December 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Peetje08, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tijgerlove: uitnodiging heb ik zelf gemaakt en cd ook

Dimmel :gefeliciteerd met je baan
    Hoop dat Diego zich snel beter voelt

2. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    @Dimmel, van harte :D. En beterschap voor Diego.
    Knap hoor zonder knoeien drinken. Bij Yorick wisselt het heel erg. Soms wel knoeien, soms niet. En als hij de beker zelf mag vasthouden en hij heeft genoeg gehad, dan gaat hij met de beker schudden. Heel leuk 8).

@Jessica, ook beterschap voor Lilly,

@Juffie, hoe gaat het nu met Nathan?

@Adriana, wat lekker 2 middagjes voor je paard kunnen zorgen zo zonder Alexander. Is de paardenstal van duplo iets voor Alexander?
    Brood pletten is fantastisch; hier wordt getest hoeveel stukjes tegelijk in de mond kunnen zonder te kokhalsen ;).

@Dani, schitterende foto's van Jarno en jou.

@Hinkie, succes vrijdag.

@Sawi, wat mooi gedaan die traktaties.

@Tijgerlove, jakkie verkeerd geprikt. Hopenlijk gaat het snel beter. Ik ben woensdag aan de beurt.

Ik ben er de afgelopen weken achter gekomen dat je ook oorontsteking kunt krijgen als je ouder bent dan 4 :(. Ik ben er nog steeds niet van af, nu weer wat anders gekregen van de huisarts.

Yorick wordt een steeds makkelijker kind. Veel lachen en lekker op ontdekkingstocht. Maar hij is zo dol op de afwasmachine. Zijn lepeltjes jatten uit de bestekbak (van de messen moet hij afblijven) of met dat ontdeugende wijsvingertje alle glazen een voor een omgooien. Het gaat dus goed ook al is hij al weken verkouden. Zijn eerste kiesje lijkt door; hij heeft al 6 tandjes (4 boven; 2 onder).

Zijn verjaardag was erg leuk. We hebben het in het weekend na zijn verjaardag gevierd. We hadden het binnen de familie gehouden, dat vonden we al druk genoeg (opa en oma's, ooms en tantes). En lekker rustig alles gedaan. Yorick ging zelfs nog lief met zijn nieuwe speeltjes spelen. Viel me erg mee, want ik had verwacht dat hij het inpakpapier leuker zou vieren. En natuurlijk taart (16 cakejes in de vorm van een trein) met kaars. Yorick zat er samen met oma heerlijk van te smullen. Voor het KDV (babygroep) en gastouderkindjes hadden we een boekje van sesamstraat en rozijntjes. Simpel en leuk.

3. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Met cadeau:

4. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Yorick kan inmiddels zich heel goed overal aan optrekken en loopt lekker rond de salontafel.

De afwasmachine:

5. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Peetje08: Jeetje wat leuk allemaal. Wat een kanjer zeg. Ik kijk ook erg uit naar de eerste verjaardag van Dante. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.

@Dimmel: GEFELICITEERD, dat moet een hele opluchting zijn. Zo kan je weer aan de slag en misschien geeft het nog een klein beetje rust.

Over drinken gesproken: Dante kan uit een beker drinken, al moet ik hem nog wel een beetje helpen. Als ik geen zin heb in geknoei, dan drinkt hij uit een fles met een rietje, erg gemakkelijk.
    Ook dante is van het schudden met de fles of beker als hij klaar is met drinken, dus je kan je voorstellen dat alles lekker nat is als hij niet meer wil drinken hihihi.

Ohja Peetje ook Dante is gek op de vaatwasser....hij trekt zich overal aan op, hij loopt zelfs langs de tafel.
    Afgelopen weekend heeft hij zelfs achter een loopauto gestaan en een paar passen gedaan!

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meiden! ben ook echt helemaal blij! ik wil niet bij diego weg maar is wel fijn voor mezelf even 2uurtjes uit de baby dingen om het zo maar even te zeggen...en ik ga weer lekker bewegen dus zal lekker beetje kilo's eraf gaan!

ja vannacht om 10 na half 5 begon diego ineens te huilen voor de 1e keer in 11 mnd en ik ga naar hem en pak hem op en hij was gewoon helemaal nat. hij had natuurlijk vet pijn wij hem helemaal uitgekleed en zijn billetjes schoongemaakt en beetje met een washandje wat koel gemaakt en hij huilde echt zo zielig. heb het weer dik opgesmeerd en klein flesje gegeven...om kwart na 8 ging ik hem pakken had hij heel veel overgegeven en weer gepoept...dus weer helemaal schoongemaakt. wat een was maar goed! hij is nu in de kinderstoel even aan het spelen en krijgt zo nog een flesje...

Dalijk als diego in bed gaat ga ik verder met de verjaardagskaarten te schrijven heb er gister maar 5 geschreven!

7. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    @Dimmel; Jeetje het valt niet mee voor Diego zeg...arm ventje. Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt.

