December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hahha hey meiden kom even kijken
    moest zo lachen om anais ping
    ik heb namelijk ook een bumbo
    en ik heb er 1tje cadeau gekregen dus heb ik er 1 te koop voor degene die intresse hebben.
    hij is zoooo handig
    ik heb ook een groene en een paarse te koop.

hoe is het hier verder?
    met rana gaat alles goed ze krijgt groente en fruit.
    ze vind de groente ( tot me verbazing) wel lekkerder.
    ze is nu 7.5kg de grote meid hahahaha
    ik ga lekker een weekendje weg
    ik lees nog wel mee hoor....:oops: maar heb het ongelovelijk druk

dikke kus en tot snel weer
    dan zal ik jullie een foto van rana laten zien ;)

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    even spammen :D
    onze Rana

3. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een schatje is Rana

Joss: vervelend dat ze de verkeerde diagnose hebben gesteld. Hopen dat met regelmatig verschonen ook evt 's nachts (moest bij Bas ook toen hij tanden kreeg). En evt sudocreme helpt goed. Hoop dat hij er snel vanaf is.

Gaan jullie morgen ook wat leuks doen met Koninginnedag?

4. @ Joss, ja het ging wel goed. Hij had om kwart voor 10 laatste voeding en om 5 uur kwam hij . Mag wel een uurtje langer eigen hahaha.
    Ik heb het idee dat hij overdag bijna niets drinkt joh. ' ochtends wel maar daarna drinkt hij weinig. Ik geeft de borst dus kan niet zien hoeveel, maar hij is altijd binnen no-t ime uitgedronken (6 min. of zo)
    Om 6 uur drinkt hij gemakkelijk 210. HIj zeurt ook niet om eten of zo, dus het zal wel.

Wat naar dat je nu zolang die zalf hebt gebruikt zeg. Zo zie je maar... gelukkig is het nu snel over.

@ Juffie ja wat een ukkie zeg. Maar wat je zegt, ze groeien evengoed wel hoor en zolang er een stijgende lijn in zit, prima toch.

@ Oem, leuk dat je even komt spammen, mooie foto van Rana.
    Ik vind zo een bumbo wel wat, hoeveel moetie kosten en hoe verzend je zoiets?

@ Sawi, ik ga niet iets doen hoor. Geen zin in, lekker relaxen gewoon.
    Heb vanavond bruiloft en dat vind ik dan wel weer genoeg hahaha

Kan iemand even de Cashewnoten voor mijn neus weghalen. Ben aan het kolven en ik eet de hele zak leeg *schaam*

Fijne avond allemaal.

@

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier ook de bumbo seat op t werk ideaal ding!

Jarno vanmorgen 5:45 dus neusspray en speen en geslapen tot 7 uur! heerlijk. Op t werk (kdv) nog eens geslapen tot 10:30.
    Hij was van de groene poep af (door snot) Maar nu begint het weer jakkie..

@ Pingin en oem leuke fotos!

@ Adriana haha ja ik word er ook moe van maar goed m`n collegas gingen er nogal serieus op in.. en vonden het raar dat ik em in de wipstoel had.. :rolleyes:

@ Sawi m`n opa is Jarig morgn dus moet nog ff iets maken met Jarno voor hem. Morgen gaan we dus lekker uit eten en nog naar de camping m`n ouders staan daar!

@ Joss.. sudocreme doet idd wonderen maae lekker met de billen bloot!

Nou ben moe vant werken vandaag hihi dus ga lekker op de bank! en strax cadeautje maken natuurlijk!

6. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben ik ook weer even. Vandaag een drukke dag op het werk gehad en toen ik thuis kwam, snel gegeten met vriend en kinderen en toen moest mijn vriend weer aan het werk. Zit ik vervolgens Isis de fles te geven, gaat Nils zitten poepen en het was zo dun dat het direct zijn broek uit liep, bleh. Dus maar even gestopt met Isis de fles geven, Nils in bed gezet en vervolgens Isis de fles verder gegeven in de badkamer. Je moet creatief zijn als moeder ;) .

