Maxi-cosi: moet nog tot de 9 maanden eigenlijk. Maar het lijkt me ook niet veilig meer als de baby er met hoofd en voeten er helemaal overheen steekt. Dan zou ik overgaan op de autostoel. En deze in slaapstand zetten. Bas was 9 maanden en was nog te klein voor de autostoel Nu is hij 3 en mag hij naar een grotere stoel maar hij is nu weer te klein . Hoop over een paar maandjes dat hij toch goed groeit want dan kan Max zijn oude stoel. Hier zijn beide jongens 's morgens rond 6 uur wakker. Maar gelukkig blijven ze liggen tot 6.45 - 7.00 uur. Lijkt me erg vermoeiend zo voor bijv bellabella. Ben nu al bekaf. Ik ga zometeen naar het weeguurtje, tenminste als Max op tijd wakker is. Ben er nog niet geweest omdat ik hem eerst thuis gewoon woog. Bas moet ook even mee omdat hij niet goed groeit maar ik heb geen zin om daar een hele afspraak voor te maken. Dus ik hoop dat hij onder de meetlat mag ik ga anders toch door naar de huisarts als hij weer niet gegroeid is. Maar ik denk dat hij weer aan het groeien is geweest want zijn broeken worden korter.
Hey dames Hier ook wel weer een lekker nachtje erin om half 21:30 om 22:10 nog even wakker voor een voeding en geslapen tot 7 uur! daarna tot 10:00 mama ook hihi Zou hij dan toch iets opknappen? ik hoop het! =D> @Bellabella een mug! Jakkes! Wij hebben overal horren voor de ramen geplaatst scheelt wel wat maar als er spinnen e.d. binnen willen komen doen ze t toch! Maar wel fijn dat het vanacht beter ging! @ Adriana ik vind het ook lastig hoor schema`s wanneer mag je wat geven en hoe en wat.. Jarno drinkt ook nog 6 voedingen voor minder doet hij echt niet! Maar met fles voeding is dit toch anders. BV is lichter verteerbaar. @ maxi cosi Ik zie wel eens mensen met kindjes tot 8 maand in de maxi cosi.. dus weet niet hoe of wat. Jarno kan er in principe nog goed in heeft aan de boven kant zat ruimte alleen z`n voetjes zitten op t randje.. maar t past nog wel goed. @ Pinguin super geen reactie! haha grappig dat ze zo gaat gillen ze wil echt wel dan he! hihi en jij maar wachten wanneer het haar lukt! @ Dagdromer werkse vandaag! t is toch geen mooi weer! Wat voor werk doe je als ik vragen mag dat je tussendoor mee kunt lezen? haha ik werk op een KDV dus mij lukt het alleen in m`n pauze soms ook niet! @ Dimmel leuk een oranje truitje! Ik wil ook een Oranje shirtje halen ofzo. We doen eigenlijk niet zoveel met koninginnedag want me opa is Jarig dus das wel weer leuk dan! Leuk he dingen uitzoeken voor je nieuwe huisje! Super! @ Juffie wij moeten binnenkort ook op kraamvisite kindje was bij de geboorte maar 2880 ofzo heel klein dus.. ben benieuwd! @ Aussie fijn dat het goedgaat met Joe Nou volgens mij heb ik iedereen een beetje gehad.. Anders sorry Ga zo nog ff een cadeuatje voor me opa halen.. pff vind het zo moeilijk. Denk maar een bloemenbon ofzo Oh ja en we hebben kanaries in een kooitje en ze had eitjes gelegd en nu zit er een jong vogeltje!!!! =D> hoop dat ie het haalt! ouders voeden het vogeltje wel steeds! Liefss
Dani..ik doe de administratie van een bedrijfje hier uit het dorp. Ik heb mijn eigen kantoor dus kan af en toe eens meelezen. Maar ook niet al te vaak hoor
@dani is net toeval geweest dat oranje want het is maat 74 en diego zit nog op 68 dus is pas iets voor in de zomer want we hebben nog bijna niets voor in maat 74 dus moeten langzaam aan dingen gaan kopen...oh wat lief un klein vogeltje diego hoeft pas 26 mei weer voor te wegen maar ben er aan het denken om ook ff langs te gaan al ben ik benieuwder naar zijn lengte dan zijn gewicht dus ik kijk ff want heb het nu toch ff te druk! bah mijn oor zat vanacht dicht heb heel erg irri geslapen...kan vandaag ook nog niet bijslapen zometeen komt vriendin me helpen met inpakken dus! vanavond gaat me schatje even bij vrienden rolluik maken, hoop dat ie op tijd terug is! heb net opgeruimd, gestofd, gezogen, de was opgevouwt, was opgehangen, gestreken, diego verzorgd en mezelf boh ben nu wel blij dat k zit
