December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey goedemorgen!

Hier ook een vroeg ochtendje. Jarno is nu zo verkouden dat hij ligt te kokhalzen in bed.. :( Dus om half 6 gedronken, en neusspray en toch weer in slaap gevallen. Moet zo werken dus ga hem er zo uithalen en dan nog maar een keer aanleggen, anders is vandaag het hele ritme in de war hihi

Heb vanmorgen ook alles eruit gegooid bij m`n man zat me zo hoog allemaal (hormonen misschien nog?) Heb ff flink liggen huilen en duidelijk gezegd dat ik me dus niet serieus genomen voel. Hij is niet zo`n prater maar hij heeft wel geluisterd en denkt er iig over na! dus ben benieuwd.. volgens mij kwam t ook aardig onvwerwacht..

@ Adriana zo das zeker schrikken, gelukkig niks aan de hand!

@ Victoria Das ook lekker vroeg haha maar wel jammer dat Nils er van wakker word.. Ja misschein idd maar iets erbij in de laaste fles kijken of ze dan ook zo vroeg komt..

@ Dagdromer welkom. gezellig! en wat een droppie!

@ bellabella en hoe is het gegaan vanacht?

Nou ik ga Jarno wakker maken aankleden en voeden en dan aant werk..
    pff en ik heb echt geen oog dicht gedaan vancht dus kijken hoe het gaat..

Oh ja en dan nog wat.. op het werk doen ze niks als vragen of ik weer zwanger ben :confused: Ik kijk volgens hen anders uit m`n ogen.. Nouja.. Moet wel zeggen dat ik hoofdpijn heb de laatste tijd hihi maar we gebruiken altijd condoom.. paar x eerst gewoon en toen het tot de daad aankwam gauw condoom om :oops: hmm hihi maar t lijkt me sterk want als je volledig bv geeft is het al moeilijker voor een eitje om te nestelen en dan moet net die ene keer raak zijn geweest?? nou ja.. wat denken jullie?

Fijne dag! Liefss

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    GOEIEMORGEN LADY'S

3. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    ik kan echt niet wennen aan de nieuwe site
    dus ik denk dat rana en ik jullie gaan verlaten
    heel erg bedankt voor de leuke tijden het was supper gezellig en leerzaam
    maar helaas wordt et te moeilijk om te reageren het weertje is nu lekker, werk is druk
    en rana is veel wakker dus ik geniet nu van elk moment.
    De site maakt het er niet makkelijker op om te reageren..
    et is zo ingewikkeld geworden allemaal...
    misschien dat ik nog eens in de zoveel tijd zal reageren als ik daar tijd voor heb
    maar ik beloof niks...
    Vanuit hier nogmaals ergggg bedankt voor de lief en leed die we met
    elkaar gedeeld hebben tijdens en na de zwangerschap
    Mwah dikke kus van Oem en Rana

P.s Rana doet mee aan Baby van het jaar 2009 :D
    vanaf 10mei kan er gestemd worden voor degene die wilt stemmen.
    je kunt op de site www.babyvanhetjaar.nl zoeken naar Rana B.
    dan kan je vanaf 10mei je stem uitbrengen...

Groetjessssss xxx

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oem: jammer dat je ons gaat verlaten.

Adriana: je kunt ze al niet meer even laten liggen. Max wipt met z'n kontje omhoog en vliegt zo omhoog of omlaag op de commode. Heb mijn man ook al gewaarschuwd let op want hij blijft echt niet meer liggen. Ze zijn zo snel. Gelukkig valt het meestal goed uit. Ik ben ook ooit met Bas van de trap gevallen had me helemaal op hem heen gelegd. Hij had een blauw plekje en ik was bond en blauw. Gelukkig is het bij jou ook goed uitgevallen.

Max heeft de erg drukke paasdagen goed doorstaan. Zijn slaap/speeltentje namen we mee en daar speelde hij in. Af en toe wat aandacht en hij deed het eigenlijk net als thuis. We hadden hem gisterenmorgen wel even naar opa en oma gebracht omdat we met Bas paaseieren gingen zoeken in de bossen net tijdens Max zijn voedingen.

En wat een mooie foto's van jullie kindjes.

