hey meiden, eindelijk weer even tijd om te kletsen hier.. Nathan is de hele week ziek geweest en nu eindelijk weer aan de beterende hand. Hij is wel wat afgevallen maar als hij weer normaal gaat eten en niet meer spuugt zal dat er wel weer snel aanzitten. Vanmorgen nog wel even naar de ha geweest maar dat was ook prima. Avondeten wil Nathan nog niet trouwens, maar volgens de ha kan dat nog wel even duren... Joss: Vermoeiende zulke nachten. Hopenlijk gaat het thuis weer beter! Knap wat Vince allemaal al kan! Sawi: beterschap met Max. Fijn dat je vader al zo snel geopereerd kan worden. angel: hopen dat dat de reden was van het nachtbraken, dat hij het gewoon koud had ofzo. nathan ligt ook al in de winterslaapzak, zonder mouwen en alleen met een romper met lange mouwen. Adriana: heb nog geen mamafiets. wil er wel een want de fiets die ik nu heb is op. Ons tuinhuisje is alleen nogal klein zodat ik bang ben dat een wat grotere fiets er niet eens in kan Dani: ben benieuwd hoe het zal gaan als gastouder! Victoria: ben ook steeds moe Lekker uitrusten maar in dit weekend! zo dat was het wel even.. vanavond lekker bankhangen en dan op tijd naar bed. Oh ja Nathan kan zwaaien, zo schattig xxx
Hallo Allemaal Nou sinds vandaag dan toch echt weer thuis. Wat een dag hebben we achter de rug. Lilly had heel weinig geslapen in de auto en was de auto zat maar we moesten nog naar het afscheid van mijn vader(die is sinds vandaag dan echt in de vut) dus de hele weg krijsen. Ze had in totaal 1 uur geslapen vandaag. Ze wilde maar steeds niet. En vrolijk doen op het feest. Steeds lachen en schateren. Maar het leukste was nog wel we waren echt net thuis of ze pakt de loopwagen en loopt zo ineens weg naar de deur. Ik wist niet wat ik zag. Moest gewoon huilen ervan. Ze liep zo trots achter de wagen. Tijdens de vakantie had mijn vriendin er 1 mee vor haar dochter maar ze vond het toen nog zo eng om dan thuis het gewoon ineens te doen. Meteen gefilmd en foto`s gemaakt natuurlijk. Maar ooh wat is het soms ook eng wat ze doet. Ze laat hem soms erg voor zich uit gaan en stapt dan wat mee. Ik ben bang dat het een aantal keer erg fout zal gaan. @ Sawi Jeetje zit jullie ook even niet mee zo. Wat fijn dat je vader geopereerd kan worden en dan ook niet bij het zh waar je niet zo goed gevoel bij had. Wat een raar systeem dat ze hem zo lang laten wachten. Hebben ze geen andere artsen dan zou je denken. Wat sneu dat Max een oorontsteking heeft. Wel goed dat je het zo snel doorhad. Ik denk me te herinneren dat hij het al eerder heeft gehad of was dat Bas?? @ Joss Wat fijn dat de kleine van je zus gewoon lekker heeft gewacht tot jullie er weer waren. Leuk dat jullie het fijn hebben gehad. @ Victoria Ik ben ook erg moe steeds. Heb soms op de vak. wel 3x op een dag geslapen en dan was ik nog niet klaar voor mijn gevoel. Ik heb het sinds ik aan de pil ben. Mijn zusje is ook na een spiraal gestart met de pil en die heeft hetzelfde gevoel. Ik ga van de week maar eens naar de arts misschien is mijn pil te zwaar. Maar moet zo wie zo wennen weer aan hormonen want was al 2 jaar gestopt met de pil voor ik zwanger werd. Maar lijkt me ook erg druk met 2 kleintjes en werken en huishouden en de rest. Ik vind het al zwaar met 1 laat staan 2. Ik ga zo lekker slapen, en lekker in mijn eigen bedje gaat niks tegen op na een vakantie dan slapen in je eigen bed. Fijn weekend allemaal
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums1990-picture9152.jpg Lieve foto van Max in zijn gildepakje.
Ahh wat een lieve foto Sawi, jammer dat het een klein fotootje is. @ Juffie wat knap va Nathan, wij zijn ook wel aan het oefenen, maar hij doet het nog niet.haha De fiets komt binnen nu en 2 weken, kan niet wachten Gisteren weer gezwommen en ik was even bang dat het niets zou worden. Hij was heel blij totdat hij de badjuf zag en toen betrok zijn gezicht. Vorige keer had zij hem overgenomen om aan de rest te laten zien hoe goed hij kon drijven en toen ging hij koppie onder. Dat vond hij niet zo leuk. UIteindelijk naar wat spelen kon hij de lol er weer van inzien. Voorlopig maar even geen koppie onder. Oh wij gaan ontbijten.