@ Dimmel ook al zo druk aan de poets hier nog een! lekker stoffen zuigen wassen enz! @ all.. Liggen jullie kindjes veel in de box? Ik heb t idee dat Jarno veel liever in de wipstoel 'erbij' zit zeg maar. heb em nu wel in box gelegd eerst op z`n buik houd hij nog niet echt heel lang vol.. 4 min ongeveer dan gaat ie pieperen en dan legt hij z`n hoofdje neer. Nu heb ik em in de box met een baby gym erboven speelt hij nu wel even leuk mee. Liefss p.s. leuke link wat je baby welke maand ongeveer kan! http://mens-en-samenleving.infonu.nl/pe ... -baby.html
@ Dani, Alexander vindt het wel leuk om in de box te liggen hoor, maar niet altijd. Hij kan het soms wel een half uur volhouden. Soms leg ik hem op zijn buikkie, maar dat vindt hij niet altijd even leuk. Soms wel , maar ook nooit lang inderdaad. Nou, ik ga even wat doen hier, want heb meneer net naar bed gebonjoured. Hopelijk slaapt hij even. O,ja net even gezellig gewandeld met Bellabella en T. , alleen T. dacht er wat anders van denk ik. Wat een lieffie zeg en wat kan ze al goed draaien enzo, echt knap hoor. Ga nu echt. bye dames
Haha, ik ben net thuis gekomen van het wandelen met Ariana en Alexander. Alex gedroeg zich voorbeeldig: wat een prachtige baby! T. was vandaag helaas niet in een goeie bui, alleeeeeeen maar huilen tijdens het wandelen (doet ze nooit!) Borst gegeven en toen ging het wel weer maar toen was ikzelf echt op... Nou ja, ik ga nu mijn bed in, hopelijk krijg ik die kleine in slaap want die is volgens mij ook bekaf en kunnen we even bijtanken... Groetjes!
heejj meiden ben er al weer een paar dagen niet geweest. heb heerlijk van het weertje genoten het weekend. zaterdags lekker geshopt en zondag lekker in de tuin gezeten. het gaat verder hier allemaal super. Kian slaapt de nachten door van 20:00 tot 06:00 ! en daarna nog tot 8 uur. hij heeft vanmiddag ze 3e prikjes gehad en heeft maar 10 seconde gehuilt en kon daarna weer lachen. hij ligt nu heerlijk te slapen. volgens hun zou die weer in 4 weken niet gegroeit zijn haha. maar ik had hem zelf gister gemeten en hij is nu ongeveer 68 cm. hij weegt 7680 dus dat is netjes, in 4 weken ongeveer 430 gram aangekomen dus dat is al beter dan die 200 gram die hij eerst per week groeide. verder kon het volgende de wijkvervleegkundige niet beter gaan zoals nu. ik kreeg het compilment dat ik een voorbeeld moeder ben en dat Kian echt een geweldig mooi ventje is ik ging stralend daar weg! @mammamazzel dagen: ik heb via internet wat rompertjes besteld omdat er geen prenatal hier in de buurt zit dus dit was makkelijker. @Dimmel.. gefeliciteerd met de sleutel van jullie huisje! alvast heel veel succes met verhuizen en hopelijk is alles snel klaar! @dagdromer.. fijn dat alles zo goed gaat! @Adriana.. Kian zit indd ook al aardig krap in zijn maxi-cosi. maar zoals de andere al zeggen kan je het beste wachten tot 9 maanden tenzij hij echt niet meer in de maxi-cosi kan. @Dani.. fijn weer zo goede nacht! denk dat hij dan indd aan het opknappen is. en wat leuk een jong vogeltje! het is een goed teken dat de ouders hem voeden dus hopelijk blijft het allemaal goed gaan. en Kian vind het geweldig in de box maar hij draait zich zo snel op ze buik dat ik niet normaal ff weg kan lopen want hij houd het ook nog niet zo lang vol dus moet hem binnen 5 minuten weer terug draaien maar daarna rolt hij gelijk weer op ze buik haha. dus nu is het meer in de wipper dan in de box. @bellabella en adriana.. wat leuk dat jullie samen hebben gewandeld! we moeten toch echt is een keer een meeting met ze allen houden. ------------------ meiden heeft er 1 van jullie een quinny zapp? en hoe bevalt die? ik zit er aan te denken 1 te kopen als dat finacieel uitkomt. Fijne dag nog! liefs xx
Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram) ; 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09) Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09) Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);7095 gr en 66 cm Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram); 5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09) Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 7350 gram, 65 cm, maatje 68 (31 mrt 09) Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 6050 gram, 61,5 cm, maatje 62 (17 april 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 7680 gram, 68 cm, maatje 68/74 (27 Apr 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 7300 gram, 65 cm, maatje 62/68 (6 apr 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram); 6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 6600 gram, 63 cm, maatje 62/68(14 apr 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 7290gram, 65.5cm, maatje 62/68 (6 apr`09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); 6230gram, 62 cm, maatje ? (? ? '09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 6350 gram, 66 cm, maatje 62/68 (15 apr 09) Noah en Chanty (17dec 3880 gram); 5925 gram 63cm, maat 62. (12 mrt 09) Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09) Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 46060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 7815 gram, 67 cm, maatje 68 (20 apr 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 6340 gram, 62 cm, maatje 62 (19 mrt 09) Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram); 3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09) Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram); 5870 gram, 62 cm, maatje 62 (1 Apr 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 6425gram, 61 cm, maatje 62 (30 mrt 09) Jill en Mootjen (28 dec, ? gram); 3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan 09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 4750 gram, 57 cm, maatje 50/56(3 mrt 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 6500 gram, 63 cm, maatje 56 (15 apr 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram); 4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09) 16 meisjes & 18 jongens agenda April 16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes) Mei 01: Anaïs en Pinguin CB 07: Rana en Oem CB (3e prikjes) 11: Anaïs en Pinguin kinderarts 11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes) 26: Diego en Dimmel CB 28: Alexander en Adriana CB Juni 15: Kian en Marije CB
Marije meten ze geen lengte bij jou op het cb? Oh de groei van Kian is dus iets afgenomen? hihi hoop dat dat bij mijn meisje ook een beetje gaat gebeuren maar volgens mij weegt ze al wel een kilootje of 8. Ik zou zelf geen zapp nemen. Hij is wel mega makkelijk omdat hij zo klein is met opvouwen enzo, maar het nadeel is dat kindjes niet plat kunnen liggen in de zapp. Staan er trouwens veel op marktplaats! sawi is Bas zo'n kleintje dat je hem extra wil meten? Quinn heeft totdat hij een jaar was in de maxicosi gezeten. Zelfs met 14 maanden ook nog een keertje, maar ja hij is ook aan de smalle en kleine kant (heeft nu maat 86/92 en is 2 jaar en 8 maanden) Adriana volgens mij mag het hoofdje niet er boven uit komen, dan zou je op zoek moeten naar een andere stoel. Voetjes is geen probleem. Heb vanochtend weer een afspraak bij de osteopaat gemaakt voor Anaïs. Ze houdt dr hoofdje zo gek scheef en d'r schedeltje aan de achterkant is een beetje vervormd. Kunnen pas half mei terecht. Ik ga er vandoor .. volgens mij wil mijn meisje weer rollebollen
