Marije: net wat Dani zegt. Je vindt wel iemand je bent hartstikke spontaan. Komt wel goed. Wel een rare jongen hoor. Laat dan even weten wat je niet kan (watje zeg) Sterkte meid! Eczeem: eight our cream werkt bij Max perfect Weet even niet meer wie ook astma had en ze gaf goede tips. Bedankt. 1e hapje: Max had er geen last van. Heb het langzaam opgebouwd. Maar ik probeer eerst een soort fruit en dat een aantal keer en daarna pas de volgende fruitsoort. Bij krampjes zou ik een andere fruitsoort proberen.
Eczeem: ik bedoel eight hour cream Drukke dag gehad ben wat moe. Nog steeds geen pijn Fijne avond tot morgen!
@ Sawi ik ben bewust met groente begonnen Worteltjes.. Fruit is zoet en lusten ze altijd wel.. en ik reageer zelf soms op fruit vooral appel kan ik niet tegen dus daarom bewust met groente begonnen.. hij slaapt nu al sinds 9 uur maar wel onrustig.. Slaap lekker allemaal.. p.s. hoop niet dat Jarno nog komt voor voeding.. heb een groot glas wijn gedronken!!
@dani, wat gek zon heftige reactie van de worteltjes. Toch maar even goed in de gaten houden. Oei en dat wordt melk ontdooien uit de vriezer als hij nog wel komt... na inname zit het nog 1,5 uur in je bloed en dus ook in je melk! @marije, wat een onbeschofte z*k zeg! Eerst een beetje flikflooien en 'm er dan stiekem tussenuit knijpen. Nou ja, das duidelijk toch?! Zo'n iemand is jou niet waard... @juffie, ik ben er nog niet helemaal mee bezig met het bijvoeden maar het lijkt mij ook wel lastig om een ritme te krijgen. Vooral omdat je met die slaapjes en volledige voedingen zit...lastig om daar dan weer hapjes tussen te plannen. Succes! Nou Vince kan zich ineens omdraaien Vanmiddag zo hups op zn buik. Ik dacht eerst nog dat het een toevalstreffer was, maar ik draaide hem terug en ja hoor daar ging ie weer en weer! Alleen kan hij nog niet zelf terugdraaien hahaha. Maar ben helemaal trots, na weken oefenen en bijna omrollen, zo ineens! Wat leuk zeg! Meiden ik taai ook af, weltrusten en tot morgen
Sjee wat rustig hiero...was gister de laatste en nu de eerste Vince wilde vanochtend niet gelijk verder slapen dus papa en mama wakker om 8 uur en Vince sliep om 8.45 weer als een roosje....haha. Nou ja lekker ontbijtje gehad met aardbeien hmmm. Eind van de ochtend naar de verjaardag van mijn oma (76) Leuk om ff de familie weer te zien, is lang geleden. Fijne dag allemaal!
Hey dames Echt rustig hier inderdaad @Joss.. Hij kwam gelukkig niet meer voor een voeding! Vanacht werd hij wel 3x wakker pff.. om 00 uur 2 en 3 uur! of t van de wortels kwam.. gaan het vandaag nog een keer proberen alleen dan iets eerder! Kijken of hij er weer zo last van krijgt of niet! Jarno en Vince zijn even oud of niet?! Hoe heb je geoefend dan met Vince op z`n buik. Ik leg Jarno ook steeds op z`n buik en rol dan samen met hem naar rug en andersom maar zodra hij op z`n buik ligt gaan hij met z`n voeten trappelen net of hij vooruit wil haha en dan doet hij z`n armen naar achter en komt z`n gezichtje weer op de grond.. hij blijft echt niet liggen op z`n armpjes als hij geen zin heeft.. Fijne dag allemaal! Liefss
