Dani: er zal toch ook geen verbod zijn om hem zelf te troosten. Denk alleen dat ze bedoelen dat je je eigen kind niet gaat voortrekken. Ik vind het in ieder geval heel normaal dat jij hem dan even bij je neemt. Zou ik ook doen Marije: leuk foto van je mannen. Leuk dat je zo verliefd bent. Bedankt voor de reacties op de groei van Bas. Kijk het nog even aan. Mijn nichtje gaat volgende week naar het consultatiebureau en hun kids zijn even klein dus ben benieuwd wat ze daar zeggen. Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad. Dimmel: hoop dat het hier dan ook eindelijk de tandjes zijn, hij is niet echt vrolijk en wil overdag niet slapen... Wel snel zeg al het 3e tandje. Staat altijd zo schattig die eerste tandjes. Ja leuk zeg alles natspetteren. Die mama's hebben toch niets beters te doen dan poetsen
Goedenmorgen! HIer op zich wel goed geslapen. Als we nu ook nog eens voor 11 uur naar bed gaan, dan raak ik misschien nog eens uitgerust. De koffie is alleen op aaaahhhhh, zo eerst maar even naar de supermarkt. Vanmiddag weer naar de dok, even overleggen voor eventuele rontgen van zijn hoofd. @ Marije, zeker een schattige foto, zo wijs dat je kleine man is. En je grote man ziet er ook goed uit hoor @ Dimmel 3de tandje al, tjeez, dat is snel. Hij denkt vast, ik krijg al brood en dus moet ik kauwen, kom op met die tanden hihi @ Sawi, ben ook benieuwd van ze van haar kindjes zeggen dan. Maar om nou met hormonen te beginnen. Nou ik ga weer even een fruithapje proberen. doei
Hey hey Hier vanmorgen kwart voor 6! Heb speentje gegeven meneer sliep mooi door tot half 7! hihi @ Adriana Ja t is ook geenramp om te stoppen toch?! Moet je kijken hoelang je BV hebt gegeven! @ Tandjes hier gelukkig nog niks hoor!!! Jarno rolt ook nog steeds niet ui zich zelf.. Hoop wel voor 30 jun voor dat we naar CB gaan.. Verder hier dus alles prima Alleen Jarno wilde vanmorgen niet zo denderend drinken.. dus ik plof alweer bijna ga em zo aanleggen en dan maar een keer goed kolven.. want de voeding is er genoeg als hij een paar keer zuigt en dan los laat dan stroomt het er zo uit.. @ Sawi nee ik denk ook niet dat er een verbod is maar het is misschien wel lastig voor m`n colegas.. nou jammer dan hoor!! Buiten was ie ook aant miepen heb ik hem ook lekker op schoot gehad.. maar dan let ik nog wel op andere kindjes.. Ik ga strax eens kiwi enz kopen kijken of Jarno dit ook lust en manderijn.. Tot nu toe heeft ie banaan en peer gehad en een combi maar hij vind alleen peer lekkerder Nou fijne dag en Adriana succes met t fruit! Liefss... P.s. Wel fijn dat er meerder smilies in een bericht kunnen alleen ze zijn niet zo mooi als eerst haha
nou meiden we gaan de boterham toch maar op lange termijn zetten we merken gewoon dat hij behoefte heeft aan zuigen dus dan kan ik het altijd over un maandje proberen. Boh diego is al 3 dagen echt lastig 's morgens 2u na ze fles begint hij te jengelen en leg ik hem in bed kwartiertje schreeuwen niet meer normaal dan ga ik naar hem toe en zing ik voor hem en dan is ie stil ben ik weer weg hup weer en na un kwartier neem ik hem eruit en ga ik beneden op de bank zitten valt meneer op mij in slaap en als ik hem dan in bed leg is het goed?? wat kan dit zijn?? gaat al 3 dagen zo!!! @sawi wie weet zie je nog niets in zijn mondje??
Hey dames Sinds ik bevallen ben, denk ik weer dat ik zwanger ben kan er niks aan doen maar t is zo`n raar onzeker gevoel.. hebben jullie dit ook of ben ik de enige. Ben toen op advies van de dokter aan de mini pil de cerazette gegaan. Daarvoor een test gedaan deze was negatief. (gelukkig) Maar nu blijf ik buikpijn houden (ben nu al iets meer dan anderhalve maand aan de pil en heb een lichte doorbraak bloeding gehad.. maar dit was niks.. (zit ook geen stopweek in) Nu las ik ergens dat als je opnieuw zwanger bent je kindje niet meer bij je wil drinken omdat je melk veranderd.. weer colustrum enz gaat aanmaken. Nu drinkt Jarno dus de laatste tijd slecht maar ook heeft ie er hele goede momenten tussen zitten.. Volgens mij maak ik mezelf gewoon gek.. maar ik twijffel soms hebben meer mensen dit? Moest het ff kwijt!! Liefss
@dani ja ik heb dat ook maar wordt wel steeds minder...voel me vaak misselijk en net alsof er iets beweegt in me buik enzo maar ik heb nog geen test gedaan...je bent dus niet de enige!
