hoi meiden, zie allemaal schema's voorbij komen. hier ook even die van ons van vandaag.. het veranderd hier nog wel eens hoor. maar sinds gistereen zitten we nu op 4 flessen. 6.45 wakker maken en fles van 180 cc + 6 8.30 slapen tot 10.45 11.30 fles 180 cc + 6 13.15 fruithapje en daarna slapen 15.45 wakker en fles 17.45 groente 18.45 slapen +/- 20.30 fles van 180 + 2 scheppen rijstebloem Die laatste fles was gisteren 20.30 omdat Nathan toen wakker werd. Ben benieuwd hoe laat hij zo komt. Nathan drinkt zijn flessen trouwens niet altijd leeg hoor. Laat soms nog wel 30 cc staan ofzo. Nathan is gewoon geen hele grote eter.. mama: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Adriana: wat schattig zeg die foto! Nathan pakt zijn voetjes wel vast maar kan er nog niet bij om ze in zijn mond te stoppen. hij is nog niet zo lenig bella: en?? al begonnen met de groentehap?? Dani: zolang de bv goed gaat gewoon lekker doorgaan hoor.. Vond het voeden zelf ook super en mis dat nog best wel eens. maar goed aan de andere kant vind ik de fles nu ook wel erg makkelijk. ehm.. weet het even niet meer fijne avond allemaal! xxx
Had gisteren een berichtje geschreven, maar is niet geplaatst . Ik heb vandaag Isis voor de twee keer groente gegeven. Ze heeft zo'n twee eetlepels gekregen en heeft dit ook allemaal opgegeten. Volgens mij zou ze nog wel meer willen . Ik geef het nu om half zes en dan om half zeven krijgt ze er nog een fles achteraan. Wij zitten nog wel steeds op vijf flessen. Nils is momenteel weer erg lastig met slapen. Gaat steeds zijn bed uit en gaat dan huilen of ons roepen bij het traphekje. Weet niet zo goed wat er mee te doen. Het slapen ging net weer een aantal weken goed. Heet dit niet de peuterpuberteit, pfff, vermoeiend. Mama: gefeliciteerd!! Verder weinig reactie, maar met zo'n peuterpuber, kom ik even nergens aan toe. Lees wel steeds mee en bewonder de prachtige foto's!
Oeps sorry voor de dubbelpost. Kan het ook niet meer wijzigen...dat icoontje zie ik niet meer. Nou ja, de site is idd erg traag zeg. Ga binnenkort ook maar eens een hapje proberen bij Vince, lijkt me wel leuk. Al sluit je dan wel echt een periode af he?! Nou weltrusten en tot morgen.
http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/835 hai dames willen jullie op rana stemmen vandaag ze komt in de buurt van de finale we hebben nu 5200 stemmen hoe meer hoe beter hoop dat ze er gauw in komt alvast bedankt ik schrijf morgenochtend meer xxx
@mama van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! sorry meiden geen tijd om te reageren!!!
@ Mama: gefeliciteerd! Cool zeg! (Ik zou eigenlijk stiekem ook toch wel willen trouwen maar ik zou het zelf dan heeeeel klein houden.) Wel erg leuk als jullie in de disco waar jullie elkaar hebben ontmoet kunnen regelen! @ Victoria: Oei, peuterpuberteit? Sterkte! Jij bent dus ook begonnen met de groentehapjes, volgens mij wacht er hier niemand tot de 6 maanden? @ juffie: Lekker dat het zo goed gaat met Nathan! Spreken jullie zijn naam eigenlijk in het engels of in het nederlands uit? (beide mooi hoor!) @ oem: ik zal stemmen zo! Wat goed dat je al zoveel stemmen hebt! @ joss: T. slaapt ook minder, misschien door het weer/ sprongetje whatever?? @ adriane: Cute!! T. slaapt nu voor het eerst ook overdag zonder puckababy: de hele tijd trekt ze dan de speen uit haar mond gaat er dan naar kijken en stopt hem er dan weer in. Dit dan echt 100 keer en natuurlijk gaat het ook wel eens niet in haar mond maar valt in het wiegje en dan is het: Gillen! Dus ik moet er echt wel een kwartiertje naast zitten om steeds speen in te doen. Verders slaapzakje aan maar toch de hele tijd voetjes in de lucht en proberen de hele wieg te zien. Maar, ze slaapt! =D> Gisteren eerste groentehapje (courgette) gegeven. Wij camera erbij om te filmen maar ze trok helemaal geen vies gezicht! Alsof ze al jaaaaaren dit heeft gegeten en niet anders gewend was! Gekke meid! Ze heeft 5 kleine eetlepeltjes gehad maar ze wou zeker meer. Vanmiddag geef ik haar er denk ik 2 bij. Ze heeft geen last gehad van krampjes dus hopelijk blijft dat zo! Spiraaltje plaatsen was zeker niet fijn maar viel wel mee met de vorige keer. De dokter moest wel lachen en zei: "Ja! Wat denk je? Je hebt net een bevalling achter de rug!"
