dat krijg hij hier al weer 1 maand lang fruithapje met liga erdoor hij kreeg het ook op advies van CB omdat hij met alles snel is hier vind die het lekker
Ik vind het allemaal zo leuk klinken. Groenten, en fruithapjes met of zonder liga Nog 4,5 week en dan mogen wij hopelijk ook beginnen. Vandaag is de pepti bezorgd en hij heeft er al een flesje van op. In het begin trok hij wel even een vies gezicht maar hij heeft het allemaal opgedronken
ja ik begon met julian toen die 3 en halve maand was met fruit op advies van cb dus ja hij vind het heerlijk
hoii Wij beginnen zaterdag (als Jarno 5mnd is ) op advies van CB met groente. Ik wou zelf wachten met bijvoeding tot 6maand maar hij is er qua ontwikkeling al zo aan toe.. dus ben benieuwd hoe hij worteltjes vind! Begin liever met groente dan met fruit. Opa mag toch niet naar huis Wat niet goed gegaan met peace maker. Het draadje zat niet goed dus nou word hij morgen geholpen en mag hij als het goed is zaterdag naar huis. Net even geweest hij was best emotioneel normaal zou oma gekomen zijn.. maar goed m`n moeder (zijn dochter0 gaat elke dag!@ @ Dimmel hoe vond hij het? DOei
diego vond het heerlijk! hij bleef erom vragen...hij heeft laatst ook al un stukje korst van het brood gehad lekker op gesabbeld en dat vond hij ook heerlijk! ben nu in de flat aan t inpakken kuch haha nee ben net klaar heb alweer 4 dozen ingepakt en ja verder kan ik niet gaan want heb geen dozen meer dus ga zo naar het huisje alweer wat dozen uitpakken en dit weekend weer verder...wat un troep kunnen mensen hebben boh!!!
@ Dimmel nog ff en hij zit aan het bier KOm net terug van mijn ouders, die waren weer erg blij met een half dagje Alexander. Het is toch nog 90 km tuffen, dus je gaat er ook niet zomaar even heen. Mijn moeder had heerlijk bami gemaakt. We hebben gezellig door het dorp gewandeld. Het is mijn geboortedorp dus altijd erg leuk als die bekenden en oma vind het prachtig om gezien te worden dan. Als je nu in ons dorp komt dat weet je niet wat je ziet. Het hele dorp is versiert en overal (lees ieder huis) is voor zien van vlaggetjes en in veel tuinen staan borden. Bijvoorbeeld van aap noot mies en oude versjes en er staan een oude bus van de schooltandarts (die lang al niet meer bestaat) en nog veel meer van dit soort dingen. Allemaal ter ere van onze basisschool (st nicolaasschool) die 100 jaar bestaat. Echt prachtig gewoon. Mijn ouders wonen in de ganzeweid en daar hebben ze een groot ganzebordspel gemaakt. Sommige tuinen hebben de dingen die je ook op het ganzebord tegenkomt, echt zo leuk. Sorry misschien voor jullie niet interessant hahaha, maar ik moest het even kwijt. Ga zo maar even eurovisie kijken. Doe ik eigenlijk nooit, maar wil nu wel eens zien wat de toppers en van bakken. Ik vind het maar een stel kwasten (sorry voor de eventuele fans) fijne avond
heejj meiden sorry dat ik er zo weinig ben de laatste weken maar heb het echt zo druk met school enzo. nu ook weer gedonder omdat ik geen oppas kan vinden voor de maandag en vrijdag. en ik kan sowieso geen oppas regelen voor op de maandag EN vrijdag omda ik dat gewoon niet kan betalen! maar dat willen of kunnen ze niet snappen. met me vorige mentor had ik afgesproken dat ik dan thuis zou werken maar die zit overspannen thuis en heb nu een andere maar die is het er niet mee eens. als het er zo uit blijft zien dan zou ik aan het einde van me schooljaar moeten stoppen na me examen die ik hopelijk wel mag doen omdat ik volgens hun al te weinig op school ben geweest. ik zit dag en nacht te werken voor school en heb geloof ik al zo'n 10 weken niet 1 avond of dag ff lekker niets kunnen doen. ik ben echt kappot want zit tot in de nacht door te werken en kian die komt natuurlijk gewoon om sochtends vroeg. en werken kan gewoon nog niet want ik verdien dan echt te weinig. dan zit ik zo'n ruim 300 euro onder dan wat ik nu krijg met studiefinanciering. mjah nu gnoeg geklaagt. verder gaat hier alles goed. kian zijn 2e tandje is er al bijna door en hij gaat super snel met ze ontwikkeling. hij slaapt nu ook overdag steeds een uurtje dus eigelijk niets te klagen. en nog iets leuks heb een tijdje geleden echt een leuke jongen leren kennen en nu is zaterdag officieel onze eerste date haha. ben benieuwt hoe het allemaal zal gaan lopen. sorry dat ik nu op niemand reageer maar ben echt kappot en zit er ff doorheen kwa school. tot snel! Liefs xx
