December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even snel een reactie voor ik op de bank kruip (zit ik eigenlijk al maar goed voor ik de laptop uit doe dus;))

moe: Als ze inderdaad alleen wakker is zou ik haar gewoon laten en misschien toch even laten huilen. nathan is ook regelmatig even wakker 's nachts. Wij hebben de babyfoon zo afgesteld dat we het alleen horen als hij echt huilt. al zijn gerommel horen we niet. (we slapen zelf namelijk op zolder) hoor van logees dan dat nathan 's nachts wel wakker is geweest omdat hij aan het kletsen of wat aan het jengelen was. daar slaap ik gewoon doorheen. Als er echt iets is hoor ik het en ga ik er heen. (helaas meestal ook elke nacht wel een keer)

Dimmel: heb ook heel wat goedaardige knobbeltjes in mijn borsten. al regelmatig laten onderzoeken en nog steeds ga ik af en toe even naar de ha voor controle. Meestal valt het wel mee maar goed dat je even naar de ha gaat!

Verjaardag: hier ook nog niet mee bezig. Duurt nog wel even ook. Ga er ook niet te veel van maken. Hij snapt er toch niets van. Een beetje visitie, slingers en taart en that's it.

ping: zou super zijn zeg als je aan het werk kan!

dit was het even meiden. tot morgen!

xxx

2. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nou heb gister gebeld en omdat ik midden in me cyclus zit moet ik wachten tot 8 a 10 dagen na mijn menstruatie dus moet volgende maand pas erheen nu kunnen ze niks voelen...maar het spookt wel rond in me hoofd.

Dalijk met mams shoppen zit al 2 dagen binnen dus even lekker eruit en vanavond verjaardag!
    Heb gister en eergister gesolliciteerd dus ben eens benieuwd en vandaag ga ik ook weer hier om de hoek ligt kruidvat en die zoeken mensen dus ja is lekker handig haha!
    Diego slaapt nog dus kan zo even wat opruimen en poetsen, de was ophangen en me verzorgen en dan zal hij wel wakker worden/zijn!

@moe ik snap het dat je moe bent...waar raar eigenlijk van haar ineens zo een ommekeer en slaapt ze door de dag wel dan?

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben er alleen maar even om te melden dat mijn schoonzusje aan het bevallen is. Spannend. Hopelijk vandaag nog een neefje of nichtje er bij :D.

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dagdromer: spannend zeg

Dimmel: duim voor je dat je binnenkort werk hebt

5. @ Dagdromer, wat spannend, leuk leuk.

@ Dimmel, ik hoop ook dat je snel een leuke baan vindt.
    Veel plezier vandaag.
    Kan me voorstellen dat je nu even wat anders aan je hoofd wilt hebben. Zou mij ook niet lekker zitten.

Zo grappig, mijn hond verstopt altijd zijn kluifjes en oortjes, maar nu omdat Alexander rondkruipt eet hij ze meteen op. haha.
    Hij taalt normaal echt niet naar deze dingen, maar nu moet hij ze opeten.
    Alexander wil nu steeds naar de voer en waterbak van hem en gisteren zat hij er al met zijn hand in. Niet zo fris.

Vandaag komt er een vriendin van mij. Ze hoeft nog maar 3 weken of zelfs minder. Spannend dus.

Ik slik de hele dag door paracetamol of ibu. Mijn kies (het gat dan) doet nog zo een pijn. Misschien maar even bellen vandaag.

tot later.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    wat is er gebeurt met je kies Adriana? (heb het gemist geloof ik)
    hihihi@ je hond! Oh niets is meer veilig als ze kruipen!:D

Spannend dagdromer!

succes met je sollicitaties Dimmel!

Hier weinig te melden, kindjes goed geslapen, mijn gezicht is van de ingreep wat gezwollen en ik kan alleen maar vloeibaar eten, maar verder gaat alles eigenlijk wel op rolletjes!
    Vanmiddag pepernoten bakken met mijn kleine man!

7. Die is getrokken. Het ging nogal moeizaam en hij brak af. Ze bleven maar porren, getsie. Dus misschien dat het herstel daarom wat langer duurt.

Jij ook sterkte, alleen vloeibaar, brrr, vreselijk.

8. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hahaha wat grappig dat we allemaal een jaar na de bevalling onze kiezen laten trekken
    kheb 3weken geleden 1 verstandkies laten trekken
    viel wel mee de pijn
    maar over 3weken moet ik bij de kaakchirug die andere laten trekken!!!! Dat wordt poliklinisch gedaan...
    onder narcose dat vind ik echt eng!!! want hij is naar binnen gegroeid ipv naar buiten...
    anyway

IK HEB HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE NACHT GESLAPEN !!!!:D:D:D
    Applaus voor mijn kleine meisje...
    vandaag der 2de tandje gespot dus waarscheinelijk kwam het daardoor...
    Ik was zoooo blij dat ik door kon slapen!!!!!!!!

