Mijn werkweek zit er weer op! Wel jammer dat het dit weekend weer slechter weer wordt. Ach, er zullen nog genoeg mooie dagen komen deze zomer. Adriana: het lukte mij niet om de foto's te bekijken??? Bella: ik weet niet of ze al pasta mogen. Rijst wel. In pasta zit volgens mij ook zout en dat kan je het eerste jaar dacht ik beter niet geven. Maar ik weet het niet zeker hoor. Misschien is dat alleen bij de voorverpakte pasta en niet bij de verse. In die potjes zit ook pasta zit ik me nu te bedenken, dus misschien mag het toch wel. Wolly: vervelend eczeem. Ik heb er zelf geen last van, maar Isis wel. gelukkig heb ik nog niet gezien dat ze zichzelf krabt, maar dat zal wel komen als ze groter wordt. Dani & Adriana: succces met het afbouwen! Ik laat het hier vandaag even bij, want ben kapot van het werken deze week. Ga nog ff lekker buiten uitwaaien.
Hoi Pasta mag gewoon hoor. Als je maar gewone pasta hebt en geen volkoren, omdat ze voor t eerste jaar geen volkoren producten mogen Liefss
Goeiemorgen Zou iemand voor mij de lijst willen aanpassen met de nieuwe gegevens van Jayden? Afspraak: zh arts 13-08-09 Afspraak: cb arts 02-10-09 Hij weegt nu 8075 gr en is 69,5 cm (datum 03-07-09) Dankjewel alvast. Ik zal straks even reageren op iedereen ga nu ff huisje opruimen en wat wasjes draaien en wegwerken. Tot straks.
hey meiden, boh het is niet meer normaal hier in huis is het 29.5 en heb 2 ventilators dag en nacht draaien en nog koelt het niet af...heb net gepoetst maar kan me zo dus gaan douchen en dit heb ik gisteravond al gedaan maar goed...verder heb ik gister un uurtje in de zon gezeten en me rug is goed verbrand dus vandaag de zon maar wat mijden. Met diego gaat alles goed hoesten is veel minder en gister is hij om half 8 naar bed gegaan en heeft zun ritme weer terug want werd om 7u wakker dus heeft toch aan zijn verkoudheid gelegen. Vanmiddag boodschappen doen en vanaaf bij vrienden slapen..Morgen inkopen doen om te bbqen en dan ;savonds bbqen...en zondag heerlijk een dagje naar scheveningen met de trein...ben benieuwd hoe diego erop reageert... Wilde op jullie reageren maar ben het weer vergeten sorry!!! Fijn weekend en tot maandag!
@Dani: Ja vreselijk is dat, als het warm begint te worden dan krijg ik allemaal soort van blaasjes en die jeuken zo :x en dan krab je je zelf een ongeluk. Heb trouwens smiddags niet kunnen slapen. Over 2 weken heeft mijn vriend vakantie, dan kan ik lekker een keertje uitslapen Heeft Jarno alweer kunnen poepen ? O jee miss heeft Jarno je aangestoken. @Victoria: Bij baby's vind ik exceem zowieso erg, zielig vind ik dat, dan heb ik het liever! Oem: Hoe was het bij de HA ?? @Dimmel: En bevalt jullie nieuwe plek nog goed? Dus bij jullie ook zo warm pfff ja hier ook al. We hebben plat dak en overal staat wel een ventilator maar blijkt niet veel te helpen. Ik heb bij Jayden ook al een ventilator neergezet, maar ik zet em alleen snachts uit, en hij heeft nog wel het koelste kamertje Ach jeetje verbrand, wel goed blijven smeren he Veel plezier met de dingen die jullie gaan doen! Volgens mij heb ik iedereen weer gehad
Dani: Morgen is de dag! zo even kort een berichtje.. Heb zomervakantie! Iedereen een fijne dag verder! xxx
@wolly ja het bevalt zeker alleen met deze warmte poeh!! ja wij hebben ook plat dak heb ik de woonkamer 2 ventilators draaien, bij ons op de slaapkamer 1 en bij diego 1 diego heeft een heerlijk koel kamertje!!! ik zie nu dat het 28.5 is ...lekker graadje afgekoeld!! @juffie fijne vakantie!
