. ze zou het wel niet mogen zeggen ofzo.. kon zelf ook mee kijken en ik zag niks raars.. maar goed zoveel verstand heb ik er ook niet van natuurlijk! :D we horen het wel!

Jarno sliep npg lekker om 10 uur dus heb em wakker gemaakt nu mag hij 13:00 weer en 16:00 alleen heb ik dus 16:00 een afspraak bij de huisarts :( ik hoop dus dat hij nu in slaap valt en we kunnen rekken tot 13:30 dus dan 16:30 anders word het vanavond weer zo vroeg en morgenvroeg dus ook en kom ik morgen weer niet lekker uit hihi gedoe he! maar meneer denkt er anders over :whistle:

@ Ran he bah wat vervelend beterschap! schrikken zeker!

@ Marleen dat heb ik ook geprobeerd als hij slaapt maar dan word hij wakker haha dan gaat ie ook met z`n koppie bewegen.

Liefss

8. Chanty24

Chanty24 Actief lid

Noah afgelopen vrijdag!
    Hij ligt te wachten totdat we in het zwembad mogen.

9. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Ok dan kan ik het gewoon tussendoor geven...maar moet het toch pas in het weekend doen want anders kan ik geen leuke foto;s maken haha! Ben eens benieuwd!

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

even snel want moet kian zo wakker maken en naar het CB voor ze 2e prikjes.
    ik weet haast zeker dat kian bezig is met ze 19 weken sprong. slaapt snachts minder lang. wil meer eten in kleine beetjes. moppert als hij de fles in ze mond krijgt en wil alleen maar bij mij zijn en begint soms opeens vanuit het niets te huilen als hij bij iemand anders op schoot zit en het is dan weer goed als ik hem oppak.
    hier heeft hij dus al 2 weken lang last van maar ik kon haast niet geloven dat het al de 19 weken sprong zou zijn maar blijkbaar dus wel. deze kan 5 weken lang duren dus max nog 3 weken doorzetten ;)

@Chanty.. je hebt de lijst helemaal goed gedaan hoor :D
    en wat een mooie foto :D

@Dimmel.. ik geef kian fruithapje en 2 uurtjes erna de fles. dit kan nu prefect zodat hij op 5 flessen zit dan in plaats van 6 omdat hij om 5 uur sochtends al komt. als hij weer de nachten doorslaapt dan geef ik hem een halve fles erachter aan denk ik. vind het wel te vroeg om al een fles weg te laten.
    dat komt wel wanneer hij ook aan de groente begint.

@Dani.. wat fijn dat er onbeperkt een plek voor 1 dag is! dat is al 1 dag minder bij die gastouder.
    snap dat je er tegen op ziet om hem er weer heen te moeten brengen maar het is niet voor lang meer!
    en als die vrouw van de echo zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken dan zal het vast allemaal wel goed zijn!

@Amber.. beterschap met revi. ik hoop dat hij snel opknapt!

nou ik ga me ventje ma is wakker maken.

probeer vanavond nog wel even langs te komen.

Liefs xx

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Volgens mij valt jet wel mee met zijn heupjes, bij Jara hebben ze meteen rontgenfoto's gemaakt! Jara heeft wel een afwijking en daarvoor gaan we vanmiddag naar de orthopeed. Ben benieuwd.
    Dat jongetjes minder kans hebben op HD lijkt geen fabeltje. Als ik om me heen zie ken ik geen jongens/mannen die een broekje hebben gehad, maar wel genoeg meiden!

Over de snotjes: Jammer zeg! Doe je het als hij net slaapt of als hij al wat dieper in slaap is?
    Ik haal de snotjes alleen uit Jara haar neus al ik ze zo kan pakken, dus als ze al bijna uit haat neusje hangen. Maar ze heeft dan ook geen grote snottebelle, alleen droge snotjes.
    (lekker verhaal ;) )

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Marleen succes dan met Jara, weet je al of ze beugeltjes krijgt of een spreidbroekje? Nee denk dat het ook wel meevalt met Jarno.
    Over de snotjes haha doe het meestal als hij echt vast slaapt, maar dan nog als je aan z`n neusje komt dan draait hij met zn hoofdje. Ik doe het ook alleen als ik erbij kan of als het snotje zn neusje afsluit zodat hij moeilijker ademt.

@ Marije och jee 19 wk sprong al wat gaat dat snel! haha en 5 weken is dan wel heel lang ja. Jarno heeft ook wel eens dat hij zo uit het niks heel hard gaat huilen, pak ik hem dan op dan is het goed. Maar hij is net 13 weken geweest, slaapt snachts gelukkig ook nog door! succes met de prikjes!

@ Chanty wat een leuke foto!

@m`n moeder net gebeld en die gaat na de zomervak oppassen (tot die tijd kan Jarno mee naar t dagverblijf) Dus als het goed is, is het bijna rond! Ik hoef Jarno dan nog maar 2 x weg te brengen.. nou dat overleef ik denk ik ook wel haha
    Anders meld ik me ziek! ben toch snotterig haha :oops:

Wat een rot weer zeg wind en regen en daar moeten wij zo door na de dokter. jakkie! Ga mooi met de auto ook al is het redelijk dichtbij!

