Hallo, Wilde alles bijlezen en op iedereen reageren maar na een kwartier lezen ben ik maar een paar blz verder. Heb wel wat dingen opgeschreven. Pinguin: wat een mooie foto, net een poppetje, prachtig Marije: gefeliciteerd met je diploma! Alles goed met je vriendje? Juffie: zal zeker spannend zijn zo'n helmpje Joss: sneu zeg nu al waterpokken. Dani: wat heeft hij een hoge koorts gehad, zou er ook niet gerust op zijn Adriana: wat een geinige foto ik schoot in de lach van zijn big smile Juffie en Dani gefeliciteerd met jullie verjaardag. Oem; oorbellen?? moest ze niet huilen? Hier: een fijne vakantie gehad. Een heerlijk huis was net een maand geopend. Eerst een weekend met mijn ouders, broertjes en aanhang. Totaal 10 personen. Druk maar erg gezellig. Alleen mijn broertje kan zich nooit zo goed aanpassen. Die heeft iets in zijn hoofd en dat is hup nu ga ik dat doen.. met 2 kids kan dat gewoon niet. Voordat eens alles ingepakt is en ook nog een beetje rekening houden met slaaptijden. :x Maar goed gelukkig hield mijn jongste broertje er wel rekening mee en mijn ouders ook. Mijn jongste broertje en zijn vriendin bleven nog een dagje langer dat was erg gezellig. En daarna zijn we nog 3 dagen met z'n drietjes gebleven. We zijn een keer even naar zee geweest. Maar voor de rest lekker op het park gebleven. Wat gezwommen en in het speelparadijs geweest. Gewoon lekker relaxen. Max kan al een tijdje achteruit kruipen (duwen) maar tijgert sinds vanavond ook een beetje vooruit. Hoop dat hij dat morgen nog snapt. Wat gaat dat toch allemaal vlug. Nou ga maar weer eens een vakantieverhaal op hun weblog plaatsen.
Welkom terug sawi! Moeilijk is dat als mensen dat niet helemaal door hebben hoe het "werkt" met kinderen. Wel fijn dat je het goed heb gehad. Was jij nou naar Terschelling of was dat iemand anders/
Willen jullie me even helpen?! Wil morgen gaan proberen om Vince nog maar 3 BV te geven, maar moet ie dan nog extra drinken? Zo is mn schema nu: 7 uur BV 9.30 1st fruit en liga (erdoorheen) 11 uur BV 15 uur BV 17 uur Groentehap 19 uur BV Volgens mij krijgt ie teveel, want goed drinken doet ie niet echt meer. Wil morgen gaan starten zo: 7 uur BV 10 uur fruit en liga 12 uur BV 16 uur groentehap 19 uur BV Maar ja dan haal ik er dus alleen maar wat af.... MIsschien om 2 uur een flesje diksap en een knabbelliga? Ik geef hem nu alleen nog steeds wat water tussendoor, lust ie ook wel. Zal ik het bij water houden? Ben zo bang dat ie niet genoeg vocht binnen krijgt... De meeste kids hier zitten toch al op 3 x melk? Hoe doen jullie mama's dat dan? Hopelijk kunnen jullie me tips geven! Groetjes JOss
Lady's ik zie dat veel meiden zich afvragen hoeveel de kids nou moeten drinken in dit warme weer... Ik heb Nutricia gebeld en die zeiden dat de kindjes van onze leeftijd (6/7 mnd) aan 500cc op een dag genoeg hebben dus als je 3flessen geeft zit je daar al op en dan is water, fruit en groente nog niet meegerekend dus alles wat je extra geeft buiten de verplichte 3 flessen is mooi meegenomen... moest het toch even kwijt misschien dat jullie er wat aan hebben Sawi wat een leuke vakantie ik denk dat het weer ook wel lekker mee zat he!! Dat is altijd maar gissen als je in de buurt op vakantie gaat... Die kleine had gelukkig geen last van der oorbelletjes... ze heeft maar heel eventjes een klein gilletje gegeven... Ik heb het ook alleen gedaan omdat ik weet hoe ze reageerd op de vaccinaties... Als ze daar normaal gezien niet goed op zou reageren had ik het niet gedurft.... Zo deed die "Stoute meneer" het: ahahahah http://img329.imageshack.us/img329/9804/imgp4286.jpg Btw... dat ben ik niet hoor whahahaha Dat is een mevrouw van de juwelier... Volgens mij vond Rana het vervelender hoe dat mens der vast hield dan de prik hoe krijg ik nou die foto weer in beeld????
Dani: GEFELICITEERD!!! Een hele fijne dag vandaag! Wat een leuk cadeau zeg.. Wij doen eigenlijk nooit aan cadeautjes, saai he
Juffie & Dani van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er een fijne dag van! Joss als hij niet goed drinkt zou ik geen bv gaan vervangen voor diksap ofzo. Mijn meisje d'r neus zit zo verstopt. Zelfs het flesje drinken is nu moeilijk. Had dr wat neusspray gegeven maar daar kreeg ze een bloedneus van. Ze ligt nu te meipen dus ga dr maar gauw pakken. fijne dag!