Ben vandaag een meetje emo, hebt namelijk de kleertjes uitgezocht die voorgoed weggaan. Maar ja het hoort erbij eens houdt het op. :( Twee kids vinden we allebei toch echt genoeg. :)

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    wow wat un mooie beebjes!!
    @adriana diego heeft hetzelfde truitje :D

even een ego berichtje

mijn zusje is zo eigenwijs geweest en vorige week weer terug gegaan naar die mongool en gisteren kreeg ik om half 3 zoiets telefoon...hij heeft pap aangevallen en pap, en je zusje en hij zijn met politiebusje mee ik ben nu op het bureau ik natuurlijk direct overstuur...maar me moeder zei je kan beter niet komen want het kan nog uren duren! We waren bij vrienden dus die hebben ons goed opgevangen...wat was nou ze belde me moeder rond 12u van mam waar zijn de kratten ik ga de keuken hier leeghalen en dan kom ik echt naar huis heb er nu genoeg van! en toen rond 13u belde ze mam kom me halen hij wil me niet laten gaan en me ouders stonden net op het punt om weg te gaan en me moeder zegt ga maar naar ons huis dan zien we je daar...half uur later belde ze weer mam hij heeft me van de trap geduwt en me ouders waren 500m ervan af zij erheen en toen zagen ze dat hij haar weer van de trap duwde me moeder uitgestapt en had gezegd tegen me vader blijf zitten maar ja als je ziet dat je dochter van de trap wordt geduwt blijf je niet zitten...en me vader stapt uit komt die mongool op me vader afgerend en begint hem te slaan en me vader natuurlijk terug slaan me moeder 112 gebeld en toen vloog hij naar binnen en hebben de buren hun opgevangen binnen 5min waren 3 politie busjes aanwezig en hebben ze mijn zusje en vader in een politiebusje gezet en me vader dacht oh bescherming en me moeder wil naar ze toe werden de deuren dicht gedaan en toen wist me vader al genoeg...ze hebben van half 3 tot 21u op het politieburo gezeten...me vader heeft beetje gekneusde handen en zijn pink heeft alle kleuren van de regenboog zoals hij vanmorgen tegen me zei....en wat verder gaat gebeuren weet ik niet maar ik ben zelf ook bang omdat hij ook weet waar wij wonen!

sorry maar ik moest het even kwijt ben helemaal alleen en kan er met niemand over praten het blijft door me hoofd draaien!

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Jeetje Dimmel wat een verhaal! Als buitenstaander is het waarschijnlijk makkelijker om te zeggen, maar waarom is jouw zus in godsnaam weer bij hem terug gegaan na de vorige keer? Sterkte met deze hele toestand, arme papa!

Oem: jammer dat je gaat, deze site is toch niet zo erg? Maar dat is ook niet de enige reden, ik begrijp het, leuke foto van Rana!

Dani, weer zwanger? Het zal toch niet? Maar ja, alles kan natuurlijk... Ik moet ook snel een afspraak bij de dokter maken want wij hebben het ook al een keer onbeschermd gedaan: gelukkig ben ik ongesteld geworden, dus tijd voor een spiraal!
    Ontzettend sneu dat Jarno zo verkouden nog is! Geen koorts?

Victoria, wederom een vroege morgen... Gaat je man ook wel eens naar Nils als die wakker wordt of moet hij gelijk werken? Ben je niet heel erg moe nu?

Dagdromer, wat heerlijk dat alles zo goed gaat met jullie! Mooi mannetje hoor!

T. had gister dus de laatste voeding om 21 u gehad. Toen heb ik haar niet meer wakker gemaakt: ze kwam om half 1, toen kwart voor 4, kwart over 6 en kwart over 8 was ze weer wakker. Ze is nu nog steeds lekker aan het kletsen en aan het spelen in de wipper. Lekkere vrolijke meid is het toch!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet eens zo moe ben. Ik denk dat ik nog strak van de hormonen sta want vroeger kon je me echt opdweilen als ik een nachtje van 7 uur had gemaakt! Ik ga soms wat vroeger naar bed omdat ik moe ben en de uren wil pakken dat T. slaapt, maar verder voel ik me wel fit! Ik ben benieuwd hoelang nog...

Hoe lang laten jullie de babies per dag in de wipper zitten? Ik denk dat ik wel aan anderhalf uur kom, is dat te lang?

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bellabella die vraag hebben we haar dus weet ik veel hoevaak gesteld maar we zijn nu op het punt als ze terug gaat dan zetten we haar spullen daar voor de deur en is ze niks anders meer als stof voor ons! dan maar zonder zusje door het leven en andere peettante voor diego zoeken maar dan hoef ik echt niks meer met haar te maken te hebben hij/zij maakt ons ook kapot!

8. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Jeetje, wat vervelend allemaal! Ik hoop dat ze een beetje bij zinnen komt en die gast nu echt nooit meer wilt zien... Je weet inderdaad nooit wat zo'n agressieve psycho allemaal nog kan gaan doen. Bah, enge situatie!

