@adriana ja heb er altijd 2 koud liggen maar hij vind dat maar niks...vandaag gaat het tot nu toe stukken beter...heeft van 9 tot half 11 geslapen toen fruit gehad en zit nu met de bijtring te spelen. @monique had hij het daar maar druk mee maar hij wilde gewoon steeds bij mij zijn!
Ik heb standaard een emmer met biotex in de badkuip klaar staan. 1 voor de witte en 1 voor de bonte was hahaha Dat werkt goed!! Zelfs als Joe zijn kleren/slabbetjes helemaal onder zitten dan spoel ik de stukjes eraf en gelijk weken in de biotex!! Echt geweldig alles blijft wit en schoon!!! Later meer.....
@aussie, hm goed idee. Ook maar eens aan de biotex denk ik. Raar hoor om helemaal alleen te zijn met mn kleine mannetje. Vind er niks an! Nou ja zometeen komt mn vriendin en dan lekker filmpje kijken op de bank. Vince ligt er al even in en is net stil. Fijne avond allemaal.
@ Joss Ik heb dat eerder met wortelen. Zie in een paar slabben oranjeachtige vlekjes zitten en krijg ze er niet meer uit. Ik ben helaas regelmatig alleen thuis omdat mijn man zeer wisselende diensten heeft. Vaak heeft hij 1 week volledig avonddiensten en daarna nog nachtdiensten. Vind ik erg jammer maar niks aan te doen. @ Dimmel Ooh jeetje maar een half uur slapen. Hoe krijg je je huis schoon dan. Ik doe alles in het slaapuurtje. Ik hoop niet dat Lilly dat ook krijgt want haar uurtjes zijn me heilig. Ging gisteren even een boekje lezen in haar slaapuurtje en dan zou ik de was gaan doen en stofzuigen maar het boek was zo spannend dat ik gewoon 2,5 uur heb zitten lezen. Ik schrok gewoon dat ze weer wakker was en dacht dat ze heel kort had geslapen. Vanmiddag lekker op mijn nieuwe buitenbank gehangen met Lilly en mijn man. Mijn man heeft hem helemaal zelf gemaakt en het is een echte loungebank geworden. Lekker erop gelegen met z`n drietjes. Voelde me zo rijk. Morgen een bbq en zondag een drukken dag. `s morgens komt een fotografe foto`s maken van Lilly en ons. Dat is bij ons thuis en `s middags gaan we met de hele familie naar het strand en gaan we daar foto`s maken. (andere fotografe). Heb er zin in en ben zeer benieuwd hoe alles gaat lopen. Blijft Lilly er relaxed onder of wordt ze vervelend?? @ Aussie Geweldig idee biotex standaard klaar hebben staan. Hebben indd veel vlekjes steeds. Prettig weekend allemaal.
Hey meiden, hier ben ik weer. Hier gaat het allemaal hardstikke goed. Mijn kleine boef is echt een heerlijkheid. Ik ben weer aan het werk (3 dagen) en dat gaat eigenlijk ook wel erg goed. Het scheelt enorm dat als ik Joe naar mijn moeder of schoonzus breng dat ie dan gelijk breed glimlacht en mij al eigenlijk niet meer ziet.... Het vroege opstaan wen je blijkbaar ook gewoon aan?!?!? Vandaag lekker vrij en heerlijk genoten van mijn jongetje. Ik heb vandaag ook voor het eerst 3 flessen gedaan ipv 4 en een boterham met smeerkaas gegeven!! Alsof ie nooit anders gedaan heeft. Dus blijkbaar past ie zich snel aan. De boterham vond ie echt heeeeeeeeeeeerlijk. Ik gaf tussendoor slokjes melk (flesvoeding) en dan keek hij me aan alsof ie wou zeggen "ja daaag, geef me brood!"ha ha ha het schema van vandaag: 0700 fles 210 +7 1000 Groot potje fruit met geprakte liga 1300 Boterham met smeerkaas en fles 210 +7 1630 Groot potje groente en een danoontje 1900 Fles 210 +7 Ziet er goed uit toch?? Ik wil alleen de groente liever naar 1600 maar toen wilde Joe nog niet en ik vraag me af of ik tussen de fruit en boterham en daarna tussen de boterham en groente nog iets moet geven?? Diksap o.i.d. ?? Aan de andere kant honger had hij duidelijk niet anders had hij om 1600 uur ook wel gaan eten toch?? Fijn weekend allemaal!! Dikke kus Aussie xxxxxxxxxxxx
@jessica ja dat bedoel ik is zo een rotzooitje geweest heir maar gister heeft hij heerlijk weer 2u geslapen dus heb ik alles weer op peil gekregen...ik doe wel veel als hij in de box ligt maar ja kan niet goed poetsen als hij beneden is ik meot door kunnen en niet af en toe aandacht geven dan heb ik geen zin meer!!!
