December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedenmorgen!

@ Juffie , hoe is het met Nathan nu? Geen koorts meer las ik. Dus toch geen M. griep gelukkig.

@ Dani, jeetje meid wat vervelend voor. Kan me voorstellen dat je je er niet lekker door voelt. Beterschap.

@ JOss, dat is weer een tijdje terug. Wat goed van VInce, leuk zeg. :)

Hier een gebroken nachtje. Hij is al 2 dagen van de rel en ik denk dat het een tandje is. Hij werd wel 4 x wakker en hij wou niet slapen, alleen bij ons in bed was goed.
    Uiteindelijk maar even laten huilen en toen sliep hij.

We wilden zaterdag uiteten, maar hij zat dus niet lekker in zijn velletje. Uiteindelijk gisteren toch wel even gegaan (hier op het dorp) en het ging gelukkig wel goed.
    Hij vond de kroepoek heerlijk , die bij de sate zat.

Rijstewafels is hij nu ook opeens toch wel dol op en cracottes vindt hij ook lekker.

@ Dagdromer Ik kan nog best veel tijd vrijmaken voor mijn paard. Ik werk niet en ALexander gaat dinsdag en donderdag middag nu naar de oppas, dus dan kan ik lekker naar mijn paardje. Het weekend kan ik ook altijd. MIjn bijrijdster gaat 2 of soms 3 keer in de week.
    Alleen de endurance wedstrijden die zijn er dit jaar niet van gekomen. Ik hoop volgend jaar te starten,maar ik krijg best last van mijn onderrug als ik te lang rij. Goed oefenen dus maar.
    Ik start geen dressuur. Wel rijden wij dressuurmatig, want dat heeft mijn paard wel nodig. Proefjes heb ik nog nooit gereden, dat vind ik veel te eng hahaha.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey goedemorgen

Hier wel een lekker nachtje vanmorgen 7 uur, Tis sinds de wintertijd hier bijna elke morgen 6 uur :( gister al half 7 en nu vanmorgen 7 uur.. Lijkt dus de goede kant op te gaan haha

@ Adriana 4x wakker dit hadden wij ook van vrijdag op zaterdag nacht 4x huilend werd Jarno wakker en dan haal je em eruit is er niks aan de hand. Zaterdag was hij ook mieperig en hangerig dus wij denken idd ook een tandje.. maar welke haha ik zie nog niks. voortandjes zijn nu goed door!

Dames ik zal vandaag kijken of ik de (school)kdv foto kan schannen en spammen!

Ga ff douchen zo!

@ ping wat is en doet een osteopaat precies? Jij hebt er baat bij? Misschien moet ik het idd eens proberen!

Liefss

Liefss

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani nou gelukkig dat het geen longembolie is

@ping nee hoop dat vandaag het sollicitatiegesprek positief is

moet vandaag om 15u met diego naar de ha hij heeft al bijna 2 weken 1 a 2 luiers diarree en iedere morgen zit hij helemaal onder...en heb vanmorgen een blaasje ontdekt op zijn piemeltje dus ben benieuwd...
    Diego is vandaag alweer 11 mnd de tijd vliegt echt! deze week de uitnodigen schrijven en versturen.
    sorry ik weet niet meer wat ik moet schrijven

4. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Dag Allemaal,

Veel beterschap voor Nathan! Ik hoop dat hij al helemaal is opgeknapt. Hopelijk voor jullie ook is het niet de mexicaanse griep geweest!.

Ik vindt het allemaal doodeng met die griep. Dante is consequent verkouden en soms dus ook kortademig. Ik hou zijn temperatuur sterk in de gaten, ben zo bang dat hij iets oploopt.

@Dimmel: SUCCES!!! Ik zal voor je duimen.

@ Dani; Echt vervelend allemaal!. Veel beterschap en goed op jezelf letten!