goedemorgen meiden, Marije: wat jammer van je date. vind het maar onvolwassen hoor niet eens meer reageren. De prins op het witte paard komt echt nog wel een keer lang hoor! Joss: had vanmorgen ook lekker ontbijtje met aarbeien. mmm.. Veel plezier op de verjaardag van je oma.. Dani: Misschien moeten zijn darmpjes wel heel erg wennen aan de worteltjes. Bv is natuurlijk heel licht verteerbaar.. Ik maakte nathan gister wakker voor de laatste fles om 10 uur raakt hij helemaal overstuur.. En natuurlijk daardoor weer verschrikkelijk hoesten.. dacht af en toe dat hij erin stikte.. Kreeg hem niet goed rustig en de fles wilde helemaal niet. Heb hem in bed gelegd en hij sliep meteen weer. vanmorgen om kwart voor 7 werd hij wakker.. Dus voeding om half 7 's avonds gehad en toen vanmorgen pas weer.. Misschien toch toe aan 4 flessen?? Denk dat ik het vanavond gewoon maar probeeer. vanmorgen dronk hij wel 220 cc melk op terwijl hij normaal 's ochtends maar net 120 drinkt.. Het blijft puzzelen he nou fijne dag meiden, xxx
heejj meiden bedankt voor jullie lieve woorden dat doet me echt goed. voelde me gister ff rot ma heb nu zoiets van laat maar lekker gaan. @joss.. wat goed dat vince zich omdraait Kian kan ook nog steeds niet terug draaien. en hij draait al 4 weken. soms doet hij dat wel ma dat is dan denk ik meer toeval dan dat hij het doorheeft. veel plezier op de verjaardag vandaag! @Dani.. wat zielig dat hij er zo last van heeft. hopelijk gaat het vandaag wat beter! Kian die doet dat trouwens ook met de beentje heel hard trappelen als hij op ze buik ligt en de armen naar achter alsof hij wil vliegen maar dat zijnen indd de tekens te zijn dat ze vooruit willen komen maar niet weten hoe dat moet. maar kian kan ook wel heel lang op ze armpjes blijven liggen. @juffie.. ziet er indd na uit dat nathan op 4 flessen komt te zitten. goed hoor!.. zal ook kunnen omdat hij nu volledig flesvoeding krijgt en dat is zwaarder verteerbaar als borstvoeding dus dat hij er langer op kan doen nu. ------------ kian heeft volgens mij echt een ritme te pakken nu. komt steeds vrijwel om dezelfde tijden en slaapt rond dezelfde tijden. dit is wel gemiddeld genomen hoor: 07:30 wakker 08:00 pap fles 180 cc + 6 09:30 slapen 10:30 wakker 11:00 fruit 12:30 slapen 13:00/13:30 wakker 14:00 fles 200cc + 7 15:00/15:30 slapen 16:00/16:30 wakker 17:00 groente 19:00 fles 180 cc + 6 19:30 slapen en dan komt hij meestal rond 4 a 5 uur snachts nog een keertje om te eten en slaapt dan weer tot half 8 dus eigelijk weinig te klagen haha fijne dag nog meiden Liefs xx
Lekker hoor marije dat je beetje een ritme krijgt..Hier begint het ook te komen. maar nu met de fruithap en zo er bij is het weeer zoeken. Al ging de fruithap er vanmorgen heel slecht in. Ben een week gestopt en nu weer begonnen maar hij vind het weer echt vies lijkt wel. Went vast wel weer
'Hallo dames, Famke blijkt idd hooikoorts te hebben. Ben naar een andere arts geweest, was t spuugzat. Famke's schema is ongeveer zo: 07:30: fles 210cc +7 , of papfles 08:30: slapen 09:45: wakker 10:00: fruit 12:00: fles 210 cc +7 12:30 slapen 15:15 wakker 16:00 fles 210 cc +7 16:30 slapen 18:00 groente 18:30 slapen 21:30/22:00 fles 210 cc +7 Dit gaat niet altijd zo qua tijd, maar wel meestal die volgorde @marijee: wat een l*l zeg! Vind t erg laf en kinderachtig om op die manier weg te gaan! Je verdient veel beter!