Jessica ik heb met jullie te doen!!
    ik weet hoe het voelt die gebroken nachten veel sterkte!!
    en leuk dat je al een bruidsjurk hebt :D ik was ook al vrij snel over de keuze uit..

Pinq..beterschap met je kies en wat zag ik toch een STOERE
    foto van Anaisje whahahahahaha ik heb zo gelachen!!!
    die was idd op z'n zachts gezegt niet echt blij met de tissue

Adri jij ook beterschap ik moet hier ook elke ochtend en elke avond stofzuigen...
    Ze maakt er echt een zooitje van en natuurlijk alles wat ze tegenkomt moet in der mond...

Dimmel succes met solliciteren ;)

Juffie 'was et maar waar dat R'tje deed kletsen het was echt de hele nacht krijsen!!..Gelukkig bestaan er ook nog zetpillen (WAS IK VERGETEN!!!!!) dus nu als ze pijn heb of het echt niet lukt met slapen de zetpil erin...

Marije welkom back en supper leuk dat jullie voor de 2de gaan...
    wel spannend weer.. en een brusje voor Kian is zekkker leuk
    heeft ie iemand om mee te spelen :D.

Dagdromer spannnnend succes hoor...

meiden ik ga weer verder ik voel me in elk geval stukke beter vandaag...

Groetjessss

9. Monique4

Monique4 Niet meer actief

hihi, ook ik heb laatst mn verstandskies laten trekken en binnekort de andere brrrr

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    hoop dat ik achter blijf met de kiezen trekken

Pinguin: pepernoten bakken, mmmm doen wij ook altijd maar wacht nog even hij denkt toch al dat het morgen of zo al pakjesavond is:) Eet smakelijk!

Moe: hoera eindelijk doorslapen.

Bas was vandaag vol zelfvertrouwen naar school gegaan. Eerst zei ik als ze je slaan moet je dat tegen de juf zeggen. Maar aangezien die niets doen, heb ik gezegd als ze jou slaan sla je terug. Maar je mag niet zelf als eerste slaan. Ja, wat moet je anders..je kind laten afslaan?

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Mijn neefje Rik is geboren :D Alles is goed gegaan en het is een heeeeeel knap en lief ventje. Pffff, ben blij dat het allemaal weer goed is gegaan en hij gezond is.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou vandaag opt werk vonden ze toch dat Jarno errug snotterig was en bleef en het hoesten vonden ze ook zorgwekkend. Ja vinden wij al 4 weken haha
    Toch maar ff de ha weer gebeld. Ze heeft hem helemaal nagekeken en alles lijkt goed.
    Zee zegt dat ie waarschijnlijk een gewone infectie (virus) heeft en dat moet vanzelf weg gaan ze kunnen er niks aan doen.
    Heb gezegd dat ik nu de 5e week het toch wel lang vond duren maat t schijnen meerdere infecties te zijn die elkaar opvolgen.
    Toch ab kuur (amoxiline) mee gekregen voor een week.. Is het dan niet weg dat is het een virus en kunnen ze er niks aan doen moet het vanzelf overgaan.
    Helpt de ab kuur wel dan was het toch iets anders..
    We gaan het zien!

Hij wou ook niet slapen vanmorgen dus vanmiddag een uurtje.
    Nu is ie tegen 16:45 in slaap gevallen dus als hij straks wakker word (als het lang duurt maak ik em wakker) ff eten in bad en dan lekker optijd weer naar bed!
    Arie is weg van z`n werk naar Hardenberg een of andere beurs dus vanavond alleen.
    Ga denk ik film kijken ofzo..

@ Sawi ja ik zou ook zeggen sla maar terug als de juf niks doet..

@ Ik heb net voor ik zwanger werd m`n verstandkiezen alle 4 weg laten snijden! Was echt net op t randje dat ik wel/niet zwanger was haha

@ Ping en Adri succes met jullie mondjes :D

@ Jessica nee toch niet zo heel dicht bij maar wel top dat je je jurk hebt gevonden Bij mij was het de 7e jurk!

Nou ik ga ff wat doen en eten koken!
    Liefss

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dagdromer gefeliciteerd!

Zo hier gegeten gebadderd fles gehad en meneer ligt in bed! Hij was helemaal op.
    In bad en bed leeft ie helemaal op haha
    Maar hij zal zo vast gaan slapen.

Fijne avond!

Liefss

14. @ Dagdromer GEfelcititeerd met je neefje Rik. Leuke naam. Lekker vlot.

