Dimmel: sterkte hoop dat hij snel opgepakt wordt. En dat je zusje er niets aan overhoud. Vervelende situatie. Sterkte meid! Marije: fijn dat het weer wat beter gaat.
thnx meiden! Ik ben nu bij mijn moeder thuis en diego ligt lekker boven te slapen. Net toen ik ff naar de winkel was is hij hier aan de deur geweest met zun vader...nu is mijn zusje en mam naar woningstichting om huur op te zeggen en dan gaan ze aangifte doen heb van mijn moeder de deur moeten afsluiten en alleen openmaken als ik het vertrouw en mocht er iets zijn naar boven en 112 bellen...gelukkig komt een vriendin van me zo ff praten want moet zelf ook ff de ontlading kwijt! sorry voor mijn ego berichtjes maar voor mij is dit ook beetje opluchting!
Hallo meiden @dimmel, sjee wat een toestand. Heftig hoor. Wat is dat voor een rare knakker die vriend van je zusje... @marije, fijn dat het weer wat beter gaat met Kian. Hopelijk is hij snel weer de oude. Weet je hoelang dat virus kan aanhouden? @adriana, weet jij al meer over de sliertjes van alexander? @dani, lastig hoor dat Jarno zo moet wennen. Hopelijk is het volgende week beter! Hopelijk is met je zus alles goed gegaan. Wat rot voor dr dat ze er zo lang mee moet lopen! @vinctoria, kan me voorstellen dat je gesloopt bent! Is altijd weer wennen om te moeten beginnen...en dan kom je thuis en dan ben je nog aan het werk. @nataly, sjee wat een slaapkoppie is Luca ook. Vince kan er ook wat van hoor! Lekker he?! @oem, haha je eigen kindje is idd altijd de mooiste, maar rana is ook een hele mooie meid dus wie weet! @mama05, wat fijn dat je je fotos toch nog terug hebt. Wat zou dat anders balen zijn geweest! @sawi, heerlijk he om er weer even 'alleen' uit te zijn. Hier alles goed. De hechtingen zijn vandaag uit mn knie gehaald. Ook is ie al een stuk minder dik. Ik mag wat meer gaan belasten, maar wel nog steeds met 2 krukken, zucht. Nou ja ik denk dat ik me volgende week wel weer alleen met Vince kan redden. Dan neem ik hem in de draagzak mee naar boven en beneden enz... Dan heb ik mn handen vrij voor de krukken. Ik ben het zo zat om steeds iemand bij me in huis te hebben.... Mn vriend had vandaag al weekend, dus geen andere mensen in huis haha.
zo even snel een berichtje. moet zo nog op verjaardag. heb de eerste werkdagen weer gehad. Wel weer wennen maar vind het ook wel weer heerlijk om aan het werk te zijn. Nathan doet het super bij de oppas dus dat scheelt ook! Marije: beterschap met je mannetje.. All: ga even niet verder reageren misschien van het weekend weer
Hoi allemaal, Zo mijn werkweek zit er weer op. Wel lekker dat ik deze week nog maar twee dagen hoef te werken. Ik vond het wel leuk om weer even wat anders te doen dan zorgen. Mijn zus zorgt de eerste twee maanden voor Isis, daarna gaat ze naar het KDV. Wel lekker dat ik haar nu nog hoef weg te brengen, geeft wel een rustig gevoel. Adriana: hoop dat het allemaal goed gaat met Alexander. Joss: fijn dat je alweer wat mobieler wordt. Dimmel: wat een ellende. Lijkt wel een soap. Hopelijk is er snel weer rust. Marije: jeetje, het RS-virus. Gelukkig dat Kian wel drinkt. Mama05: gelukkig dat kyana weer beter drinkt. En zal wel een hele opluchting voor je zijn geweest dat je je foto's weer terug hebt. Ik heb ze ook nog steeds niet ontwikkeld. Moet het nu toch maar eens gaan doen. Dani: fijn dat het zo goed ging op het KDV. Een goede keuze dus! Oem: succes met je dieet! Ik ga straks eens de foto's van baby van de maand bekijken, wat lees dat een aantal van jullie hebben ingestuurd. Ben benieuwd!
