December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram) ; 6300 gram, 63 cm, maatje 62/68 (02 mei 09)
    Michaël en Pebbles23 (15 nov, 2920 gram); 4900 gram, 57 cm, maatje 62 (15 jan 09)
    Tunc en Mamatje (16 nov, 2560 gram);7095 gr en 66 cm
    Larkin en Smallgirl77 (19 nov, 3745 gram); 5455 gram, 57 cm, maatje 62/68 (12 jan 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 5315 gram, 60,5 cm, maatje 56 (19 febr 09)
    Tristan en Miepje21 (26 nov, 3550 gram); 4100 gram, 53 cm, maatje 56 (23 dec.)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram);
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 4480 gram, 54 cm, maatje 56 (21 jan 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 7350 gram, 65 cm, maatje 68 (31 mrt 09)
    Revi en Ranjeewha18 (4 dec, 3140 gram); 5230 gram, 57 cm, maatje 62 (3 feb 09)
    Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 6050 gram, 61,5 cm, maatje 62 (17 april 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 7680 gram, 68 cm, maatje 68/74 (27 Apr 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 8150 gram, 66,5 cm, maatje 68 (1 mei 09)
    Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram); 6220 gram, 60.5 cm, maat 62 (17 mrt 09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 6600 gram, 63 cm, maatje 62/68(14 apr 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 5200 gram, 57 cm, maatje 62 (19 feb 09)
    Jarno en Dani84 (12 dec, 3510 gram); 7290gram, 65.5cm, maatje 62/68 (6 apr`09)
    Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); 6230gram, 62 cm, maatje ? (? ? '09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 6350 gram, 66 cm, maatje 62/68 (15 apr 09)
    Noah en Chanty (17dec 3880 gram); 5925 gram 63cm, maat 62. (12 mrt 09)
    Nena en Lola (18 dec, 4060 gram); 4820 gram, 57 cm, maatje 56/62 (22 jan 09)
    Ph. en Kiki80 (19 dec, 2900 gram); 3600 gram, 52 cm, maatje 56 (12 jan 09)
    Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 46060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 7815 gram, 67 cm, maatje 68 (20 apr 09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 7120 gram, 65 cm, maatje 68 (06 mei 09)
    Sylvio en Tinker (25 dec, 3820 gram); 3920 gram, 52 cm, maatje 50/56 (22 jan 09)
    Luca en Nataly (26 Dec, 3325 gram); 5870 gram, 62 cm, maatje 62 (1 Apr 09)
    Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 6425gram, 61 cm, maatje 62 (30 mrt 09)
    Jill en Mootjen (28 dec, ? gram); 3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan 09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 5815 gram, 63 cm, maatje 56/ 62(29 april '09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 6500 gram, 63 cm, maatje 56 (15 apr 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09)
    Hayley en kimkivits (? dec, 3970 gram); 4400 gram, ? cm, maat 50/56 (9 jan 09)

16 meisjes & 18 jongens

agenda

April

16: Alexander en Adriana CB (3e prikjes)

Mei

07: Rana en Oem CB (3e prikjes)
    11: Anaïs en Pinguin kinderarts
    11: Jarno en Danielle CB (3e prikjes)
    26: Diego en Dimmel CB
    28: Alexander en Adriana CB

Juni
    02: Nathan en Juffie CB (3e prikjes)
    05: Anaïs en Pinguin CB(2e prikjes)
    15: Kian en Marije CB[/quote]
    27: Joe en Aussie CB

2. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Hi Meiden, Vandaag heeft Joe de 3e prikjes gehad. Hij weegt 7120 gr en is alweer 65 cm!!
    Hij was een beetje huilerig dus hij ligt al vanaf 6 uur op bed!
    Vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen hiep hiep HOERA!!!!!!!!!!! 11 uur laatste fles en toen kwam hij pas om 6 uur. Na de fles heeft hij nog tot 830 doorgeslapen joeppie!!!
    Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Sowieso ligt hij wat eerder op bed en misschien is hij een beetje van de rel door de prikjes?!?! We merken het wel! Ik weet nu dat hij het kan hihi
    Sinds vorige week woensdag heeft hij naast de Zantac ook Motilium gekregen en sindsdien gaat het nog beter!!!
    Sorry dat ik nog steeds niet reageer maar dat komt vast weer! Ik lees wel trouw mee!

