Oké dames, ff een rare/vreemde vraag vanuit mijn kant. ik heb soms het gevoel alsof ik een baby in mijn buik voel trappelen. Dit gevoel heb ik denk ik nu een week of 6. Het gebeurt niet vaak, Maar gisteravond leek het toch echt op een trap en nu net weer. Het zit niet bij mijn darmen, maar hoger. Meer ter hoogte van mijn navel en net voelde ik het rechts ervan. Ik vind het zo vaag allemaal. Laatst dacht ik echt dat ik zwanger was. ik was zo misselijk hele dag door. Ik had ook diarree. Maar toen bleek het buikgriep te zijn volgens dokter. Ze duwde ook op mijn buik en dat was gevoelig. ik heb natuurlijk al een aantal testen versleten (cb digitaal en kruidvat) en allen negatief. Maar ik vind het zo raar. Het voelt echt aan als een baby die trapt. Ook heb ik sinds een week of 2 weer veel last van mijn bekken. ik heb niks geks gedaan (ik sport niet) Ook heb ik last van mijn borsten. Niet heel erg, maar dat had ik bij Bas ook niet zo. Ik ben wel gestopt met de pil (vanwege teveel klachten), maar dit had ik hiervoor al. hebben jullie hier ook wel eens last van? Dat het net lijkt of dat je een baby voelt? Groetjes, Linda
@Dimmel: Fijn dat alles goed was in het zh. Erg irritant als je last heb van restless legs, hopelijk doen de pilletjes dan z'n werk. Ohh heerlijk laatste dagje voor je man, hier zit de vakantie er al op helaas. Veel plezier van het weekend met wat jullie allemaal gaan doen @Angel: Ik gebruik de Difrax fles en heb nog steeds de S speen en voor de pap de M speen en dat gaat allemaal goed, ik kan je niet helpen met jou vraag. Jelle is ook al zo'n snelle hahah rijmt ook nog Jayden die staat ook al in zijn bedje en in de box en aan de tafel. En als we hem aan zijn handjes vast houden voor ons dan loopt hij ook al een heel stuk. Erg lief om te zien. @Pinguin: Ahh wat lief als Quinn dat tegen zijn zusje zegt. Lekker dat het weer een fijne nacht was. @Linda: Nee klopt, dat heeft Jayden ook dan spuugt hij ook iets meer zuur weer. Als Bas spuugt ruikt het dan ook nog zuur? Jayden krijgt 3,5 ml en dat verdeeld over 3 flessen maar kan er 4 van maken als het nodig zou zijn. Spannend dat hij uit logeren gaat, zal best wel goed gaan omdat hij op het kdv ook goed doet. Hier nog geen oppas nodig gehad en ook niet uit logeren. Ik kan Jayden moeilijk bij iemand anders laten, vind dat heel moeilijk om zonder hem te zijn dus daarom nog geen oppas. Hier ook geen kdv ben een thuis mama
@angel diego zit ook nog op nr 2 omdat nr 3 hij teveel langs laat lopen...dus vind ik zonde dan! @linda ik heb dit ook nog altijd hoor...twijfel soms ook heel erg of ik niet zwanger ben maar hoort er allemaal bij! @wolly ja ik heb die restlegs leggs ook gehad tijdens de zwangerschap dus weet wat ze voelt...de pillen heeft ze al gehad en die hielpen alleen is eentje niet genoeg dus mag ze verhogen en merkt ze dat 2 ook niet genoeg is mag ze verhogen maar ze mag niet hoger dan 4 gaan! over 6 weken weer terug...
@Linda: Dat gekke gevoel in je buik heb ik ook, allemaal van die plopjes net of je het begint voelt van een baby die begint met schoppen. Bij mij zijn het de darmen want ik ben echt zeker weten niet zwanger. Geen idee tot wanneer dat kan duren, ik maak ook geen zorgen.
Ze zeggen weleens 9maanden zwanger 9 maanden ontzwanger. Hopelijk dan nog een maandje. Ik vond het zo raar. Ik dacht dat mijn darmen lager zouden zitten.