Hey @ Wolly ja ik ken het van die blaasjes! Jarno poept zich vandaag helemaal leeg al 4 x gepoept en de dag is nog niet voorbij haha @ Juffie jaja morgen ... spannend!!! Al zenuwapperig? Ik zit nu op 3 FV en 1 Bv de ochtend voed ik alleen nog zelf.. pff heb stuwing haha vanacht ging t goed alleen nu voel ik kleine bultjes en als ik er op druk spuit het eruit alleen m`n borsten zijn voor de rest wel soepel. Nou fijne dag.. pff warm he! Liefss
Dani: jaaa heel zenuwachtig Vier jij het ook morgen?? Hier verwacht ik niet zo heel veel drukte.. maar moet wel even taart maken vanavond natuurlijk! Fijn dat Jarno weer gepoept heeft, luchtte vast wel op voor hem..
Jaa ik vier het ook morgen 5% regenkans nog mnaar terwijl ze eerst 45 - 50 zeiden.. We hebben grote fam van m`n mans kant. We houden het vanaf 14:00 zie wel wat er komt! Veel plezier morgen! Volgens mij luchte het zeker op! Liefss
wat is het rustigggggggggggg hierrrr whahahahahah hier gaat alles gelukkig goed alleen had nog niet veel tijd om te reageren ben flink verbrand vandaag wat was het warm zeg!! ik d8 vanochtend (9.30) even gauw naar de markt te gaan VOOR ALLE hitte... Nou mooi niet dacht de zon met als resultaat Oem verbrand... De kleine heeft OOOOOOOOOORBELLLLLLLLLLLLEN ik zal vnvnd even een mooie foto showe we zijn gisteren bij de HA geweest het was gelukkig geen oorontsteking, ze zegt dat ik de binnekant van der oren niet mag schoonmaken, doen jullie dat ook niet?? Ik namelijk wel want ik vind het gewoon smerig en wil het schoonhebben.. Ze zei ook dat het nogal broeierig weer is en dat het daarom gaat stinken, maar ik vind het nogal vreemd want ik was der elke dag en maak JUIST daar extra schoon en daarna droog iemand tips? nou ik ga ook even opruimen en dan lekker uitrusten btw Rana heeft geen last van der oren, ze heeft alleen heel eventje gehuild maar, toen ze der speen zag was het gelijk weer over.... fijn weekend lady's
nou het is hier zeker rustig! @ Oem nee ik doe ook de oren schoonmaken met van die baby wattenstokjes, Ga er niet in zitten peuren maar droogt wel ff goed af enz. en maak t schoon. Pff wat benauwd hier! vreselijk! echt zweten! Het begint hier te omweren! Liefss
Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 7200 gram, 65 cm, maatje 68 (27 mei 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 7150 gram, 66,5 cm, maatje 62 (8 juni 09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8150 gram,68,6cm (22 juni 2009) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 8850 gram, 68.5 cm, maatje 74 (26 mei 09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 8075 gram, 69,5 cm, maatje 74 (3 juli 2009) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 7035 gram, 65 cm, maatje 62/68 (5 juni ) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 7680 gram, 68 cm, maatje 68/74 (27 Apr 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 8650 gram, 69 cm, maatje 68 (22 juni 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram); 7730 gram, 67 cm, maat 68 (9 juni 09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 6600 gram, 63 cm, maatje 62/68(14 apr 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 7600gram, 67 cm, maatje 68/74 (8 juni 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 8795 gram, 71cm, maatje 74 (30 juni `09) Djayden en Leonie1986 (14 dec, 3330 gram); 6230gram, 62 cm, maatje ? (? ? '09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 7000 gram, 68 cm, maatje 62/68 (15 apr 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 6060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 8500 gram, 67 cm, maatje 68/74 (29 mei 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 7850 gram, 68,5 cm, maatje 74 (30 juni 09) Rana. en OemMujahid (27 dec, 3690 gram); 7505gram, 66.5 cm, maatje 68 (7 mei 09) Jill en Mootjen (28 dec, ? gram); 3230 gram, 50 cm, maatje 50 (5 jan 09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 6960 gram, 64,5 cm, maatje 62 (2juni '09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 6500 gram, 63 cm, maatje 56 (15 apr 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 4300 gram, .. cm, maatje 50/56 (2 feb 09) 11 meisjes & 12 jongens agenda Juli 03: Jayden en Wolly CB 06: Nathan en Juffie CB (controle art) 09: Anaïs en Pinguin CB 3e prikjes 12: Rana en Oem CB (kinderarts controle) 14: Diego en Dimmel CB 21: Famke en Monique CB Augustus: 10: Jarno en Danielle CB 13: Jayden en Wolly ZKH September: Oktober: 02: Jayden en Wolly CB Wolly heb je gegevens aangepast hoor!