@ Sandra Ik mail je even via je site voor een speenkoord. Ik ben gisteren voor het eerst ongesteld geworden jeetje wat heb ik dat niet gemist. Ik was vergeten hoe vies het voelt. En indd beetje pijnlijk zo de 1ste keer. Had gisteravond het idee dat ik kleine weeen had. Heb het idee dat ik vandaag aan het doodbloeden ben zoveel verlies ik steeds. Nou ja heb ik dat ook weer gehad. Ben nu zo aan het afbouwen de bv dat ik alleen nog maar `s morgens kolf maar nu ik steeds minder kolf heb ik er toch wel moeite mee. Later op de dag weer niet dan denk he lekker niet meer kolven maar als ik zie wat ik er nu nog uit haal dan wil ik weer gaan opbouwen. @ Bella Het stond in de consumenten gezondheids gids. Weet even niet van welke maand maar daar stond dat het niet bewezen is allemaal dat het de kans verminderd maar zelfs kan verergeren. Nou ja ik weet het niet. ik hou Lilly erg goed in de gaten en ze krijgt het alleen bij ons nog even 1xpd en als ze vlekjes krijgt dan stop ik meteen. Ze slikt het nu nog steeds niet door. Ze sabbelt er wel op en ze vindt het ook erg intressant de lepel maar eten doet ze niet echt. Vandaag een extra lepeltje in haar hand gegeven want ze wilde steeds de mijne pakken met gevolg dat ze echt helemaal onder zat met voeding het zat in haar haar en op haar ogen. Ze ging eerst naar haar mond toe en toen verder op haar gezicht. @ Dani en Sawi Ik heb zelf astma en mijn ouders hebben vroeger van alles gedaan om het minder te laten worden en een aantal dingen werkt echt zoals gladde vloeren en geen gordijnen en indd vaker stofzuigen en vooral veel dweilen. Maar ik heb zelf die allergene hoezen op mijn bed gehad nou ik merkte er niks van dat het minder werd maar ik sliep wel slechter. Ze lieten geen vocht door dus ik zwete ontzettend en dreef dus mijn bed uit en het kraakte heel erg.( dit is 5 jaar geleden misschien dat het nu beter is maar ik heb het weggegooid vond het maar niks dan maar vaker een nieuw kussen kopen). En wat ik elke dag doe is mijn bed opengeslagen laten liggen en mijn raam open want huisstofmijt houdt van warmte en als je je bed meteen dicht slaat als je eruit komt dan blijft het warm bij ons ligt het de hele dag open en lucht het goed. Wat niet helemaal bewezen is je matras stofzuigen elke week. Het ene blad zegt wel doen en de andere niet doen. Heb vandaag de afwijzing gehad voor een opleiding die ik graag wilde doen maar baal er niet van ik zou dan 40 uur moeten gaan werken 1 jaar lang en dan was ik wel klaar maar ik zag het toch niet zo zitten. Ga kijken hoe ik die opleiding nu kan gaan doen. Mijn sollicitatie ging goed vandaag en die van dinsdag ook. Hoor het morgen en de andere maandag. Ben benieuwd is wel veel moeilijker als je een kind hebt om dan te sollicteren en dan zeker in deze tijd. Ben heel wat minder flexibel en dat is niet wat ze willen daarbij denken ze natuurlijk die is nog niet klaar die wil er straks nog 1. Lilly is vannacht bij mijn ouders en morgen bij mijn schoonvader aan het logeren ivm oppas. Vindt het niet zo leuk maar kan niet anders. Dacht vanavond dan kan ik lekker doen wat ik wil en nu zit ik achter de comp net als elke avond omdat ons huis vandaag is geschilderd en de deuren moeten open blijven dus zit net zo vast aan huis als met lilly. Morgen gaan we wel weg dan gaan we naar de bios. Nou doei doei
@ Jessica wil je mij niet bang maken. Ik moet het nog worden hoor Hou het toch wel lang vol. Wie zijn nog meer niet ongi geworden??
ben t net geweest en idd erg vervelend marijjjjjjjjjjjje wat leukkkkkkkkkkkk je eerste date veel plezier en geniet ervan je verdient het meis!! is de vader van kian helemaal niet meer in beeld?? hir alles zijn gangetje rana was al een goeie slaperd maar vandaag heb ze van 20.00 tot 8.30 geslapen woeeeeeehoe!!!!ik had cursus giseravond dus was laat thuis.. ik heb besloten om een cursus schoonheidsverzorging te gaan doen voor 6mnd daarna aphotheek assistent voor 18mnd ben benieuwd maar wil gewoon weer lekker wat gaan doen!!
