Goeiemorgen Wat een weer vanacht zeg, flink wat onweer gehad, we hadden nog ff in de kamer gezeten en was benieuwd of Jayden er wakker van zou woren maar hij sliep heerlijk door Daarna weer heerlijk kunnen slapen tot 07.00 uur. @Jessica: Jayden heeft eerst voor de kma Nutramigen gehad maar daar had hij blijkbaar later toch nog last van en nu zit hij op de Neocate veoding en dat gaat echt super goed. Voor de Reflux heeft hij Zantac en Gaviscon. Hij kan ook echt niet zonder de Zantac, de Gaviscon geef ik alleen maar als hij super veel last heeft. Dat in de mond steken ken ik, alles verdwijnt erin Succes met lijnen! @Dimmel: Fijn dat Diego weinig last heeft van zijn verkoudheidje en lekker vrolijk is @Dani: Ja, ja je bent er maar druk mee met het koken en pureren. Ach zo hebben we weer wat te doen toch Zingen doe ik ook, Jayden vind het prachtig, en dan vooral het liedje van "klap eens in je handjes" En dansen met mama op allerlei liedjes vind hij echt geweldig. Meiden fijne dag, hopelijk blijft het een beetje droog vandaag want wilde nog lekker een stukje wandelen. Nou we zien het wel weer.
@Wolly, leuk dat je er ook weer bent!!! Joe heeft ook verborgen reflux, maar bij ons werd dat pas met 4 en eenhalve maand geconstateerd, dus je kan je voorstellen wat voor hel wij ook hebben gehad! Joe heeft Losec Mups en Motilium als medicijnen. Heb ook Zantac en Gaviscon gehad maar hier reageert hij beter op. @JOss: Ik zou denk ik alles proberen een uurtje op te schuiven zodat de 1600 fles vanzelf wegvalt dus: 0700 BV 1000 fruit 1100 BV 1400 BV 1700 Groente 1900 BV Ik weet het niet hoor, maar met de fles van Joe te laten vervallen was dit het makkelijkste, wellicht dat het met BV anders werkt, maar het is het proberen waard. Ons nieuwe schema werkt geweldig!!! Dus nog maar drie flessen en een heerlijke boterham tussen de middag (smeerkaas is favoriet) 0700 Fles 210 +7 1000 Groot potje fruit met liga geprakt 1300 Boterham en Fles 210 +7 tussendoor soms een beetje water of diksap maar meestal wil Joe dat niet eens. 1700 Groot potje groente 1900 Fles 210 +7 Lekker hé?? x Aussie
@ Aussie, maar kauwt Joe dan al zo goed. Ik zou het nog niet durven hoor. Ik loop hier nog te klooien met fruit en groentje wat meneer dus toch nog echt niet echt wil. Hij eet misschien 5 hapjes en dan hoeft ie niet meer. Kun je het ook meerdere keren per dag aanbieden, ja toch? Om het te leren eten. @ Jessica, succes met lijnen meid, ik hoop dat het een beetje wil vlotten En wat een superzitje zeg. Wij moeten ook maar zoiets aanschaffen en ook een kinderstoetje, die hebben we nog steeds niet. @ Wolly zo dat is best een poos terug zeg. Fijn dat alles goed gaat Alexander werd gewoon pas om 8 uur wakker. Hij lag er om 19.00 in en slapend fles gedronken om 22.00. Zo mag hij het vaker doen. Alleen dat is meteen weer je schema in de was, dat is wel vervelend. Ik heb nog steeds last van mijn bekken. Ik denk dat ik weer ongi moet worden, want ik voel het nu best erg. Zo vervelend. Ik ga een broodje eten. chao
@aussie wat een super schema maar diego spuugt veel als hij teveel krijgt dus dat kan ik niet doen en boterham en fles van 210+7!!! wie weet een goede oplossing want meneer krijgt nu 07 fles 210 +7 10.30 groot potje fruit met liga 13.00 fles 180+6 flesje water of diksap maar is minimaal 15.30 groot potje groente 18.00 fles 210+7 Maar ik wil de laatste fles later en natuurlijk dat hij weiniger gaat spugen!!
