Hoi , Zo vluchtig te lezen gaat alles hier prima. Hier gaat ook alles super. Hij is de laatste tijd alleen een beetje jengelig en zit steeds aan zijn oortjes. Misschien toch maar even langs de dokter. Wil echt minder achter de pc zitten, want het gaat ten koste van andere dingen en dat vind ik jammer. WIj hebben de laptop hier op tafel staan en dan zit je er onbewust toch eigenlijk te vaak achter. Dus het is niet omdat er wat is of zo Ik zag weer leuke foto's voorbij komen, wat groeien ze hard ! Hier wordt nog niet gekropen. Voor de rest weinig te melden. Vanavond gaan we hier in de plas zwemmen met Alexander (als het weer goed is) We hebben trouwens nu eindelijk 2 vaste slaaptijden overdag. Om 9.30 tot 11.00 ongeveer (of iets langer) en rond half 2 tot half 4 Lekker spetteren! http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f38206d61616e64656e&name=494d475f333337352e4a5047 met de hond erbij http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f38206d61616e64656e&name=494d475f333431322e4a5047 lekker rijstewafel met pindakaas http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f38206d61616e64656e&name=494d475f333331352e4a5047
Gewldige foto die laatste! Pindakaas moet ik mee wachten tot ze 4 is(moet ik bij Quinn ook mee wachten) Manlief is nl zwaar allergisch! Sawi wat geweldig dat je lekker kan fietsen! Geeft je opeens een boel meer vrijheid hè? Dimmel veel plezier bij je moeder! Hier lijkt ze wéér een nieuw ritme te hebben. Ze slaapt nu 3 x per dag 45min tot een uurtje. Nu al wel weer langer dus we zullen het zien. Vannacht heeft ze in ieder geval heerlijk doorgeslapen terwijl ze gisteren pas tegen half 10 na lang vechten tegen d'r slaap in slaap is gevallen. Ik ga vast fruit prepareren en dan eens naar de HEMA. heb nog een tegoedbon van 25.00 en hoop dat de nieuwe collectie binnen is.
Haaaai meiden alles goed??/ hier wel oke alleen druk bezig met voorbereiden de ramadaan is bijna aangebroken wordt wel even volhouden dit jaar vorig jaar niet meegedaan vanwege zwangerschap en dit jaar ist zoooo hot hot hot!! anyway met R gaat het allemaal goed geen bijz. Ik ben aant kijken voor een mamafiets een Sparta Amazone wil ik nu hebben we er 1 gevonden maar die is helemaal in Alkmaar dat is 5uur heen en terug mannetje wil m gaan halen maar ik vind het TE ver... maja voor die prijs konden we het niet laten ( 180euro) ik heb laatst ook al een Twingo van hem gehad dus ik vind dat we het dichterbij huis moeten zoeken... iemand nog tips voor een leuke mamafiets?? Adri leuke foto's Pinq je heb idd 2 hele verschillende kindjes maar supppper lieve foto's Dani blij dat het niks ernstigs is!! Aussie hoe ist met Joe lees je nog mee?? Peeeeeetje ben je er nog??? ik ben benieuwd hoe het met Yorrick is (zijn ontwikkeling etc)
Moe voor 180 zou ik het doen. Heb ook de amazone trendy en heb heel wat meer betaald. Ikg a boodschappen doen! Wat betreft mn kindjes. Heb echt duo penotti wat dat betreft!
Tip: Wintermuts, wanten en sjaals van het merk Barts supperstoer bij kleertjes.com Lekker warm en degelijk spul, Lijkt vroeg maar nu hebben ze nog keus.
