Adriana: Nathan eet eigenlijk altijd wel avondeten. Als hij een keer niet zo veel eet geef ik wat meer yoghurt en anders krijgt hij toch redelijk snel na zijn avond eten ook weer pap dus honger heeft hij niet
Hey Ha hier gaat eten er bijna altijd wel in! Als hij niet eet is hij niet lekker of krijgt tandjes, dan geef ik hem ook wat xtra yoghurt lekker fris! Ach ja vandaag slaapt hij weer goed dus we zien het wel. Ligt er nu ook weer lekker in. Visite weer weg. Gevoelig jongentje hoor die van m`n vriendin... Jarno gilt en lacht wat en hij begint me toch zielig te huilen.. (hihi) hij schrikt daar van ofzo! Gaat normaal wel naar een dagverblijf.. ( is 3 weken niet geweest) Jarno had dit toen hij klein was ook wel maar nu niet meer.. Kindje is 3 weken ouders dan Jarno. Ik lekker met m`n vriendin bijgekletst. En lekker gewandeld. @ Vic jeeej eerste tandje!! gelukkig dat ze er nog geen last van heeft! Jarno stopt de vork al in zn mond. Ik prik er dus een broodje aan en hij stopt het in z`n mondje. Als hij ermee gaat slaan zeg ik eh eh.. en dan stopt hij het alsnog in z`n mond.. Ja het lijkt dat hij eh eh wel snapt. Als ik nee ga schudden met m`n hoofd dan doet Jarno dit ook en gaat hij heel hard lachen.. dus dat werkt hier niet zo hahaha Heerlijk weeer! Echt lekker buiten! Morgen 27! graden.. gaan lekker bbqen! Liefss
Hoi @dani, goed hoor dat hij al van de vork eet en nu al luistert hahaha. Ben benieuwd hoelang dat nog duurt @juffie, pfieuw 6 weken vrij en dan weer werken zal idd wel tegen gaan vallen @vic, jeeeeeeeeeeej leuk man 1e tandje, fijn dat ze er geen last van heeft! @bedje lager, hier sinds vanavond ook. Hij gaat nog niet zelfstandig zitten maar trekt zich wel omhoog aan de bedrand. Hmm beter iets te vroeg dan 1 keer te laat..... @yoghurt, hier ook al wel gegeven van olvarit maar ook magere yoghurt (en soms een hapje vla of ijs , tja als dat bekkie dan zo open gaat ahhhhh) Vince vindt het heerlijk en krijgt geen reactie... Vandaag voor het eerst de middagvoeding vervangen door een flesje melk (blijf nog wel de ochtend en avond bv geven). Hij at al een aantal dagen een boterham. Vond het erg veel gedoe om hem daarna nog aan de borst te krijgen. Dronk zo weinig en ging bijten omdat hij niet wou AU! Nu vraag ik me af hoeveel melk jullie geven bij de middagmaaltijd (en in fles of tuitbeker?). Had nu gewoon 180/6 gedaan, maar dat is teveel toch? Al dronk ie het helemaal op hahaha. Hoeveel is normaal?
@ Joss ik ben ook beniewd hoelang het duurt haha Ik geef ook nog 3x 180/6 hoor. Bij brood krijgt Jarno eerst fles en dan 1 broodje. sochtends fles met ontbijt granen erin en savonds met rijstebloem erbij.. Die tokkies van een buren die snachts zo aant schreeuwen waren zitten nu aan de voorkant bekant onder Jarno`s raam.. jakkes.. ben blj als ze weer aant werk gaan dan zijn dit soort fratsen een stuk minder denk ik.. alhoewel het weekend is... Fijne avond en fijne dag morgen. Ik ga naar m`n ouders want dr is rommelmarkt in Hattem. gezellie! Savonds lekker bbqen! Liefss
HallO! Hier ook vandaag het bedje lager gezet. Ze gaat echt constant zelf zitten, dus wel zo veilig. Sinds vandaag ook echt aan het kruipen, madammeke gaat hard! Vic gelukkig geen last van dr eerste tandje! Nils er erg last van gehad? Dani veel plezier bij de bbq morgen! Ben je eigenlijk alweer aan eht werk? @ Joss ik gaf eerst 120 cc bij de boterham, nu niets krijgt ze sap. @ Moe.. Hoe is het bij jou? @ Adriana ik meng het dan met een fruitmoesje van nestle. Klein beetje maar hoor, nog niet eens een kwart van het bakje, maar dan eet ze het wel. En bij QUinn heb ik dan toch wel een flesje ter vervanging aangeboden. @ JUffie, volgende week weer voor de klas. Zal inderdaad wel wennen zijn! Gisteren dus naar de kaakchirurg geweest. De 21e ga ik poliklinisch onder t mes. Brrrr Heb een wortelpuntontsteking en die moet worden schoongemaakt. Helemaal omdat het al meer dan 3 jaar duurt. Ik mis een aantal meiden hier die weer aan het meepraten waren en opeens weer zijn verdwenen. Ik ga een bad nemen en dan naar bed. Vandaag weer 20 km gefietst.