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Dimmel: wat een ellende. Hopelijk laat je zus hem nu links liggen.

Bellabella: af en toe ben ik wel heel moe. Dan ga ik vroeg naar bed of ik blijf op een vrije dag langer in bed liggen en dan gaat mijn vriend eruit met kids. Toch ben ik degene die er eigenlijk altijd 's nachts uit gaat, want hij wordt heel moeilijk wakker en voordat ik hem wakker heb, ben ik zelf al tien keer geweest. Moet zeggen dat ik vandaag eigenlijk niet eens zo moe ben. Gelukkig maar. Moet ook zeggen dat als de kids wakker zijn, ze mij zo vertederen dat ik mijn vermoeidheid vaak snel vergeet.
    Fijn dat je geen last hebt van het weinig slapen. Kan volgens mij ook komen door de borstvoeding. Isis zit ook vaak in het wipstoeltje. Ik denk ook zeker wel 1 1/2 uur per dag, maar niet aan één stuk.

Sawi: lijkt me zeker een moeilijk moment om de kleertjes weg te doen. Ik denk dat wij nog wel een poging gaan wagen in de toekomst, maar dan pas zeker over twee jaar, eerst Nils naar school, anders trek ik het echt niet meer.

Oem: jammer dat je weggaat, maar kom dan af en toe nog even een foto posten van Rana.

Dani: ook zo'n vroegertje. Ik heb vanochtend Isis toch ook om half acht nog maar gevoed, was ze alweer wakker en anders ligt inderdaad het hele ritme in de war. Wel fijn voor je dat je alles eruit hebt gegooid naar je man, lucht in ieder geval voor jouw op. Het zou wel heel toevallig zijn als je zwanger bent, ik denk het niet.

Ik heb net bergen was zitten wegvouwen, even kopje koffie en dan weer verder met het huishouden, blegh.

10. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bellabella ja en als ze terug gaat ben ik echt zover dat ik haar niet meer wil zien...dan maar enigskind hoor! kom he!

maar ja ben nu alleen thuis en wordt gek van mezelf gaat de hele tijd door me hoofd

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi dames

@dimmel, sjee wat een teostand met je zus zeg. Hopelijk kan ze afstand van hem doen, want het doet haar en jullie allemaal geen goed. MIsschien moet ze professionele hulp zoeken, vaak komt het niet zomaar dat iemand contact blijft zoeken met zon verkeerde man... sterkte hoor

@bellabella, whow dat jij nog op je benen kunt staan zeg met zulke nachten...pff petje af.

@dagdromer, ik heb t net zo luxe als jij hoor. Vince slaapt ook een gat in de dag en nacht haha. Laatste voeding om 20 uur en dan komt hij weer om 7 uur! Ik hoef er nooit uit voor hem snachts....

@oem, boehoe.....waarom ga je ons verlaten, je kunt toch ook gewoon wat minder vaak komen? Hoe is het in je nieuwe huis? Nou ja, meid alle goeds voor de toekomst en hopelijk horen we toch nog van je ;)

@dani, goed dat je je man geconfronteerd hebt, zit je er iig niet meer alleen mee. Kun je hem er een volgende x ook makkelijker op wijzen. Maar laten we hopen dat er geen volgende keer meer komt :)

@victoria, je bent er maar druk mee met 2! Haha ik zou ook wel ff wachten met numero 3 als ik jou was....vind 1 al druk hihi.

@sawi, sjee dat lijkt me wel raar ja om daar afscheid van te nemen, ben er met de 1e nog helemaal niet zo mee bezig natuurlijk. Sterkte meid.

@dagdromer, wat een skeetje zeg. Hij ziet er flink uit! Misschien kan ie al wel naar 4? Ik probeer me wel een beetje te houden aan wat er op het CB gezegd wordt, maar het valt me op dat daar heel tegenstrijdige dingen gezegd worden. Volgens mij is het ook goed om gewoon je gevoel te volgen hoor! Je kunt het altijd even proberen 4 voedingen en laat je hem tussendoor eens xtra wegen ofzo...

Gisteren ben ik dus thuis gebleven met Vince en dat was maar goed ook, hij deed niets anders dan slapen joh! En hij heeft vervolgens ook de nacht weer volledig doorgtukt. Hij lijkt wel weer wat beter te pas nu. Vince gaat als hij op zn buik ligt zn knietjes optrekken en dan probeert hij al vooruit te komen :confused: , apart joh. Ook duurt het omrollen denk ik niet lang meer. Hij is ook al driftig aan het oefenen.
    Heel gek: mn schoonmoeder kwam hier vanochtend en Vince ziet haar, betrekt zn gezicht en begint zo te brullen, echt met dikke tranen terwijl er niets aan de hand was! Heeft ie al een keer eerder bij haar gedaan....gek he? Doen jullie kids dat ook?

