@ Sharon Daarom vind ik dat ik niet moet klagen en doorgaan. Ze doet het er goed op en vindt het lekker. En ooh ja het kost niks haha. Ik heb een grijs zwarte wagen van Mutsy. En jij? Wel knap hoor weer paardrijden. Ik zat gisteren voor het eerst weer op de fiets. Nu voelde ik niks maar was wel bang ervoor. Merken jullie ook met alles dat je zo stijf bent en zo slechte conditie hebt. Ik moest gisteren wat oefeningen doen van de kraker en ik merkte dat alles moeilijker was. Ik ben nu bij mijn ouders. Net 1 uur gewandeld en ga nu snert eten. Lekker lekker.
heejj meiden.. @jessica.. zolang ze goed groeit gewoon doorgaan met wat je nu doet toch? je merkt het vanzelf wanneer ze toe is aan meer voeding.. dat geven ze echt wel aan haha. hypoallergeen is om eventuele koemelkallergie te voorkomen. of de kans er kleiner op maken. wat kian nu moet hebben is voeding voor baby's die het al hebben. was vanmiddag bij de apotheek om de voeding op te halen want had 2 proefpaketjes meegekregen gister in het ziekenhuis ma daar zou ik het weekend niet meer redden. nu is het ma goed dat ik de friso moet mengen met de nurtilon die ik al had want ze hadde het niet op voorraad en in de winkel is het niet te koop. dus maandag ochtend kan ik het ophalen. 1 pak waar 2x 350 gram inzit kost 35 a 40 euro ma goed dat de verzekering het vergoed! ik ga ook met me moeder na de 9 maanden beurs. op de woensdag of donderdag want dan kan ik nog gratig reizen en me moeder moet vrijdags werken. en mijn conditie is indd ook echt bagger haha. vanaf volgende week mag ik weer beginnen met fitness dus dan er ma weer rustig aan beginnen te werken. ----------- kian slaapt opeens heel veel vandaag ! lijkt wel alsof die voeding hem slaperig maakt haha. hij sliep eerst van 12 uur vanmiddag tot half 5 en heb hem toen nog met moeite wakker gekregen. en om 5 uur lag hij weer in diepe coma en hij slaapt nu nog. ik ga hem zo wel wakker maken voor ze badje en daarna lekker eten. dan kom ik vanavond als het goed is precies om 12 uur uit dus dan kan hij als het goed is tot 8 uur doorslapen liefs xx
Meeting update Amsterdam 1 Utrecht 0 Maakt niet uit 3 15 maart 0 22 maart 0 29 maart 1 maakt ni uit 2 Aussie Leonie1986 Marijee Jessica (weet nog niet zeker)
mensen zijn er nog leuke ideeen voor wat we kunnen doen, of wilden we toch de high tea nog gaan doen, laat me dat maar weten
Marijee, wat een lekker mannetje zeg, mag je trots op zijn! Jeetje wat hebben jullie een hoop afgekletst zeg, een paar daagjes niet geweest en veel pagina's erbij! Hier gaat alles goed gelukkig, de buikkrampjes zijn zo goed als over! We hebben net voor het eerst een flesje van 120cc erin gekregen, ben trots op ons kleine meisje! Nou eens kijken hoelang het duurt tot de volgende voeding! Fijne avond allemaal! xx
high tea is leuk! maar we kunnen natuurlijk ook altijd gewoon ergens uitgebreid gaan lunchen! ik neem aan dat de ukkies meegaan?
ik stuurde je net een prive bericht leonie, het zou idd leuk zijn om met de baby's te gaan, dan kunnen we elkaars kroost bewonderen ik wil al die uks wel eens zien hoor lol. een lunch is idd wel leuk
Als er mensen zijn die zitten met vervoer, als je een beetje in de buurt woont (of op de route) dan kan ik je ophalen! kom op meiden! ga gezellig allemaal mee, dan kunnen we eens ECHT kletsen hahaha!