Dani: lekker dat het weer beter gaat met Jarno. Is je opa jarig, waarvan zijn vrouw (jouw oma dus) laatst is overleden? Want dan zal het misschien ook wel een moeilijke dag voor je worden.

Adriana: lekker dat Alexander zo goed begint te slapen. Hier zit een zak chips me aan te staren. Ik denkt dat ik het niet lang meer vol hou voor ik hem helemaal leeg eet.

Oem: wat een schatje is Rana. Leuk dat je even langs komt! En wat een grote meid is het.

Juffie: misschien dat Nathan het straks wel weer inhaalt. En inderdaad, lekker lang genieten van die schattige kleine pakjes.

Joss: Isis plast ook standaard alles onder als ik haar zonder luier neerleg. Zij heeft ook vaker wat last van luieruitslag. Dus leg haar nu op twee hydrofiel luiers, is niet zo erg als die helemaal er onder zijn geplast.

Pinq: wat een poppetje is Anais toch. En ziet er handig uit zo'n bumbo seat. Isis zt ook vrij regelmatig in haar wipstoel, maar ze gaat er toch wel wat scheef in hangen. Misschien dat ik ook maar zo'n ding koop.

Dimmel: leuk dat Diego zo lekker smult van de groenten. Die potjes vind ik ook echt stinken. Ik kan er echt geen bloemkool uit halen als ik het met mijn ogen dicht zou moeten raden. Nils vond potjes ook nooit lekker

Bianc: wat vervelend dat Jordan zo moest spugen. En elk uur 's nachts een fles, pff, dat is vermoeiend. Gelukkig dat ze nu een fles heeft binnen gehouden.

Sawi: lekker een weekendje weg met het gezin!

Ga 'ik hou van holland' en lekker die zak chips weg eten!
    Veel plezier allemaal morgen!

7. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Victoria: ja en vaak komen beide kids tegenlijk. De een poept, de ander huilt of valt, de bel gaat etc. Soms best een gedoe. Maar goed inderdaad wat creativiteit doet al heel wat :)

De meeste gaan toch wat leuks doen morgen. Wij ook spelletjes en met een versierd fietsje rondfietsen door het dorp. Bas gaat vendelen met het gilde. Dus echt leuk. 's middags op feest bij de buurjongen en 's avonds hardloopwedstrijd kijken in het dorp vooral naar de schoolkinderen. Het is dichtbij huis dus we kunnen thuis gewoon Max eten geven.
    Vrijdag gaan we naar de dierentuin. Zal Bas geweldig vinden maar we zeggen het pas 's morgens. Als het slecht weer wordt zitten we er niet aan gebonden. :)

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

even snel een berichtje en dan gaan we lekker shoppen op de jaarmarkt...diego heeft nu eindelijk een kuur gekregen van de dokter en als het hiermee niet over gaat dan wordt ik doorverwezen naar de kinderlongarts...maar hij heeft het nu 3x gehad en lijkt alsof het al helpt dus hoop het!

fijne dag allemaal!!!

xxx

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

@ Victoria ja die opa waarvan m`n oma laatst overleden is. ja best moeilijk voor zowel ons en helemaal voor opa!

Jeetje ik hoorde het net van Apeldoorn!! Ene gek is zo op t publiek ingereden!!! :confused: jakkes een aanslag? of een dronken iemand. ben heel benieuwd denk wel t eerste! Hoop dat de slachtoffers mee vallen :cry:

Met Jarno gaat het steeds beter. Hij is lekker vrolijk en hebt idee dat de verkoudheid minder word! jeah!! ben de neusdruppels aant afbouwen en geloof dat ik dit met de puf ook ga doen kijken hoe het dan gaat.
    Gisteravond kwam hij 2 x om de 2 uur om te drinken maar hij heeft geslapen van ( na de laatste voeding) 22:00 tot 7:15!! Lekker hoor! haha

@ Dimmel sterkte met Diego hopen dat hij snel opknapt!