Hey dames Jarno heeft net weer worteltjes gehad hij kijkt eerst bedenkelijk haha en daarna smakt hij erop! dus hij lijkt het toch wel lekker te vinden, doet ook echt z`n mondje open als je met de lepel aan komt of tegen z`n lipje tikt, heb maar 5 lepeltjes gegeven eens kijken hoe het vandaag gaat! Marije en Monique wat een lekkere schema`s super! en wat naar dat Famke toch hooikoorts heeft maar daar zijn medicijnen voor toch?! @ Marije ja echt dat vliegen jah Ga ff op visite bij m`n opa die is gister thuis gekomen peace maker zit nu wel goed~! Doeii
@ Marije: What an asshole! Oh my god, enorme sukkel zeg, jij verdient inderdaad veeeeeel beter... (ik vind het echt knap en stoer van je dat je Kian zo goed verzorgd zonder partner en zo jong!) @ Adriane: Hoe komt dat pilletje nou in de wieg terecht??? Bizar! @ Dani: Fijn dat Jarno het nu wel lekker vindt! @ Monique: dus toch hooikoorts. Zielig! Heb je er iets voor gekregen? Histamine ofzo of mag dat nog niet op deze leeftijd? @ Juffie: zielig voor Nathan dat hij nog zo hoest! Dat je al op de 4 flessen zit! Ik zit nog steeds op de 9 voedingen ongeveer. Vandaag kwam ze weer elke 2.5 uur... @ joss: wat goed dat Vince nu draait! =D> @ Sawi: wat goed dat die creme zo werkt! Ik ben weer (2e keer) ongesteld geworden en morgen heb ik afspraak bij de HA om spiraaltje te plaatsen. (Agossie: ik zit boer zoekt vrouw te kijken en de bloementeler moet huilen... zielig.) Ik heb vandaag weer even in de bak gereden met mijn grote lieve vriend (mijn paard). Ik snap er niets van maar hij loopt al een week weer helemaal goed (buitenritje gemaakt donderdag en vrijdag gelongeerd en vandaag dus gedressuurd). Ik hoop zo ontzettend dat ik nog een tijdje van hem kan blijven genieten. T. wilde gisteren en vandaag echt NIET slapen overdag. Ze ligt op zich wel lief te brabbelen in haar wiegje maar ze lijkt wel aan de drugs: van die grote ogen en echt wakker. Ze heeft vandaag alleen in de middag 2.5 uur geslapen. Nu slaapt ze gelukkig net weer eindelijk na de borst te hebben gehad. Ik heb trouwens alles ingevuld in de borstvoedingscurve en ze volgt precies, maar dan ook echt precies, de middellijn. Dus de curve van het CB (ze zeiden tegen mij dat ze te weinig was aangekomen) klopt gewoon echt niet voor borstgevoede kindjes. Raar dat ze dat dan toch blijven zeggen op het CB... Verders zou ik zo graag willen dat ik wat makkelijk ben met T. als iemand anders zoals mijn schoonmoeder op haar past. Ik vind het ZOOOOO moeilijk om het los te laten en te genieten als ik even iets anders doe. Ik ben ook best zenuwachtig om weer aan de slag te gaan. Ik hoop dat ik het allemaal aankan (emotioneel en kwa moeheid omdat ze nog steeds zo vaak in de nacht komt) Fijne nacht allemaal!
hallo allemaal, @marijee hij is jou niet waard..je zal snel genoeg een leuke man vinden die jullie beide accepteert... Diego zijn 2e tandje komt nu ook echt door of had ik dit al gezegd haha! Ons schema ziet er zo uit 6.45 wakker 07.00 fles 210cc + 7 schepjes 08.00/08.15 slapen 10.00 wakker 10.15 fruit 12.00 fles 210cc + 7 12.30 slapen 15.00 wakker 15.30 groente 17.00 fles 210cc + 7 en lepeltje pap 18.30/19.00 slapen 22.00 fles 210cc + 7 22.30 slapen Vannacht is un goede vriendin van me eindelijk bevallen na 40weken en 4dagen...Destiny heet ze en ze weegt 2965gram. Zal wel verschil zijn tegenover diego die woog 4070gram haha... Vandaag weer spullen inpakken want we willen donderdag en vrijdag toch echt overgaan..hebben internet aangevraagd en krijgen het rond 15 juni...