Ho dames, Even een kort bericht van mij. Druk weekend voor de boeg, maar wel heel gezellig. Alles gaat goed hier. Bananenvlekken in slabbertjes, echt een ramp. Isis heeft nog geen banaan gehad, maar weet het nog van de vorige keer bij Nils. Jessica, ben heel benieuwd naar de foto's die jullie gaan maken. Kom je ze hier showen als ze af zijn? Hier ook een beetje alleen. Vriendlief moest vanochtend om zes uur zijn bed uit om te gaan werken. En de kids dachten toen dat het al ochtend was, dus ik zat vroeg aan het ontbijt . Maar mijn vriend komt wel straks weer thuis. Fijne dag allemaal!
@jessica, jeetje dat is ook niets aan, dat je man zovaak weg is. Ik heb ook wel eens late diensten maar dan hooguit 2 per week.... Veel plezier het weekend. Hoop dat je mooie foto's krijgt, het weer is goed. Leuk idee een fotografe aan huis! Heb je dat met een speciale reden gedaan? @aussie, lekker schema. Ik vraag me idd af of Joe genoeg vocht krijgt want je dit dan maar op 630 cc. Ik weet niet in hoeverre je fruit en danone ook als vocht moet/mag rekenen. Maar ik geloof dat ik er een flesje diksap tussendoor zou geven, gewoon kijken wat ie opdrinkt of zo.... @victoria, vroege dag zo ja! Maaarrrr het is mooi weer hahaha. Vannacht vond Vince dat mn vriendin maar moest weten hoe het is om een baby te hebben Om 1 uur huilen in zn slaap en om 4 uur weer! Doet ie anders NOOIT hahahaha.... Hij was wel gelijk weer stil met de speen, maar ja het breekt je nacht wel.... Hij was er ook alweer vroeg bij, half 7.... Vanmiddag gaat oma op hem passen want ik ga nog even shoppen en we blijven bij opa en oma eten. Gezellig hoor. Fijne dag!