Nou ik ga er weer vandoor ....strijken :( Haha

Aju!

12. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel: wat een toestand inderdaad. Sterkte meid! Hij zal toch wel eens achter de tralies verdwijnen de vriend van je zus, of moeten er ergere dingen gebeuren. In Nederland is het vaak omgekeerde wereld. Zelfverdediging mag blijkbaar niet meer. Ik heb een broertje tijdelijk ook niet meer als broer gezien en willen zien. Gelukkig gaat het nu goed. Maar door de stress kon ik hem beter vergeten. Hoop dat ze niet teruggaat naar die *****

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ze heeft nu gezworen nooit meer terug te gaan dus ben eens benieuwd!

door dat ben ik helemaal vergeten te vertellen dat diego helemaal gek is op het fruithapje met mango...en hij zich langzaam begint te draaien net in de box lag hij op zijn zij maar ja nu nog op de buik draaien haha! Hij is de afgelopen week best lastig we denken dat hij langzaam tandjes begint te krijgen dus ben eens benieuwd!

14. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Rustig hoor hiero, lekker in de zon dames? Ik ga wel weer ff bakken hihi.

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

@dagdromer.. leuk dat je hier ook komt meekletsen!
    en je hebt indd een mooi schema en wat lekker dat alles verder ook zo goed gaat :D
    echt een leuk ventje!
    en hoe zwaar is hij nu? want ik heb gehoort dat ze naar 4 flessen mogen als ze zwaarder zijn als 7 kilo. en als hij al met zo hoog gewicht is geboren zal hij dat nu wel zo'n beetje zijn toch?
    Kian is zelfd al ruim 7,5 kilo onderhand en hij was 3525 gram bij de geboorte.

@dimmel.. jeetje wat een gedoe zeg.
    je moet je rot geschrokken zijn toen je het hoorde!
    ik hoop dat je zusje nu echt door heeft dat ze niet meer bij die gast terug moet komen.
    en kan het niet het 19 weken sprongetje zijn waar diego nu last van heeft?
    tandje kan natuurlijk ook! en wat fijn dat diego nu fruit wel lekker begint te vinden!

@Oem.. echt jammer dat je ons gaat verlaten.
    was altijd zo gezellig met jou er ook bij. ik wens je een hele mooie toekomst en dat alles zo goed mag blijven gaan zoals het nu gaat.
    geniet lekker van alles en hopelijk kom je nog wel af en toe langs om te laten weten hoe het gaat.

@vic.. fijn dat nils wat beter slaapt en isis ook wat langer.
    hopelijk gaat het nu alleen maar beter en heb je snel snachts weer lekker rust.

@sawi.. lijkt mij ook heel moeilijk om het definitief weg te doen.
    hopelijk lukt het allemaal.
    had je die scan al gehad of heb je die deze week? sorry ben beetje vergeetachtig :oops:

hier gaat verder ook alles goed. kian zit weer helemaal lekker in ze velletje en is de hele dag aan het kraaien van plezier en aan het kletsen.
    normaal at hij 3 kwart potje fruit maar sinds hij groente erbij krijgt wil die fruit maar halve potje en groente een hele haha. hij lijkt de groente lekkerder te vinden dan het fruit.
    gek kind is het ook ;)

verder niet veel te melden eigelijk.
    fijne dag verder en geniet lekker van het mooie weertje!
    morgen word het ook prachtig nog beter als vandaag en ik moet de hele dag stage lopen :(

liefs xx

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal!
    Even snel een kort berichtje van mij. Ik moet nog boodschappen opruimen en echt nog wat in huis doen. Heb tot nu toe alleen nog maar van het weer genoten!

Marije...Stan weegt nu 6600 gram. Ben vandaag op het CB geweest en mag naar 4 voedingen, waarvan de laatste met rijstebloem. Ik moet nog even wachten met fruit omdat hij een onrustige huid heeft.

Joss....dat vind ik dus ook. Ze zeggen soms hele tegenstrijdige dingen op het CB. Ik probeer me wel aan de richtlijnen te houden en meld wel als ik uit mezelf iets veranderd heb. Maar meestal doen ze daar gelukkig niet moeilijk over.
    Wat knap dat jouw kindje al zijn knietjes onder zijn lijfje probeert te krijgen! En fijn dat hij het ook zo goed doet. Voel me al bijna schuldig als ik ergens aan twijfel omdat ik echt niet mag klagen.