Hey dames Pff Jarno is al 2 nachten aan het spoken. Normaal sliep hij snachts altijd zonder speen.. Als hij een keer gillend wakker werd deden we de speen wel eens in maar hij spuugde deze altijd uit.. Nu de laatste 2 nachten wil meneer niet slapen.. Hij is gewoon wakker tot een uur of 22 a 23 terwijl hij 20:30a 21:00uur erin ligt! pf.. Overdag sliep hij eerst ook nooit met speen maar nu heeft hij em toch wel even vaak nodig om in slaap te vallen maar spuugd hem dan zelf uit als hij slaapt. Dit doet hij snachts dus ook en dan word hij wakker en huilen! Pff dus hup wij eruit speen erin en dan is t goed.. maar dit was vanacht ook weer 3x! iemand tips?? Wij hebben niet een vast schema maar ongeveer.. 6:00 wakker 6:10 drinken 6:30 - 9:30 slapen daarna spelen 10:00 drinken daarna spelen +/-11:30 - 13:00 slapen 13:00/13:30 drinken 14:00 groentehapje (nu nog) 14:45 -16:00 slapen 16:00/16:30 drinken de ene keer wel andere keer niet slapen.. 19:00 drinken 20:00 - ? laatsate voeding slapen .. 21:00 / 21:30 a 22:00 drinken (verschilt nogal!) direct daarna slapen.. Vanmiddag bezoek! collegatje van mij met haar 6mnd oude dochter en die nu op nieuw zwanger is wat ik zei! Leuk!! moet eigenlijk ff sokjes of romper halen ofzo wel leuk! Ben ook al langzamerhand aant inpakken gaan do - ma weg naar een canming met een camper geleend van Arie`s baas.. ben benieuwd.. Voor de 1e keer met Jarno vind altijd zo eng steeds buiten met de kleine is heel gezond maar bang dat hij snotterig word op de een of andere manier! M`n ouders staan met vrienden op de camping en die vrienden hebben kids en dat zijn weer onze vrienden en die hebben ook weer kids.. haha dus Jarno heeft genoeg te spelen! En wij te kletsen.. iedereen weet dat we komen behalve m`n ouders ik wil die koppen wel eens zien als wij daar t velt op komen rijden verrassing Liefss
@Bellabella: Ik snap wel wat je bedoeld, ik vind t ook moeilijk om Famke los te laten als ik iets ga doen... En dan eigenlijk vooral bij mn schoonouders. Komt ook voornamelijk omdat ze zo'n rare ideeën af en toe hebben. Zoals Famke vastleggen in bed (elastiek of touw aan de slaapzak maken en dan onder het matras), nou dit mag al heel lang niet meer, en ik wil dit ook niet! Ze respecteren ook vaak niet wat wij willen,m terwijl t ons kind is. Nou dan heb ik zoiets van dan komt Famke gewoon niet klaar! Met mijn eigen ouders heb ik totaal geen problemen, daar breng ik Famke gewoon heen, tuurlijk vind k t dan ook moeilijk, want ik mis haar gewoon heel erg dan.