Hey allemaal Hier gaat het prima! Jarno heeft vanmorgen geslapen tot kwart over 7! haha m`n zusje heeft heel stil gedaan we hebben dr niet gehoord.. wel raar hoor.. stel dat er een inbreker ofzo was geweest haha maar tis allemaal goed gegaan vrijdag met oppassen! Geen huiluurtje hoor.. Vanmorgen banaan en manderijn gegeven.. Hij vond het nog lekker ook! wel een beetje zuur maar eten joh! hele bak leeg haha had 1 manderijn en 3 kwart banaan! Nou lekker wandelen en van de zon genieten! Liefss
Hey Wat is het hier stil.. tis ook 00:30 haha we hadden visite die is net weg. Jarno had al lang rond 22:30 zn laatste voeding mogen hebben maar hij slaapt voor t eerst door.. Weet nu niet goed of ik em moet wakker maken of niet.. Hij heeft z`n slaapzak ook nog niet aan. Ben bang dat ik zo net slaap dat hij dan komt.. Voor t zelfde geld slaapt ie door tot half 6 denk het niet want hij heeft 20:00 laatste voeding gehad. hij slaapt normaal ongeveer 8 a 9 uurtjes.. dus zou ie om een uur of 4 a 5 komen.. pff.. moeilijk haha Heb trouwens er vanmorgen toch maar een testje tegenaangegooid en (gelukkig) deze was negatief.. T hoort er toch gewoon een beetje bij dat gerommel.. maar wel fijn die zekerheid.. Nou ga nog ff bij m`n knulletje kijken en dan duik ik er in! Morgen / vandaag warm weer! Liefss
Dani: Max heeft al 2 maanden de late fles niet meer maar gewoon om 20.00 uur de laatste fles. Dat gaat prima slaapt tot 7.00 uur iedere morgen. - Hoe laat was hij wakker vannacht of vanmorgen? Ja Joss net als je wil laten zien dat je een voorbeeldig kind hebt doen ze het net niet. Kan het even niet meer terug halen wie het had geschreven. De silly billyz slabbers zijn ideaal. Ik was ze altijd uit. Je kunt ze ook uitspoelen onder de kraan. Heb hier een tip gekregen om ze alleen niet in de droger te stoppen. Na vaak in de droger te zijn geweest scheurt de achterkant. Maar de slabbers drogen zo supersnel. Ik ben er erg blij mee. Geen puntjes meer te zien. Heb wel blauwe dat scheel misschien ook, Max is al een week niet fit. Geen koorts maar wel hele dunne broeken. Maar half eten. Niets voor Max. Nu schoot me gisteren te binnen, dat het misschien aan de voeding lag. Hij had eerst hypoallergeen 1 voeding maar we zijn in overleg nu overgegaan op de standaard 2. Dus gisteren meteen de hypoallergeen 2 gehaald. Hij trappelde gewoon van blijdschap tijdens het eten. En hij heeft gisteren weer alles opgegeten. Dacht eerst aan tandjes even helemaal vergeten dat de melk hem geen goed zou doen. Gelukkig gaat het nu beter. Hoop dat de dunne broeken snel minder worden anders morgen toch even naar de HA.
Hello allemaal, Ben ik eventjes vanaf de computer bij mijn ouders. Ga het wel kort houden, want ik wil nog even van het zonnetje genieten, zolang hij eris. Ik slaap hier echt rot, het bed is keihard en het kussen is vreselijk. Alle kussen hahaha, volgende keer maar mijn eigen kussen mee. En zonder vriendje is ook wennen natuurlijk. Vannacht sliep ik om half 4 nog niet, wel beetje doezelen denk ik. Een borst was keihard, omdat ik niet gekolft had en heb hem maar uit zijn bed getrokken en gelukkig heeft ie hem helemaal weer leeg gedronken. Daarna viel ik eindelijk in slaap en om kwart over 7 was de andere keihard *zucht* Maar ik kan nog doorgaan, want hij bijt een stuk minder en het gaat nu wel weer goed eigenlijk. Fruit gaat er nu goed in en de worteltje begint hij ook al lekker te vinden en het danoontje helemaal lekker. Water vindt hij ook er lekker. Ik heb niet alles terug gelezen hoor, vreemde laptop enzo, dat is niet zo handig. Dus ik zal volgende keer wel weer reageren Ik wens jullie een fijne dag met nog zo lang mogelijk een zonnetje. doei
Hey dames Ik heb hem gister lekker laten liggen hij had dus 20:00 voor t laatst gehad 22:00 naar bed en hij kwam vanmorgen jaja.. 6:45! Lekker hoor! @ sawi beterschap met Max, Jarno werd altijd zelf wakker voor de voeding.. dus vandaar dat ik mij verbaasde dat hij doorsliep en moet nog ff zien dat hij dit vanavond weer doet.. @ Adriana.. Lastig slapen is dat dan he.. Hier schijnt de zon helemaal niet maar t is hier wel drukkend benauwd.. hoop dat de zon nog wel ff komt.. Fijn dat je nog ff BV door kan geven dat hij bijte n gestopt is.. Fijne dag allemaal!