Okee, dan weet ik dat (van de maxy cosy) Ik ben aan het kolven en ik zit al bijna op 250 cc toink! @ Marije, lekker joh dat Kian zo goed slaapt en leuk om te horen van het CB. @ Bella, heb je nog lekker kunnen tukken? Ik ga nu stoppen en mijn ventje naar bed brengen. chao
Hoi allemaal, Nou ik heb het weekendje weg overleefd!!! Was erg gezellig, heb zelfs spierpijn in mijn buik van het lachen. Daarna nog even naar de huldiging van AZ geweest. Was daarna echt helemaal bekaf! Heb niet alles teruggelezen hoor, want dat is na zo'n weekend wel veel en ik wil natuurlijk ook eventjes met mijn kerel op de bank . @Dimmel: jemig zeg, wat erg van je zusje. Vreemd toch dat ze niet realiseert dat dit niet goed is, of heeft ze echt zo'n bord voor haar kop. Lijkt me erg vervelend om dit mee te moeten maken, maar snap je wel. @Marije: het boekje heet "Kindertaarten", kun je bestellen op bol.com voor 14,95. Ik vind het wel zonde om nu ook al een buggy met ligstand te kopen......Ik ben ook bang dat Jamie dan toch wat meer zit dan goed voor haar is en ik wil gewoon dat ze nog echt goed kan liggen. Dat kan wel in de Mutsy. Dus we wagen het er maar op. Oh.....Jamie heeft weer iets nieuws....ze steekt haar tong een beetje uit en gaat dan spetteren (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ) Kan nog leuk worden als ze dat doet tijdens haar fruithapje of danoontje. Ook merk ik dat ze zich nu ook met haar armpjes af gaat zetten als ik haar vasthoudt, zodat ze ook een beetje naar boven kan kijken. Vindt ze nl. ook erg leuk ineens. Grtjs, Hanneke
Hallo allemaal, Vis: leuk dat je zo genoten hebt van je weekend weg. Pinquin: super dat Anais goed reageerde op de voeding. Vervelend dat je pas in mei bij de osteopaat terecht kan. Heb je het idee dat ze er ook last van heeft? Nils is dan wel echt groot. Hij is net twee geworden en draagt nu maat 92 en soms ook 98. Marijee: Leuk compliment van het CB. Bellabella: dat zul je altijd zien, dat ze dan net een slechte dag hebben. Wel lekker dat jullie een betere nacht hebben gehad. Dani: Isis ligt nog niet zo heel veel in de box. Ze wordt het vaak toch snel zat. Ik heb ook een kleed met speeltjes voor op de grond. Dat vindt ze soms wel leuker, want dan kan ze Nils ook beter zien. Maar ze zit het liefst gewoon bij mij, dan kan ze alles goed zien en lekker rond kijken. Dimmel: succes met het inpakken! Dani: klinkt als een heerlijke nacht. Adriana: wij zitten op vijf voedingen en die gaan allemaal helemaal op, dus volgens mij kan ze echt nog niet naar vier voedingen. jij geeft toch BV op verzoek? Met bijvoeding geven was het in begin zo bij Nils dat ik eerst bijv fruit of groente gaf en dan daarna (ongeveer een half uurtje daarna) de fles. Pas toen hij echt goed fruit en groente ging eten, is het eetschema ook echt gaan veranderen. Jessica: weer in slaap gevallen voor de tv, maar dit keer wel op tijd nog gekolfd? Isis wordt 's ochtends steeds weer vroeger wakker. Nu weer om kwart voor zes. Met een speentje geven, weet ik het dan nog wel te rekken tot half zeven. Zou ze dan toch nog meer voeding nodig hebben? Of misschien even een groeispurt? Ze krijgt nu vijf flessen van 200cc met in de laatste twee scheppen rijstebloem. Ga vanavond dus maar in de laatste fles drie scheppen rijstebloem doen om te kijken of ze dan nog wat langer slaapt. Verder gilt ze nog steeds de hele dag er op los, echt zo grappig. Het is zo'n vrolijk meisje. Ik ging laatst de foto's van de bevalling weer even bekijken voor het fotoboek en werd weer helemaal emotioneel...