@Aussie: ik had gelezen dat jij er ook zo'n ellende achter de rug had met Joe, maar goed om te lezen dat het nu goed gaat! Ja hier was het ook heel laat, ben er zelf achter gekomen, en ben toen maar naar mijn eigen huisarts gegaan, die geloofde me wel. Jayden heeft zeker 11 weken met reflux klachten gelopen, dus met als gevolg...slokdarm verbrand. Cb en kinderarts zeiden steeds neee is geen Reflux, toen ben ik dus gaan speuren op het in.net en dat was het wel degelijk, ben daar ook best verdrietig om geweest dat ons mannetje zo'n pijn heeft gehad en dat ik niet geloofd werd. Losec heb ik ook een recept toen van gekregen maar ik las de bijsluiter, en ben er zo van geschrokken dat ik het hem niet durfde te geven, vandaar de Gaviscon voor de ergere dagen als erbij. Maar spuugt Joe nu ook wel eens zuur op dan want dat doet Jayden soms nog wel maar hij heeft er verder geen last van zo te merken. @Adriana: Wat vervelend van je bekken, kan behoorlijk pijn doen. Kan zijn dat je banden nog verslapt zijn en dat je dat merkt. Hopelijk gaat het snel weer beter.
@aussie, tja alles een uur opschuiven is idd wel een idee, maar hij eet fruit nog niet zo best. Vraag me af of hij het erop kan doen, maar is het proberen waard. Thanx voor de tip. Mn vader is vandaag jarig, Vince en ik zijn al geweest. Hij heeft er lief gespeeld en goed geslapen. Net weer thuis. Vanavond komt mn schoonmoeder oppassen dan dan gaan mn vriend en ik samen naar de verjaardag. Ik heb hier niets van onweer gemerkt! Moet gaan, sorry, reageer morgen wel weer uitgebreid. X
Ja Adriana, Hij kauwt heel goed. Overigens letterlijk van de 1 op de andere dag. Eerst vond ik het maar niets en ging hij kokhalsen. Toen ben ik het in zijn wangzak gaan stoppen en dan gaat hij zelf kauwen en het met zijn tong verplaatsen! Overigens heb ik altijd een fles melk erbij en geef ik hem om de paar hapjes een slok melk. Wat het groente en fruit betreft: Dat verslind Joe, hij vind alles heerlijk! Ik ben sinds vorige week ook met kip, vlees, etc begonnen! Vandaag bruine bonen met rundvlees hahaha Ik zou het blijven aanbieden om idd de baby aan de smaak te laten wennen! Overigens kan het ook aan het lepeltje liggen!!!!!!!
De middagfles gaat niet altijd leeg hoor! Maar ik geef om de paar hapjes brood een slok melk en ik heb melk vanaf 6 mnd daar blijkt minder voedingsstoffen in te zitten want alleen op de "2" melk daar redden ze het niet op!