Dani: hier is ook iedereen welkom vanaf 14.00.. maar ooms en tantes enzo komen niet hoor, dus dan valt het wel mee met de drukte.. Oem: ben heel benieuwd hoe de oorbelletjes bij Rana staan, en oortjes schoonmaken doe ik ook hoor. inderdaad met van die babywattenstaafjes..
Net een heel bericht geschreven, grrr kon ik weer opnieuw beginnen :x moest we weer opnieuw inloggen. Kon vanmiddag niet op de comp hij had geloof ik ook last van de hitte hahaha Nu doet ie het weer Heb ik iets gemist, zijn Juffie en Dani morgen jarig? Anders een hele fijne verjaardag en hopelijk een beetje mooi weer voor jullie @Juffie: Heerlijk lekker vakantie, geniet ervan! @Dimmel: Wat fijn dat het nieuwe huisje jullie bevalt. Hier ook 3 ventilators die constant draaien, en nog koelt het niet echt af. Bij Jayden was het vanmiddag 29 graden, pfff De hitte mag van mij wel iets minder nu, je zweet de tent uit hier. @Dani: Gelukkig dat Jarno nu eindelijk gepoept heeft. Hij zal wel hebben gedacht van...mama wil dat ik ga poepen, nou dan zul je ook poep krijgen hahahaha. Bedankt voor het aanpassen van de lijst. @Oem: Joehoeeee, wat fijn dat ze geen oorontsteking heeft dus nu heeft jullie meisje oorbelletjes Ik maak de oortjes van Jayden ook altijd schoon en droog met een baby watten staafje ik vind het ook niet zo'n lekker gezicht zo'n prutje in de oortjes. Wat een weer vanmiddag zeg, hagel en wind moest de ramen dicht doen alle regen kwam zowat naar binnen toe. Meiden een fijne avond en weekend!
Wolly: jep Dani en ik worden morgen allebei 25 Groot feest bij ons dus Hier hebben we alleen maar wat regen gehad maar et is wel behoorlijk afgekoeld.
gefeliciteeeeerd juffie en dani dank je wel wolly het staat er beeeeldig ze is alleen hele dag beetje hangerig(weer denk ik) dus heb nog niet echt een mooie foto kunnen maken helaas... Ik wou dat het bij ons zo geregend had!!!! hier geen spatje regen gezien ( en ik had me er zooooo op verheugd)!!! maja misschien dat het morgen dan wel afkoelt hier..(HOPELIJK) gek he dat ik daar op hoop... maar tis ook zo ondragelijk ik heb ook in de kamer van Rana een ventilator staan nou het koelt TOTAAAAAAAAAAL niet af... en ik heb zo een rolgordijn in der kamer hangen dus het raam kan heeeel moeilijk open :S... En als ze dan niet in bed lig doe ik alles open maar idd het is echt rond de 28/29graden in der kamertje... ik ben alleen wel bang dat ze misschien een kou vat omdat ik die ventilator in der kamer heb zitten?? kan het kwaad denken jullie?
