Zo!! Lief he? Ze waren allebei vandaag super lief dus Adriana en ik konden dit keer ook wat meer kletsen Ik ga nu even snel boodschappen doen!
leuke foto's maaruh bellabella nou weten we wel hoe T. echt heet vandaag bij huisarts geweest DE NIEUWE en ja hooor afspraak gekregen bij de kinderarts GELIJK AL!!! WOEEEEEEEEEEEEHOE!!! nou hij was erg aardig en ik voelde me gelijk op me gemak..!!
We zijn vanmiddag toch maar begonnen met de 1ste hapjes. Had een onderzoek gelezen en daarin stond dat het niet bewezen is dat het allergieen tegen gaat het wachten tot 6 maanden en misschien wel zou opwekken omdat je zo lang wacht met bijvoeding bla bla bla. Nou wilde het toch wel doen dus wij stonden met camera klaar. Nou het gezicht van lilly alsof we haar vergiftigde. Ze ging zelfs 5 keer kokhalzen ervan. Eerst de groente want dat had ik hier gelezen nou dat kwam haar mond amper in. Toen toch maar fruit appel met banaan nou dat was iets beter maar ook weer koren. Na 5 min proberen wilde ze het dan wel voor ons in haar mond houden en een beetje kauwen maar echt niet doorslikken. Ik moest zo lachen om haar en ze keek me maar aan van help me nou dat doe je me toch niet aan. Morgenmiddag na het kdv weer proberen. Wil toch niet dat zij de 2de hap geven erg he. Vandaag weer een sollicitatie gehad en het is toch wel moeilijker om een leuke baan te krijgen als je zo vast zit met je oppas. De 1ste keer liep het daar al op vast hoop nu niet want is echt een leuke baan. @ Adriana en Bella wat een leuke foto`s @ Oem Wat goed dat je bent over gestapt vond dat je het wel lang volgehouden hebt. Wat kwam er vandaag uit?? @ joss Fijn dat je weer mag beginnen en wat zal dat wennen zijn na zo lang weg te zijn geweest. ik vond 5 maanden al lang. Maar zou nu wel weer opnieuw verlof willen. Ik ben steeds zo moe en ben niet vooruit te branden. Ik merk echt dat ik er nog niet ben al denk ik dat wel steeds. Las in een tijdschrift dat je tot 9 maanden last kan hebben van hoofdpijn en rugpijn na een bevalling. Nou heb ik steeds hoofdpijn boven mijn ogen dacht al dat ik mijn ogen moest laten testen of zo maar kan dus hier mee te maken hebben. Nou ga weer eens de zoveelste was doen. komt daar ooit een einde aan??
Bellabella en Adriana: vooral die laatste foto is inderdaad zo schattig. Oem: gelukkig maar, nu maar hopen dat ze snel geen pijn meer heeft
Hey dames zo vandaag weer gewerkt. Morgen nog een dagje. Jarno deed het weer super! Alleen om 16:00 mocht hij drinken en hij lag in bed maar hoorde hem huilen.. zegt collega is dat Jarno.. ik zeg maar hij mag ook drinken.. oh zegt ze en ze loopt zo naar buiten! andere collega ook van die groep was aant verschonen en zei ik pak hem zo wel.. maar hij heeft toch 10 min gehuild 16:15 pas gedronken.. vond best moeilijk om er zelf niet heen te lopen. Vanacht was Jarno om een uur of 3 a 4 wakker. moest huilen denk van de prikken. speen erin en toen 6:10 1 beentje is beetje blauw en dik.. misschien spier geraakt ofzo? Smeer er wel arniflor op als je eraan komt trekt ie z`n beentje weg voelt ook hard en dik maar verder trappelt hij wel gewoon. We kregen vandaag een brief kunnen pas do 28 mei bij de KA terecht.. en de HA zei deze week.. nouja.. zal wel niet eerder plek zijn dan.. Oh gelukkig dat er meerdere last hebben van dat rare buik gevoel!Dacht dat ik de enigste was dus denk laat ik het hier eens neerzetten! haha @ Jessica haha vond ze het zo vies! ik zou ook t 2e hapje lekker zelf willen geven hoor! Ik heb ook hoofdpijn en ben ook nog veel moe hoor. ze zeggen 9 maanden op en 9 maanden af he! oh ja en die rugpijn is ook herkenbaar vooral na een dag werken! @ Adriana en Bella leuke foto`s super! @ Joss Jarno heeft dus even last gehad van de prikjes maar nu gaat t weer prima! Hoe is het met je knie? Ik las dat je weer aant werk mag? Zin in? Nou ik ga ff bij m`n hubbie op de bank zitten! Liefss
Even snel: @ oem: ze heet geen Tena hoor! haha, dat is afkorting van T. en A. Dat wordt in het bestand Tena! (ik moet er niet aan denken: tena lady!)
bellabella en adriana Mooie foto hoor van jullie kids samen!!! Leuk internet vooral als je elkaar ook kunt opzoeken en dat het klikt!!! Oem Wat een aparte huisarts HAD je toch!! blij dat je een andere hebt kunnen vinden!!! En hoe was het vandaag bij de dokter wat zei hij?? Dani Kan me voorstellen dat dat best moelijk is heb je hem wel zelf gepakt?? maar je kan toch op je werk hem zelf voeden?? jessica kan me goed voorstellen dat je het kdv nog niet de groente of fruit wil geven wij hebben het ook eerst een week zelf gedaan hoor!! dus dat is helemaal niet erg spielhaagen Ik heb vorige week ook de bumbo gekocht!! Kyana vind hem ook helemaal leuk, heb haar nog niet zo heel veel er in maar af en toe kan ze leuk tv of na het aquarium kijken!!! Hoop niet dat ik iemand vergeten ben maar wil even snel mijn tent is top afkijken hihihihi Hier gaat alles goed kyana was gelukkig gegroeid ze is nu 6525 en 63.5 centimeter misschien wil iemand dat in de lijst zetten!!!