ik moet zeggen vind wel dat je toch de drinken en groente hapje kort op elkaar doet ook de voeding na de groente hapje julian krijg overdags nog maar 4 flessen en daartussen fruithapje en danoontje groente wilt hij nog niet maar hij heb er lang voldoende aan
Bedoel je mij? haha Jarno heeft nog maar 2x groente gehad hoor ik laat er nu ong een half uur tussen maar strax natuurlijk veel meer. Hij krijgt maar 5 hapjes als het niet minder is omdat hij er de 1e x zo`n last van had. Gister ging het gelukkig al iets beter.. Oh en BV Jarno komt om de 3 a 3 en half uur meer krijg ik er niet tussen en hoeft ook niet van CB Fles is natuurlijk weer heel anders! Vandaag voor de 3e keer groente proberen.. Groetjess
Een hele goede morgen allemaal. Volgens mij moet ik eerst eens een paar pagina's bijlezen hahaha. Ik heb eergisteren voor het eerst weer ongi geworden ahhhhhhhhh! Maar ik heb geen buikpijn gehad Wel iets anders, want ik had gisteravond hetzelfde gevoel als na de bevalling. Het idee dat mijn bekkenbodem helemaal slap is en ik die de hele tijd omhoog moet hijsen zeg maar Niet een fijn gevoel, maar geen pijn gelukkig, zou dit door hormonen kunnen komen : Hebben jullie verder allemaal een lekker weekend gehad. WIj hadden 2 dagen visite, eerst vrienden met 3 kids (3, 4 en 5 jaar ) en gisteren een vriendin met 2 kids (4 en 6 ). Allebei de keren patat gegeten, erg he. Het was wel heel gezellig. Alexander heeft een heel mooi schilderij gehad van de voorkant van zijn geboortekaartje, echt heel mooi gedaan en het leuke is dat mijn zus die ontworpen heeft. Die krijgt dus een mooi plekje op zijn kamer. --------------------------------------------- @ Marije Wat vervelend van je date zeg. Ik vind het niet normaal dat hij zo reageerde hoor. Als een vent zo doet op de eerste date, kan het niet veel soeps zijn. Je had hem toch nog niet eerder ontmoet (begreep ik)? Als een kerel dan meteen al aan sex denkt zou ik mijn vraagtekens erbij zetten hoor, bah. Er zijn gelukkig nog genoeg andere mannen die wel opvoeding hebben genoten en wat meer respect hebben @ Dani, wat vervelend. Heb niet echt tips. Ik heb zo een beetje hetzelfde met het schema. @ Juffie, Alexander heeft de eerste paar keer ook gekokhalst hoor. Ik heb hem net banaan met sinaasappel en een beetje gekookte appel en een liga gegeven. Vind het wel leuk werk hoor. Pureren is zo gebeurd. Hij vindt het nu echt wel lekker. Vooral met een beetje liga erdoor, dat maakt het wat zachter van smaak. @ Dimmel Hoe vond Diego de liga? @ Bella Kan mij voorstellen dat je er tegen op ziet hoor. Helemaal met je gebroken nachten. Hoop voor je dat ze dan wel wat langer doorslaapt. @ Bengel, Alexander krijgt nog 6 voedingen.Voor minder doet hij het niet hoor. Ik denk dat hij gewoon niet zoveel in een keer wil drinken. Ik weet natuurlijk niet hoeveel hij drinkt. (behalve de laatste 2 flesjes) Hier hebben we wel een beetje een schema, maar meneer kan opeens iets heel anders in gedachten hebben. Maar ongeveer zo 5:00/6:00 uur borst slapen tot 8:00/9:00 dan de borst spelen in de box en rond 10:00 fruithapje rond 10:30 naar bed tot 11:30 ongeveer rond 12:00 borst dan wandelen en spelen en box enzo rond 13:30 slapen tot 14:30 15:00 (maar soms ook maar een half uur, dus dan is alles anders) rond 15:00 borst weer hetzelfde ritueel en dan meestal nog half uur slapen rond half 5 , maar niet altijd. rond 18:00 gekolfde fles 18.30/19:30 naar bed Ligt aan hoeveel hij overdag geslapen heeft rond 22:00 fles (afgekolfd met rijstebloem) slapen tot 05:00/06:00 Nou dat is toch wel een beetje regelmaat toch Maar omdat ik op verzoek geef, komt hij soms ook zomaar op een andere tijd. Maar meestal zo ongeveer op deze manier @ Mo getsie wat een nare ideeen zeg. Ik snap dan wel dat je niet wil dat ze daar is. NOu ik ga even opruimen. doeiiiiiii
dani ja oke bv is ook anders nou hier had julian dus ook last van groente hapjes daarom geef ik het niet meer want hij wilt het niet eens hij vind daarin tegen fruit en danoontje van 4 maanden veel lekkerder straks als die 6 maand is probeer ik de groente wel weer. maar het lijk mij veel ja stomme is elke cb zegt wat anders als ik merk me broer woont in wageningen met 2 ling kleintjes nog die zeggen hele andere dingen dan hier in hengelo weer vandaar dat ik het veel vind snap je ?niet om je aan te vallen maar hier zeggen ze dus dat het veel is ook al is het bv