Koekoek Ik kom ook weer even om de hoek kijken. Fijn om te horen dat alles hier goed gaat. Kruipen optrekken, tjonge, hier nog niets van dit allen hoor. We wachten rustig af. Wel zegt hij papa mama en eergisteren zei hij duidelijk Oma. Echt leuk, jammer dat ze dat dan niet direct nog een keer doen he. haha Hij is nu al 2 nachtjes uit logeren en dat voor de eerst keer. Ik heb echt k*t geslapen en niet om hem, maar ik kon gewoon niet lekker slapen. Het regende en onweerde en we hebben een schuin raam en mijn paard staat 800 meter verderop in het weiland. Dan kan ik gewoon nooit lekker slapen. Helaas pindakaas. Volgens mijn ouders vindt Alexander het helemaal geweldig en heeft de grootste lol. Nou, volgende week mag hij wel weer hoor Gisteren uit eten geweest en vandaag weer, erg he. We gaan vandaag voor een zitje voor in de auto kijken, want hij is echt zo goed als de maxi cosi gegroeid. Hij is best lang al , volgens mij is hij al iets van 78 cm. http://robsandjeanninesplace.gotdns.com/photo/convert.php?type=2&dir=416c6578616e6465722f38206d61616e64656e&name=494d475f333639302e4a5047 Ik heb alles van jullie gelezen hoor , maar ik ga nu even de tafel dekken voor het ontbijt. Misschien dat ik later nog even reageer. FIjne dag allemaal. groetjes Jeannine
Nathan is net wakker en voelde wat warm. Even getemp en hij heeft 39,1 Bah ben een zenuwpees als het om Nathan gaat hoor, vooral nu met die rotgriep
@Adriaian: Zo zie je maar weer dat de een meer met kruipen, zitten, optrekken e.d. bezig is en de ander meer met praten. Famke die is dus echt zich steeds over aan t optrekken en kleine pasjes lopen aan de hand. Praten vertikt ze. Ja papa zegt ze soms wel eens, en andere klanken, maar echt mama of opa of zo niet.
@Pinguin: Hebben jullie en Quinn een leuke verjaardag gehad? @Adriana: Wat een mooie foto 78cm dat is echt lang! En hoe is het gegaan met logeren? Hier een gebroken nacht Jayden kwam 3 keer vannacht, we hadden hem gisteren ochtend fruithapje gegeven en de hele dag leek er niks aan de hand te zijn (wilde even proberen) hij was heel vrolijk en actief en in de nacht begon het, huilen en spugen en vanmorgen spuugde hij weer zo veel en zuuuur bah. Alle weer in de was gedaan. Ik zal blij wezen als hij er vanaf zou zijn van alles dan kan hij ook normaal eten. Baal soms best wel eens, maar ja is niet anders. En hebben jullie een fijn wekend gehad? We zijn gisteren lekker wezen wandelen naar de stad toe het was koop zondag en zaterdag boodschappen gedaan, Jayden vind het prachtig als hij in het karretje mag zitten hahaha. Verder niet veel te melden.
Uit logeren is erg goed gegaan. Hij heeft het erg naar zijn zin gehad. Mijn ouders waren wel behoorlijk moeeehhh. hahaha @ Juffie Hoe is het met Nathan, is de koorts al gezakt. @ Wolly 3 x pfff dat is behoorlijk zwaar en ook echt heel sneu voor je mannetje Ik moet nog steeds een winterjasje kopen. Ik had een hele leuke gezien, maar die was 80 euro en dat vind ik wel behoorlijk veel geld. De maat vind ik ook erg lastig. Doeiii
Hoi hoi Ik ben er nog wel hoor, alleen een beetje druk de laatste tijd....Zou wel meer mee willen schrijven maar het komt er gewoon niet van. @sawi wat goed dat max al ete zegt! @monique, zo zo al optrekken. Cute kiekjes hoor! @adriana, wat een wijs ventje al! Verder weet ik het niet meer. Oh ja winterjas: heb een maat 80. Nu nog iets te ruim, zit straks goed. Wellicht kan ie er niet de hele winter mee, maar 86 verzoop ie in, vond ik geen gezicht. Koop in januari nog wel een jasje in de opruiming of zo. Op internet hebben ze ook nog altijd genoeg. Heb er 1 van Noppies heel stoer Moet gaan, heb zo cursus. We gaan over op een nieuw electronisch zorgdossier.... Vince gaat naar oma. Toedels en tot snel hoop ik....
@Adriana: Wat goed zeg dat hij het leuk vond, kan me voorstellen ja hahaa. Af en toe zijn ze ook hééél vermoeiend Ik moet ook nog steeds een winterjas kopen, kan nog niet echt een hele mooie vinden. Maar ik zoek nog rustig verder, zal ooit wel een keer een leuke tegen komen @Monique: Wat knap dat ze dat ook al doet Wat een lieve foto's en dat staartje op haar hoofdje, zo lief. Hier ook ff een fotootje dat Jayden zelf is gaan staan Hij doet bijna niet anders meer, het is telkens staan staan en staan. Ben soms bang dat hij dan achter over valt. Bekijk bijlage 12648
Wat een knapperd en goed zeg dat ze zelf gaan staan. Max oefent ook maar helemaal zelf gaat het nog niet. Max laat z'n eigen gewoon stijf achterover vallen als ik hem laat staan. Dus wacht maar even af. Hij gaat steeds meer zelf zitten dan zal dat staan ook wel komen. En dan maar hopen dat hij snel leert van staan te gaan zitten en zich niet achterover te laten vallen. Sorry Max is weer wakker dus ik moet er weer vandoor misschien tot straks als ik bij het consultatiebureau ben geweest.