hay lady's bellabella nou ik ging al denken dat je haar naam niet wilde zeggen omdat et idd teveel op TENA LADY leek whahahaha ja weet ik het whahahahaha hey meiden ik had het hierboven neergezet rana mag gelijk naar de KA heb gelijk een doorverwijsbriefjes gehad!!! ik ga zo een afspraak maken dat is nog eens andere koek
Jaaa het is officieel diego heeft zich van rug naar buik gedraaid hij heeft eindelijk in de gaten dat hij zijn armpje dan omhoog moet doen ..dus vanaf nu gaat hij rollend de kamer door haha! Bah meneer had een k.u.t nacht half 11 naar bed half 1 werd ik wakker omdat hij lag te spelen en lag op zun rug dus omgedraaid half uurtje later weer en zo tot half 3..ik dimitri wakker gemaakt en hij heeft diego gepakt. om 3u weer terug gelegd en toen om 5u begon hij te huilen en hebben we hem tussen ons ingelegd en toen heeft meneertje nog tot 7u geslapen en ligt nu te spelen om de deken op de grond @foto's echt lieve foto's als ik dat zie wil ik wel eens een meeting houden hoor lijkt me zo gezellig...
Goedenmorgen meiden! hahahha Tena Lady *klimt weer op de stoel* hahahhaha @ Dimmel ja daar hadden we het gisteren nog over. Ik zou nu op zich ook wel een meeting willen. Nu zijn ze wat ouder en makkelijker en durf ik het wel aan Maar niet midden in Amsterdam, veel fijner zou zijn een plekje waar je met de auto heen kan. In de buurt van Houten (Utrecht) heb je een heel gezellig Pannekoeken huis, waar je uiteraard met kids welkom bent en ook met honden als je die hebt. Heel ongedwongen en gezellig. Goed bereikbaar en veel parkeer ruimte en nog een leuk wandelgebied ook. Goed van Diego trouwens! @ Jessica aah ging ze helemaal kokhalsen. Alex deed dat ook, aan de ene kant wel zielig, maar ik moest echt heel hard lachen. Wat kunnen ze dan gekke bekken trekken he. Ze gaan het vanzelf wel lekker vinden. @ Mama05, nog bedankt voor je stemmen he @ Bella, weer een zwaar nachtje gehad of heeft T. je dit keer een beetje ontzien. (moet soms erop letten dat ik niet haar naam neerzet) @ Dani Hoe gaat het nu met Jarno? Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor, als ik mijn kleine zou horen huilen en ze doen er niets aan Heb net een afspraak gemaakt voor een echo van zijn schedelnaden. Gisteren naar de fysio geweest en hij had wel een handige tip. Een grote handoek dubbelvouwen en die onder het matrasje neerleggen. Hierdoor helt het matrasje wat, zodat hij met zijn hoofdje meer naar links zou moeten gaan liggen. ga nu even met de kleine man badderen!
Hallo dames! Ben al ff niet meer langs geweest maar heb het een beetje druk gehad. Gisteren eindelijk bij de kinderarts geweest voor de reflux van Stan en heb een hele waslijst aan tips meegekregen die we gaan uitproberen. In ieder geval zit hij nu aan de nutrilon pepti en een flinke dosis zuurremmers. Ook krijgt hij nog een stroop die zijn darmen moet activeren. Hopelijk gaat het snel wat beter.......... Ik zag prachtige foto's voorbij komen! Straks nog even verder teruglezen en dan probeer ik even te reageren!
@ Dimmel, dat is het irritante juist. We komen allemaal uit een andere hoek. Dus is het gewoon moeilijk afspreken. En niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ikzelf ga liever niet met het ov. @ Dagdromer. ah wat zielig zeg. Pepti is toch voor koemelk allergie? Ik hoop dat jullie wat aan de tips hebben.
Adriana...je pepti is inderdaad voor allergie-en. Moet ik nu 4 weken proberen en dan weer terug naar de omneo. Kijken hoe hij er op reageert. Ik hoop ook dat het snel beter gaat want ik vind het zielig voor hem als hij steeds moet spugen als hij lekker aan het spelen is. Maar het komt vast goed! Er zijn ergere dingen. Hoe is het hier? Ik lees dat er al verschillende kindjes draaien. Stan draait echt nog niet. Hij is wel beweeglijk en zet regelmatig zijn knietjes al onder zijn billen maar draaien ho maar. Dat kwartje wil maar niet vallen.
Alexander draait ook nog niet hoor. Hij wil wel staan Hij holt wel zijn ruggetje en kan dan op zijn zij, maar doordraaien doet hij nog niet. Alles op zijn tijd Er zijn inderdaad ergere dingen, maar dit is waar jouw kindje mee zit en dat is niet leuk natuurlijk. Mijn kleine heeft soms zoveel jeuk dat hij er gek van wordt. Daar wordt je ook niet vrolijk van. En er is niets aan te doen zegt de ha, ik moet gewoon die hormoonzalf smeren. 4 dagen niet 3 dagen wel. Weet het ook niet hoor *zucht*