Mama05: gelukkig is ze weer thuis. Kan me voorstellen dat je er onzeker van werd. Hopenlijk blijft ze nu goed drinken. Marije: wat een knap ventje, hopenlijk lust hij de voeding en vinden ze snel het probleem. Zodat hij zich beter voelt en de ontlasting weer goed is. Max was vrijdag op cotrole in het ziekenhuis. Hij was toen 7 weken, al ruim 1,5 kilo aangekomen en 6 cm gegroeid en ze zeiden dat hij erg sterk was. Ik las pas iets over pap. Of dat wel of niet mocht voor de 4 maanden. Nou de kinderarts zei zelf waarom doe je geen pap in de laatste fles. Ja hoor, het verteerd makkelijk net als gewone voeding. We hebben nu 2 nachten geprobeerd met extra voeding. Dat hielp niet en vanavond wat pap in de fles bij de normale voeding. We moeten beginnen met een dessertlepeltje. En anders kunnen we het kleine nachtflesje telkens minder voeding indoen. En op een gegeven moment zal Max denken die dunne poelie daar wordt ik niet meer voor wakker Hoop zo binnenkort door te kunnen slapen ben bekaf met 2 kids. Maar goed nog even volhouden. Verder doet hij het perfect.
Ik zit alweer een tijdje op met mijn Joe! Het slapen wil maar niet vlotten. Hij is hardstikke lief als hij wakker is dat maakt het zo dubbel. Ik zou het niet anders willen hoor want voor hetzelfde geld huilt hij, of heeft hij pijn oid....Maar de vermoeidheid is er niet minder om! Gisteravond hebben we zelfs een bedje voor hem gemaakt tussenons in maar ook dat mocht niet helpen. Ik denk ook dat hij iets tekort heef aan mijn bv dus geef ik hem steeds een flesje met 60 cc toe. De ene keer gaat het schoon op de volgende neemt ie er niets van! Gisteravond om 10 uur twee borsten plus slokje fles toen heeft hij geslpaen tot 2 uur wat extreem lang is voor mijn moppie. Toen kwam ie rond half 5 en nu is ie nog wakker! Ik heb hem zelfs in zijn eigen kamer gelegd (voor het eerst) omdat je toch van alles wil uit proberen! En daar heefthij wel een uurtje wakker en zoet in gelegen! Tot dat ie er genoeg van heeft en dan roept ie weer voor ons! Ik weet het niet meer! Ik ben erg vermoeid en heb helaas zelfs koortsuitslag waardoor ik hem ook al 3 dagen niet heb gezoend! Tips anyone? x Aussie
heejj meiden @aussie.. hoe slaapt hij overdag dan? anders heeft hij misschien het dag en nacht ritme niet goed te pakken. het zal niet aan de voeding liggen want als dat het was dan zou die heel veel huilen omdat hij honger heeft. slaapt hij overdag in het ligt? dus de gordijnen open? hoop dat je snel een oplossing kan vinden want kan begrijpe dat dit heel vermoeiend is! ----------- Kian die vind het leuk om snachts om 5 uur weer honger te hebben. en het is echt honger want hij drinkt 150 cc fijnloos op en normaal is zelfs zijn eerste voeding in de ochtend ma 70 hooguit dat hij opdrinkt. hopelijk was dit 1 maalig en gaat hij aankomende nacht gewoon heerlijk weer doorslapen haha. eigelijk nog weinig klagen want hij sliep van 11 tot 5 ma als je gewend bent dat hij pas om 7 uur komt dan is het toch even anders straks na een vriendin van mij die in arnhem woond samen met kian. 1ste keer alleen met hem in de auto een groot stuk. ben benieuwt hoe het gaat. die vriendin is nu 38 weken zwanger dus de kleine kan elk moment komen laatste keer dat ik haar zie met de dikke buik! ik ben er misschien straks en anders vanavond weer! Liefs xx
Meeting update Amsterdam 1 Utrecht 0 Maakt niet uit 4 15 maart 0 22 maart 0 29 maart 1 maakt ni uit 3 Aussie Leonie1986 Marijee Pebbles23 Jessica (weet nog niet zeker)
@aussie: hier vannacht ook zo'n nacht gehad.. wij denken dat hij niet meer genoeg heeft aan zn flesje, dus gaan we hem iets meer geven, kijken of het helpt. Soms is het ook gewoon maar tijdelijk, dan zit hij misschien even niet lekker in zn vel en wil hij gewoon bij papa en mama zijn. @sawi: heb je nu al pap geprobeerd of ga je dat nog doen? laat het me even weten, want misschien is het ook wel wat voor Djayden.. @marije: ik ben jaloers op jouw doorslapertje hoor! ik hoop dat het bij Djayden ook niet te lang meer gaat duren, want die nachten gaan me nu toch wel opbreken! Veel plezier bij je vriendin en rij voorzichtig! @pebbles: schiet het al een beetje op met de lijst inmiddels?