@dani, Joepie! Wat fijn dat hij het heeft gedaan. Zo zie je maar weer, ze geven het zelf wel aan. Hopelijk gaat dit je nieuwe ritme worden. @sawi, thanx voor de tip (ik was het), niet in de droger. Ja ik zat later ook te bedenken die sillybillyz verkopen ze niet in het wit, slimmerds Wat goed dat het je te binnen schoot dat max van voeding was veranderd. Het ligt vast daar aan. @adriana, wat rot dat je zo slecht geslapen hebt. Ga je vanavond weer thuis slapen? Mn slabbers zijn nog niet gearriveerd....denk maandag. Heb vannacht lekker geslapen (ondanks dat ik alleen was), heb een lichtje bij het bed aangehouden en de kat lag bij me hahaha (mag ie anders nooit). Ik heb Vince vanochtend een fruithapmix gemaakt, banaan en peer met een halve liga. Ging er beter in dan puur fruit. Toch vind hij groente met aardappel nog het lekkerst... De laatste dagen komt hij steeds om half 7 sochtends...wel vroeg hoor, half uurtje later is eigenlijk lekkerder....ach ja tis niet zo erg hoor. Hij heeft wel lekker doorgeslapen tot half 10. Nu slaapt ie ook weer. Als ie straks wakker is gaan we even naar mijn oma. Mn vriend komt vanavond weer thuis Meiden geniet nog maar even van de zon, want zoals Dani al zei, hier is de zon goed verstopt achter een dik pak wolken
Hallo dames Nou je gelooft het niet. Lilly huilt bijna nooit meer. En vandaag ging ze toch over haar zeik. Ze was al moe toen de fotografe kwam. Ze werd vanochtend erg vroeg wakker en dan wil ze erg vroeg slapen maar dat kon nu niet. Ze was al wat moe en toen viel ze ook nog eens om tijdens de foto`s maken en toen begon ze te huilen en dit duurde wel 20 min. Mijn ouders kwamen even kijken en toen stopte ze zowaar. Ze moest er even uit getrokken worden want daarna was ze weer vrolijk. Toen met zijn allen op de foto was ook erg leuk. Toen ze weer alleen moest schrok ze weer van de flitsen en werd het weer huilen. Dus wat ik wilde is allemaal niet gelukt helaas. Nou ja de volgende keer maar weer. Volgende week staan ze op een website en dan kan ik ze bestellen. Ik ga ze afkopen bij haar dat kost even wat maar dan krijg ik ze op cd thuis en kan ik ze zelf laten afdrukken. @ Joss Ja is soms echt niet leuk als hij zo vaka weg is. Is ook erg moeilijk om dan een vaste sportavond te hebben enz. Gelukkig sport ik nu met mijn buuf en haar man past dan op Lilly. Ik heb ook zw foto`s laten maken door haar en dan nu met Lilly en ons en lilly en haar opa`s en oma. Leek me zo leuk en het is zo makkelijk dat ze thuis komt. @ Victoria. Ik zal de link neerzetten als ik die binnen heb. Wil ook wel weten wat jullie er van vinden. Ik ben ook altijd bang als mijn man erg vrieg moet beginnen(5.00) dat Lilly wakker wordt van zijn wekker dus stuur hem zo snel mogelijk zijn bed altijd uit. Zit ik ook niet zo op te wachten haha. Nou alleen vanmiddag nog de foto`s maken en dan zijn we klaar voorlopig. Dan ga ik alleen nog maar thuis foto`s maken. In 1 week heb ik 800 foto`s gemaakt met mijn nieuwe camera. Moet alles nog even nakijken en toch wel een paar wissen. Gr Jessica