Dikke kus Aussie xxx

3. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    heb vandaag de bumbo seat op gehaald ook goedkoop via MP!! nou ze vond het helemaal leuk had haar er even in gezet toen ik thuis kwam van het werk! heb ook even een foto gemaakt zal straks wel even proberen op de site te zetten!!

juffie Dat hadden wij dus ook bij kyana dat ze heel vroeg wakker werd terwijl ze normaal tot 7 a 8 uur sliep nu 5 uur, en toen het zo warm was heb ik ook 1 deken gedaan en nu weer twee en ze slaapt weer goed!! =D>

morgen nog 1 dag werken en dan lekker weekend :)

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Haai meiden
    Even gauw een egobericht....
    Zal morgen weer reageren :oops:

Ben gisterenavond niet meer naar het bevrijdingfestival geweest, veel te slecht weer...lekker thuis op de bank House gekeken.
    Vanochtend terug gegaan naar de kapper, en ze hebben er weer low lights ingezet aangezien ik het te blond vond. Nou ze snapten me wel en ik hoefde niets te betalen. Heb nog een haarherstellende lotion meegekregen ook. Vond het wel netjes.

Met Vince gaat alles prima. Hij slaapt klokje rond en wordt snachts nog steeds niet wakker. Hij groeit zo hard...ik ga volgende week maar weer eens wegen op het CB. Aangezien er nu 2 maanden tussen zijn afspraken zit.....hebben jullie dit ook? Vind het wel lang.
    Vince begint echt een bollie te worden haha zo schattig al die spekjes :)
    Zn luieruitslag is op miraculeuze wijze spoorloos verdwenen :D . Ik heb hem een aantal keren met blote billen in de box gelegd, wellicht heeft dit goed gedaan.

Meiden ik ga weer lekker bankhangen. Heb een nieuwe 'kinderen' 'wij' en 'ouders van nu', lekker leesvoer is dat toch.

Fijne avond!!!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Hier ook alweer lekker weekend! :) heerlijk hoor zo 2 daagjes werken. Jarno heeft vandaag heel erg veel geslapen. Kwam gewoon om de 4 uur! :confused: doet ie normaal nooit!
    Gister om 21 u in bed en vanmorgen was het half 6 ff kijken of ik het kan opschorten van 22 tot half 7 ;) Hij kwam dus half 6 en toen 10:00 en 14:00 en toen 17:30 en 19:30 hij had net echt honger gewoon ff inhalen va nde dag. Denk anders laat ik er een voeding af eens proberen maar denk nog niet dat dit gaat lukken. Geeft ook niks hij heeft het gewoon nodig denk ik dan.

@ Bellabella Ik ga vrijdagochtend weer met Jarno naar de dokter, heb vandaag gebeld het ging eerst wel iets beter maar nu kreeg hij idd koorts en de snotterigheid word ineens weer erger, en waar dit nu van komt? Tandjes of toch van de verkoudheid... Sprongetje ik weet het niet maar de huisarts vond het verstandig als ik toch even langs kwam. En ja ik heb idd heel leuk werk! En het is zo fijn dat ik Jarno mee kan nemen!
    Oh ja en goeie tip van juffie de eerste paar keer op je werk kolf je vaak iets minder! Dus ff alvast vooraadje aanleggen. ;)
    Rekensommetje: gewicht keer 150cc delen door de voedingen.
    dus bijv: 6,5 kilo x 150= 975 delen over de voedingen bijv 6 = 162,5 cc wat in de fles mag maar dit is een richtlijn sommige kindjes drinken meer. Jarno mag opgeveer 190 cc in de fles maar savonds drinkt hij veel minder ong 150 a 160 smorgens drinkt hij het wel op.