Victoria misschien kan d'r laatste fles wat verhogen. Anaïs kreeg eerst ook 4 x 180+6 en 1 x 210+7 Nu krijgt ze 4 x 210. de 2e en 4e fles geef ik meestal 240 maar dan laat ze weer 40 cc staan. Hihihi Quinn heeft gewoon geen kont. heb zelfs nog broekjes maat 86 die hem nog goed passen!
hallo allemaal al een poosje niks mee van me laten horen heb wel mee gelezen hoor dan dacht ik zal even reageren en dan werd ik weer geroepen door Kyana of Anisha!! maar zal eens proberen op iedereen te reageren Dimmel Nou kan me heel goed voorstellen dat je even geen contact meer met je zusje wil!! lijkt me ook heel moeilijk om die keuze te maken maar je moet voor jezelf en je gezin kiezen!! Bellabella Heb echt medelijden met jou als ik zo lees over je gebroken nachten! nu was ik vandaag de WIJ van maart aan het lezen en daar stonden wat dingen in over gebroken nachten heb je dat zelf misschien ook wel gelezen?? zal anders toch eens proberen om àvonds een kv te geven kijken of ze dan wel doorslaapt want dat stond ook in de WIJ dat je avonds minder voedingstoffen in je bv hebt omdat je overdag drukker bent..... Visje met de tong dat doet Kyana ook en als ze dat doet dan wordt ze ook zelf nat en als ze het een possje gedaan heeft dan is haar hele gezichje nat!!! victoria dan is nils ook een grote jongen!! anisha is ook heel lang ze is nu 3.5 maar heeft maat 116-122 aan om de lengte heeft ze het echt nodig!! heel irritant is het wel als we na een winkel gaan dan zeggen ze moet jij niet na school.... Nee ze is nog maar 3.5!!! wordt in september 4!!!! pinquin ik heb ook een zapp en hij bevalt mij prima!! het is wel jammer dat hij niet in de slaapstand kan maar hij bevalt me nu echt super met de maxi cosie en we hebben hem ook bij anisha gebruikt als buggy maar echt super!! maar dat is iedereen zijn eigen bevindingen!! Heb ook de buzz van quinny en die bevalt me ook echt prima!! behalve als de banden lees zijn dan zijn ze heel zwaar Vervelend dat Anais haar hoofje scheef houd waarom probeer je niet een chiropartor kijken of je daar eerder terecht kunt!! schijnt ook super goed te helpen!!! dani84 Kyana ligt vrij veel in de box ochtends als ze de fles heeft gehad leg ik haar er in en ze kan zich daar echt een uur vermaken (doe af en toe de mobiel aan of zet de baby gym) bij haar neer!! dan even lekker op schoot of in de wipstoel dan wordt ze moe en gaat ze lekker in bed!! Maar ze kan zich echt goed vermaken in de box al krijgt ze nu wel door als ze iets begint te jammeren dat er dan iemand komt is het niet ik of mijn vriend dat is het wel Anisha en dat vind ze helemaal geweldig marije fijn dat alles zo goed gaat met kian en het is natuurlijk altijd leuk om ook een een goed compliment te krijgen van het CB!! zo vaak hoor je dat namelijk niet daar!! (bij ons tenminste) Hoop dat ik niemand vergeten ben maar meer is er even niet blijven hangen Hier gaat alles ook goed durf het bijna niet ze schrijven maar kyana krijgt 4 flessen en een beetje fruit en groente (al vind ze dat echt niet lekker!!!) ze krijgt de laatste om 20.00 en dan slaapt ze tot 8 uur de volgende morgen omdat ik haar dan meestal wakker maak anders mijn schema zo in de war komt!! vind het wel fijn als ik een vast ritme met haar heb!! Ik merk wel dat Kyana het lekkerste en snelte in slaap valt als ik haar in haar eigen bed leg!! Gisteren waren we even bij vrienden op bezoek en we hadden alleen de maxi cosie mee ze was wakker op 14.30 en om 19.00 sliep ze nog niet!! maar ze huilde niet ze was alleen niet zo lacherig als normaal dus vroeg aan onze vrienden of ze bij ons huis wouden eten en dat wouden ze had haar nog geen minuut in bed en ze sliep!!!! Ze draait nu sinds 2 weken op haar zij maar nog niet op de buik gedraaid!! helaas knap hoor voor de kindjes die het nu wel doen anisha was 5 maand die was ook niet zo snel beniewd of kyana het eerder kan!! ik zal proberen wat vaker te reageren!!!