Hey dames! @ Marije! Super leuk een eerste date! Zet em op en geniet ervan! @ Adriana ik heb een kleine doorbraakbloeding gehad volgens mij kwam dit ook door de mini pil waar ik nu 2weken mee bezig ben. Ik was het niet erg klein beetje rood /bruin 4 dagen en nu is het alweer over. Had wel buikpijn. Zijn de toppers door? Heb een klein stukje gekeken maar ik vind allemaal zulke saaie domme liedjes. Zaten 2 leuke (mannen) tussen denemarken geloof ik en nog een. heb tot 22:00 gekeken @ Jessica leuk Bios welke film? @ Sandra leuk die shirtjes heb je daar een soort naai / borduur machine voor? ----- Wij hebben vanavond een bruiloft! een van m`n vriendinnen gaat trouwen vandaag! ben zooo benieuwd hoe ze eruit ziet! m`n ouders passen op Jarno hier thuis. Ik wou eigenlijk morgen beginnen met de groentehap maar misschien dat ik het ook alwel vandaag doe anders heeft hij net 3x gehad en krijgt hij de 4e keer op kdv.. als ik vandaag geef krijgt hij de 5e x op kdv.. hihi Welk tijdstip geven jullie groente gewoon rond t avondeten? CB zei je moet zelf maar even kijken.. Op`t kdv bij ons krijgen veel kids het al tegen een uur of 15!! wel vroeg! Fijne dag! Liefss
Wat is het hier rustig zeg? Heb net de badkamer verder uitgesopt met een tandenborstel de voegen enz in de douche.. pff pokkenwerk! En sommige voegen zijn zo zwart (kitranden) die je niet meer schoonkrijgt! bah..
@dani, sjee actief zeg met een tandenborstel whahaha. Ben benieuwd hoe janro de groentehap vindt. Heel veel plezier vanavond! @adriana, ik ben het ook nog steeds niet. Dacht een paar weken terug dat ik het zou worden, maar dat was 1malig een heel klein beetje... @oem, leuk zeg dat je met opleidingen gaat starten. Wil je niet meer op het kdv werken? Hier alles nu weer rustig. Vince is gisteren de hele dag hangerig en humeurig geweest. Ook onrustig drinken en slapen. Misschien een verlate 19 weken sprong? Ik heb die namelijk helemaal niet bij hem gemerkt. Hij is met alles wel wat langzaam volgens mij, dus het zou kunnen. Hij heeft vannacht gelukkig wel goed geslapen. Gisterenavond een vergadering op mn werk gehad, was wel leuk om mn collegas weer te zien. Per 25 mei ga ik therapeutisch aan het werk. Ik vermoed dat ik nog een paar weken rustig aan moet doen en dan weer gewoon kan werken. Ga trouwens maar 2 dagen werken, wel relaxed. Ga nu even een overdrachtje schrijven voor de gastouder, zodat ik alle belangrijke dingen over Vince in een boekje heb staan voor haar! Groetjes Joss
heejj meiden @Oem.. nee Kian zijn vader wil niets met Kian te maken hebben. laatste wat ik van hem heb gehoort is een kaartje na kian zijn geboorte met "gefeliciteerd met JE zoon!" verder nooit de vraag gehad over hoe het gaat met kain of iets. ook van zijn ouders hoor ik niets. de hele zwangerschap heb ik er al alleen voor gestaan dus eigelijk ben ik niets anders meer gewent. en wat heeft rana lekker lang geslapen zeg heerlijk! en succes met je opleidingen. het kliken als leuke opleidingen @Dani.. succes met het eerste groente hapje vandaag! wel foto's maken he! ik geef kian meestal tegen 16:00/16:30 uur groente. omdat hij daarna altijd nog wat wil drinken en anders drinkt hij de fles niet leeg voor het slagen gaan want als hij later heeft gegeten dan wil hij niet later ze laatste fles die wil hij altijd rond 19:00 uur. en veel plezier vanavond op de bruiloft! @joss.. het zou indd een verlate 19 weken sprong kunnen zijn maar kan natuuurlijk ook een regeldagje zijn geweest. geloof dat die 2 erg veel op elkaar lijken. -------- hier verder alles rustig, begin alleen wat zenuwachtig voor morgen te worden haha. mjah gaat allemaal wel goed komen. ben benieuwt hoe kian op hem reageerd. fijn weekend alvast meiden! Liefs xx