@ Joss heerlijk he dat leesvoer!

@ Aussie heerlijk dat Joe eindelijk een keer heeft doorgeslapen! Succes met de prikjes!

@ Juffie hahaha nee vind het zeker niet erg dat ik weg ben bij die gastouder! ;)

@ Oem =D> dat ze al een paar x gerold heeft!

@ marijee Ja Jarno gaat niet meer hoesten ofzo dat ik nu een pufje minder geef, maar vrijdag weer naar de huisarts en dan nog eens kijken hoe verder want de verkoudheid moet nu toch wel eens overgaan..

Fijne avond dames!
    Liefss

6. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag gewerkt en zit nu lekker even op de bank. Heb wel alles teruggelezen, maar ga nu niet op iedereen reageren, komt later wel weer.

Voor wie het vroegen waarom ik niet gewoon start met bijvoeding... Ik heb er gewoon nog niet zo'n zin in :oops: . Ik vind het wel makkelijk dat ze nu nog alleen flessen krijgt en vooral omdat ik er nog eentje heb rondlopen. Dus ik kijk het nog even aan of ze het alleen op de flessen redt.

Dani: vervelend dat het toch weer minder gaat met Jarno, maar wel goed om even te laten checken bij de huisarts.

Aussie: wat heerlijk dat hij de nacht heeft doorgeslapen. Het is je gegund na al die doorwaakte nachten.

Juffie: wat leuk dat Nathan zo genoot van zijn fruithapje. Als ik dat zo lees, begin ik er ook wel meer zin in te krijgen om er mee te beginnen.

Bellabella: heerlijk dat het zo goed gaat met T. Ze leert het vanzelf om in haar bedje te slapen. Spannend weer vier dagen straks aan de slag. Maar half juni duurt ook nog wel even.

Dat was het voor nu, ga even genieten van de rust hier in huis.

Tot morgen

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @aussie fijn dat joe nu doorslaapt zal je wel lekker uitgeslapen zijn 's morgens

@dani lekker nu al weekend :D

@joss ja wij zijn 31mrt voor de laatste keer geweest en mogen nu pas weer 26 mei dus wil volgende week ook ff naar het weeguurtje

Hier is verder alles rustig, het kuurtje van diego is nu op dus ben eens benieuwd of het niet terug komt. Hij heeft gister met papa op de grond met de bal gespeeld en hij wilde hem steeds grijpen echt leuk om te zien, mama natuurlijk filmen en helemaal trots.
    Hij ligt nu lekker in de box naar mijn vingers te kijken als ik typ zo grappig, als ik stop begint hij weer te brabbelen maar zodra hij het toetsenbord hoort hup kijkt hij weer haha!
    Vandaag voor gordijnen kijken en hoop dat ik ze direct kan bestellen.

Fijne dag allemaal!!

8. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Vanochtend kreeg ik het leuke nieuws dat mijn collega (waar ik ook thuis goed mee op kan schieten) is bevallen van een meisje, een week eerder dan de uitgerekende datum. Weet je, het grappige is dat ik dat al een hele tijd riep...dat ze eerder ging bevallen, van een meid. Was wel een zware bevalling geweest (24 uur) in zkh. Nou ja, ik zou vanmiddag nog ff bij haar gaan theeleuten, maar dat zit er nu niet meer in....Ga straks even een kraamkadootje kopen, leuk jurkje of zo! Heerlijk.
    Vince moet eerst maar eens wakker worden..... :( Hij heeft gister om 19 uur de borst gehad, is gaan slapen, werd vanochtend om 7 uur wakker voor de borst en slaapt nog steeds :confused: hahaha.