Zo mijn weekend in Zeeland is weer voorbij. We hebben genoten. De kids hebben het heerlijk gehad. Schade: 1 grote blauwe plek op het hoofd van Dante (hard gevallen op de plavuizen!) en Jurre zijn handje op de kachel, goed gekoeld en uiteindelijk lijkt het mee te vallen (Jurre is kindje van mijn vrienden en mijn petekindje!)

Verder gewandeld. Dante heeft stukjes aardappel, wortel op!! Zijn rechter boventand lijkt nu toch echt te gaan doorbreken. Dat is pas tand drie!. De kinderen hadden de grootste lol in bad en hebben heerlijk doorgeslapen! Nou wat wil je nog meer!.

Vrijdag heb ik mijn sollicitatiegeprek. Ben benieuwd!. Daarna op zaterdag heerlijk een dagje naar de sauna met mijn schoonzusje. De mannen passen op de kinderen, dus wij kunnen ontspannen! Is wel welkom met alle spanningen.
    Ik hoef niet zo nodig tijd voor mijzelf hoor, maar kan ook niet ontkennen dat dit wel lekker is.

Ohja over werken...als ik genoeg geld had deed ik het niet hoor. Dan zou ik elke dag bij Dante willen zijn, maarja er moet wel een hypotheek betaald worden etc. Op 1 salaris redden wij het helaas niet.

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie en Dimmel: beterschap met jullie kindjes. Hopenlijk knappen ze snel op.

Hinkie: leuk voor je dat je een fijn weekend hebt gehad.Alvast succes met je sollicitatie.

Dani: wat vervelend, gelukkig leek het mee te vallen. Hopenlijk blijven je bloedwaardes goed.

Heb even foto's gemaakt van Max zijn uitnodiging. En ook van de tractaties. De ballonnen moeten uiteraard op het laatst er nog even aangeplakt worden maar heb er even voor de lol 3 los opgelegd op jullie het resultaat te laten zien. Supersimpel om te maken:)

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums2438-picture11686.jpg

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums2438-picture11687.jpg

6. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Sawi: wat leuk!! Zijn het de traktaties voor het kinderdagverblijf??? Misschien heb ik wat gemist :(

Ik ga denk ik binnenkort ook even beginnen met de uitnodigingen voor Dante zijn eerste verjaardag!

7. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

Even een snel berichtje. Komen net van de ha af.
    Lilly was sinds gisterochtend niet lekker `s avonds koorts en kortademig.
    Vanochtend maar snel de ha gebeld en nu heeft ze pseudo kroep.
    Ze heeft ventolin gekregen voor 4x pd en het advies niks tegen het kdv zeggen want ze is niet meer besmettelijk.
    Hebben wel zaterdag een kinderverjaardag gehad maar ja daar is niks meer aan te doen zeg het wel even tegen de ouders van het kindje dan kan die beslissen wat ze ermee doet.
    Vind het zo zielig voor Lilly. Heb zelf astma en weet hoe erg het is zonder lucht te zitten maar zij heeft er nog geen last van.
    Ze speelt gewoon alleen komt ze vaker hangen bij ons en is sneller moe.

Ik ga ook weer mijn bedje in want ben ook niet lekker.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Jessica Joh wat vervelend pseudo kroep!
    Daar kun je het idd goed benauwd van krijgen! Arme Lilly!
    Beterschap voor jullie!

@ Sawi wat een leuke verassing! Ik ben ook al aant neuzen op internet. Jarno zit op groep olifant dus wel leuk om daar evt iets mee te doen + dat ouders iets origineels van je verwachten en knutselachtig omdat ik werk op t dagverblijf... Nou ik zie het wel hoor.
    Jij bent ook wel creabea of niet? ;)

@ Hinkie fijn dat jullie t leuk hebben gehad!

Liefss

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    De traktaties zijn voor thuis er komen 13 kinderen. Ben best graag creatief bezig. Vooral voor en met kinderen.