Liefss

13. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hoi meiden

ik meld me snel even

@marijee: djayden heeft op dit moment precies hetzelfde als Kian! ik heb het CB gebeld vanmorgen en ze konden me gewoon niet helpen omdat hij al zoveel eten krijgt :( dus nu moet ik tot donderdag wachten dan moet ik naar het CB, kijken of ze me verder kunnen helpen. Ik heb ook zitten denken aan dat sprongetje, maar djayden gaat sowieso elk sprongetje meer eten dus het maakt niks uit!

ik ben onwijs ziek joh, heb een flinke buikgriep dus de laatste 2 dagen heb j eme vooral veel op de wc kunnen vinden! Gelukkig is die kleine lekker naar de creche vandaag. Kan mama even uitrusten..pfff.. weet gewoon niet wat ik met djayden aan moet even, heel frustrerend is dat!

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja hoor ik wilde diego voor de 1e keer pap geven met de lepel en wat denk je hij wilt het niet hij slikt niet eens als hij de lepel in zijn mond heeft/gehad heeft...dus heb ik de pap weg kunnen gooien het was niet veel wilde gewoon proberen maar meneer wil gewoon geen moeite doen. hij ligt nu in bed. na de voeding moest hij wel weer erg hoesten en kwam wat slijm omhoog echt zielig maar het gaat wel al wat beter met hem!

15. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Hier weer even een kort teken van leven. Het lukt me geloof ik niet meer zo om te schrijven. Ons zoontje neemt met aardig in beslag.

Wat zijn jullie allemaal vroeg met fruit geven zeg. Wij gaan starten als Yorick 6 maanden is. (Als het aan het cb ligt wachten we nog 1 a 2 maanden.) Maar nu wordt ons eten al ongeveer uit onze mond gekeken :). Echt kijken en smakken, hihi. Hij vindt overigens alles wat wij doen erg interessant en hij wil vooral ook weten wat onze reactie is als hij iets doet.

Over snotjes, ik gebruik soms heel voorzichtig een wattenstaafje, maar liever rol ik een zakdoek in een puntje. Dat werkt erg goed. We hebben ook zo'n pompje, maar of het nu werkt?

@Dimmel, gefeliciteerd met Diego's doop.

@Dani, fijn dat je voor in elk geval 1 dag nu een vast plekje hebt. Ze denken in elk geval goed met je mee. Je hebt wel pech met je gastouder. Ik zou mijn zoontje daar ook niet graag laten als ze zo doet. De gastouder van Yorick bevalt gelukkig wel goed. En het kinderdagverblijf ook. Ik kan dus rustig naar mijn werk gaan.

Met Yorick gaat alles weer goed. Ben blij dat we ook deze buikgriep weer achter de rug hebben. Zo heb je het nooit en zo opeens drie keer in een half jaar. Mijn baas kan er wel enigszins om lachen. Ze heeft het zelf ook meegemaakt met haar oudste. Het schijnt na een jaar wel weer beter te gaan. Dan zijn we al bijna halverwege. Nog twee weekjes en dan is Yorick alweer een half jaar. Pff, wat gaat de tijd toch hard.

Ik had ook nog een vraagje aan jullie. Lukt het jullie een beetje om consequent te zijn en niet te lachen om ondeugende dingen? Ik vind het nl. nog best moeilijk, maar we moeten het nu wel door voeren. Yorick zit nl. te kijken hoe wij reageren en als wij lachen enzo dan doet hij het dus nog een keertje, nog een keertje etc. Sommige dingen zijn nu nog wel leuk, maar of ik het leuk blijf vinden? Hij is bijvoorbeeld net begonnen met van zijn bad een waterballet te maken. Dus lekker je beentjes optrekken en dan heel hard op het water laten vallen of strekken, zodat het water uit het badje op de grond valt. Ik kon to nu toe mij lachen niet echt inhouden, nieuw leuk spelletje vond ook ik (en dus doet Yorick het bijna continue). Maar of ik de komende jaren wil blijven dwijlen? Mijn man vond het in elk geval niet zo'n leuk vooruitzicht. Wat is jullie ervaring?

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Wat een rot weer zeg. Vooral na die mooie dagen van de laatste tijd :( .

Adriana: balen dat je je zo rot voelt. Maar net wat Bellabella zegt, het is nogal ingrijpend een verhuizing. Ik heb ook wel dat ik me depri voel, vooral door de vermoeidheid. Ik neem mezelf dan voor om die dag gewoon over me heen te laten komen, niets te verwachten en dan valt het altijd mee. Ik zeg het nu wel leuk, maar het lukt niet altijd hoor ;) .