Moe, ik ben er weer. Lief dat je aan mij en Yorick denkt. Ben weer terug van vakantie, maar ik durf onze vakantie hier niet meer aan te kondigen. Je weet gewoon niet wie mee leest en er wordt de laatste tijd te vaak ingebroken hier in de buurt (brr, ik moet er niet aan denken). We zijn heerlijk twee weken naar de veluwe geweest en nu ben ik nog een weekje thuis. En Yorick gaat wel gewoon zijn drie dagen naar het KDV en gastouder, erg he? Oem, voor die prijs zou ik misschien toch wel een eind willen rijden voor zo'n moederfiets, maar 5 uur? Ik snap dat je dat wel te ver vindt. Ik zit zelf nog te twijfelen wat ik wil, dus aan mij heb je niet zoveel. In elk geval een andere fiets, want deze trapt nog wel eens door omdat hij versleten begint te raken. Misschien ga ik wel voor een gewone fiets met moederstuur. Ik wil nl. wel weer jaren met deze fiets vooruit kunnen, ook als het voorstoeltje er af is. Verder heb ik weer heel veel knappe kindjes voorbij zien komen. Onze baby's worden al steeds meer dreumesjes. En wat tijgeren/kruipen al veel kindjes. Gaat snel he? Yorick begint net te tijgeren, maar als hij meer dan 10 cm moet tijgeren dan ho maar. Hij wil liever op handen en knieen zitten of met hulp staan. Als je hem neerzet kan hij nu ook tijden zelf zitten. Dat is wel lekker, zeker omdat hij graag met zijn handjes bezig is. Speeltjes tegen elkaar slaan, met zijn hand op zijn bovenbeen klappen, torens omgooien, de bal overrollen etc. En alles moet in zijn mond :x. Het is echt een jongetje van onderzoeken. Wordt nog wat als hij echt gaat tijgeren, geen kast of lade is dan veilig. Tandenknarsen heeft Yorick ook een tijd gedaan toen zijn boventanden goed door waren. Vreselijk om te horen. Gelukkig is hij er vanzelf mee opgehouden en is het zijn melkgebit. Zijn tandjes zijn nu wel minder scherp, maar ik wil nog steeds niet gebeten worden . Pindakaas, Yorick heeft het 1 keer gehad, omdat ik de gastouder vergeten was te vragen daarmee te wachten. Verder wil ik wachten tot hij minimaal 1 jaar is. Hij vond het wel erg lekker. Maar nodig is het niet. Ik mocht het vroeger niet van de cb/schoolarts omdat ik te dik was (voor de maatstaven van toen, want nu zie ik veel dikkere kinderen van die leeftijd en ik heb echt met ze te doen.) Ik heb de pindakaas niet gemist, maar vind het nu wel lekker om heel af en toe te eten. Pinguin, je kinderen missen dus niet zoveel. Wel vervelend dat je man er totaal niet tegen kan. Wil je het dan wel in huis hebben? Winterkleertjes klinkt wel erg vroeg hoor. Yorick draagt nu net maat 74 en ik denk dat ik nog wel wat shirtjes met lange mouwen er bij ga kopen. Yorick zou tot het einde van het jaar verder moeten kunnen met maat 74 en dan de rest van de winter maat 80. Ik hoop dat dat lukt, want Yorick groeit niet volgens de groeicurves. Om een winterjasje te kopen vind ik nu nog wel vroeg. Maar je moet er inderdaad niet te lang mee wachten, want jasjes zijn zo op. Yorick wordt over anderhalve maand al 1. Heb er nu al voorpret over om te bedenken hoe ik het ga doen. Binnenkort maar slingers enzo kopen. En cadeautjes verzinnen. Ik vind het zo moeilijk om leuk speelgoed te vinden. Het lijkt allemaal zo veel op elkaar wat betreft de dingen die je er mee kunt. En het past niet altijd bij onze kleine vent. Hebben jullie daar ook last van?
peetje: leuk weer wat van je te horen. Lekker hoor 2 weken vakantie! En nog maar anderhalve maand voor Yorick 1 wordt.. Wat gaat het snel Heb net even op kleertjes.com gekeken en weer leuke jasjes gezien hoor.. Alleen de jassen die ik leuk vind zijn wel behoorlijk aan de prijs Wil eigenlijk echt neit meer dan 40 euro uitgeven. Nog even lekker verderzoeken dus. oem: alkmaar is bij ons niet zo ver maar ik vind 5 uur rijden ook wel erg ver hoor voor een fiets. Adriana: leuke foto's!