ben ik nog even. Ik lees dat meerdere van jullie nog steeds moe zijn. Ikke ook, echt vervelend. Alleen ik denk dat het komt omdat ik ook nog steeds last heb van mijn si-gewricht en soms in het midden van mijn rug. Dat sjouwen met die kleine helpt ook niet echt dan. Nog even wat, graag jullie mening. Mijn vriend werkt full-time en thuis moet hij vaak ook nog aan de slag. In het weekend werkt hij vaak ook nog 6 tot 8 uur en hij moet ook blijven studeren. Dus ik pas bijna altijd op Alexander, door de weeks en in het weekend en hij is noooooit bij een oppas. Is het raar als ik zeg dat ik dan ook wel eens een paar uur voor mijzelf wil. Gewoon 4 uur achter elkaar iets kunnen doen zonder die kleine. Mijn eigen ding zeg maar, dus niet opruimen oid. Ik voel me net zo een huismiep en voel me dan nog schuldig, omdat ik dit graag wil en omdat mijn vriend het geld in het laadje brengt. Gisteren was ik even paardrijden, maar we hadden al een drukke dag gehad en mijn vriend was moe. Alexander lag in bed toen ik wegging, maar die werd al snel weer wakker en hij was dus erg sjaggie daardoor. Ik voel me dan schuldig. Ik heb momenteel helemaal niet het idee dat ik af en toe even lekker mijn eigen ding kan doen. Tja als meneer op bed ligt, maar dan ik niet even het huis uit oid. Is het raar als je niet werkt, om hem ook een halve middag naar een oppas te sturen. Ik ontlast daarmee uiteindelijk ook mijn vriend natuurlijk. Nah moest even mijn verhaal kwijt. Ik heb er nogal een dubbel gevoel over. Ik bedoel , mijn leven is wel 1000% veranderd en ik vind het super hoor, daar hoor je mij niet over. Maar af en toe een beeeetje vrijheid zou wel lekker zijn. Of zeg ik nu iets heel raars
Adriana: ik vind het helemaal niet vreemd hoor. Ik kan me voorstellen dat je gewoon wel eens wat tijd voor jezelf wilt. Laatst ben ik lekker even een dagje wezen shoppen en binnenkort ga ik een dagje naar de zwaluwhoeve. Vind het ook wel eens lekker zonder Nathan hoor Een oppas voor 1 middagje in de week is dan helemaal zo gek nog niet.
Hey dames @ Adriana nee hoor je hoeft je niet schuldig te voelen! Je moet ook af en toe even tijd voor jezelf nemen. Arie past ook wel eens op en dan ga ik ff dorp in of m`n zusje past op en dan ga ik lekker naar de kapper oid. Heerlijk! Gewoon doen! Voor Alexander misschien ook goed dat hij ff een ander gezicht ziet?! @Sawi Fijn dat vader nu geopereerd word! Zielig van bas.. last idan he dat slapen. Jarno is ook snot verkouden ook al een handdoek onder z`n matrasje en snachts huilend wakker worden. Hebben zelfs een ui bij z`n bed. Helpt ook bij ooronsteking e.d. trouwens! @ Joss ha! fijn gehad dus op vakantie!Leuk! En wat goed dat Vince zo snel gaat ineens! Super! @ Juffie Fijn dat Nathan weer wat opknapt. zo zielig om te zien he?! Vreselijk! @ Jessica poeh! Wat gaat ze snel! Geweldig achter die loopauto! --- Jarno is dus snot verkouden hij word snachts huilend wakker. We geven hem dan wat water want hij heeft veel dorst en dan lekker er weer in en dan slaapt hij wel verder gelukkig. Hopelijk is ie snel weer de oude! Verder weinig te melden! Liefss
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 7460 gram, 68,5 cm, maatje 62/68 (8 aug 09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8060 gram, 72,5cm, maatje 68 (26 aug 09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10230gram, ong 73 cm, maatje 74/80 (8 sept 09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 8650 gram, 70,5cm, maatje 74 (13 aug `09) Jamie en Vis1978 (5 dec, 4410 gram); 7745 gram, 66,5 cm, maatje 68 (22 april 09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 9310 gram, 75.5 cm, maatje 80 (3 aug 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9560 gram, 72 cm, maatje 68 (04 sept 09) Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11050 gram, 73 cm, maatje ? (Juli 09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 7730 gram, 67 cm, maat 68 (9 juni 09) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 8560 gram, 73.5 cm, maatje 74/80 (1 sept 09) Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09) Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10010 gram, 74cm, maatje 74/80 (24 aug 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 8900 gram, 77 cm, maatje 80 (18 sept 09) Jordan en bianc (20 dec, 3060 gram); 6060 gram, 61 cm, maatje 62 (17 feb 09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 9815 gram, 72 cm, maatje 74/80 (10 aug 09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8200 gram, 71 cm, maatje 74 (8 aug 09) Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 8865 gram, 71 cm, maatje 74 (17 aug`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09) T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 7575 gram, 67,5cm, maatje 68 (12 juni 09) 12 meisjes & 13 jongens agenda September: 24: Bas en Lindabreusers CB 29: Vince en Joss81 CB 28: Jarno en Danielle CB (arts) 30: Ruwayda en Parel1988 CB Oktober: 02: Joe en Aussie CB 02:Jayden en Wolly CB (arts) 02: R en Moe CB 05: Max en Sawi CB 12: Kian en Marije CB November: 10: Diego en Dimmel CB (spuitjes) December: 17: Jayden en Wolly KA (ZKH) Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel (23) 14 Januari 1978 Mama05 (31) 6 Februari 1988 Marije (21) 9 Februari 1973 Aussie (36) 25 Februari 1978 Adriana (32) 27 Februari 1988 Parel (21) 9 Maart 1981 Joss (28 ) 13 Maart 1979 Sawi (30) 14 April 1984 Lindabreusers (25) 16 April 1980 Acissej (29) 31 Mei 1981 Dagdromer (28 ) 4 Juni 1983 Marleen4683 (26) 4 Juli 1984 Juffie (25) 4 Juli 1984 Daniëlle (25) 23 Juli 1988 Monique (21) 18 Augustus 1979 Victoria (29) 19 September1972 Pinguin (37) 5 Oktober1981 Bella(27) 29 Oktober1982 Sandralizz(27) 31 Oktober1985 Oem (23) 10 November 1978 Wolly (30) 11 December 1978 Vis (30) Ergens in Maart Peetje (34) Sandra ?? Bianc ?? Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of dimmel. Thanx @ Adriana t staat erbij! Heeee pinguin is jarig vandaag!!!! Gefeliciteerd!!!