hai meiden ik ben er nog wel maar heb veel bij moeten lezen nieuwe meiden welkom dani fijne vakantie Moon supppper leuk een 2de ik denk als R 3 is dan pas weer proberen... Pinq wat liefffff van Quinnetje!! Wolly ik kan R ook heeeeeeeel moeilijk uit handen geven daarom maar gastouder geworden Baby voelen trappen heb ik ook maar ik denk dat het de darmen zijn want ik heb ook vernomen dat meerdere meide er last van hebbe Ramadan is echt ZWAAAAAAAAR ik heb er zooooveel moeite mee dit jaar!! Normaal geen last van maar dit jaar is het echt zwaar... ik weet niet wie vroeg of ik bij de HA was geweest ik d8 wolly ik heb gebeld en bloedgeprikt (WEEEEEEER) ben vaste klant bij het ziekenhuis die kennen me nu wel... anyway ik ben dus van de week wezen prikken ijzer nog veel te laag bezinking nog veel te hoog... dus nu moest ik een afspraak maken bij de internist... ik ben benieuwd want ik begin me nu echt zorgen te maken waarom me ijzer maar niet omhoog wil... Misschien toch weer een bloedtransfusie... niet dat het veel geholpen heeft na de bevalling maar goed... Nou meiden ik heb ff geen energie R'tje slaapt dus dan ga ik ook even liggen... Owwwwwwww Trouwensss!!!!!! bijna vergeten te melden ZE ZEGT PAPA, MAMA sinds gisteren ik d8 dat het alleen papa zou zijn maar daarna zei ze een paar keer duidelijk MAMA supppper ben helemaal in de wolken
@Moe: Ja klopt ik vroeg dat Het lijkt er wel op he dat je nu vaste klant begint te worden. Erg vervelend dat je steeds moet prikken en dan weer wachten op de uitslag. Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Hoop zo voor je dat ze er snel achter gaan komen waar dat toch allemaal aan ligt en hoe dat toch komt dat het niet wil verbeteren. Ahhh wat lief, goed zeg van R-tje knap hoor.
Hallo meiden Ik heb vakantie jippie. Was echt aan het aftellen de laatste dagen. @ Linda welkom bij ons clubje. Klinkt wel erg heftig je verhaal. Moest je ook echt thuis blijven en op bed met gebroken vliezen?? Over dat gevoel andere dames schreven het ook al maar ik dacht deze week voor het eerst ook echt dat ik een baby voelde schoppen. Ik meteen terug denken wanneer ik voor het laatst ongesteld was geworden(ben gewoon aan de pil dus sloeg nergens op). Maar kwam tot de conclusie net als de andere dames hier dat het mijn darmen waren. Vond het wel even spannend. Ik wil het liefste nu voor een 2de gaan de wens word steeds groter maar heb indd ook een jaar contract(vanaf Juli) dus wil nog even wachten. @ Dimmel Ik had er ook last van in de zwangerschap maar deed mijn voeteneinde omhoog en dat hielp al wat en mijn moeder kreeg de tip van de arts om foliumzuur te slikken. Ze slikte eerst magnesium maar dat is veel duurder dan foliumzuur. @ dames die nog gaan of al op vakantie zijn geweest. Namen/nemen jullie de wagen nog mee of alleen de buggy?? Ze zit nu goed in de buggy en het scheelt een hoop ruimte als die alleen mee gaat maar wat als we een dagje weg gaan dan wil ik toch dat ze daar in gaat zitten. Dilemma`s dilemma`s. Weet iemand hoe het met Bella gaat?? Tijd niks van gehoord. Verder weinig te melden nog steeds een erg aanhankelijke baby. Ze zit bijna permanent op schoot. Als ik haar op de grond zet om te spelen dan kruipt ze meteen terug naar mij en gaat dan staan en wil dat ik haar op pak. Ze geeft sinds 3 dagen echt bewust kusjes. Ze tuit haar lippen zelfs een beetje. Als ik zeg kusje dan keert ze haar hoodje naar me toe en komt met haar mondje naar mij toe. Ze vind de muziek van de smurfen en allerlei oude liedjes erg leuk. Dan gaat ze `dansen`. Ze wiegt dan van links naar rechts. Maar echt alleen op muziek die zij leuk vindt. Gisteren vond ze Ome willem niks maar de smurfen en k3 waren echt favoriet. Ik hoor iemand huilen kom vanavond misschien nog even terug. En anders pas weer maandag want we krijgen een logeetje. Mijn nichtje van 9. Fijn weekend allemaal
@Linda: Ik heb dat gevoel ook nog steeds, we hadden het toevallig laatst nog hierover op t forum haha. Lijkt idd net of je schopjes voelt. @Pinguin: Ja ik weet wel zeker dat het door het spiraaltje komt.. Want dat stimuleert het krijgen van cystes, en sommige hebben er geen last van.. voorheen heb ik dat nooit gehad. Maar de pijn wordt steeds erger weer dus ga maandag bellen. Want heb het idee dat er weer een nieuwe is gekomen, maar die nog groter is, omdat laatst had ik er echt geen last meer van en ook (sorry eff vies) viezige afscheiding gehad, dus d8 dat ie gesprongen was.. Maar nu voel ik gewoon weer iets zitten.