@dani diego krijgt de groentehap ook om 15u omdat het gewoon niet anders kan met de tijden...nee de toppers zijn niet door!!!! Mijn ouders zijn nu half uurtje geleden vertrokken lekekr weekendje weg...boh het is stil nu want diego slaapt maar ja! @marijee ohh leuk een 1e date en gaat kian dan ook mee?? Diego zijn 2e tandje begint ook echt door te komen en bovenin begint het ook dik te worden...denk echt dat diego en kian een gescheiden tweeling is niet?? geincarneerd of hoe je dat ook zegt haha
@ dani...al chloor geprobeerd en dan in laten weken voor je kitnaden? Werkt bij mijn badkamer meestal wel goed. Had jij het trouwens laatst niet over vaders die racefanaat zijn? Bij ons thuis wordt elke f1, motor gp en ook nog alle voetbalwedstrijden gevolgd Ook heeft hij een seizoenkaart voor psv en sponsort hij een motorrijder hier uit de regio dus moeten we nog regelmatig naar een race gaan kijken. Dus ik kan wel met je meepraten Soms ben ik gewoon blij dat hij een avondje weg is zodat ik lekker meidenprogramma's kan kijken @marije...spannend een date! Ik loop hier nog niet zo lang mee dus wist ook niet dat jij de vader van Kian niet in beeld is. Knap dat je dat zo allemaal alleen kan! Ik vind je STOER! Krijg je wel hulp van bijv. jouw ouders? @dimmel..hopelijk hebben je ouders mooi weer. En al een 2e tandje! Jullie kindjes lijken allemaal al zo groot en wijs tegenover ons mannetje. Die is nog rasecht baby.....krijgt nog geen bijvoeding, rolt niet en heeft nog helemaal geen tandjes. Ziet er ook niet naar uit dat die snel komen. Ach ja, alles op zijn tijd. @ de rest...moet nog ff verder bijlezen, hoop dat dat lukt vandaag!
ik ben er ook weer pff druk druk gehad afgelopen dagen hier ff foto van julian met 20 weken en 5 dagen en hier 21 weken 2 dagen hij wilde ff showen hoe hij er in zat aangezien hier de kat net weg liep wilde hij die aaien vandaar da die ff scheef zit hihi hij mag er nu niet in straks maar voor foto kan alles he
wilde ook ff spammen met ons manneke 23 weken oud! @adriana ja haha bier haha nee dat duurt nog wel ff @dagdromer het is ieder kind voor zich je moet de kinderen niet met mekaar vergelijken
Hey hey @ Marije jij succes morgen en gaat Kian mee? Of komt hij bij jou thuis? Ik geef denk ik eerst de borst en dan de groente.. omdat hij toch nog maar een paar hapjes neemt en bang ben dat anders m`n voeding terug loopt of hij niet wil eten omdat hij honger heeft.. als hij meer gaat eten draai ik het om. Ja ga zeker fotos maken!! @ Dagdromer ja ik had het over de F1 bah voetbal vind ik zo saai! Chloor kan ik idd nog eens proberen.. ben altijd bang voor me kleren! @ Dimmel.. toppers niet door?? was dat nou?? guitige foto! Ja als alles weg is en Diego slaapt kan me voorstellen dat het stil is! @ bengeltje leuke foto`s @ Joss.. ja actief he oude tandenborstel van Arie zegt ie leuk hoor dat je de douche schoonmaakt maarre hoe moet ik nu me tanden poetsen??! zeg daar staat je nieuwe! Ga gauw ff eten voor Jarno wakker word! p.s. We wachten toch nog ff met het groente hapje tot morgen. Arie wil er graag bij zijn en wij gaan vanavond naar een bruiloft mocht hij er wel last van krijgen zitten m`n ouders met hem en dat willen we ook weer niet.. voor Jarno niet fijn en voor me ouders niet haha dus morgen worteltjes! Liefss
@dani ja is best raar zo stil...als je sinds maandag al mensen om je heen gewend bent haha maar goed...over 3uurtjes is me mannetje hier....