Pinguin: gefeliciteerd met je verjaardag Adriana: hier dezelfde situatie. Zelf 's avonds dweilen, strijken, poetsen. Maar geniet er wel van om alles te zien van die mannen. Na 3 dagen alleen maar gelegen te hebben ivm ooronsteking ging max vandaag weer staan. Supertrots ben ik dan dat ik dat allemaal kan/mag zien gebeuren. Maar soms benauwd het thuis zijn me wel. Een halve dag wegbrengen is helemaal niet raar. Zelf heb ik daar ook moeite mee. Ach mijn tijd komt nog wel. uien staan bij beide onder het bed
hey Dank jullie wel dames.. Hij is nu vanaf 19:00 al 3x huilend wakker geweest. Duik nu m`n bedje maar in want je weet maa rnooit vanacht! Slaap lekker!
@ Dani, en hoe was jullie nachtje. Gaat het weer wat beter. @ Ping, heb je een leuke verjaardag gehad. NOg leuke dingen gekregen? @ Sawi , en hebben de uien een beetje hun werk gedaan? Thanx meiden voor jullie reaktie. Ik heb het er hier al over gehad en we kijken wel even wat we kunnen verandere Alexander heeft zomaar weer eens van 7 tot 7 geslapen, zonder ook maar een keer wakker te worden. Normaal wordt hij altijd wel een keer wakker tussen 9 en 12 zeg maar. En hij had maar 80 gedronken gisteravond. fijne zondag allemaal.
@ping, nog gefeliciteerd! @dani, beetje geslapen? @adriana, lekker zeg dat hij zo goed heeft geslapen! Volgens mij hebben ze ook steeds minder de laatste voeding nodig....hier is het namelijk hetzelfde...en als hij goed gedronken heeft (180) dan slaapt hij soms wel 13 uur! Mijn zusje is afgelopen donderdag bevallen van een dochter van 8 pond. Alles is goed gegaan maar doordat de kleine in het vruchtwater had gepoept, moesten ze uit voorzorg naar het ziekenhuis. Ik moet morgen weer werken, bah! geen zin.....
Hey dames Ja redelijk nachtje hij is nog een keer wakker geweest dat ik net in bed lag.. Verder goed doorgeslapen gelukkig. Mama dus ook @ Ping leuke verjaardag gehad? verwend? vertel! @ Joss gefeliciteerd! Leuk! Een dochter! Fijn dat alles goed is! Vanavond nog een verjaardag.. Jarno`s 1e boventandje is een heel klein stukje door! hehe nu de andere nog! Hij doet knarsen met onder tandjes over boventandje brrr! Liefss
Tante Joss: Gefeliciteerd!! Dani: Gelukkig maar een goede nacht! Adriana: geniet van je buitenrit. het is heerlijk weer dus dat komt vast goed.. Wij zijn vanmorgen weer eens wezen zwemmen. Heerlijk vindt Nathan dat. Vooral alle kinderen om hem heen vindt hij geweldig. Hij lacht en gilt alleen maar meiden fijne middag! xxx
oh had ik volgens mij nog niet eens verteld.. Heb gisteren een nieuwe fiets gekocht We zouden alleen even gaan kijken maar vond er 1 zo leuk dat we hem maar gekocht hebben.. Hem een montego liberty. Volgende week kan ik hem ophalen hoop dat het dan ook zulk mooi weer is kunnen we lekker fietsen. manlief moet alleen nu eerst het tuinhuisje opruimen anders past de fiets er niet ins Oh en nog iets.. Nathan ging vanmorgen zelf zitten!!