hey hey Jaja morgen 25! Arie had net verassing voor mij! Begon met ga eens douchen.. zeg t is midden op de dag..ga niet douchen.. jawel zegt ie en nette kleren aantrekken.. denk ojee.. Ik zeg maar Jarno moet nog eten en z`n spullen moet ik pakken als we weggaan.. nee hoor de oppas komt.. denk oh nee niet z`n ouders! vreselijk! Dus ik gedouched komt m`n zusje (GELUKKIG) en wij .. Zijn lekker uit eten geweest! Heerlijk naar de griek! hmm.. Had het totaal niet verwacht was weer zo lekker ff met z`n 2tjes! @ Oem.. wij zetten de ventilator aan als Jarno wakker is en als ie naar bed gaan doen we em uit.. ben bang dat het toch tocht.. Hier heeft het ook geregend lekker afgekoeld idd heerlijk! @ Wolly haha mama was net boodschappen doen dus papa had de mega luier @ Dimmel ik ga na t weekend beginnen hoor met de lijst @ Juffie wel vertellen wat je voor cadeuas gekregen hebt he ?! Ik heb de mijne al gehad.. een nieuwe fiets met alles erop en eraan voor Jarno zitje scherm e.d.! Liefss
Hey meiden, Hier heeft het ook lekker geregend en vooral lekker gewaaid! Vanochtend net als gisteren een km of 25 gefietst (Anaïs was bij mijn moeder) . Heerlijk hoor! Ga dan samen met m'n zoon door de landerijen hier. Samen met het pontje de rivier over. Echt leuk! Zo.. 2 jarigen en even oud! Leuk! 25 pas? Ouwe taart ben ik dan Fijne dag morgen meiden! Oem persoonlijk zou ik niet zo gauw een ventilator op de kamer van de kindjes leggen als ze daar zelf in liggen. Hier zet ik alles aan het eind van de middag tegen elkaar open. Ook vaak 's ochtends nog wel. De kamerdeuren naar de overloop hou ik altijd potdicht. Dat scheelt hier heel veel. Hoop dat het gauw een beetje afkoelt ! Wolly hoef jij pas met 10 maand weer terug naar het cb? jij hebt denk ik ook yunio toch? Ik copy tegenwoordig eerst voordat ik op versturen klik trouwens Scheelt een boel irritatie.8) Hier niet te veel met wattenstaafjes in oren. Is me afgeraden en af en toe is wat mij betreft prima! Wel fijn dat het geen oorontsteking was. Quinn heeft het heel erg gehad en dat is geen feestje! Hij heeft nu al een tijdje buisjes eng een last meer gelukkig. Krijgen jullie kindjes nog extra drinken? Gisteren heeft ze zo'n 150 cc diksap gedronken en vandaag nog geen 100 denk ik. Het lastige is dat als ik haar extra te drinken geef ze iets anders laat staan. Ze krijgt nu nog 3 flessen en fruit en groente en soms yoghurt als toetje, maar gisteren wilde ze eigenlijk d'r groente helemaal niet en vanmiddag ook d'r fruit niet. Ze heeft vanmiddag om 12 uur een fles van 180 gehad. Daarna lekker tot een uur of half twee geslapen en toen zo'n 100 cc diksap gedronken. Fruit om 15.00 wilde ze maar een paar hapjes van en uiteindelijk heeft ze om 17.00 een potje groente en als toetje de rest van dr fruithap gegeten. Vraag me af hoe het dan moet als ik er brood bij moet gaan geven. Voor de dames in de buurt van Deventer. Gaan jullie nog naar Deventer op Stelten?
Wat LIEF!! @ Dani Mijn heeft dat ook wel eens voor mij gedaan, maar dan met concertkaartjes voor Symphonica in Rosso (Paul de Leeuw)