Jessica: vervelend pseudo-kroep echt eng af en toe. Bas heeft het ook. Maar het is helemaal niet besmettelijk. Ik zou het wel op het kdv zeggen omdat het ook voor kan komen als ze daar slaapt. Ik gaf Bas zijn puffer gewoon mee naar de peuterspeelzaal met gebruiksaanwijzing.
    Sinds hij 3 is geworden heeft hij geen een aanval meer gehad. Sterkte

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani leuke foto´s zeg wat een knap ventje, moeder mag er ook wezen hoor. Echt mooie foto´s

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

12. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Schattige foto's Dani!!

15 november heb ik samen met mijn man en Dante een fotoshoot!! Zo geweldig. We laten mooie foto's maken zodat ook opa en oma en oma een foto kunnen krijgen voor Sinterklaas!

Ik heb er nu al zin, vooral omdat het bij ons thuis is, dus ik kan ook nog eventueel van kleding verwisselen!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Hinki! Oh das ook leuk idd kun je eens wat anders aantrekken!

Ik wil als Jarno anderhalf is ofzo ook samen met ons 3en een fotoshoot we hebben maar 1 foto van ons 3en en die is niet zo leuk haha

Liefss

14. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    @sawi, wat een leuke uitnodiging heb je laten maken. Echt geweldig. Waar heb je dat laten doen als ik vragen mag. En je bent echt crea bea hoor. Ik vind het maar knap.

@dani84, Wat een leuke foto heb je laten maken. En wat een lekker ventje heb je.

@acissej, ohhh wat erg dat lilly pseudo kroep heeft. Veel beterschap en jij ook.

@hinkie, Fijn dat je het heerlijk heb gehad en dat de kids zich ook lekker hebben vermaakt.

@dimmel. Succes bij de HA.

Hier alles goed, Sam heeft lekker doorgeslapen, maar heeft de laaste paar avonden steeds verhoging als hij naar bed gaat. Maar hopen dat het zijn tandjes zijn en geen griep.
    Vrijdag hebben mijn man en ik de griepprik gehaald en mij hadden ze verkeerd geprikt. :( Heb een rode bult op me boven arm.

Groetjesssss

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 7460 gram, 68,5 cm, maatje 62/68 (8 aug 09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09)
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8060 gram, 72,5cm, maatje 68 (26 aug 09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10230gram, ong 73 cm, maatje 74/80 (8 sept 09)
    Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9465 gram, 74cm, maatje 74/80 (2 okt `09)
    Luuk en mamametzoon (3 dec, 3735 gram); 9280 gram, 73,7 cm, maatje 74/80 (2 sept`09)
    Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 9950 gram, 78 cm, maatje 86 (7 okt`09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9335 gram, 72,5 cm, maatje 74 (5 okt`09)
    Jelle en Angel77 (9 dec, 4850 gram); 11.325 gram, 75 cm, maatje 80 (30 sept`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 8720 gram, 71 cm, maat 68 (22 seot 09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 8560 gram, 73.5 cm, maatje 74/80 (1 sept 09)
    Ruwayda en Parel1988 (13 dec, 2915 gram); 8700 gram, 70 cm, maatje 68/74 (10 sept 09)
    Jarno Bart en Dani84 (12 dec, 3580 gram); 10.530 gram, 75 cm, maatje 74/80 (24 aug 09)
    Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 8900 gram, 77 cm, maatje 80 (18 sept 09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.300 gram, 74 cm, maatje 80 (2 okt`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 8715 gram, 72.5 cm, maatje 74 (2 okt 09)
    Bas en Lindabreusers (26 dec, ? gram); 7500 gram, 67.5cm maat 68 (6 aug 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 9520 gram, 72,5 cm, maatje 74 (8 okt`09)
    Sam en Tijgerlove (28 dec, 2515 gram); 8100 gram, 71 cm maatje 74 (19 okt`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 8400 gram, 71 cm, maatje 74 (10 juli 09)
    T. en Bellabella (7 jan, .... gram); 7575 gram, 67,5cm, maatje 68 (12 juni 09)