Groetjes!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Victoria: Ik vind het ook echt leuk dat fruithapje geven. vooral omdat ik zie hoe lekker hij het vind. ALleen dronk hij de fles na zijn fruithap niet leeg. liet nog behoorlijk wat staan en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Denk dat ik vandaag het maar even weg laat en kijk hoe hij dan drinkt. Het is natuurlijk nog echt voor erbij en moet nog niet de fles gaan vervangen

Joss: wat een slaapkopje heb jij zeg! Heelijk! En leuk meisjescadeautjes kopen. Kon ik laatst ook doen voor ons buurmeisje. Zo leuk eens naar andere dingen kijken :D

Dimmel: Wat knap van Diego zeg dat hij al met de bal kan spelen. Hoop voor jullie dat het kuurtje zijn werk gedaan heeft en het nu weg blijft!

Dani: lekker hoor alweer weekend! En Jarno maakt ook al van die lekkere nachten. Nu nog kijken of je het een uurtje kan opschuiven ;)

Aussie: wat fijn dat Joe heeft doorgeslapen!! Hopenlijk zet dat door!

Wij hebben gisteren voor het eerst 2 scheppen rijstebloem vanille door zijn fles gedaan. hij vond het echt lekker! Dronk zijn fles alleen niet helemaal leeg want had denk ik een te klein gaatje in zijn speen. De papspeen van tommee tippee is vanaf 6 mnd dus had zelf een gaatje gemaakt. Nu toch maar de 6 mnd speen gekocht kijken hoe dat gaaat. Gisteravond dus half 10 fles en vanmorgen om kwart voor 8 werd hij wakker! Nu vraag ik me dus af wat handig is. Gewoon om de 4 uur geven. Maar dan kom ik dus vanavondd uit om kwart voor 8 ongeveer. Dan slaapt hij waarschijnlijk niet door tot morgen 7 uur. Of de laatste twee flessen wat dichter op elkaar en wat kleiner.. Pff vind het wel lastig hoor. Denk namelijk dat hij nog niet toe is aan 4 flessen want de fles van 180 cc water dronk hij vanmorgen nog niet helemaal leeg.. Kijk straks wel even hoe hij drinkt. Als die fles wel helemaal leeg gaat probeer ik het misschien maar een keer op 4 flessen. Heb nu nog vakantie kan ik wat uitproberen ;)

10. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    vandaag 3de prikjes voor Rana
    ik zie er echt tegenop :(
    ze is al 2dagen helemaal uit der doen...
    ze wil niet slapen terwijl ze STIK MOE is!!
    vanacht heel de nacht met har wakker gezeten ik vraag me af
    waar dat opeens vandaan kwam...
    vooral ook omdat ze sinds der geboorte al de nachten doorslaapt :S
    dus ik ben benieuw hoe het nu gaat lopen na de prikjes...
    ik ben wel blij dat ze dan pas hoeft als ze 11maanden is...

Aussie: wat GOEDDDD VAN JOE!! dat hij doorslaapt?!!!
    ik ben blij dat jullie nu een osteopaat hebben!! ik kan me voorstellen
    dat je het niet meer zou kunnen trekken na al die maanden!!

Joss leuk van je vriendin gefeliciteerd...
    en goed dat ze je haar opnieuw wilde doen ;) erg professioneel

Dani: wat goed dat Jarno er 4uur tussen laat..
    rana doet het niet altijd de ene keer wel andere keer niet..

Fruit & Groente: rana is echt zo gegroeid ze begint echt een dikkertje te worden
    mijn schoonzussen zeggen dat ik beter maar kan minderen met groente en fruit
    anders wordt der maagje te groot en dan wil ze alleen maar meer en meer eten...
    Klopt deze theorie want ik vond het zelf beetje raar verhaal
    Ik geef haar groente half potje dat eet ze hele maal op en dan wil ze vaak nog meer
    maar dat krijgt ze niet van me...
    En fruit krijgt ze altijd halve appel of halve peer of halve banaan
    en anders een half potje als ik even geen fruit in huis heb...
    hoe doen jullie dat?
    ze drinkt nog steeds wel 5 flessen
    maar ik heb het gevoel de laatste tijd dat ze het ook goed doet op 4flessen...
    en tjah als ze nu iets dikker is dan gaat dat er toch gewoon weer af als ze begint te lopen???