Hallo! mama05 gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Leuk met je 2 meiden als bruidsmeisjes @bella Fijn dat ze het zo lekker vond! Anaïs heeft ook nog steeds moeite met overdag slapen, tenzij ik met d'r aan het wandelen ben. Ze is er gewoon graag bij denk ik. Hier trouwens nog geen bijvoeding. Ik wacht tot de 6 maanden. @ victoria.. hier ook een in de peuterpubertijd pffffffffffff Niet leuk! meneertje is flink zijng renzen aan het verkennen en ik voel me soms alleen maar politieagent. Het echte opvoeden lijkt nu begonnen te zijn. @Dimmel veel succes met verhuizen! @Marije.. wat een eikel(excuse my french) De goede man komt vanzelf een keer voorbij meid! @Adriana leuke foto van Alexander! Hoe is het nu met zijn huidje? @ Oem ben je al bij de kinderarts geweest? de rest ben ik een beetje kwijt geloof ik. Hier dus nog helemaal geen bijvoeding. Merk dat ze wel geïnteresseerd is maar het is beter nog even te wachten. Er zijn te veel allergieën bij ons aanwezig. Ik ben inmiddels wel aan het overstappen op de AR voeding en ze lijkt er weinig last van te hebben gelukkig. Ze rolt aan een stuk door. Ze probeert d'r knieën ook op te trekken en af en toe tijgert ze iets vooruit, maar nog niet echt hoor. Gaat wel hard zo die ontwikkeling van mijn lachebekkie! Ik ga nog wat werk doen hier. Fijne dag!
Goedemorgen dames, Gisteren tot drie maal toe geprobeerd Nils in bed te leggen, maar hij klom er steeds weer uit en ging bij het traphekje staan. Mijn vriend komt thuis, gaat naar boven, legt hem in bed en blijft hij gewoon liggen . Dus ik vragen aan hem hoe hij dat voor elkaar had gekregen. Niets bijzonders, gewoon gezegd 'nu moet je gaan slapen'. Nou dat had ik ook al drie keer gedaan. Hoezo een eigen willetje! Isis kan zich momenteel helemaal niet meer vermaken in de box. Wil er echt steeds bij zijn. Slapen ook steeds wat korter. Dus hier misschien ook een sprongetje? Ze roept me, moet gaan!