Hey girlies! Welkom terug wolly! Jayden dus ook reflux? Best veel kindjes hier met reflux in het december forum hè! Anaïs kreeg eerst ook losec, maar dat ging niet zo goed bij haar en nu krijgt ze Nexium. ook best een zwaar medicijn, maar het helpt wel heel goed. Hopelijk kan ik het snel gaan afbouwen. Ik ben nu onder behandeling bij een osteopaat voor haar en haar doel is mijn meisje van de medicatie af te krijgen. Sillybillyz zijn een echte aanrader! Gebruik ze al heel lang voor Quinn en inderdaad niet in de droger want dan zijn ze niet meer zo water resistent. Bijvoeding: Ik heb boontjes bij mijn meisje geprobeerd maar ze zat echt te kokhalzen. Fruit gaat heel erg goed!, maar groente dus nog niet zo. kreeg vandaag advies van de wijkverpleegkundige toch echt te wachten met brinta en brood tot na 6 maanden. Met mijn meisje gaat het hartstikke goed. Probeert steeds op d'r knietjes te zitten dus ik denk dat het echte kruipen niet zo lang gaat duren als bij d'r broer. We zijn gisteren voor de intake bij het kdv geweest. Ze vond het geweldig. Ik had haar op de groep gelaten toen ik de intake ging doen. Binnenkort een keertje oefenen en dan vanaf 6 juli 2 dagen in de week. Hopelijk heb ik ook weer snel werk. De eerste brieven zijn in ieder geval de deur weer uit! Weet niet meer wie het zei, maar diegene had tuindoeken voor vaderdag besteld? Waar heb je dat gedaan? Lijkt me een leuk kado voor opa&oma die 40 jaar getrouwd zijn. Waar is OEM eigenlijk? Heeft iemand haar toevallig op hyves? Goed ik moet stoppen, mijn meisje vindt het niet meer leuk op d'r buik. probeer nu weer lekker mee te schrijven! xx
hallo allemaal wolly welkom terug!! wat vervelden dat jayden zo slecht start heeft gehad maar wel fijn dat het nu weer beter gaat!! Even snel een bericht van mij ben gisteren na derek oglivie geweest wat was dat mooi en bijzonder om bij te wonen!! heb ook een boek gekocht en hij heeft hem gesineerd!! Vandaag mocht anisha een middag meelopen op de basisschool wat gaat de tijd snel!!!
@Aussie: Hier ook geen bogen hoor zijn wel mondjes die hij wel eens terug geeft. Ik was het vergeten te vragen bij de kinderarts of het dan wel normaal was dat het soms nog zuur rook, maar hij heeft er gelukkig nu geen last van en dat is het belangrijkste Klopt dat wist ik ook dat het de Reflux niet weg nam. @Pinguin: Dat viel mij ook al op dat heel veel Dec baby's last hadden van Reflux. Fijn dat het met Anïs ook goed gaat, hopelijk kom je snel van de medicatie af met behulp van de osteopaat. Wat leuk dat ze het nu al naar de zin heeft gehad bij het kdv, ook al was het maar voor ff, is toch een goed teken toch? @Mama: Ik kijk het op tv ook altijd vind het toch wel knap dat hij dat zo kan. Kun je daar zo heen dan? Of wordt je als ware uitgekozen/gesellecteerd om de uitzending bij te wonen. @Joss: Gefeliciteerd met je vader, veel plezier vanavond.
Wolly: welkom terug, gelukkig gaat het nu weer beter met Jayden. Gezellig dat je weer mee komt kletsen. Mama05: leuk om dat bij te wonen, denk wel erg indrukwekkend. Hier alles goed. Max heeft vandaag een slaapdagje. Oma kwam even oppassen had speciaal vrij genomen, slaapt meneer de hele morgen Ik was samen met Bas om hem in te schrijven op de basisschool en een gesprek met de directeur. Vond dat Max daar niet mee heen hoefde. Is niet leuk voor Bas.
