Joss, kun je niet proberen om de worteltjes te mengen met wat afgekolfde melk. Pureer je het zelf, want dan moet je het wel echt glad maken, want een klein stukje, daar kunnen ze al van koren.
pinq daar komt me schema dan mijn probleem is ook dat rana het niet red tot 4uur met de fles 7.00/7.30 wakker 8.00 fles 180+6 en nutritton slapen tot: 11.30/12.00 fles 180+6 13.00 fruit (halve banaan of appel of peer) slapen tot: 15.30/16.00 fles 180+6 17.00/17.30 groente hele gekleurde kom van ikea(broccoli,bloemkool worteltjes)+ water uit een beker en meestal is dat 80cc dan wil ze een uur later al GELIJK DE FLES (180+6) OM 18.30 (DAT KAN IK GEWOON NIET REKKEN HELAAS ) slapend krijgt ze dan de laatste fles om: 21.30 laatste fles 180+6+3 bambix WELKE FLES KAN IK HET BESTE WEGHALEN? Gisteren geprobeerd maar het lukte niet om 1 fles weg te halen... het was een gekrijs van jewelste hier.. ze ging pas slapen toen ze fles gehad had... nou zo hoef het dan voor mij ook niet... dan wacht ik lekker tot ze er zelf aan toe is... kan het ook zijn dat ze gewend is met der eigen tijden? dat ze gewoon PERSE op die tijden gewend is te drinken??
Oem wat je zou kunne proberen is het schema iets anders te maken. Bijv : 8 uur fles 10.30 fruit (2 stuks) 13.00 fles 16.00 groente met als toetje een kleine fles 19.00-20.00 laatste fles (eventueel wat ophogen dus 210/7) Zo zou je het kunnen proberen. Je kan ook na het eten yoghurt geven als toetje. succes!
Ik heb hier een tijdje geleden al eens geschreven, maar het toen toch weer niet bijgehouden. Ik ga een nieuwe poging doen Ben verbaasd over al het eten wat ik hier al voorbij zag komen. Fruit, groenten, yoghurt en danoontjes, dat is voor mij echt nog een ver van m'n bed show. Nou ja, voor Mila dus eigenlijk . Ik geef nog volledig bv en het enige wat ze zo af en toe krijgt is een flesje fv als ik niet genoeg gekolfd heb. Ze heeft ook eczeem, dus ik wil proberen om in ieder geval de 6 maanden bv vol te maken. Nog even een foto van ons meisje:
Wat een plaatje!@Duckie Wat goed dat je nog bv geeft! Hier ook nog geen bijvoeding hoor! Net naar de osteopaat geweest. De reflux was duidelijk voelbaar en is aan gewerkt. Ook in d'r nekje zat iets niet helemaal lekker. Over een maandje moet ik nog een keertje terug. Ze gaf trouwens geen kick tijdens deze behandeling. De eerste keer dat ik met dr ben geweest was ze 6 weken en schreeuwde ze dr longen uit dr lijf. Ik ga d'r maar eens vermaken. Ze is wel wat onrustig nu! fijne dag!
Hey dames Hier alles oke! Wij gaan lekker een lang weekend weg ben er dus maandag pas weer! Fijn weekend alvast! Liefss
Dani: veel plezier!! (oh dit lees je natuurlijk al niet meer ) Duckie: wat een mooi meisje zeg! Hele mooie blauwe ogen Hoe is het verder hier?? Iedereen lekker aan het genieten van deze extra vrije dag?? Fijne dag iedereen! xxx
Hai Dames Sjee het is weer rustig hiero. Thanx voor de tip adriana, maar ik had zon potje van olvarit (gekregen) en die heb ik dus geprobeerd....geen stukjes. Vandaag voor de 2e keer gegeven, nu was het wortels met aardappel (had niet goed gekeken, maar goed ook voor v.a. 4 maanden) Hopelijk kan het geen kwaad. Vince heeft er vandaag iets beter van gegeten, maar nog niet van harte. Hij heeft trouwens al een paar dagen dat hij zijn laatste slaapje niet meer wil doen. Hij valt dan net voor de laatste voeding in slaap...of helemaal niet. Weet iemand hoeveel slaap die kleintjes nog nodig hebben nu? Fijne dagen
Joss: Nathan slaapt denk ik op 1 dag tussen de 17 en 19 uur. Natuurlijk heeft hij ook wel dagen dat dit minder is hoor. Hoeveel ze moeten slapen weet ik eigenlijk niet. Ik heb trouwens geen vast tijden hoor dat nathan naar bed gaat. Hij is meestal een uur of 2 wakker en gaat dan weer slapen.
ALexander slaapt denk ik iets van 15-17 uur. Ik heb ook gaan vast bedtijden. Ik snap niet hoe sommige mensen zo stipt kunnen zijn. Of doe ik misschien iets verkeerd. Kan hem moeilijk dwingen. Ik heb vandaag ook courgette geprobeerd, nou ik heb het meteen weer weggegooid. Hij vond het echt heel vies *zielig* Ik kon het ook niet glad krijgen en ik had de zaadlijst er uit moeten halen. Ik heb trouwens het idee dat mijn borstvoeding terug loopt. Merk het niet aan hem trouwens maar wel met kolven. Heb net maar 140 gekolft en normaal kolf ik toch echt wel 180. En het kolven doet weer pijn. Ik wil er eigenlijk mee stoppen. Wat als ik nou de laatste fles kv geef, hou ik dan wel genoeg borstvoeding voor die andere 5 voedingen.
Wat is het hier rustig! Iedereen is zeker van het mooie weer genieten! T. slaapt nu dus ik ben aan het opruimen hier want het is een puinhoop! Adriane: heb je even ge-pbt! Groetjes!
@Oem: Als je Rana misschien 210cc + 7 geeft, houdt ze t misschien langer vol, en valt er vanzelf wel een fles weg.. Was bij Famke ook zo
Hey het is inderdaad weer veranderd hier. Zeker weer ff wennen! Alle berichten zijn ook weer weg? Mijn vraag aan Joss.. Hoe had je de laatste voeding eraf gekregen? Groetjess
Oh wel heel goed dat je je fotoalbums nu echt prive kan houden en bijv je contactlijst of vriendenlijst alleen toegang daartoe kan geven. Ik begin langzaam enthousiast te worden!