Anyway suces degene die nog prikjes krijgen en
    tot snel weer
    Dikke kus Rana en Mijjjjjj xxxx

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@Oem.. Nou ik vind dat ze helemaal niet veel krijgt hoor! En idd het gaat er vanzelf weer af als ze gaat kruipen en lopen straks. Je gaat nu toch nog niet een baby op dieet doen?! Niks van aantrekken hoor!
    Hoe gingen de prikjes?

@ Juffie nou gisteravond kwam hij om de 2 uur haha ff inhalen van smiddags dus. laatste voeding om 22 uur (mooi opgeschoven dus) maar helaas vanmorgen 6uur.. Maar z`n neusje zat ook weer zo verschrikkelijk dicht dat hij volgens mij daar meer wakker van is geworden..
    Ach we zien t wel. Als ik jou was zou ik de 2 flessen ietsje dichter op elkaar doen en kijken wat hij opdrinkt. Maar idd je kunt ook nog uitproberen! Succes!

@ Joss wat leuk gefeliciteerd! En wat grappig dat je het goed had! Leuk he die meide dingen neuzen! heerlijk! :) en jee wat slaapt hij lang!

@ Dimmel succes met het uizoeken van de gordijnen! leuk he huis inrichten! Lukt het allemaal een beetje naar je smaak?
    ---------------------

Jarno is vandaag lekker vrolijk. Vanmorgen wel ff om 6 uur maar daarna geslapen tot 9:15 en lekker in bad en gegeten om 10:00. Nu ligt hij alweer heerlijk te slapen.

Zo lief! Als ik hem oppak pakt hij m`n haren of oren vast en knuffelt hij me gewoon best stevig! kruipt ie heeel lekker dicht tegen me aan en dan doet hij z`n mondje los en drukt deze tegen m`n wang net of hij een kusje geeft! Dit doet hij al 3 weken hahaha zo lief!! Dan smelt ik helemaal. Als ik zeg mama kusje en ik doe m`n wang dicht bij doet ie zo z`n mondje los haha
    Doen jullie kids ook van die leuke dingen??

Ga vanmiddag ff t dorp in met Jarno en m`n zusje hoop dat het even droog is dan.. ik moet echt nog een paar dingen halen. Ook voor moederdag. Moeten jullie dit ook zelf halen of doen de papas dit? M`n man is veel te druk haha dus hij zegt haal zelf maar wat moois #-o Nou ja.. Jarno heeft wel iets moois gemaakt op t dagverblijf =D>

Ik ga ff wat doen hier!
    Fijne dag dames! Liefss

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: Nathan slaapt nu nog steeds dus denk dat ik vandaag op 4 flessen uit kom.. Nou ja dan zien we wel hoe het vannacht gaat..Wat leuk trouwens dat Jarno wat gemaakt heeft voor moederdag! Ik heb al een aantal keer flink gehint naar mijn man dat het zondag moederdag is maar weet niet of dat helpt ;)
    Oh ja dat knuffelen doet nathan ook. soms knijpt hij gewoon in mijn wangen of neus..

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani ja het lukt zeker met inrichten naar onze smaak alleen wilde ik op de slaapkamer van ons een ster op de muur geschilderd hebben maar we zijn er 1,5u mee bezig geweest en t lukt echt niet maar goed.
    Diego doet dat ook als ik mijn wang tegen zijn mond leg en dan gaat zijn mondje open en als hij de fles heeft gehad dan legt hij zijn hoofdje op mijn borst en pakt zijn duimpje en dan ligt hij 10min zo lekker un tuttel10minuutje haha!