Bijvoeding: het woord zegt het al. Het is voeding er bij, dus naast de melk. Ik heb begrepen dat je tot 6 maanden nog geen fles gaat afbouwen en tussen 4 - 6 maanden kan je een beetje gaan oefenen. Bij Nils had ik alleen, net als jullie Marije en Leonie, dat hij niet meer genoeg had aan 1 liter flesvoeding, dus ben ik met 5 maanden gestart met fruit en groente. Maar ik ben pas veel later een fles gaan laten vervallen. Dat geven ze dan ook wel zelf aan, want die gaan ze dan veel slechter drinken.

Moet mijn meisje een flesje gaan geven. Doei!

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden..

nou prikjes zitten erweer op.
    hij huilde wel harder dan de vorige keer want hij was echt boos. maar hij zit nu vrolijk op schoot ze vingers op te eten ;)
    hij weegt alweer 6990 gram en is 65 cm.
    hij zit precies mooi op de 1 na hoogste curve.
    hij ligt nog steeds erg voor op ze ontwikkeling.
    naast de fruithap mag hij nog meer rijstebloem om te kijken of hij dan snachts doorslaapt. ik betwijfel het ma okey. ik mag het proberen omdat hij niet te zwaar is.

@ dani. wat heerlijk dat het zo allemaal opgelost kan worden. en kian is er indd heel vroeg met ze 19 weken sprong. majah dan hebbe we die ook ma vast gehad ;)

@leonie. jeetje wat moeilijk zeg!
    kian is ook begonnen met de 19 weken sprong toen hij 13 weken was dus dat zou bij jayden indd ook goed kunnen. ik hoop dat het cb je dondag kan helpen want ik weet hoe je je voelt ;)

en beterschap! ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

@dimmel.. dat had kian ook de eerste keer ma het is echt een kwestie van volhouden. bij kian ging het de 2e keer pap al een stuk beter.

---------------

kian heeft vandaag voor et eerst banaan fruithapje gehad. hij vond het echt heerlijk. over 2 dagen apeel, sinasappel proberen. wanneer hij strax alle smaken hefft gehad dan ga ik het zelf maken. bij de potjes voor 4 maanden zit ook mango maar ik dacht dat dat nog helemaal niet mocht die sitrus vruchten? dat had ik gelezen.

en het is indd echt bagger weer. ik was helemaal nat toen ik bij het cb aankwam. was gelukkig niet de enige;)

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0

Yorick en Peetje (8 okt, 1874 gram); 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram);5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram);5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 6530 gram, 61 cm, maatje 62 (3 mrt 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 6640 gram, 64 cm, maatje 62 (5 mrt 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 5000 gram, 57.5 cm, maatje 62 (10 feb 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 6990 gram, 65 cm, maatje 68 (23 maart 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 6800 gram, 63 cm, maatje 62 (19 maart 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram);6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram);
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 5800 gram, 64 cm, maatje 62/68 (20 maart 09)
    Noah en Chanty(17dec 3880 gram);5925 gram 63cm, maat 62. 12 maart
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram);4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 4580 gram, 55.5 cm, maatje 50 (17 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 6055 gram, 60,5 cm, maatje 56/62(3 maart 09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram)6210 gram, 61 cm, maatje 62 (23 feb 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 6340 gram, 62 cm, maatje 62 (19 mrt 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram);3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram);5190 gram, 58 cm, maatje 56/62 (3 maart 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 5725gram, 58.5 cm, maatje 62 (02 mrt 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram);3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram);4750 gram, 57 cm, maatje 50/56(3 maart 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram);4895 gram, 56 cm, maatje 56 (13 feb 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram);4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)

16 meisjes & 17 jongens

agenda

maart
    23: Vince en Joss CB (2e prikjes)
    31: Diego en Dimmel CB (3e prikjes)

April
    06: Anaïs en Pinguin kinderarts
    06: Jarno en Danielle CB (2e prikjes)
    09: Noah en Chanty CB (3e prikjes)
    15: Joe en Aussie CB (3e prikjes)
    16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes)
    27: Kian en Marije CB (3e prikjes)

Mei
    01: Anaïs en Pinguin CB
    11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes)

Voor de meiden die wat willen veranderen in de lijst.
    Je klikt op Quote bij de gene die als laatste iets heeft aangepast op de lijst.
    Dan haal je begin van de tekst

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ik zal maar gewoon volhouden dan want wil hem toch wel al aan de lepel gaan laten wennen maar dan doe ik het wel un half uurtje voordat hij de fles moet en dan kijken of het lukt...meneertje heeft er ook een handje aan om dan als het nog allemaal erin zit de handen in de mond te stoppen nou heerlijk zagen die handjes uit haha! En in het weekend dan eens kijken met fruithapje

Dus gewoon een kwestie dat je het fruithapje tussen de fles ingeeft? en dan maar paar lepeltjes?

20. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

30 okt 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    @dimmel: djayden moest eerst ook wennen aan eten met een lepeltje hoor. hij krijgt zijn hapjes ook tussen de flessen door, dus je zou het nog een keer kunnen proberen, ongeveer een uurtje na de fles. succes!

Deel Deze Pagina