1 kamer is al leeg alles ingepakt en wel! maar de dozen zijn op...mannetje gaat strakjes nog wat dozen bij collega van hem halen! vanmiddag met me mams naar het huisje even al ramen opmeten. We denken dat diego ook wel klaar is voor 4 flessen en gaan dus volgende week ermee aan de slag eerst krijgt hij vandaag voor de 1e keer een groentehapje... gister at hij een half potje fruit dus gaat de goede kant op. ben egt eens benieuwd wat hij weegt 26mei. vannacht begon diego ineens te huilen heeft ie sinds hij doorslaapt nog nooit gedaan en ik ging kijken maar meneer lag helemaal tegen de kant op dus heb hem goed gelegd en toen sliep hij weer! ik daaraantegen heb meeste van de nacht opgezeten met maagkrampen en diarree en nu heb ik er geen last meer van zo raar! @vis en mama ja erg he! ik denk dat ze gewoon stront in haar ogen heeft...ze heeft wel nu toegegeven dat ze bij hem gaat slapen en zometeen als mams komt hoor ik wat er gaat gebeuren want me moeder heeft gezegd ze gaat het huis uit maar mijn vaders gezicht betrok die heeft er nog wat moeite mee! Maar ze zit ook op mijn eigen meidenforum en weet niet wat ik moet doen...ze is er minimaal maar ja om haar er zo maar af te gooien vind ik dan niet eerlijk tegenover de andere leden!
Goedenmorgen! Allemaal lekker geslapen? Over flessen niet leegdrinken. Ik geef natuurlijk bv op verzoek (om de 3 uur overdag) Maar als ik hem niet aanleg kan er ook makkelijk 4 uur tussen zitten. Doe ik alleen tussen een nalaatste en laatse voeding. Gisteren dronk hij om 1800 uur 210 cc (voor het eerst) en om 2200 uur dronk hij maar 110, vanochtend weer om 6 uur. Maar de dag ervoor dronk hij om 1800 uur maar 150 en om 2200 uur 210 cc, dus daar is geen pijl op te trekken. Ik doe door de laatste en een nalaatste 4 schepjes rijstebloem, omdat hij het anders te dun vindt. Heb speentje 2 en bij 1 hetzelfde. @ Mama05 Leuk dat je er weer even bent. Kan mij goed voorstellen dat je er niet aan toe komt met 2 kids. Fijn dat Kyana zo lekker slaapt. Ook al 4 voeding, jeetje. @ Vis wat grappig van Jamie. Dat wordt nog wat idd, dan zit je zelf onder de danoontje. Wat zal ze dan een lol hebben hihi Ga even opruimen hier. Mijn ouders blijven morgen slapen, want wij hebben een bruiloft en zij gaan op de kleine man passen. Maar de volgende dag rijden ze meteen door, want ze gaan een weekend ergens heen. En dan zijn ze al dichterbij hun bestemming. We hebben morgenmiddag met een aantal meiden van onze stal afgesproken om met de paarden naar haar huis te gaan en haar te verrassen.(ze is mijn stalgenootje) Zal mij benieuwen.