Hey @ Pinguin jakkes zeg heb je er geen last van dan? Ik heb vorig jaar een aantal wkb`s gehad nou pff die pijn wens je niemand toe! Ja ben alweer aan t werk. Heb afgelopen week 2 dagen gewerkt ging eigenlijk prima. A.s Dinsdag naar de internist 11:00 en dan woe en do werken en dan 3 weekjes vakantie! Hier een prima nachtje.. Jarno slaapt nu nog ik snel gedouched en spullen klaargezet als hij zo wakker word gaan we er vandoor! Heerlijk weer vandaag! Liefss
goedemorgen meiden, Dani: fijne dag vandaag! Wij gaan vanavond ook gezellig bbqen.. Ping: he bah een onder het mes Wat goed dat je meisje al kruipt! Gaat hard dan ineens kan ik me voorstellen. Ben heel benieuwd wanneer Nathan gaat kruipen. Hij doet al wel een poging om vooruit te komen. De knietjes gaan al onder zijn buikje maar dan redt hij het nog niet om ook op zijn handjes te steunen. Echt een schattig gezicht Fijne dag allemaal!
Dani: hier moet het zonnetje nog doorbreken. Tot nu toe nog heel veel wolken. Maar hopenlijk hier ook snel mooi weer!
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 7200 gram, 65 cm, maatje 68 (27 mei 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 7460 gram, 68,5 cm, maatje 62/68 (8 aug 09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8150 gram,68,6cm (22 juni 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 7440 gram, 69cm, maatje 68 (24 juni 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 9510 gram, 68.5 cm, maatje 74 (14 juli 09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 8650 gram, 70,5cm, maatje 74 (13 aug `09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 7053 gram, 65 cm, maatje 62/68 (5 juni 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 9310 gram, 75.5 cm, maatje 80 (3 aug 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 8745 gram, 70 cm, maatje 68 (9 juli 09) Lilly Barissa en acissej (10 dec, 4300 gram); 7730 gram, 67 cm, maat 68 (9 juni 09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 8400 gram, 73 cm, maatje 62/68 (4 aug 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 7600 gram, 67 cm, maatje 68/74 (8 juni 09) Jarno en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 8795 gram, 71cm, maatje 74 (30 juni 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 8100 (nog wat gram ), 74 cm, maatje 74/80 (23 juli 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 6060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 9815 gram, 72 cm, maatje 74/80 (10 aug 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8200 gram, 71 cm, maatje 74 (8 aug 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 8150 gram, 67 cm, maatje 68 (9 mei 09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 7670 gram, 68 cm, maatje 68 (6 juli 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 7575 gram, 67,5cm, maatje 68 (12 juni 09) 12 meisjes & 11 jongens agenda Augustus: 18: Nathan en Juffie CB 25: Jarno en Danielle CB 31: Famke en Monique4 CB September: 08: Diego en Dimmel CB 29: Vince en Joss81 CB Oktober: 02: Joe en Aussie CB 12: Kian en Marije CB ? :Jayden en Wolly CB (arts) November: December: 17: Jayden en Wolly CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel (23) 14 Januari 1978 Mama05 (31) 6 Februari 1988 Marije (21) 9 Februari 1973 Aussie (36) 25 Februari 1978 Adriana (32) 9 Maart 1981 Joss (28 ) 13 Maart 1979 Sawi (30) 31 Mei 1981 Dagdromer (28 ) 4 Juni 1983 Marleen4683 (26) 4 Juli 1984 Juffie (25) 4 Juli 1984 Daniëlle (25) 23 Juli 1988 Monique (21) 18 Augustus 1979 Victoria (29) 19 September1972Pinguin (36) 5 Oktober1981Bella(27) 29 Oktober1982Sandralizz(27) 31 Oktober1985 Oem (23) 10 November 1978 Wolly (30) 11 December 1978 Vis (30) Ergens in Maart Peetje (34) Jessica (29) Sandra ?? Bianc ?? Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of dimmel. Thanx @ Wolly staat erbij!