Aussie : wat vervelend. Hier een aantal dingen die bij ons goed helpen. Met je vinger over neusbrug wrijven van boven naar beneden. Dan sluiten ze hun ogen. Wrijven over buikje terwijl ze in hun bedje liggen. Ook leg ik Isis wakker in bed en dan ga ik een beetje rommelen op de slaapkamer. Dan valt ze ook vaak wat makkelijker in slaap. Verder deed mijn zus de fohn bij haar dochter op de slaapkamer aan, want dan viel ze in slaap van het geluid. Soms doen mensen ook wel eens de stofzuiger aan. Anders zou ik het CB bellen. Bij mijn zoontje kreeg ik toen het boekje rust, ritme en regelmaat. Ik heb het niet helemaal opgevolgd, maar wel een aantal tips eruit meegenomen. Succes!
Bedankt voor de reacties meiden! @Marije: overdag is hetzelfde! Hij slaapt gewoon niet veel! Hooguit een uurtje achtereen! @Leonie"Ik hoop dat het tijdelijk is want nu is het al vanaf zijn geboorte! De tweede dag was ie al van 9 tot 2 wakker! @Victoria: jouw tips had ik al geprobeerd.Ik ga zeker dat boekje vragen aan het cb! Ik heb dinsdag de eerste afspraak dus dat komt dan goed uit xxx Aussie ps terwijl ik dit typ zit meneertje op mijn schoot mee te lezen hihihi
ik zit nu ook met een half slapend meisje op mijn schoot. Ze valt steeds weg, maar schrikt na een aantal tellen weer wakker. Las in een boekje dat baby's per kwartier wisselen tussen REM-slaap en diepe slaap. En tijdens REMslaap worden ze weer snel wakker. Naarmate ze ouder worden, wordt de diepe slaap steeds langer. Aussie: slaapt Joe wel in je armen? of blijft hij dan ook wakker.
@Victoria, dat is verschillend. Hij valt in ieder geval wel makkelijk in slaap in mijn armen maar las je hem dan neer wil leggen of dit nou na een kwartier of een uur is dan is ie gelijk klaarwakker!
hoi meiden, Hoe is het hier? Nathan heeft vandaag een rommeldagje.. Wil steeds eten Elke 2 uur huilt hij weer en wil weer eten.. Slapen gaat vandaag ook wat minder. morgen komt iemand van het CB langs. Gaan ze Nathan ook wegen, ben benieuwd. Ga ook even info vragen over de borstvoeding want heb toch nog niet echt mijn ritme daarin gevonden. De ene keer drinkt hij heel lang en aan 2 borsten den andere keer maar 10 minuutjes. Nou ja als hij genoeg groeit maakt dat misschien ook niet uit.. Las iets over een dagje Amsterdam.. Klinkt wel gezellig maar denk dat ik niet mee ga. Klets ook nog bij een ander topic en daarmee ben ik ook al eens een dagje weg geweest. Klets hier ook nog neit zo heel lang en vaak mee natuurlijk.. Wil jullie wel heeeeeel veel plezier wensen natuurlijk! xxx