Goedemorgen dames, Ik dacht dat ik vanochtend om zes uur alweer beneden zou zitten, want Nils begon om kwart voor zes een beetje te huilen, maar was toen toch weer stil. Toen ging Isis om zes uur weer keihard gillen en geluidjes maken, begon vervolgens een beetje te mekkeren, haar de speen gegeven en uiteindelijk zijn we er pas om zeven uur met z'n allen uitgegaan. Isis was dus toch weer in slaap gevallen. Had gisteren wel drie scheppen rijstebloem in haar fles gedaan, maar blijkbaar maakt dat dus niet uit. Ze heeft gewoon zin om om zes uur even van zich te laten horen en even te gaan zingen . Hebben meer kindjes dit? Het is wel echt heel schattig om te horen dat gegil en blijkbaar voelt ze zich dus wel heel veilig in haar bedje, want huilen doet ze niet. Dimmel: lekker dat je al zoveel hebt ingepakt. Lastige situatie met je zusje. Heb je ook tegen haar gezegd dat je het contact wil verbreken nu zij met die jongen verder gaat? En hoe reageert zij daarop? Misschien dat ze zelf wel zegt dat ze dan ook van het meidenforum afgaat. Kan me wel voorstellen dat je vader er veel moeite mee heeft. Het is toch zijn kind... Mama05: bij Nils denken ze ook altijd al dat hij ouder is door zijn lengte. Maar doordat hij nog zo weing haar heeft, ziet hij er toch nog wel klein uit. Fijn dat het nu zo goed gaat met Kyana. Pinquin: voordat ik rijstebloem in haar laatste fles deed, heb ik al geprobeerd om haar 210+7 te geven, maar dat maakte niets uit, kwam ze nog steeds zo vroeg. Het is gewoon echt een hongerig monstertje. Ik wilde eerst echt wachten, als het zou lukken tot vijf/zes maanden met bijvoeding, maar als ik het nu zie, denk ik niet dat dit gaat lukken. Of ze moet straks toch minder gaan drinken uit zichzelf. Begin mei moeten wij weer naar het CB, dus zal het daar nog eens voorleggen. Bella: hoe is het vannacht gegaan? Adriana: veel plezier op de bruiloft morgen. Is dit dan de eerste keer dat jullie weggaan zonder Alexander?
Alexander begon om 6 uur ook geluidjes te maken en toen heb ik hem eten gegeven en om 6;20 lag hij weer in zijn bed tot 9 uur! Dat is wel lekker, Toen was hij weer aan het brabbelen. We hebben hem 1x eerder bij mijn ouders gedropt, voor verjaardag. Dit wordt de 2de keer en heb er geen problemen mee. Alleen als het mijn schoonouders zijn zal ik het moeilijker vinden, stom he. Hebben jullie dat ook. Terwijl ze net zo lief zijn hoor.
Halloo allemaal Vince begon om 6.30 te brabbelen, gevoed en weer geslapen tot 9 uur. Hij ligt er nu net weer in. @adriana, hoezo geef je alexander dan om de 3 uur als hij er ook wel 4 uur tussen kan laten zitten? Ik zou er bij Vince ook wel 4 uur tussen willen hebben, maar meestal redt hij dat alleen sochtends... @vis, dat gespetter met de tong lijkt me echt grappig, Vince doet het soms per ongeluk. @mama05, leuk lijkt me dat vergelijken tussen je 2 meiden. Grappig he dat wachten op het omrollen. Iedere keer als ik bij de box kom dan hoop ik dat Vince andersom ligt....maar dat lukt steeds nog net niet @Dani, volgens mij had jij het over in de box of wipper he? Wat grappig dat Jarno die wipper zo geweldig vindt. Vince vindt er niets aan...hij ligt echt het liefst in de box. Ook bij me zitten vind ie minder leuk dan de box. Hij wil wel bij me, maar dan echt rechtop zodat hij van zich af kan kijken. Ik ga morgen even naar de huisarts met Vince. De schimmel is nog steeds niet minder geworden en ik heb graag dat er even naar gekeken wordt. Hij heeft al een paar dagen geen zin om te slapen overdag. Hij slaapt hooguit 3 keer een half uur....ik snap er niets van. Normaal slaapt ie veel langer. Zal misschien wel met zn sprong te maken hebben. Nou ja hij is niet vervelend en hij slaapt snachts nog steeds prima.