@ Dani, heb ik ook. Net of je getrappel voelt. Je bent vast niet zwanger joh, je gaat nu snel allerlei dingen bedenken. Voor mensen die niet bij de ah shoppen. De pampers zijn nu 2 pakken voor 15 euro, scheelt 5 uur. Best veel.
Meneer houdt echt niet van groente hoor en gaf hem zo een bananentoetje, beetje danoontjeachtig en hij houdt meteen zijn mond open. Moet ik nu gewoon iedere dag groente blijven aanbieden??
@Dani: Heb ik ook hoor! Heb t spiraaltje, maar voel me erg onzeker als ik niet of veel later ongesteld wordt, heb ook veel klachten door de spiraal... misselijk, emotioneel enz. en idd dat getrappel in je buik. Dus dan ga je automatisch wel denken dat je zwanger bent, heb ook elke maand sinds de spiraal weer getest haha, gewoon om die onzekerheid weg te nemen. Famke heeft nu linksonder haar tandje door en die ernaast is ook al bijna door! Gaat wel snel ineens zeg. @Marijee: leuke foto zeg!
Hey Ja het hoort geloof ik ook een beetje bij de bijwerkingen ofzo.. @ Adriana ik zou het elke dag wel aan blijven bieden ja.. Somige kids moeten wel 10x iets proeven voor ze iets lekker vinden dus gewoon een paar dagen t zelfde of 2 verschillende hapjes om de dag proberen en blijven aanbieden.. Hij gaat het als het goed is dan vanzelf eten. @ Monique wat lief een tandje! haha gaat zeker snel! Liefss
Hoi dames, Dani: ik denk ook niet dat je zwanger bent. Ik heb er nu geen last van dat ik steeds 'getrappel' voel in mijn buik, maar na de geboorte van Nils heb ik ook lange tijd getwijfeld of ik weer opnieuw zwanger was. Adriana: ik zou de groente wel blijven aanbieden. Hij moet het gewoon ook leren, komt vanzelf, ik zou me er geen zorgen om maken. Ging vandaag Isis ophalen op het KDV, had ze allemaal krassen op haar gezicht. Heeft ze zichzelf gekrabt in haar gezicht, waarschijnlijk jeuk, maar in haar gezicht heeft ze helemaal geen last van eczeem, dus het verbaasd me wel. Ze vindt het wel geweldg op het KDV. Ligt constant te lachen naar alle kindjes en naar ze te schreeuwen. Echt schattig. Fijne avond!
Hoi meiden, Nou Vince had vandaag een onrustig dagje bij de oppas....Hij wilde niet slapen. Volgens haar leek het of hij ergens last van had, maar eenmaal in mama's armen was alles weer goed Lastig hoor. Hij sliep thuis al om 18 uur en is alleen even wakker geworden voor een hapje en een voeding. Is daarna als een blok in slaap gevallen haha. Lekker de avond aan mezelf Manlief gaat morgen met zijn collegas op motorweekend naar de ardennen, zucht. Ik ben zo jaloers...ik ging eerder ook mee. Maar doordat ik nog niet zo lang kan rijden met mn knie, gaat het niet door.... en tja met volledige BV 3 dgn weg is ook niet echt handig. Ik hoop dat hij iig wel lekker gaat genieten. @Dani, ik heb het gevoel soms ook hoor. Maar waarom test je niet gewoon even voor de zekerheid. Is dat ook weer uit de wereld! @Adriana, ik zou ook blijven aanbieden hoor. Ik snap wel dat het niet leuk is...je wil liever zien dat ze het met smaak op eten. Dan is het ook leuk om te geven. Maar ja, hij moet er toch een keer aan wennen he?! Ennuh, vroeg naar bed he vanavond hahaha. @dimmel, sjee 3 tandjes al. Hier nog helemaal niets en ik vind het ook niet erg....gezien de BV. @monique, wat een veranderingen he? Leuk hoor. Toedeloe!!