@Sawi: Het kan heel snel gaan, ik had het ook niet in de gaten en ineens stond hij toen ik terug kwam naar de kamer. Hij lachen hahaha. Succes bij het CB.
@wolly: Ja Famke wilt ook echt continue gaan staan, ook in bedje en in de box, en dan zet ze ook echt stapjes langs de rand! Wij moeten over n uurtje ook naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze is.
@Monique: Ja leuk is dat he Jayden loopt ook al als je achter hem gaat staan en je houd alleen zijn handjes vast dan loopt hij al een flink stukje vooruit. Doet Famke dat ook al? Wat gaat dat ineens allemaal snel he? Jij ook succes bij het CB.
@Wolly: Ja dat doet ze ook!! Is zo schattig, ze is dan ook helemaal blij Ik vind het nu allemaal TE snel gaan haha.
Trouwens, hebben meerdere dit? Als Famke verdrietig of zich pijn heeft gedaan o.i.d. wilt ze echt alleen bij mij, manlief is dan zelfs niet goed, ze huilt dan net zolang tot ze bij mij is en dan is ze echt meteen stil... In het begin vond k dat nog wel schattig maar nu vind ik t vooral zielig voor mn mannetje Ook als ze me niet ziet is het echt krijsen geblazen, doet ze ook alleen bij mij.
Max huilt heel weinig zelfs niet als hij zich hard stoot. Maar als het echt menens is dan maakt het hem nog niet uit wie hem troost. Alles was goed met Max hij is alweer 72,5 cm lang en weegt 8820. Hij was niet zoveel aangekomen als gegroeid maar hij ziet er goed uit. Ronde wangen en dikke billen gewoon lekker gezond. Hij eet naast zijn fles 's morgens meestal wat korstjes en 's middags 1 snee brood. Zijn broer at 'morgens 1 snee en 's middags 2. Dus dat scheelt 2 sneeen. Maar goed die bleef ook eten dat is ook niet fijn op een gegeven moment zeiden we zelf nu heb je genoeg gehad. Max was helemaal goedgekeurd en is ver onder de onderste lijn begonnen en zit nu op de middellijn. Hoop dat hij na het jaar goed blijft doorgroeien. Ben zo trots op mijn kleine guit. En dat staan overvalt je inderdaad. Bas deed dat ineens met net 8 maanden ik moest echt in mijn ogen wrijven.
Ook terug van t CB. Ze weegt 7645 gram en is 69 cm. Ze is een klein tenger meisje. Maakte me weer zorgen omdat ik dacht dat ze zwaarder zou moeten zijn. Maar omdat aan mn man zijn kant, incl hij, ze allemaal erg dun zijn heeft ze dat postuur van hun geerfd (zal ze later dankbaar voor zijn haha). Ze deed t super volgens de arts en ze was erg verbaasd dat Famke zich optrok en al stapjes zette in de box en in bed. Was heel vroeg zei ze. Dus ik ben weer trots
@ Monique en wolly Leuke foto`s. Leuk he dat staan. Lilly trekt zich echt aan alles op. loopt wagentje een kartonnen achterkantje van een opbergzak(die dus meteen omviel van het gewicht). de broek van mama en helaas nu ook aan de salontafel dus alles moet aan de kant want hier komt hij, Lilly loopt heel goed langs de randjes. Eerst alleen in de box en vanaf zaterdag liep van de ene bank zo naar de andere. Eerst ene handje over en toen de andere heel leuk om te zien en nu dus ook de tafel rond. Ging van alles om natuurlijk de 1ste 2 dagen. Ze heeft vandaag ook los gestaan maar dat had ze zelf nog niet echt door. Ze staat steeds aan de tafel met 1 armpje nog maar, maar vandaag stond ze dus los een paar seconden. Aah zo zielig vanavond ze was zo snel ik kon haar niet meer tegenhouden en dus viel ze zo van de bank af. Gelukkig aan de achterkant waar de speelgoed zak staat dus ze viel niet zo erg hard maar oooh wat schrokken we allemaal. Jeroen was boos en pakte haar op en wilde haar troosten maar kreeg haar niet stil. Bij mij lukte het zo. Ik weet precies wanneer de pijn weg is en het echt de schrik tranen zijn. En soms blijft ze er erg in hangen in de tranen en ik haal haar er zo uit. Even afleiden en het is over. Bij ons is het dus ook zo Monique. Jeroen wil wel maar ze wil liever naar mij toe. Hij vind het echt erg maar hij krijgt haar zo aan het schateren en bij mij doet ze dat niet zo snel(lees amper). Nou we zijn erg energiek sinds we vakantie hebben(2 dagen) en Jeroen heeft vandaag de schuur opgeruimd en ik was haar kleren aan het uitzoeken. Moest weer een hoop in dozen. Bewaren jullie alles?? Volgens mijn vriendin en zus gebruik je ze amper als de 2de er is want je wilt ook wel nieuwe kleren voor die gene en misschien ook nog een ander seizoen?? Vind het moeilijk maar bewaar ze maar wel kan ze altijd nog weg doen zeker als de 2de een jongen is. Nou toch een groot verhaal geworden over niks haha. Fijne avond allemaal