10 meisjes & 16 jongens

agenda

November:
    06: Jayden en Wolly CB (wvk prikjes)
    10: Diego en Dimmel CB (Prikjes)
    16: Kian en Marije CB (prikjes)
    25: Jelle en Angel CB (wvk)(prikjes)
    26: Dante en Hinke CB (spuitjes)

December:
    03: R en Moe CB (prikjes)
    10: Sam en Tijgerlove CB (4e prikjes)
    14: Jarno en Danielle CB (4e prikjes)
    17: Jayden en Wolly KA (ZKH)

Januari:

Februari:

Maart:
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    5 januari Angel
    14 Januari 1978 Mama05
    6 Februari 1988 Marije
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    27 Februari 1988 Parel
    13 Maart 1979 Sawi
    14 April 1984 Lindabreusers
    16 April 1980 Acissej
    22 April 1978 Tijgerlove
    9 Mei1980 Hinke
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juni 1983 Marleen4683
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    18 Augustus 1979 Victoria
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    5 Oktober1981 Bella
    29 Oktober1982 Sandralizz
    31 Oktober1985 Oem
    10 November 1978 Wolly
    11 December 1978 Vis
    Ergens in Maart Peetje

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of dimmel. Thanx ;)

@ Hinkie jullie staan erbij!
    Liefss

16. @ Dani, aah wat een lieverd zeg
    Jij staat er ook erg leuk op :)

@ Sawi, wat leuk wat je gemaakt hebt.

@ Jessica Wat is pseudo kroep? Beterschap iig.

@ Oem is je pc stuk? ;)

Jaaaah Alexander heeft voor het eerst zelf stukjes brood in zijn mond gestopt, zonder het te vermorzelen.
    Afhappen doet hij en kapjes eet hij ook , maar die kleine stukjes die plette hij steeds haha.

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    #5658 Lisje86, 2 nov 2009
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
    IK BEN AANGENOMEN :D MAANDAG 9-11 kan ik beginnen van 17u tot 19u! en ook de auto is verkocht dus nu op zoek naar een brommertje ben echt zo blij hopelijk gaat nu alles vet beter.

Ben net terug van de HA en diego heeft voor de diarree roosvice stop gekregen en heeft een schimmelinfectie aan zijn piemeltje van de diarree dus heb er een zalf voor en voor de super rode en open billetjes pure zinkzalf dus ben eens benieuwd!

Diego drinkt uit een beker zonder te knoeien ik hou hem dan wel nog vast maar het gaat echt super echt zo leuk!

@dani wat un super leuke foto van jarno en van jullie beide!

@jessica vervelend man! beterschap

18. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    @Dimmel, GEFELICITEERD MEID. Wowieeee heerlijk voor je en je auto ook nog verkocht. Je dag kan niet meer stuk geloof ik.
    Uhmmm schimmelinfectie is wel minder, maar gelukkig niets ernstig allemaal. Hoop dat die zinkzalf goed helpt en de roosvice. En wat knap dat Diego uit de beker drinkt.

Fijne avond

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Bedankt dames! m`n moeder zei toen ze de foto van ons samen zag: Wow wat ben je hier knap! haha zeg normaal dus niet.. :p hihi (valt ook wel mee) maar goed..

@ Dimmel gefelciteerd! Wij zijn ook aant oefenen met de grote beker. Jarno verslikt zich soms nog maar verder gaat t super, Hij probeert em ook vast te houden.. Maar laat hem nog niet alleen drinken hoor!

@ Adriana wowie zonder te vermorzelen! haha Goed man!
    Jarno eet zo netjes met de vork dan geeft ie em terug omdat ik er dan een nieuw stukje aan moet doen hahaah geweldig!

Liefss

Deel Deze Pagina