hey hey @ Vic lastig he als je Isis ophaalt en ze heeft krassen. Als iemand haar gekrabt heeft neem ik aan dat ze t je wel vertellen. Wij hebben opt kdv speciale baby hoekjes want de grote kids (vertical groep (0-4) vinden de baby`s geweldig en die komen er anders steeds bij en dat gaat wel eens onvoorzichtig.. @ Joss.. Lastig he bij de oppas misschien moest Vince gewoon wennen andere omgeving enz.. Collega zegt dat Jarno op t dagverblijf volgens haar een huiluurtje heeft tussen 2 en 3.. thuis niet hoor.. wel raar.. Ik ga morgen geloof ik idd even een testje halen maar denk dat t wel los loopt Lijkt me ook niet handig met volledige BV 3 dagen weg + dat je Vince achter moet laten! Volgend jaar kun je misschien weer mee haha Nou heb de boel klaargemaakt voor me zusje die komt logeren en weer oppassen morgen.. Ze studeert in Groningen en moet dus met de trein maar heeft nog iets vanavond waardoor ze de laatste treinen neemt.. Dus ze is er tegen 00:15 pas vanacht.. Hoop dat ze zachtjes doet haha maar is nachtblind 8) dus ze doet overal t licht aan haha ach nou we zien het wel! Jarno ligt in bed.. moet zo nog 1 voeding en dan lekker pitten! Ga er zelf ook lekker optijd in denk ik maar.. @ Adriana jij ook vroeg naar bedje he?! Slaap lekker allemaal!! Liefss
@ Joss das ook toevallig, mijn vriendje is ook op mannenweekend, alleen dan is ie naar Londen. Ik heb hem vanavond naar het station gebracht. Lekker dat Vince zo vroeg is gaan slapen. Even lekker relaxen. Ik ga morgen lekker naar mijn ouders. @ Monique, ja gaat snel he, als de tandjes eenmaal zichtbaar zijn, leuk he. @ Vic, wat Isis in haar gezicht doet, doet Alexander op zijn buik. Je ziet niets, maar zodra hij in zijn blootje ligt gaat hij op zijn buik krabben en nog hard ook. Hoop voor je dat het daar wegblijft. Ziet er niet zo mooi en leuk uit natuurlijk. OVer de groete. Nee het is inderdaad niet leuk, als hij met tegenzin eet. Ik maak allerlei geluiden en gebaren *vroem vroem* *toet toet* en dan doet hij soms zijn mond open, zodat ik het naar binnen kan schuiven. haha. Hij kokhalst niet meer dus zo vies vindt hij het niet. fijne avond dames. Ik ga zo nog even kolven en dan even lekker bankhangen.
@joss ja het 3e tandje begin je nu echt langzaamaan te zien... Hij heeft er echt last van is een lastig manneke nu maar ja hoort erbij! denk ook dat hij ziek wordt ik begin ook verkouden te worden en meneer heeft zijn neusje dicht zitten na het slapen en hoest veel dus je kunt het nergens op leggen. Gister voelde ik me een slechte moeder hij begon ineens te schreeuwen en kreeg hem gewoon niet stil...ben ik met hem gaan lopen stukje en toen was het goed, maar dat kan ik niet telkens doen...helemaal in tranen omdat hij de afgelopen 4 dagen zo lastig is en k niet weet wat hij wil boh...hij slaapt hooguit nog maar un uur/anderhalf op een dag normaal 3 tot 4u!!! Sorry voor mijn ego berichtje
Tja ze kunnen soms echt lastige periodes hebben als je "oei ik groei" mag geloven. Het is heel vervelend en je gaat natuurlijk denken dat het aan jezelf ligt. Maar heus waar, het gaat natuurlijk ook weer over. Even doorbijten. Heb je een gekoelde bijtring? Hoop voor je dat hij niet weer ziek wordt. Rustig aan.
@Daimmel: Famke slaapt ook ineens nog maar n halfuurtje per keer! Normaal bleef ze minimaal 2 uur liggen als ik haar een bedje legde haha. Heeft het veel te druk met vertellen en spelen!
@dani, akelig he als ze het bij een ander niet zo goed doen als bij jou...zon huiluurtje is ook raar, als ie het thuis niet heeft. Misschien komt het omdat hij zoveel indrukken heeft daar....zat ik zelf ook aan te denken met Vince. Vince kan namelijk helemaal niet zo goed tegen lawaai en gegil...en er zijn daar andere kindjes die plezier maken.... Nou je zus zal je ongetwijfeld wakker maken als ze nachtblind is haha.... @adriana, lekker geslapen? Dus je man laat jouw ook al in de steek. Lekker is dat Veel plezier bij je mams. Vanavond komt hier een vriendin slapen. Gezellig! Straks nog even boodschappen doen. Heb net silly billyz slabben besteld op babyandmore. Ben benieuwd...Als het klopt wat er op de site staat dan krijg ik ze morgen in huis. Hebben jullie ook dat je banaan niet uit de slabbetjes krijgt? Ik spoel ze zelfs gelijk na gebruik uit en was met robijn en vanish....en er blijven allemaal van die bruine pitjes/vlekjes in de slabben zitten....Vandaar dat ik nu toch maar duurdere heb besteld, hopelijk zijn die goed.