heejj meiden @joss.. fijn dat het weer iets beter gaat. hopelijk kan je indd volgende week zelf weer voor vince zorgen. het verschilt heel erg per kindje hoe lang het virus aan kan houden. bij de 1 een paar dagen en bij de andere een aantal weken met ups en downs. ik vermoed dat kian het al een tijdje langer heeft want hij kuchte al heel veel alleen dacht ik dus dat het van een verkoudheid kwam. ---------- kian ze hoesten is echt een heel stuk minder gelukkig en hij drinkt elke keer 100cc op. heb wel de kinderarts gebeld vanmiddag omdat hij koorts bleef houden (38.5) en met een zetpil ook vrijwel niet wou dalen maar dat hoorde er bij zei ze. daarom slaapt hij ook zo veel nu en dat is alleen maar goed. ze beld morgen ochtend even om te vragen hoe alles gaat en hoe de nacht is gegaan. liefs xx
@ arme Kian! Had het uitgemaakt dan, als je er eerder was achter gekomen? Beterschap! @ Dimmel, jeetje wat een toestand zeg. Vervelend. @ Dani, zo lange dagen zo opeens. Fijn dat Jarno al went. En fijn joh dat hij zo goed slaapt. Ben blij dat ik niet werk , want meneer komt s nachts nog steeds. Vandaag naar de dokter geweest. Zegt ze , had liever luier van vandaag. Duh, daarom wou ik gisteren ook langs komen. Vandaag had hij het al minder. Zij kon niet met zekerheid zeggen dat het bloed was. Ze denkt dat het ook de banaan zou kunnen zijn. Ik heb hem 3 minihapjes gegeven. Niet eens een dun plakje. Weet het ook niet hoor. Hij was vrolijk vandaag dus dat gaat goed. Hij wil alleen echt niet in zijn bed overdag hoor. Hij slaapt of in de wipper of in de wandel wagenbak of in maxi cosi. Wat een weertje he dames. Heerlijk gewoon. Wens jullie een goede nachtrust. Doei
goede morgen meiden! hier gaat het steeds beetje bij beetje beter. hij hoest wel maar het komt los en hij heeft de nacht doorgeslapen beetje jammer dat mama dat niet heeft gedaan. hij begon om half 1 heel erg te hoesten in ze slaap en hij had om half 11 gegeten dus ik was bang dat het weer naar boven zou kunnen komen dus heb ik hem eruit gehaalt en ben ik met hem naar beneden gegaan en even de buitendeur een stukje open voor frise lucht en daarna ging het gelijk stukke beter en is die weer heerlijk gaan slapen in de wagen. maar ik kon me draai niet vinden op de bank dus ben behoorlijk moe. hij eet steeds weer wat meer en plast weer genoeg. de koemelk gaat ook goed en vandaag worden 2 voedingen vervangen. hij ligt nu ook alweer bijna 1,5 uur te slapen. hij is nog wel moe omdat hij nog wel goede verhoging heeft (38.0). vanmiddag lekker naar buiten achter in de tuin met hem. @Adriana.. ik weet niet of het had uitgemaakt of ik er eerder achter was gekomen. waarschijnlijk had hij dan geen pufje ofzo gekregen omdat hij toen nog niet zo benauwt was dus uiteindelijk zou ik op hetzelfde uitkomen. het enige dat nu kan is gewoon uitzieken en hem helpen meer lucht te krijgen met het pufje en zoutoplossing neusspray van banaan krijg je toch geen rode slierten in zijn ontlasting en al zeker niet van zo weinig! ik zou het gewoon in de gaten houden en als je het echt niet vertrouwt gewoon weer langs gaan. maar dat het al wat minder word is wel een goed teken. hopelijk is het snel weg en was het iets onschuldigs. Fijne dag meiden en geniet van het mooie weer! Liefs xx