Hey dames! Zo wat veel gesschreven weer! Ik zal proberen op iedereen te reageren.. @ Jessica succes met lijnen @ Wolly onweer? Waar? haha hier niks gemerkt.. en ik word er heus wel wakker van hoor brr vind het maar niks! Ach ja en lekker die groente in de vriezer t is vers en snel klaar! @ pinguin. Die pompoen hapjes waar kocht je die? Hier bij de boni en ah hebben ze ze niet. Aaah al bijna kruipen! Knap hoor.. duurt zeker niet lang meer dan! Fijn dat ze t meteen al leuk vond op t kdv. @ Brood.. Hier begin ik pas met 7 maanden denk ik. Cb raad dit ook aan hier omdat voor de 6 mnd de darmen nog niet zo goed zijn om gluten te verteren.. Jarno moet eerst maar eens goed groente en fruit eten en dan beginnen we met brood. Nou ja hij eet bijna alles! Hij smult en vind het zooo heerlijk. @ Adriana. ja wat voor lepeltje heb je? En gewoon wat vaker aanbieden kan zeker hoor! Je kunt ook eens proberen een klein stukje banaan ofzo te geven? kijken wat ie hier mee doet? of beetje warm maken? Melk is ook warm? @ Mama 05 Ik geloof niet zo in die Derek.. is mij te spiritueel. Ben zelf ook gelovig dus dat heeft er ook mee te maken, maar ieder z`n ding @ Joss gefeliciteerd! Veel plezier vanavond! Jarno werd gister rond de voeding wel wakker maar we weten dat hij t kan dus lekker speen erin. Meneer sliep wel verder. Vanmorgen kwart voor 5 maar na de speen toch 6 uur en uiteindelijk 6:30 gedronken.. @ Silly billy`s nemen deze zo goed vocht op dan? en zijn de vlekken makkelijk te verwijderen? Nee hier geen Oem op hyves idd waar is ze?! Was zij het die zei dat ze geen tijd meer had om mee te schrijven en daarom stopte?? Nou volgens mij heb ik iedereen gehad.. Ga zo ff douchen en bankhangen.. Morgen weer werken.. Liefss
Hoi dames, Hier weer druk, druk, druk. De dagen vliegen momenteel echt voorbij. Wolly@ welkom terug. Wat rot dat Jayden zo'n moeilijke start heeft gehad. Gelukkig dat het nu goed gaat. Dani @ jammer dat Jarno vannacht niet helemaal heeft doorgeslapen. Maar misschien moet hij ook nog even wennen aan het nieuwe ritme. Pinquin @ gezellig dat je er weer bent. Ik duim voor je mee dat je snel goede reacties krijgt op je sollicitatiebrieven. Avondritueel @ bij Nils van jongs af aan een heel ritueel en moest dan toch altijd even huilen (nu nog steeds). Bij Isis heb ik nog helemaal geen ritueel, die leg ik in bed en gaat gewoon slapen. Verschilt denk ik ook per kind. Sorry, dat ik nu niet op de rest reageer. Aankomend weekend gaan wij starten met fruit erbij. Groente gaat hier super goed, ze smult ervan. Zou ook wel meer willen. Ga vanaf dit weekend dan fruit erbij doen en dan proberen om fles van 22.30 weg te laten. Ben benieuwd! Fijne avond allemaal! Oh ja, BELLABELLA, waar ben je????
@Dani Ik kocht ze destijds bij de AH. Heb nu gekeken en zag ze wel bij de 8 maanden potjes. Volgens mij was het ook biologisch. Maar heb ze nu dus ook niet. Misschien in het najaar weer?
wolly ja hij deed wat live shows in amsterdam en daar kon je kaarten voor kopen!! echt heel gaaf om mee te maken als hij weer shows gaat doen dan gaan we weer heen!!! Sawi ja was heel indrukwekkend de eerste vrouw die werd aan gesproken was haar zoon van vermoord nou dan krijg je het wel even heel moeilijk:x dani Je moet er ook open voor staan en als je dat niet kunt/wilt dan is het ook zeker niks voor jou, maar wij vinden het wel heel apart wat hij allemaal zegt en tot echt in detail. Ook wij hebben geen bedritueel bij kyana, als ze na bed moet doen we de pyjama aan geef haar een dikke kus en dan leg ik haar in bed en pakt ze een speeltje en dan slaapt ze meestal binnen 5 minuten
haaaaaaaaaaaaaai ladys's i'mmmm back ik was het heeeeeeeeelemaal kwijt de site en alles ik vond het zo'n gehannes met die site steeds dus ik heb ook niet alles terug gelezen... hier gaat alles prima gelukkig... Rana rolt en tijgerd, ze begint ook beetje voor beetje te kruipen brabbelt de oren van je hooft en is erg gezellig... Ze eet ongeveer 175gram groente en fruit op een dag en krijgt 3 flessen ochtend 180+6 middag 180+6 en avond voor het slapen 210+7 verder zijn we eigelijk erg tevreden... Begin binnekort ook met brood ben benieuwd hoe ze het zal doen.. Aussie leuk dat je terug bent, geldt ook voor wolly ik zal morgen even spammen en een kleine foto plaatsen toedelssss
p.s. dat zingen voor het slapen gaan kan ik beter maar laten wahahaahhaa anders krijg ik der namelijk nooit in slaap met me gekrijs