moest alweer heel veel bijlezen. Nu ik weer aan het werk ben heb ik gewoon veel minder tijd om uitgebreid te reageren. En in het weekend moet er toch ook nog wel wat in huis gebeuren helaas. HIer gaat alles prima. Nathan staat nu echt in de kruiphouding maar weet alleen nog niet hoe hij vooruit moet komen. Ook trekt hij zich in de box op tot staan. ga nathan nu even een fruitje geven en dan gaat hij weer naar bed. fijn weekend! xxx
Wat is het rustig hier!!! Famke die doet naast kruipen nu de hele dag zich overal aan optrekken haha. Heel schattig om te zien. Maar ze snapt alleen nog niet zo hoe ze weer moet gaan zitten
@Acissej: Ik mocht met mijn gebroken vliezen niet van huis. Ik hoefde niet op bed te blijven liggen.Op de bank was ook prima. Ik moest gewoon voldoende rust houden zodat Bas alle kans had om genoeg te groeien. Pff ik heb me nog nooit zo verveeld. Ik wilde ookniet zo veel bezoek hebben, want ik ben nogal een kletstante en dan kreeg Bas echt geen rust. Niet iedereen nam mij dat in dank af, maar het was het beste voor Bas en daar doe je het voor. Toen ik nog in het ziekenhuis lag kreeg ik ook constant smsjes van vrienden/familie hoe dat het was, maar ja in een zkh gebeurt zoveel dat je niet meteen antwoord kan geven, dan gingen ze meteen aan het bellen enzo lekker ongeduldig. Ik was echt blij dat ik thuis was, want in een zkh hoef je niet te liggen voor je rust. Dan bloed prikken, dan ctg, dan dokter, dan eten, dan drinken en ga zo maar door. Ik hoop een volgende keer gewoon thuis te kunnen bevallen. Vanavond gaat bas logeren. Ben benieuwd hoe dat hij het gaat doen. Het lijkt alsof hij mama en papa wil zeggen het klinkt al pawa mawa hihi zo lief. Jullie ook een fijn weekend allemaal
Monique: ik had voor Max op een gegeven moment ook veel last van het spiraaltje. Bleken de touwtjes te kort afgenipt en was er dus een naar boven geschoten met als gevolg dat het was gaan schuren binnenin. Was niet prettig. Toen zijn we maar iets eerder begonnen voor een tweede. Na Max zit het spiraaltje weer prima. Ik weet niet precies wat je klachten zijn. Maar dit zou kunnen. Knap zeg dat optrekken. Juffie: ook knap dat hij zich al optrekt. Jessica: lief zeg kusjes Vandaag komt mijn moeder oppassen de oma van mijn man wordt 90 jaar. Gisteren was ze ziek dus ben benieuwd of het doorgaat. Gisteren waren we op een kinderverjaardag en Max zag allemaal snoepjes op tafel "ete" zegt hij dan. Zo lief. Zo we gaan maar eens naar oma, die knipt Max alweer voor de 2e keer. Zijn haren groeien zo hard. Maandag naar het consultatiebureau en woensdag mag hij naar PSV voor de phoxy babyfoto.
@Sawi: Nee volgens mij heb k dat niet, want na n paar echo's zit het spiraaltje nog goed op zn plek. Ik heb last van cystes sinds ik t spiraaltje heb, en wordt gewoon steeds pijnlijker. Ook is mn cyclus echt helemaal door de war. (2 weken ongi, dan 2 dag niet, weer 1 dag wel.. zoiets)
Ik kom iedereen een fijn weekend wensen. Ik heb straks personeelsfeest van mijn werk en morgen gaan we er met de fiets op uit als het weer een beetje mee werkt. Trouwens ik heb ook nog vaak het gevoel dat ik schopjes voel. Dat is iets van de laatste tijd. Heb ook echt getwijfeld of ik niet zwanger was omdat ik ook een aantal dagen met vlagen misselijk was. Ik gooi het er maar op dat het er bij hoort en dat mijn hormoonhuishouding langzaamaan weer gewoon wordt. Ik weet wel dat ik die 9 maanden ontzwangeren zeker vol ga maken en nog langer ook!
Ook nog ff reageren op wanneer voor een tweede kindje gaan.......wij willen er voor gaan als Stan ongeveer 2 is. Ik ben er nu in ieder geval zelf nog niet aan toe en mijn vriend laat het een beetje aan mij over. Zeker om dat ik zwanger zijn best zwaar vond. Ben erg ziek geweest en heb zelfs een dag in het ziekenhuis gelegen. En de bevalling was ook niet een van uit het boekje dus ik huiver er best een beetje voor. Ach ja, wie weet heb ik geluk en wordt het de volgende keer een geplande keizersnede ipv een spoed
Ik ben ook hier! Beetje druk op het moment en niet helemaal lekker. Morgen vieren we vast Quinn zijn verjaardag. Dinsdag is hij echt jarig. Grote knul wordt hij al hoor! Heb alles versierd en morgen nog even een dweil door de kamer en we zijn klaar. Hopelijk mooi weer morgen! Moe ik zou als ik zo'n bloedarmoede zou hebben zou ik ook erg moeite hebben met vasten hoor! Vind het hartstikke knap dat je het doet. Goed ik ga nog even verder hier. groetjes!
Ping: fijn verjaardagsfeest vandaag! tweede: Als het aan mijn man ligt stop ik nu alweer met de pil Maar ik wil echt nog wel even wachten. En niet om de zwangerschap of bevalling want dat ging bij mij allemaal prima maar ik vond de eerste maanden na de bevalling echt heel heftig. Verder wil ik Nathan nu gewoon nog alle aandacht geven.. Misschien over een jaartje ofzo.. Als ik iemand hoor over zwanger zijn kriebelt het al wel weer hoor ach we zien wel. Moet ook allemaal maar weer lukken dan natuurlijk