Zooo moest even bijna 3 pagina's bijlezen. hahaha. Ik was er even niet hoor met het warme weer! @ Dani en Juffie super van harte gefelicitflapstaart met jullie 25ste verjaardag. Wat een jonge meiden zeg hahaha. Ik voel me net als ping ook een ouwe taart Neeh hoor. Wat hebben jullie allemaal gekregen??? @ Oem Leuk.. Ik ben benieuwd naar een foto van Rana Ja ik had ook al van de ha gehoord dat ze aan 500 vocht genoeg hebben. @ Ping, wat vervelend dat haar neusje dichtzit. Veel kleintjes hebben er nu last van volgens mij. Zal wel door de overgangen komen. IN de supermarkt is het bokkoud en buiten loeiheet. HOe kan ze nu een bloedneus krijgen van de spray? @ JUffie huh geen cadeuautjes. Oh wij willen het eigenlijk ook wel afschaffen, want we kopen toch alles wat we leuk vinden. Maar toch is het ook wel leuk om wat te krijgen. @ Oem aah die de foto van het schieten, dat koppie van der. @ Joss, wat stoer dat je nog bv geeft joh. Ik moet soms nog wel even slikken, maar ach, het heeft wel veel voordelen. Ik hoop dat het lukt met de 3 bv. Succes. @ SAwi klinkt als een fijne vakantie. 10 man, pff lekker druk, maar wel gezellig. @ Dani, die harde knobbeltje had ik ook en beetje pijnlijk. Hoe gaat het nu? Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren waren mijn ouders hier bbquen. Erg gezellig. Ze gaan naar frankrijk over 2 weken en wij gaan er ook een dag of 5 naartoe. Het is alleen last minute, dus we weten nog niet waarheen, maar niet zo diep in frankrijk hoor. Heb er zin in. Hier wil iemand een fles geloof ik. tot later en fijne dag
Dani en Juffie, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Heel veel plezier vandaag!!!! @Dani: Ahh wat lief van je man. @Pinguin: Jullie hebben een best eindje gefietst, leuk om dan met het pontje tegaan. Geen last gehad van zadel pijn? Ja ik zit ook bij yunio, soms vallen de afspraken ongeveer tegelijk of kort op elkaar met de kinderarts in het zh dus vandaar dat we het cb dan iets later doen, anders is het allemaal zo dubbel op. Wat zielig dat haar neusje zo verstopt zit, hoop dat ze er snel weer door kan ademhalen zodat ze weer beter kan drinken. Jeetje een bloedneus, jakkes. @Sawi: Leuk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! @Oem: Geweldig dat je ff gebeld, dankjewel! Scheeld weer en hoop zorgen.
Poeh wat benauwd buiten. Max zit nu ook te vechten met z'n eerste tandje. Het eerste puntje is er nu eindelijk door. En hij komt nu ook vooruit al hoewel hij het zelf nog niet zo in de gaten heeft Linkse beentje zet hij haaks onder zijn kontje en duwen. Zo grappig.
Hoi Even heel snel een berichtje want er komt zo weer visite @ Juffie gefeliciteerd!!! Fijne avond nog! Lekker verwend?? Hier wel! Super! Liefss
Dani & Juffie: gefeliciteerd! Maak er een leuk feestje van! Oem: ach wat zit Rana er sneu bij, ze wordt zo hard in haar wangetjes geknepen . Sawi: lekker dat je zo genoten hebt op vakantie. Ik heb ook zin.. maar ga pas in september . Joss: jeetje drie voedingen. Wij zitten nog steeds op vijf. Vanavond heeft ze meer groente gekregen, dus ga nu proberen de fles van half elf niet te geven. Kijken wat er gebeurt..... Fijne avond nog allemaal. Het is hier al behoorlijk afgekoeld.
@Juffie en Dani, Gefeliciteerd met het bereiken van een kwart eeuw op deze aardbol @oem, fijn dat het gelukt is met de oorbelletjes. @victoria, er zijn al wel meer meiden die 3 voedingen geven hoor! Hier vandaag dus 3 voedingen gegeven en fruit en groente. Het was meer dan zat, hij heeft totaal niet naar de 4e voeding getaald. Ik had al het idee dat het slechte drinken kwam doordat hij gewoon vol zat. Nu heeft ie alle 3 de keren goed gedronken. Tussendoor heeft hij een beetje water en diksap gehad (van oma) WANT, papa en mama hebben vandaag heeerlijk getourd op onze stalen rosjes Eindelijk eens weer sjezen, het was genieten geblazen! Meiden ik ga op de bank nagenieten van ons leuke middagje. Hopelijk slaapt Vince ook zo, hij ligt namelijk net pas in bed....zijn wat later van opa en oma weergekomen. Groetjes!