hey meiden ben gisteren bij de kiinderarts geweest en ja hoor rana heb reflux we starten morgen met onderzoeken maar de ka vermoedde het al ik moet ook beginnen met nutrilon AR en krijg nog info over hoe of wat... ik bedenk me opeens dat rana over 5weken 6mnd is hebben ze dan ook AR 2?? volgens mij niet toch??? ook adviseerde ze OM HAAR 3 FLESSEN te gen ipv 5 ja sorry maar daar is rana echt nog niet aan toe waarom vind iedereen me kind zo dik :S het gaat echt nergens over op et cb zeggen ze dat ze op 1 lijn zit met der lengte ze is 67cm en 7060gram (18-05) ik begin gewoon te twijfelen joh!!! de ka zei doe maar meer groente en fruit geven en 2flessen af, maar dat red rana nooit dat is echt teveel van het goeie!!! vic: wat vervelend van nils en wat isis betreft rana heb volgens mij ook der sprongetje ze wil namelijk niet slapen om gek van te worden succes en geef vooral de moed niet op bella: thnx voor et stemmen marije zoals de rest al zij wat een rare vogel die gast!!! mama gefiliciteeeeerd leuk ook dat anisha en kyana dan buidsmeisjes kunnen zijn aussie, hanneke, pebbles en sharon waar zijn jullie???? nou meiden ik ga weer verder xxx
@Oem, jij hebt echt veel stemmen *toink* Hoe doe je dat hahaha. Ik ga nu ook wel iedere dag op jou stemmen. Ik kan wel op mezelf stemmen, maar dat heeft toch geen zin mer hihi. @ Bella, lekker toch, dat ze het meteen lekker vond. ga nu even wandelen met het hondje bye
o,ja Alexander poept nu maar eens in de 3 a 4 dagen. Ik geef nu al even geen rijstebloem meer en geen banaan. Voor de rest krijgt hij alleen borstvoeding, vreemd toch ?
hey adriana ik doe veel spammen en natuurlijk veel nichtjes en familie, vrienden die stemmen... ik zit ook op een ander forum en daar stemmen ze ook allemaal op rana en omdat we al bijna zover zijn vroeg ik het ook hier elke stem is een stem natuurlijk... Dank je wel voor je stem is idd vreemd van Alexander kijk maar uit dat hij niet verstopt raakt
als jou kind te dik is is de mijne het ook hahaha julian woog 24 april 8200 gram en was 65 cm toen was die 4 maand en hij is nie eens dik
ja af en toe hoorik dingetjes dan denk ik HET IS EEN BABY!!! zegt ze ga maar naar 3flessen welke kindjes zitten nu al op 3flessen bij jullie?
hier zit julian op 4 flessen ik heb toevallig consultatie bureau net gebeld en gevraagd of die na 3 flessen mag mocht niet hehe 4 was precies goed en hij is 5 maanden
kijk dat bedoel ik dus... je wordt toch niet goed van al die tegestrijdige berichten ik was aan het afbouwen naar 4 en ik geef haar gewoon meer groente en fruit
Oem Rana krijgt toch al volledig fruit en groente? Denk dat het hem daar een beetje in zit. Als ze dat goed eten kunnen ze in principe naar 3 flesvoedingen 1 x fruit, 1 x groente en eventueel een toetje.(yoghurt ofzo) Anaïs krijgt nu nog 4 flessen (8.00/12.00/16.00/20.00) van 180/6 en dat gaat hartstikke goed. Als de bijvoeding straks lekker loopt gaat de fles van 16.00 eraf. Ik weet niet wat je schema nu is? Misschien kan je eerst proberen naar 5 voedingen te gaan maar als je denkt dat Rana dat nog niet redt moet je gewoon ff wachten. Trouwens mijn meisje is evenlang en dik een kilo zwaarder en ik heb werkelijk nog nooit commentaar gehad op haar gewicht. Maar dat is misschien ook omdat ze al 5 kilo bij d'r geboorte woog.
Oem: vervelend dat Rana reflux heeft. Maar wel fijn dat je nu eindelijk serieus wordt genomen. Hopenlijk gaat Rana zich binnenkort beter voelen Flessen: hier 3 volledig, 1x fruit, 1x groente en als toetje flesje melk 90 cc 's middags een halve babyliga met een tuitje met water. Je kunt ook inderdaad ipv melk een danoontje (baby) pakken maar omdat Max al een liga krijgt vindt ik het teveel zoet worden. Adriana: aan het begin toen Max geboren was zeiden ze dat hij misschien zelf 1x per week maar ging poepen omdat soms de borstvoeding zo goed is afgestemd. Weet het ook niet maar ze zeiden dat toen.
Vince heeft net ongeveer 2 happen worteltjes gehad. Nou hij vond het smerig! Hij trok gekke bekken en hij moest kokhalzen. Ging na wat doorproberen huilen....Morgen nog een keer proberen, als het dan weer zo is wachten wij wel tot 6 maanden. Hij wist totaal niet wat ie ermee aan moest, arme ziel hahaha