Hé meiden, Bedankt voor de felicitaties. Ik ben momenteel super druk. of ik werk, of druk met de kids en 's avonds dan vaak ook nog afspraken, dus het lukt met niet meer zo vaak om hier te kijken. Lees dan wel snel alles, maar vervolgens lukt het niet meer om te reageren. Leuke foto's voorbij zien komen. Volgende week heb ik een aantal dagen vrij, dus dan lukt het hopelijk om weer uitgebreid te reageren. Het weekend weer weg en moet vanavond nog even wat doen voor het werk, dus moet het helaas voor vandaag weer hierbij laten.
Hey dames Ik heb VAKANTIE!!! Morgen onderbezetting en heel warm dus lekker vrij geregeld! super. Ik heb een winterjasje bij ter stal gehaald. Super leuk! Heb niet alles nog terug gelezen sorry Dat drama uit kampen die brand.. m`n nichtje heeft verkering met een van die jongens uit dat gezin.. brr raar is dat.. Liefss
Jeetje Dani dan komt het ineens wel heel dichtbij hè? Moest er ook veel aan denken vandaag. Brrr zal je maar gebeuren
Nou idd gister hoorden we het en dan heb je zoiets van bah jakkes! Maar dan hoor je dat het ook nog bekenden zijn Kippenvel gewoon...
nou nu ga ik zwemmen en zonnen en nu is het hier bewolkt en heeft het al beetje geregend...hoop dat het toch nog goed weer wordt zwemmen kan ik wel binnen maar wilde ook even lekker zonnen me benen moeten nog een kleurtje haha die willen maar niet de rest is al bruin. diego zegt sinds gister mama echt zo schattig...hij vind het geweldig om te staan en probeert ook al te lopen. Heb net al afgewassen en toen diego in bed gelegd...nu ff lekker wat computeren en daarna mezelf verzorgen en zwemspullen pakken.... duimen jullie voor me voor goed weer? haha Ik heb gister eens gekeken en in mt 80 heb ik 8 trui's, 1 vest, 1 pyama en 3 broekjes dus moet nog pyama's en broekjes... Wat vinden jullie van muzzy? die wat die engels, spaans, frans en meer doet? ik vind het wel een leuk idee zelf kun je er ook van leren maar het kost 200euro dus ja das een beetje teveel. over 2 weken wordt diego alweer 9mnd boh!!! @peetje wow dat gaat snel he dat hij al 1 wordt! ben wel benieuwd hoe hij het gaat vinden...
Hey hey Hier is het warm!!! oosten he.. word hier t warmst vandaag! ach ook wel weer lekker. Ben blij dat ik niet hoef te werken!! Jarno gister 19 uur op bed gelegd vanmorgen wast 7:45 en nu slaapt ie al weer een uurtje! heeft het toch wel nodig! Vanmiddag onweer.. brr ach na t weekend word het alweer beter.. lekker hoorrr @ Dimmel. ik weet niet vind die muzzy niet zo. dan ben ik voor een gewoon taalstimuleringsprogramma.. Liefss
@Dani: Ja ik zag het gisteren op tv, in 1 woord verschrikkelijk! @Dimmel: Ik ga voor je duimen voor een lekker zonnetje maar heb er een hard hoofd in. Veel plezier met zwemmen. @Peetje: Leuk dat je ook weer ff langs komt om te vertellen hoe het met jullie gaat. Wat gaat dat snel zeg, bijna 1 jaar alweer. Die Muzzy, ik vind het zelf ook niks, heb liever dat ze nederlands leren. Maar aan de andere kant zeggen ze dat baby's, peuters de andere taal snel oppakken. Maar ja, straks kennen ze het en wat als ze groter zijn lijkt me toch dat je het moet blijven leren anders is het allemaal voor niks geweest en zijn ze het tegen die tijd als ze iets ouder zijn alweer verleerd, dag geld. Hier schijnt het zonnetje nog en waait af en toe. Hier vannacht een lekker nachtje, ik vond Jayden vanochtend op zijn buikje. Allemaal kreukels in zijn gezichtje en op zijn armpje hahaha.