@juffie ja knijpen kan diego ook wat van heeft al vaak genoeg mijn oorbel in zijn handen gehad haha

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh oh ik schaam me dood ik ben hier al zolang niet meer geweest schaaaaaaam me diep
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

oke hier gaat alles goed met me zoontje hij kreeg op 24 april zijn 3de prikjes en was toen 8200 gram en 65 cm lang is alweer bijna 3 week geleden haha.

veder groeit hij super goed

als ik hem horizontaal in zijn box leg lig meneer vaak ineens verticaal
    hij wil steeds vaker rechter opzitten uit zich zelf en hij rolt al op zijn zij :D

ik ga echt proberen hier vaker te komen was het helemaal vergeten :oops: :oops:

15. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    nou ik ben terug van het CB
    Rana had echt pijn de kleine schat
    ze is nu 66.5 cm dus dat wil zeggen 5cm gegroeid in 1maand :confused:
    haar gewicht is 7505kg de verpleegkundige zei dat het perfect was met haar
    lengte en dat als ze lichter zou wegen ze te licht zou zijn
    wel is ze lang voor het gemiddelde maar dat is alleen maar mooi :D

kan iemand mijn gegevens aanpassen?
    alvast bedankt

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

@ Victoria 4 flessen nou ben benieuwd of hij het erop gaat doen! Succes :D
    hihi ja doet Jarno ook m`n neus pakken! en bij m`n moeder de bril van dr hoofd proberen te grijpen! :)

@ Dimmel kun je niet eerst een passe-patout vinden ofzo voor die ster? Wel leuk iets op de muur!
    Ah wat schattig zo`n tuttel10minuutjes!! Heerlijk!

@ Oem zie je wel netjes toch!

@ Bengel gezellig dat je weer ff langs komt :p soms dan kun je gewoon druk zijn haha fijn dat het goed gaat!

Nou ik ga ff Jarno voeden als hij zo wakker word en dan ff naar de winkels.. hopen dat het droog blijft :rolleyes:

Liefss

17. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Wat leuk zeg, iedereen is geloof ik enthousiast geworden van de Bumbo seat. Ik ga er namelijk van het weekend 1 ophalen!

Ik heb even jullie mening nodig, ik hoop dat jullie me willen helpen.

Ik ben van een heel groot badlaken 2 omslagdoeken voor Lizz aan het maken. We gaan volgende week een weekendje weg en zullen dus met haar gaan zwemmen. Ik heb wel een aantal omslagdoeken maar die zijn allemaal zo klein, vandaar mijn idee om een aantal grote te maken.
    Ik vraag me nu alleen af of er meer moeders zijn met dit "probleempje", ik zit er namelijk aan te denken om er meerdere te maken en ze aan te gaan bieden in mijn webwinkel. Wat vinden jullie?

Groet,
    Sandra

18. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Heeee Bengeltje86......kennen wij elkaar niet van de zwangerschapsgym en van het koffie laatst met de meiden van de gym. Jij bent met mij meegereden.

Wat leuk dat ik je hier tegen kom. Ik lees hier elke dag maar schrijf niet zo heel veel. Ik heb je ook een e-mail gestuurd. Zo zie je maar weer de wereld is klein, hihihihihi!

Veel liefs
    Nataly

19. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey sandra
    lijkt me erg handig zo'n grote omslagdoek...
    maaruh nu heb je jou geheim verklapt dus ik denk dat
    iedereen het ook makkelijk zelf kan maken :oops: hiihih

20. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani nee wat wil een hele grote over de muur dus en heb al rondgekeken...

jaaa meiden het is zover diego zijn tandje zit er nu goed hij heeft namelijk het puntje door...wat doen jullie schrijven jullie de datum op als hij er helemaal is of als hij doorkomt???

Zometeen koken en dan met me man naar de lentebeurs en opa en oma gaan babysitten :D

Deel Deze Pagina