@ DAni, vervelend voor Jarno. Zal toch een keertje moeten overgaan.
    Weg laten snijden, hoe doen ze dat dan? Zijn ze dan wel door.
    Waarom niet trekken? Klinkt echt pijnlijk dat snijden!

@ Sawi, ja moeilijk he. Het klinkt ook zo rot om te moeten zeggen dat hij terug moet slaan. Maar hij moet zich zeker niet in elkaar laten slaan.

@ Ping en waren de pepernoten goed gelukt?
    Hoe gaat het met je wondje.

Moest weer bij de tandarts langs en het was toch niet helemaal goed aan het genezen en wat deed hij toen. Hij ging het weer openkrabben met zo haakding. Ahhhhh, auwie, das niet tof.
    Het moest weer opnieuw open zoals na het trekken, zodat het weer een stolseltje komt. Bah bah bah.
    En net hadden we rijst gegeven en nu ben ik bang dat er een korreltje in zit.
    Na we zien wel.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Adriana nee 1 was er een stukje door en toen besloten ze ze alle 4 te verwijderen.. dus foto en 2aan de ene kant waren die genezen 2 aan de andere kant. En dan los snijden en graven tot ze em hebben en dan eruit pulken.. nee echt geen pretje had me toch een dikke wang!!! jakkie!

Oei heb je geen spoelmiddel gekregen ofzo dan?
    AAUW Wat een kwal zo weer los pulken!
    Succes ermee!

Liefss

16. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dagdromer: leuk zeg een neefje, en een heel leuke naam

Adriana: au, stekte hoop dat het snel beter wordt

17. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    dagdromer gefeliciteeeeerd

meiden vandaag weer een nacht doorgeslapen :D:D
    laten we hopen dat het aan het tandje lach en dat ze nu der ritme terug heb.
    verder niet veel bijzonders hier

groetjessss

p.s tis wel rustig he!

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Goeiemorgen!

Dagdromer gefeliciteerd!

Brrr @Alle kaakchirug en tandentrek verhalen.
    Het is nog flink pijnlijk hier maar niet het valt te doen!

Moe wat fijn dat ze weer lekker slaapt!

Anaïsje was erg onrustig vannacht, maar slaapt nu nog (8:58)
    Ik ga dr ook niet wakker maken met het oog op de wintertijd die komend weekend in gaat.
    Vind het wel even lekker zo.
    Gisteren heeft ze ontdekt dat ze zich kan optrekken aan de speelgoedkist. Ging een wereld voor mijn meisje open!:D:D

Ik zit trouwens prima in mijn vel hoor, maar ben alleen mijn zwangerschapshormonen nog niet kwijt.
    Komt allemaal wel ;)

Oh heb uiteindelijk geen pepernoten maar Alfred J Kwak koekjes met hem gebakken;)
    Maar pepernoten doen we regelmatig! met sojamelk;)

Ik ga koffie maken.
    Tot later!

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Het is inderdaad rustig hier. Wij hebben vandaag en morgen ook lekker een rustig dagje thuis.
    Vanmiddag de meiden van de gym met kids. waren met z`n 4ren 1 is ziek dus we zijn met z`n 3en.
    Heb Jarno net in bed hoop dat ie ff flink slaapt kan die wakker blijven tot uurtje of 4. ze komen half 3 normaal gaat ie tegen 2en naar bed. Maar ook raar als ie dan slaapt haha

Morgen zouden we op de koffie gaan maar dat heb ik afgezegd. Eerst eens kijken hoe het met de ab kuur gaat. Vanacht ook weer errug hoesten. Hij word er zelf wakker van, dus weer ff eruitwater gedronken druppeltjes genomen en weer in bed. Gelukkig slaapt ie dan weer verder.
    Maar nu ben ik moe ;)

@ Ping.. Ah dus de hormoontjes plagen je nog! Lastig!
    Hopen dat t gauw beter gaat. Ook met je mond! (Sorry voor m`n verhaal ;))

@ Moe fijn dat je weer door hebt kunnen slapen! Misschien lag het dan toch idd aan dr tandje..

Rik (Rick)vond ik ook een leuke naam maar t eerste wat je dan krijgt is Rik.. p*k.. :) dus daarom hebben we hem toch niet gekozen, maar tis wel een leuke vlotte naam! :D

Nou ik ga ff een bakje koffie doen en ff de stofzuiger door het huis slingeren!

Fijne dag!
    Liefss

20. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani wij hadden het zelfde door het rijmen, maar Bas rijmt op plas, leek me iets minder erg.. Ik vond Loes ook mooi voor een meisje maar toen mijn broertje iets zei, van Loes met een natte .... Was ik ook snel genezen van deze naam.

Deel Deze Pagina