Dimmel....wat een toestand. Veel sterkte er mee!

Ik ga nu echt even wat in huis doen. Vanavond is het weer voetbal op tv dus waarschijnlijk tot vanavond!

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @marijee ik weet niet hoelang die sprongetjes duren hij heeft het nu al un weekje!

heb net de fles van half 3 op het balkon gegeven maar is toch niet zo fijn geweest wist geen goeie stand te vinden maar ja wel even lekker buiten geweest...wilde gaan wandelen en toen ik klaar was met was ophangen was meneertje in slaap gevallen en nu slaapt hij sinds kwart na 3!

18. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @dagdromer..
    haha dan ligt Kian gewoon heel erg voor op ze gewicht :p
    maar hij is ook al meer dan 66 cm. dat was hij 2 weken geleden en hij groeit ongeveer een cm per week haha.
    maar fijn dat je nu lekker naar 4 flessen mag. kan je hem lekker laten slapen.
    succes met alles in huis doen en tot vanavond ;)

@ dimmel.. het 19 weken sprongetje begint zo rond de 16 a 19 weken en KAN 5 WEKEN duren :confused: Kian heeft hem net gehad en het was geen pretje met ook nog eens het virus dat hij had opgelopen.
    kian heeft er ruim 2 weken in gezeten en daarna was het weer goed.

ik heb Kian ook lekker de hele middag buiten gehad in de wagen met ze beentjes een beetje in de zon en ook de fles buiten gegeven. dit zonnetje kan nog geen kwaad voor ze.
    in de zomer moet hij in de schaduw dus kan hij nu nog wat bruiner worden haha.
    hij zal altijd bruiner zijn dan mij, is toch niet eerlijk :p

19. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik hier mee kom kletsen.

Onze dochter Lizz is geboren op 5 december 2008 en het lijkt me leuk om ervaringen te delen!

Lizz is een hele vrolijke meid en we genieten volop van haar! Morgen moet ik weer met haar naar het consultatiebureau, de vorige keer was ze bijna zeven kilo, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is, het is echt hollands welvaren zeg maar :D

Ikzelf ben 26 jaar, 16 uur werkzaam als secretaresse en daarnaast heb ik mijn webwinkel voor allerlei babyproducten (draagdoeken, boxkleden, hangmatten en van alles meer)

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dimmel wat een toestand zeg hoop echt voor jullie dat je zusje niet meer terug gaat mijn vriendin had ook zo`n kl**tzak alleen zijn kan er niks meer over vertellen want ze is door een ruzie met hem in de auto gestapt en met hoge snelheid samen met haar toemalige vriend verongelukt en mijn vriendin had een dochter van 3.5 jaar (ze is nu alweer 9 jaar)
    Hoop echt dat ze geen contact meer met haar ex vriend wil!!! succes in ieder geval!!!

Marije Kian echt al een lange jongen!! kyana is 62.5 en 6200 gram ben vandaag even wezen wegen!!
    Kyana krijgt ook al 4 flessen en in de laatste zit rijstebloem en ze slaapt ongeveer van 20.00 tot 7.30-8.00 uur!! ze wordt wel eens wakker voor de speen maar meestal voor dat ik op haar kamer kom heeft ze de duim al weer te pakken!! :)

Spielhaagen van harte welkom hier en fijn dat alles goed gaat met lizz het scheelt maar 1 dag met onze dochter Kyana die is geboren op 6 December!!!

sawi al een beetje kunnen opruimen... kan me voorstellen dat het moeilijk is om het op te ruimen kan het ook nog niet echt maar wij weten ook niet of we nog 1 kindje er bij willen proberen dus.....bij ons blijft het nog even op zolder!!! :rolleyes:

oem wat jammer dat je ons gaat verlaten we kunnen misschien ook op hyves verder gaan met zijn allen en dan een gesloten tropic waar je lid van moet worden!!
    misschien ook een idee omdat meer mensen vinden dat de site niet zo leuk meer is

hier verder alles goed ben vandaag even na het weeg uurtje geweest van het cb om te kijken hoeveel ze gegroeid was en dat was ze is nu 6200 gram en 62.5 lengte wij zijn helemaal te vreden
    heb trouwens een hyves aan gemaakt om misschien ook te kletsen
    www.december2008mama.hyves.nl meld je aan kunnen we daar ook kletsen

Deel Deze Pagina