dimmel als ik jou was zou ik niet gaan er is een weeralarm afgekondigd met hagel etc. ga je toch dan veel plezier Ik heb een VERRRROTE nacht gehad zeg!!!! ik liet iets vallen bij r der kamertje toen ik net wilde kijken of ze wel sliep om (00.00) voor ik ging slapen wat denk je KIND WAKKER!!!! ze was heeelemaal gedesorienteerd en wist niet wat der overkwam... normaal gezien gaat ze terug slapen als ze der speentje heeft maar vanacht kon ze die niet vinden en ging ze met der hoofdje zwaaien en kwam ze tegen de spijlen van het bed woooopa toen was het feest ze begon te krijsen en kon niet meer ophouden en toen ik der optilde gaf ze me alleen maar kusjes en wilde ze me niet meer loslaten (heel stevig vasthouden) Uiteindelijk heb ik maar een klein flesje gemaakt van 90 waarvan ze 40cc gedronken heeft maar ze kreeg er wel slaap van eer ze sliep was het dus 02.45uur... Nou dat ben ik dus niet gewend... Hoofdpijn hier!! Peeeetje wat leuk dat je weer even langs kwam jaaaaa de tijd vliegt he alweer een jaartje het lijkt allemaal nog maar zo vers in het geheugen dat ik las Peetje is bevallen... Ben blij dat alles goed gaat met de kleine Yorrick hier kom ik strx nog even reageren ik ga gauw een fietsstoeltje halen voor de kleine ik heb eeeeen nieuwe fiets gekregen dus niet meer naar Alkmaar een Sparta Amazone Trendy
Moe: dan kun je ook weer lekker op pad met je fiets. En wat vervelend zo'n beroerde nacht maar even naar bed gaan als R slaapt. Toch te warm om iets te doen. Dani: je denkt op het nieuws wat erg. Maar als het dichtbij komt besef je pas echt wat er is gebeurt. Echt erg Peetje: wat leuk, de tijd vliegt. Cadeautjes blijft moeilijk hier vinden ze de muziekpiano en trom van Little tikes geweldig. En niet kapot te krijgen. Zelfs Max speelt al een aardig deuntje op de piano door te slaan, echt grappig. Max zat gisteren weer ineens. Mijn man zat er langs ik zei heb jij hem neergezet, nee meneer was zelf gaan zitten. Viel hij me ineens toch hard achterover. Nou ja... zal niet zijn laatste pijntje zijn. Max zijn e tand is door in een week tijd zijn er 4 door
hey @ Sawi 4 tanden in 1 week! pff wat snel! Ja t komt dan ineens dichtbij Vanaf 15uur geven ze weeralarm af onweer harde windstoten.. ben benieuwd.. zal hier in t oosten hopelijk later komen?! @ Moe leuk hoor fietsen Jarno vind het super! EN idd ff lekker naar bed! @ Wolly haha kreukels in z`n gezichtje.. lief he zo op z`n buikje slapen. Hier weinig te melden. Jarno ligt weer lekker te tukken in z`n rompie hihi Liefss
Dani: van het weer heb ik ook gehoord. Pas hebben we hier ook al noodweer gehad de partytenten vlogen door de lucht veel bomen zijn er gesneuveld. De schade is nog overal te zien. Hoop het niet weer mee te maken was wat bang onze buurman heeft een superhoge zendmast ben telkens bang dat dat gevaarte naar beneden komt. Nou ja op tijd luifeltje in, alles dicht en afwachten maar
@ Sawi ach precies. Hier komt alleen de wc af en toe omhoog bij noodweer. Parasol is zo ingeklapt en in de schuur en de tuinstoelen tegen de tafel aan en klaar.. We zien het wel..