Hey @joss ja hopen dat hij het nu vol gaat houden en zo blijft doorgaan.. Ben benieuwd vanavond! Hij liet er gisteravond ook ineens 4 uur tussen zitten doet ie normaal nooit dan komt ie zelf om de 2en half uur.. (clusteren) En het regent hier al vanaf een uur of 11 bah bah bah geloof maar 18 graden dat ik net zag.. en t zou zonovergoten en 26 gr worden nou ja ik had net Jarno`s jas aan en we wilden gaan wandelen maar.. vandaag denk ik niet.. @ Jessica Jammer dat de foto`s van Lilly alleen niet zo gelukt zijn.. Ik wil Jarno ook nog eens door een fotograaf op de foto zetten. Ik ben zelf niet zo handig om mooie foto`s te maken.. liefss
sawi gebruik jij Hypoallegeen van nestle?? ik heb nog een proefzakje en wou die eigenlijk weg gooien maar als jij die gebruikt wil ik hem ook wel opsturen is voor 1 fles!! Jessica Ik heb gisteren ook foto`s gemaakt van de 2 meiden bij een fotograaf voor vaderdag!! en heb de foto`s ook gezien en ze staan er echt leuk op, we hadden meer moeilijkheden met anisha dan met kyana die vond het allemaal heel leuk!! we hebben vrijdag de begravenis gehad van mijn oma en het was allemaal een lange trieste dag!! maar gelukkig heeft ze nu rust en geen pijn meer!! ik moet nu weer gaan we hebben een verjaardag van mijn zwager!!!!
Hey @ mama fijne verjaardag! Naar he zo`n dag maar id nu heeft ze geen pijn meer! Wat geven jullie je kids nu al voor fruit / groente? Jarno heeft gegeten: - spercibonen - worteltjes - gourgette - witlof - doperwten - bruine bonen (potje) - broccoli - bloemkool - mix van broccoli / bloemkool (dit alles los en nu met aardappel erdoor) Ik wou ook een keer mix maken van doperwten/broccoli/spercibonen (zoeits staat ook in boek opperdepop van ah) - peer - Banaan - Mandarijn - Kiwi @ pinguin ik kan de pompoen in potjes nergens vinden ah niet boni niet.. waar haal jij ze? Wanneer doen jullie er vlees door en wat? Groetjesss
@dani: Vince heeftde volgende groenten gehad: bloemkool, brocolie, sperziebonen, wortels, bruine bonen met appel. Groenten gemixt met aardappel, want puur vindt ie ze niet zo bijzonder. Fruit: banaan en peer, met en zonder liga. That's it. Hij is niet zo van het fruit...misschien maar eens iets anders proberen, wellicht dat hij banaan en peer te zoet vindt? Ik ga van de week denk ik een appeltje raspen en dan mixen met verse jus en een liga, schijnt ook lekker te zijn. Kreeg ik altijd van mijn moeder vroeger... @jessica, nou wat balen zeg dat Lilly zo overstuur was. Hopelijk zit er toch nog een mooi kiekje tussen. @mama05, fijne verjaardag! Vince is vandaag in 2 slaapjes gewekt door de buurman :x...die is aan het klussen en het is erg gehorig. Zo balen joh....maar ja wat kun je ervan zeggen, het is midden op de dag (ookal is het zondag, dat hindert me niet zo) We gaan wel heel goed met ze om hoor, maar je kunt ze toch geen rekening kunnen laten houden met zijn wisselende slaapjes . Hoe gaan jullie met zoiets om? Gelukkig is Vince verder goed te pas!
@ joss Lastig volgens mij kun je er weinig aan doen. Als je heel goed contact heb kun je overleggen om als Vince z`n slaapje doet of hij iets anders kan doen zonder lawaai.. maar het is idd overdag..dus je kunt er weinig van zeggen. Ik had Jarno eerst zo`n potje banaan gegeven vond (en was) zoooo vies.. Vers fruit toen peer.. vond ie heerlijk lekker zoet. Gister (zure) mandarijn en banaan keek een keer zuur haha maar hij at het heerlijk op .. Succes! Liefss