Hmm lekker weer hoor! Jammer dat ik moet werken vanmiddag bah. Maar hoef pas om 14.30 weg... We gaan zo even een mamafiets spotten, ben benieuwd....Had gisteren al een mooie gezien eens even kijken of we die ergens anders goedkoper kunnen krijgen.] @dani, wat ga je doen dan vandaag? @ping, au dat lijkt me geen pretje. Hopelijk is het snel achter de rug....na 3 jaar! @juffie, tja volgens mij is het heel wisselend wanneer ze gaan kruipen. Vince zit al echt op handen en voeten, de starthouding zeg maar. Maaruh hij komt nog geen millimeter vooruit, tot zn eigen grote frustratie hahaha Ik zit nu trouwens stiekem alweer te twijfelen of ik die middagvoeding niet ook nog even de borst blijf geven....zucht, Ik had nooit verwacht dat het nog zo lastig was om te stoppen hahaha. Volgens mij hadden meer van jullie hier wel last van toch?
@ Victoria, gelukkig geen last dus van de doorkomende tandjes! Fijn. Ook geen sjacherijnigheid? @ Pinguin, ai, onder het mes Krijg je dan een plaatselijke verdoving of ga je onder narcose? Ik ging zeker onder narcose, zou ik het liefst elke keer willen als ik naar de tandarts ga.... Is het bij jullie mooi weer? Hier is het grijs en het waait giga! Jara was vanmorgen om half 9 pas wakker en ik dus ook! Ze heeft het gister ook druk gehad. 's ochtends heb ik haar bij mijn vriendin gebracht die heeft opgepast en 's middags hebben we daar ge-bbq-t. Mevrouw lag om 9 uur pas op bed. Ik ben gisteravond zelf ook nog weggeweest en sliep pas om half 2 dus ik vond het heerlijk om even wat langer te slapen. Vandaag ook weer druk, straks eerst boodschappen doen. Vanmiddag bij mijn zusje eten en dan gaan mijn zusje en ik ff naar de film. Jara kan daar slapen en Marcel en mn zwager blijven ook daar. Later!
Joepie een mamafiets gekocht Leuk hoor! Volgende week is ie klaar en dan kan ik lekker proberen te fietsen met Vince 8)
Nou hier nog steeds harde wind maar ondertussen wel een zonnetje. maar om nu te zeggen dat het warm is?? Joss: leuk een mamafiets!! Ben ook nog op zoek.. Welke fiets heb je gekocht?? Ik vond het ook moeilijk hoor om helemaal met bv te stoppen. Marleen: lekker hoor zo lang uitslapen.