Goedenmorgen! Fijn dat het steeds een stukje beter gaat met Kian. Nu jij nog even wat bijtanken. Ja dat van die sliertjes dacht ik ook dat dat geen banaan kon zijn. En de dag ervoor was het wel een beetje een rode kleur. Als je het bewaard dan wordt het donker, dat snap ik ook nog wel. Ik hoop dat het vandaag nog minder is. En houd wel in de gaten hoor. We slapen hier wel iets beter gelukkig. Nu leg ik hem na de voeding erin en slaapt hij tenminste verder. Als hij dat niet doet, dan weet ik soms echt niet wat ik moet doen. Hij kwam nu om 12.00 en om 04.30 en toen om 08.15, dus valt mee. Het went eigenlijk wel een beetje en voel me wel redelijk uitgerust. hahaha tot later meiden, geniet van het mooie weer! (hahaha net zoals Marije zegt zie ik. )
o,ja gisteren was zo zielig. Ik was met hem in bad geweest. Hij was alleen al best moe, dus hij had het snel gehad. Ik denk, nou dan douchen we nog even af en sta op met hem en zet de douche aan. Weet ik veel dat er eerst nog een lading koud water uit komt. AAAAhhhhhh, hij krijsen joh, kon zelf ook wel janken zo zielig. Gossie ... Nou dat gebeurt me niet nog een keer iig. Ahum
het is nu wat rustig hij blijft wel telkens bellen maar heeft wel door dat het nu dus echt definitief is! Diego heeft 38,0 dus heb hem een zetpilletje gegeven en hij ligt nu te slapen en heeft hij straks nog koorts bel ik de dokter even want hij heeft het ook echt warm...heb al gevoeld voor tandjes maar niks dus daar ligt het al niet aan! vandaag lekker weer en k ben binnen heb niks te doen en door dat diego koorts heeft wil ik toch wel met hem binnen blijven...Hoop dat hij zondag wat beter is want dan is er braderie en wil er toch wel heen want we gaan ieder jaar! @marijee fijn dat het met kian wat beter gaat nu!
Goedemorgen! Ik ben even een tijdje niet geweest en heb geen tijd gehad alles weer bij te lezen, sorry... Marije: RS-virus? Jeetje, gelukkig gaat het nu al beter! Sterkte, het is echt niet leuk om je kleintje zo benauwd te zien... Adrianne: Wat gek, die rode sliertjes! Ik neem aan dat als de HA het niet vertrouwde je doorgestuurd zou zijn naar de KA dus hopelijk kan je dat wat rust geven. Victoria: Lekker dat je gewerkt hebt en dat het zo goed bevallen is! Nu geniet je denk ik extra van Isis en Nils? Ik weet niet waarom maar mijn kleine meid komt de laatste week opeens s'nachts weer gewoon 2 keer! Dus vannacht ook om half 2, 5 uur en toen weer half 8... Niet leuk! Krijgen jullie babies ook nu een kale plek op hun achterhoofd? T. heeft nu een kale plek ongeveer zo groot als een riks! Ik dacht dat dat pas later kwam? Verder ben ik vandaag bij de buren geweest. De vrouw des huizes is gastouder en ik vond het daar fantastisch! Dus ik heb nu ook zin om aan de slag te gaan want ik laat T. daar met een gerust hart achter. Ze neemt maximaal 4 kinderen per dag aan en het oogt en voelt heerlijk huiselijk daar aan. Ben helemaal blij met deze optie!