@ Sawi leuk dierentuin! Hopen op goed weer dus!

Nou fijne dag nog wel mooi weer! We gaan strax lekker naar de camping naar m`n ouders weer en vanavond uit eten in Heino steakhouse =P~

Liefss

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj meiden

wat een achterlijke idioot zeg die door het publiek in apeldoorn is gereden!
    er is sowieso al 1 doode hoorde ik net. niet officieel bevestigt maar als er een doek over iemand word gelecht lijkt mij dat genoeg zeggend. en er zou ook 1 kindje gewond zijn :(

@Dimmel.. hopelijk gaat het nu snel beter met Diego.
    Kian die hoest ook nog steeds. die heeft een nieuw pufje gekregen vorige week donderdag om de prikkel van het hoesten weg te nemen. het gaat wel wat beter maar is nog niet weg.

@Dani.. wat fijn dat het steeds beter met Jarno gaat.
    hopelijk kan je ook het pufje afbouwen en dat het goed blijft gaan.
    ik denk trouwens ook dat het een aanslag was want volgens mij wou die de bus raken als je ziet hoe hij reed.

hier gaat ook alles goed.
    Kian zijn eerste tandje is nog steeds niet door maar de 2e al wel ook aan het groeien.
    2 grote bobbels nu onderin en hij huild soms echt van de pijn.. zo zielig.
    dan krijgt hij ook een zetpilletje omdat hij dan ook verhoging heeft.

hij slaapt en eet wel goed gelukkig.

hij probeert nu als hij op ze buik ligt naar voren te komen door zich af te zetten met ze voetjes en soms dieuwt hij ze kontje omhoog en probeert ze knietjes eronder te zetten. zo grappig gezicht :D

hopelijk hebben jullie nog een leuke dag!

Liefs xx

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoor net dat er 2 doden zijn gevallen :(

12. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi Meiden

Nou inmiddels al 4 doden he! Wat vreselijk zeg :( .

Hier verder alles goed. De luieruitslag lijkt ineens een stuk beter te gaan, dat is wel fijn.
    Vince is allergisch voor sudocreme (krijgt hij blaarvorming van)! Ik smeer altijd bepanthen.

We zijn gisterenavond bij vrienden wezen eten en Vince heeft daar zonder problemen geslapen. Om 00 uur naar huis en toen was ik wel even bang dat Vince zou denken dat het ochtend was, maar hij sliep zo weer door :D

Vanmiddag even de stad ingeweest en een terrasje weten te bemachtigen. Vince was heel lief en sliep ook nog even in de maxi cosy. Toen we thuiskwamen was hij helemaal hyperactief joh! En nu is hij supermoe, maar ben al 3 keer op en neer gelopen omdat hij de slaap niet kan vatten. Toch een beetje teveel indrukken denk ik. Maar hij is nu stil.

@adriana, ik heb hetzelfde als jij. Vince drinkt overdag vaak heel kort en onrustig. Dan denk ik steeds dat hij er niet 3 uur op kan teren, maar dat doet hij gewoon. Alleen de 1e en de laatste voeding drinkt hij heel lang en rustig. Ik vind het wel best, want hij groeit als kool en lijkt niet hongerig....

@victoria, sjee wat een improvisatie hahaa.

@ marije, wat vervelend dat die tandjes nou niet doorzetten....zo blijft hij maar last houden. Dat wat kian doet met zijn knieen eronder, dat herken ik. Grappig gezicht is dat he?

@dani, hehe eindelijk wordt het wat beter met Jarno, fijn hoor.

Nou ik ga weer even lekker bankhangen :D .

13. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss: zal dan van de zink geloof ik in de sudocreme zijn. Hoor je niet vaak dat er allergie van is. Fijn dat bepanthen wel helpt.

Bas heeft vandaag een beker gewonnen met de mooist versierde fiets =D> Echt leuk. Max heeft weer vooral overal de show gesteeld met z'n glimlach.

Marije: sneu dat hij last heeft van z'n tandjes. Hopenlijk slaapt hij 's nachts wel goed door.

14. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    alweer 5 doden in apeldoorn echt verschrikkelijk is dat zeg!!
    Marije ja inderdaad ook kinderen bij betrokken echt erg!!

Vandaag na de rommelmarkt geweest en later na het dorp, vond het wel gezellig!!!

Kyana wil vanavf gisteren weer haar flessen niet leeg drinken nou wordt er alweer mooi sjaggie van!! ik ga haar straks maar eens wakker maken en dan kijken of ze dan wil drinken!!
    we moeten over 2 weken na de kinderarts kijken wat zij zegt!!!

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja is toch niet normaal dat iemand zoiets doet en hij ligt ook nog in kritieke toestand dus dalijk als hij sterft weten we de oorzaak ook nog niet eens!

diego begint ook tandjes te krijgen onderin hij heeft er echt last van germ....gister maar zetpilletje gegeven. als we diego op de grond leggen gaat hij al achteruit kruipen zo leuk he moet maar een achteruitlampje op hem monteren haha! Diego is morgen alweer 5 maandjes wat gaat het toch snel he!Vandaag even verjaardagskadotje halen voor de kleine van me nicht en daar gaan we dan vanavond heen...morgen weer schilderen in het huisje en dan 's avonds lekker uiteten en zondag een rustig dagje

We gaan van 31 aug tot 9 sept lekker op vakantie naar frankrijk :D :D

zijn er meiden die naar de lentebeurs gaan??? zo ja wanneer??? ik ga namelijk donderdagavond met allemaal vrouwen :D

@marijee hopelijk komen de tandjes snel door bij kian!

16. Goedenmorgen, alles goed hier? Iedereen nog een leuke koninginendag gehad ondanks de gruwelijke gebeurtenis.
    Jammer dat die eikel dood is. Eigenlijk ook wel goed, maar nu blijven we verder gissen.

Willen jullie ook stemmen!
    http://zeehondenpetitie.e-cb.nl/

fijne dag.

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    goede morgen meiden.

die idioot is indd dood. hij komt er zo makkelijk vanaf vind ik.
    de politie heeft hem niet meer kunnen verhoren du we zullen nooit weten wat hij nou echt van plan was. hij had een levens lange gevangenis verdient en nu komt hij er zo makkelijk mee weg.

hier gaat verder alles goed. niets bijzonder te melden eigelijk.

@joss.. haha ja leuk ziet dat er uit he als ze willen proberen te kruipen.
    kian drukt dan ze hoofdje in het boxkleed en pobeerd ze kont omhoog te gooien en ze knieen eronder te krijgen.
    nu nog leren dat hij zich met ze armpjes ook omhoog kan houden haha ;)
    en wat fijn dat de luieruitslag een stuk beter is nu !

@sawi.. ow super leuk dat bas een beker heeft gewonnen!
    kian slaapt de nachten gelukkig nog goed.

@dimmel.. wat leuk dat diego ook een tandje krijgt.

fijne dag nog meiden.

liefs xx

18. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Hello!

Wat een afschuwelijk incident gisteren! Bah, ben er nog steeds naar van, arme familie van de slachtoffers die zo hun geliefdes op straat hebben zien liggen :( Echt gruwelijk.

Ik ben nog steeds erg moe maar heb besloten niet aan rijstebloem te beginnen. Ik heb wat meer op internet gekeken en ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat doorslapen op deze leeftijd minder voorkomt dan niet doorslapen. Blijkbaar heeft T. die voeding(en) s'nachts nodig omdat ze honger heeft of troost nodig heeft, weet ik wat, maar in ieder geval leg ik me er gewoon nu bij neer en zal niet meer elke keer balen omdat ik denk dat ik iets fout doe. Het hoort er gewoon bij! Ik ga pas met 6 maanden beginnen met bijvoeding...
    Maar goed, dat neemt natuurlijk niet weg dat ik wel moe ben! Maar ik heb nu mijn oud en vertrouwde draagdoek weer eens tevoorschijn getoverd en prompt slaapt mevrouw vandaag al 2 uur! Ze slaapt nu ook weer heerlijk content tegen me aan. Ik ben een maand geleden overgestapt op de baby bjorn omdat die zo lekker snel om te doen was maar daar kreeg ik echt last in mijn schouders van, dus ik droeg haar eigenlijk bijna niet meer. Maar met de draagdoek gaat het veel beter! Stom dat ik dat ding helemaal vergeten was #-o ! Misschien heeft een en ander met elkaar te maken: vroeger sliep ze meer en makkelijker s'nachts en droeg ik haar heel veel. Nu tijdje mee gestopt en heb ik die problemen... :idea:

Ik heb een tijdje niet mee gelezen maar kan hopelijk nu weer wat meer doen: handen vrij! =D>

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hellow ladies,

Pff inderdaad erg hè?! Ik had nog zitten denken er naar toe te gaan(woon een half uurtje bij Apeldoorn vandaan) Ben blij dat ik niet gegaan ben!
    Wij hebben lekker door Utrecht gebanjerd met de kindjes. Wat een genot!

Mijn meisje rolt! =D> Van d'r rug op d'r buik en ook weer terug naar d'r rug of door naar d'r rug! Kleine knapperd!
    Vanochtend naar het cb geweest. madam weegt al 8150 gram!! en is 66,5 cm.
    Ze heeft tot 3 keer toe flink gespuugd daar. :( Beetje raar want het was al dik 2 uur na d'r voeding.
    Ze heeft d'r eerste prikjes gehad.
    Ik kreeg het advies vooral nog niet met bijvoeden te beginnen(zelfs geen rijstebloem). Dit omdat ze toch wel flink eczeem op d'r buikje begint te krijgen wat zich langzaamaan naar d'r armpjes begint te verspreiden.
    Binnenkort weer naar de kinderarts!

Oh ja die hoektand was geen hoektand maar een epstein parel. Die zitten er vaak al vanaf de geboorte en zijn een soort cystes die vanzelf weer wegtrekken.

@bella.. Misschien komt ze wel zo vaak omdat ze het lichamelijk contact met jou mist ofzo!

Ik ga de lijst er even bijpakken en aanpassen.

fijne dag!

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram) ; 4900 gram, 58 cm, maatje 56/62 (23 feb 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);7095 gr en 66 cm
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram); 5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 7350 gram, 65 cm, maatje 68 (31 mrt 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 6050 gram, 61,5 cm, maatje 62 (17 april 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 7680 gram, 68 cm, maatje 68/74 (27 Apr 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 8150 gram, 66,5 cm, maatje 68 (1 mei 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram); 6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 6600 gram, 63 cm, maatje 62/68(14 apr 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 7290gram, 65.5cm, maatje 62/68 (6 apr`09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); 6230gram, 62 cm, maatje ? (? ? '09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 6350 gram, 66 cm, maatje 62/68 (15 apr 09)
    Noah en Chanty (17dec 3880 gram); 5925 gram 63cm, maat 62. (12 mrt 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 46060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 7815 gram, 67 cm, maatje 68 (20 apr 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 6340 gram, 62 cm, maatje 62 (19 mrt 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram); 3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram); 5870 gram, 62 cm, maatje 62 (1 Apr 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 6425gram, 61 cm, maatje 62 (30 mrt 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram); 3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan 09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 5815 gram, 63 cm, maatje 56/ 62(29 april '09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 6500 gram, 63 cm, maatje 56 (15 apr 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram); 4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)

16 meisjes & 18 jongens

agenda

April

16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes)

Mei

07: Rana en Oem CB (3e prikjes)
    11: Anaïs en Pinguin kinderarts
    11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes)
    26: Diego en Dimmel CB
    28: Alexander en Adriana CB

Juni
    02: Nathan en Juffie CB (3e prikjes)
    05: Anaïs en Pinguin CB(2e prikjes)
    15: Kian en Marije CB

Deel Deze Pagina