Hey @Joss ja ik vond het ook super moeilijk om stoppen hoor met de bv als ik dan fles gaf dan heb ik wel eens een traantje gelaten hoor! Maar Jarno wou op gegeven moment zelf niet meer.. en die 3 flessen die hij nu krijgt lurkt ie zo leeg! Vanmiddag rommelmarkt Hattem geweest en nu net klaar met bbq.. ga ijsje eten! Leuk mama fiets! @Juffie niet gelukt met de zon? Hier was het warm vandaag! Liefss
@juffie en dani. Kan me idd herinneren dat jullie dat wel genoemd hebben dat het best moeilijk was om te stoppen. Ik stop nog niet helemaal maar bij de broodmaaltijd werkte het niet meer, hij eet en drinkt veel beter nu ik hem een hapje en een slokje kan geven dus ja... @dani, gezellige dag gehad gisteren dus? Lekker bbqen hmmm, ik heb gister door mn late dienst een bbq misgelopen en vandaag weer! Nou ja van de week zelf maar eens dat ding in de brand steken @juffie, ik heb een batavus mambo deluxe gekocht. Vond hem wel erg hip en niet zo'n uitgesproken mamafiets (niet zon breed stuur en een strakker frame). Heb een witte gekocht! Ben zo benieuwd hoe die gaat bevallen...
Hey @ Joss vriendin van mij heeft die ook! Ik heb een mambo batavus supreme. is niet echt een mama fiets maar wel heel stevig en een normaal stuur. Grote fietstassen erop een heerlijke fiets! Ik heb em grijs met wit. Jammer zeg 2 bbqen mis lopen idd t is mooi weer zelf aansteken dat ding! haha eetse Zijn jullie mannen ook zo saai in t weekend?? Nou hier wel. pff.. Vanmorgen daait ie zich gezellig nog eens om terwijl Jarno huilt wil niks doen hangt de hele dag maar beetje voor de tv met dit mooie weer.. ah moet ik wel bijzeggen dat hij dus een ab kuur heeft waardoor hij niet in de zon mag.. maar met lange mouwen en dan met Jarno op de fiets ofzo.. kan dan toch best? Gister is hij druk geweest dus vandaag doet ie niks en ik verveel me hahaha (*klaag klaag*) @ Marleen slaapt Jara wel goed bij een ander in een (camping) bedje? Jarno slaapt dan wel maar wel een stuk korter als in z`n eigen bed. Zaterdag gaan we ook weer weg en dan moet ie bij 2 verschillende slapen. gaan naar familie in Dordrecht dus ja dan ga je 2 gezinnen langs (van de 4) haha wil niet een hele rondreis.. maar dan slaapt ie dus maar een klein half uurtje soms 3 kwartier maar langer echt niet hoor... geeft niet dan leg ik hem er wat vaker in als hij moe is.. Liefss
@ Dani, Jara slaapt heerlijk ergens anders. Ze heeft nu in totaal 3 nachten bij mijn ouders geslapen, en als Jara bij mijn ouders is overdag dan slaapt ze daar ook in het campingbedje. Ze heeft 1x bij mijn schoonouders geslapen in haar (deryan) tentje. en dat ging ook super! Als we op visite zijn en ze is erg moe dan geef ik haar haar knuffeltje en dan slaapt ze bij mij op de arm. Heel handig Trouwens, ik had Marcel al lang uit bed gehad hoor! Ik had Jara gewoon bij hem op bed gezet, dan moet ie wel anders kukelt ze er vanaf
Hey Wat goed dat Jara zo op de arm slaapt! Nee Jarno slaapt echt niet op de arm! Deed ie eerder wel maar wil hij nu echt niet meer dan ziet hij veel te veel! Ach ik heb Jarno eruit gehaald en aangekleed en toen ging meneer er ook snel uit.. ja kon ik nog niet blijven liggen.. maar ach.. toe maar weer. Morgen vroeg Jarno fles en dan allebei weer lekker naar bed en manlief mag dan werken.. ach nog een weekje endan hebben we vakantie. M`n ouders komen ook dat weekend dus kan Jarno bij hun opde kamer en dan kunnen wij (ik)een nachtje uitslapen.. haha alhoewel je smorgens vaak op dezelfde tjd wakker word.. Liefss
Op de arm slapen doet Nathan ook echt niet hoor. Ergens anders slapen in een campingbedje gaat gelukkig tegenwoordig wel goed. Zolang hij zijn knuffels en eigen slaapzakje maar heeft en het een beetje donker is slaapt hij. Op vakantie sliep hij gewoon op het grote bed in de caravan van mijn schoonouders en tot mijn verbazing sliep hij daar rustig 2 x 2 uur