@adriana hahaha, sorry best een beetje grappig...maar wel zielig voor alexander natuurlijk....Gelukkig is het niet erg. Blij dat de luiers weer wat normaler worden! @marije, fijn dat Kian opknapt hoor. Hier heeft Vince eindelijk al een paar dagen geen spuitluiers meer. Op het Cb dachten ze vorige week ook dat hij een virusje had opgelopen omdat hij zo aan de diarree was. Moest het gewoon uitzieken. Hij was er verder ook niet beroerd van of zo...alleen 3 x per dag schone kleertjes aan Vince ligt nu alweer lekker 45 minuten te slapen, de hazeslaapjes worden steeds iets langer! Eerder maar halve uurtjes, nu meestal al een uurtje en dan weer 2 uur wakker. Ben even alleen, vriend is naar de tandarts. Als ie zo wakker wordt moet ik met hem oefenen in de draagzak naar beneden...zal heel voorzichtig doen...maar vind het wel spannend. Meiden geniet van het mooie weer, dat ga ik straks ook lekker doen! Liefs Joss
@ bellabella, Vince heeft al een aantal weken een kale plek. Wordt ook steeds groter. Is nu denk ik al zo groot al een tja een...tennisbal! Ook zijn mooie haren voor op zn hoofd verdwijnen, net of hij echt kaal begint te worden. Best jammer want hij had een hele mooie haardos....nou ja het groeit vanzelf wel weer aan, ookal kan dat maanden duren hahaha
Pff, moet even klagen. Het slapen van Nils is momenteel dramatisch! 's avonds wil hij niet in slaap vallen, 's nachts als hij wakker wordt, duurt het twee uur voor hij weer in slaap valt en vanochtend alweer om zes uur. Ook nu weer voor het middagslaapje ligt hij te huilen . Ik weet niet of het nu een reactie is op de komst van Isis of misschien scheidingsangst? Als we bij hem blijven zitten valt hij wel in slaap, maar ja, daar zit je dan steeds een halfuur naast zijn bed. Sorry dat ik niet reageer op anderen, maar ben echt kapot van vannacht en ga nu ff hier wat opruimen.
victoria dat is echt vermoeiend wij hebben het met anisha ook gehad elke nacht wakker en wou alleen maar dat ik bij haar kwam niet mijn vriend! Heel vermoeiend! wat bij ons hielp was dat ik even boven bleef tot dat zij sliep ik rommelde maar wat en als ze dan vroeg van mama ben je er nog dan was ik er nog en kon zij lekker slapen maar heeft wel even geduurd (sorry) Heb het al eens eerder gevraagt maar geen reactie gehad! Heeft er iemand nog belang bij een IKKE boek van de Rabobank?
Victoria Quinn heeft het ook momenteel. Hij is erg bezig met bang zijn en dat soort dingen en s' avonds is het een drama hem in slaap te krijgen. Als hij huilt ga ik 1 x terug! Zing ik een liedje en blaas iks pelenderwijs al zn verdriet weer weg. Hij heeft een lampje op zijn kamer en iets anders kan ik niet voor hem doen. Pas als ik zeg dat ik ook moe ben en ook ga slapen gaat hij rustig slapen. Anders is het gewoon even laten huilen. Hoe moeilijk ik dat ook vind. 's middags is het ook huilen trouwens. De laatste paar dagen hebben we hem op gehouden en lekker in de tuin laten spelen maar misschien is dat bij jou geen optie. Sterkte meid!
nou tot het weekend dan allemaal hopelijk dat de site het dan doet... prettig weekend iedereen. en geniet van het mooie weer.
pinquin en mama05: bedankt voor jullie reactie. Vanmiddag wilde Nils ook niet gaan slapen. Heb toen geprobeerd terwijl hij op bed lag boven te rommelen, maar het hielp niets. Heb ook al geprobeerd te laten huilen en af en toe even terug gaan, maar na twee uur, ben ik er toen maar even bij gaan zitten en toen viel hij binnen een kwartier in slaap. En vannacht weer precies hetzelfde, toen viel hij ook pas weer in slaap toen ik bij hem bleef zitten. Maar ja, ik wil dit niet elke keer gaan doen, want straks lukt het hem helemaal niet meer om zonder mij naast zijn bed in slaap te vallen. Misschien moet ik proberen maar 1x terug te gaan. Ik ga meestal wel meerdere malen, omdat hij dan maar door blijft gaan en ik het lastig vind om dat aan te horen. Maar hoe het nu gaat schiet het ook niet op. Mijn zus zegt juist, je moet elke tien minuten even gaan kijken. Ik weet het even niet zo goed meer, wat nu een handige methode is. Door het slaapgebrek kan ik zelf ook niet meer zo goed nadenken. Genoeg geklaag van mijn kant. Joss: leuke foto's! Is het goed gegaan met Vince in de draagzak de trap af? Bellabella: hier een kale plek ter grootte van een tennisbal. Ik geniet als ik thuis kom na het werk inderdaad extra van Nils en Isis. Kom zo weer terug om te reageren. Isis ligt te huilen.