Hoi meiden! Weer een nieuwe mooie dag is begonnen. Al zou het volgens mij wel iets minder worden. Voor ik het vergeet, dit is de nieuwe babykleding website van vriendinnen van mij. watLief Hij is net in de lucht, dus helemaal nieuw. @ JOss, heerlijk even lekker de tijd voor jezelf en voor elkaar. Wij gaan hem binnenkort ook een keer lekker naar opa en oma sturen @ Juffie en Dani, leuke dag gehad? En goed verwend? @ Sawi, cute ook al een tandje. Heeft hij er last van? Alexander slaapt nu echt veeeeeeeeeel beter. Gistereavond wou hij alleen niet slapen. Hij had om half 8 fles gehad, maar tot half 10 heeft hij lopen mekkeren. Ik heb hem maar even aan mijn borst gelegd. Drie druppels dat er uitkomen denk ik, maar hij sliep als een roos hihi, tot net half 8 en nu weer. Wat een heerlijkheid zeg. Kon alleen zelf slecht slapen, het was zo warm en mijn vriendje kwam om 3 uur thuis van avondje stappen, dus toen wordt ik ook weer wakker. NOu ik ga denk ik even met de hond wandelen. Het is hier nu zo mooi aan de plas. hele fijne dag dames.
goedemorgen meiden! heb gisteren een hele leuke dag gehad.. ook nog best vewend met mooie bos bloemen, cadeaubonnen enz.. Het was in iedergeval erg gezellig! Nathan sliep vanmorgen tot kwart voor 8 uit! lekker hoor vooral omdat het gisteravond wat later was Nou ga me even aankleden enzo.. en dan lekker naar buiten denk ik! fijne dag!! xxx
Ik heb heerlijk de ochtend voor mijzelf. Mijn mannen liggen beide nog te pitten hahaha. Alexander ligt op zijn buik, laat hem zo maar lekker liggen.
Goedemorgen allemaal, Het is gelukt! Isis heeft vanochtend tot 6.15 uur geslapen. Dus geen fles gehad om half elf. Hopelijk blijft het zo. Joss: ik bedoel het niet als kritiek dat je naar drie voedingen ging, meer dat ik dit ook wel zou willen, omdat Isis er (tot gister) nog steeds vijf kreeg. Ik vond Isis vanochtend ook op haar buik. Volgens mij slaapt ze niet op haar buik, maar draait ze zodra ze wakker is. Fijne dag allemaal.
goede morgen meiden @Dani & juffie.. nog gefeliciteerd met jullie verjaardag! @Sawi.. fijn dat het eerste puntje er nu door is dan zal die er ook iets minder last van krijgen. haha ja zo doet Kian dat nu ook.. en maar mopperen dat hij niet vooruit komt op de manier zoals hij het wil terwijl hij al lang aan de andere kant van de box ligt! @pinquin.. wat sneu dat der neusje zo dicht zit. hopelijk gaat het snel beter! @adriana.. wat fijn dat alexander beter slaapt! en dat late slapen van gister avond kan heel goed door de warmte komen. ik krijg kian ook niet meer voor 10 uur in slaap savonds terwijl hij normaal om 7 uur sliep als een roos. @victoria.. wat goed dat isis zo lang heeft geslapen !! ------------ Kian ligt nu ook lekker te slapen. hij slaapt overdag nog best goed ( elke twee uur slaapt hij 1 uurtje) het is alleen savonds een ramp. elke keer slaapt tie een kwartiertje en dan is die weer wakker. nu heeft die vanochtend tot hald 8 geslapen dus dat was wel lekker. maar de dagen ervoor kwam meneer gewoon om 6 uur sochtends terwijl die pas om 10 uur savonds sliep. overdag was die dus uitgeput maar wou niet langer slapen dan een uurtje en wou niet meer drinken.. hij wou alleen nog ze fruit en groente en de fles smiddags voor de helft maar drinken tussendoor wou die absoluut niet. ik heb het er zelf in moeten gieten met een glas en dan dronk die wel. weet iemand of dat slechte drinken kan komen omdat hij tandjes bovenin krijgt? fijne dag meiden! Liefs xx
@Vic, Heb het ook niet als kritiek opgevat hoor . Dacht dat je positief verbaasd was over 3 voedingen, ik hoor er hier al heel wat over 3 voedingen.... Fijn dat Isis het nu ook op 4 doet. Blijft vast goed gaan! @Marije, hmm dat slechte drinken hoor ik hier ook wel meer. Kan door tandjes komen, kan evengoed door de warmte komen. Bij Vince lag het slechte drinken aan dat hij kennelijk gewoon teveel kreeg met fruit en groente erbij. Gisteren met 3 voedingen dronk hij heel goed.... Wat een weertje nog he?! Meiden die in het zuiden wonen zullen het nu al wel slechter hebben denk ik? Het slechte weer zou van het zuiden overtrekken. Hier schijnt de zon nog volop en is het weer erg warm. We gaan straks even naar deventer, koopzondag aldaar....lekker even terrasje pakken. Vince was om half 8 wakker, kreeg voeding en bleef wakker (meestal slaapt hij daarna nog een klein uurtje). Maar het lekkere is....hij ging om 10 uur weer slapen, en slaapt nu nog! Hahaha, dat gaan we vaker proberen..... Fijne zondag