Dante lag vannacht om half 3 ook inene te gillen. Meneer slaapt normaal gewoon door, maar heeft de laatste tijd een beetje last van dromen denk ik. Voor het slapen gaan wilde hij geen fles dus die heb ik om half 3 maar gegeven, toen sliep hij weer snel en heb ik hem niet meer gehoord. Ik hoop dat hij er geen gewoonte van maakt!

8. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
  9. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
  10. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
  11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Dani wat een geweldige foto van jullie samen!

Sawi wat een leuke uitnodiging! Mijn nichtje had dezelfde traktaties als jij hebt gemaakt. Leuk!

Hinkie wat een heerlijk mannetje is Dante!

Moe.. ik zag dat je jarig bent geweest. Weet niet of jullie het echt vieren, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Fijne dagen bij je mamma gehad?

Dimmel hoe is het nu met Diego? Klinkt niet fijn meis! Hopelijk is hij gauw beter!
    Wat fijn trouwens dat je werk hebt! Nu ik nog ;)

Peetje wat een ontzettende leuke foto's van de eerste verjaardag!
    brrr oorontsteking! Sterkte meid!

Adriana.. lekker weer even tijd voor jezelf vanmiddag? Alexander lekker zelf aan het eten ;)

Hier ook een kindje dat zicht aangetrokken voelt tot de vaatwasser;)
    sowieso is het trapje naar de keuken opklimmen hier erg leuk!
    Anaïs wordt nog steeds een keer of 5 per nacht wakker. Vannacht heb ik d'r de hele nacht tussen ons in gehad. Ben zo moe en telkens eruit maakt dat ik niet meer in slaap kom.
    Vanochtend had ze iets verhoging maar ze is vrolijk en eet weer goed!
    Ook wel fijn!
    En als ze niet meer wilt eten begint ze te zwaaien, daaaag! haha krijg ik er écht niets meer in!

Heb Quinn net weer op kunnen halen van het kdv. Hij klaagde vanochtend over hoofdpijn en zei dat hij vannacht zn bolletje had gestoten.
    Op het kdv trof ik hem huilend aan en was hij voor de derde keer aan het spugen :(
    Nu ligt hij op de bank..
    Wil niet eten en niet drinken.

Ik kruip weer lekker bij hem op de bank.

tot later!

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ping ja heb hem net in bad gezet zodat het toch even lekker schoon kan worden en het is nog steeds heel erg rood maar ht poepen wordt al minder en iets dikker. Hij had net iets verhoging, dalijk als hij wakker wordt nog eens kijken.

@hinkie en peetje wat een leuke foto's

13. Ohhh als ik hem bij de oppas breng en ik zet hem in zijn stoel aan tafel (voor zijn eten), dan begint hij keihard te huilen en aan mijn mouw te trekken.

@ Hinkie leuke foto's , wat een schatje.

Alexander vindt de knakworst niet zo heel erg lekker! :p

14. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    Olaaaaaaaaaaaaaaaa

Pinq en Adri wat lief dat jullie aan me denken
    ja ik ben eigelijk niet zo verjaardag vierder
    maar we hadden wel veel bezoek van het weekend
    15man + 6kids dus R'tje had het flink naar der zin
    heeel leuk weekend gehad en ben alweer 24jaartjes :D

Dani je heb je haar geverft is leuker zo moet ik eerlijk zeggen

Peeeetje suppppppppppper die foto's van Yorrick
    en wat is het toch een lekker ventje!!

Dante is ook groot geworden maar ik vind m een beetje
    op Jarno lijken van Dani :D

Sawi suuuupppppppper leuke foto's van de uinodigingen
    echt heeel crea ben je petje af!

Nou ik hoop dat ik niemand vergeten ben
    heb ff geen puf
    ik kom vnvnd ofzo wel weer reageren

groetjess

P.s. Adri Alex lijkt echtttt wel veeeel ouder en wijzer
    vooral met dat worstje!! supper leuk

15. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ dimmel
    Wat vervelend dat Diego zere billetje heeft.
    Ik werk veel met zink op mijn werk maar het helpt niet als je het dik smeert hoor. Een dun laagje is veel beter want je krijgt het ook zo moeilijk eraf. Om eraf te halen(wat ook belangrijk is elke keer als je een nieuwe laag smeert) kan je zoete (amandal)olie halen is niet duur en haalt het zink er zo af.

Gefeliciteerd met je baan. Is niet helemaal wat je wilde maar kan een begin zijn. Wat fijn dat je auto verkocht is. heb je een beetje een leuke prijs kunnen krijgen??

@ Dani
    Leuke foto`s. Wat een grote bink is het alweer.
    Wij krijgen deze week de foto`s. Ben zo benieuwd.

@ Adriana
    Wat een grote jongen is dat al weer. Ik weet niet wat dat is is met jongens maar die lijken zo groot en wijs op deze leeftijd.

@ weet niet meer wie dat vroeg over pseudo kroep.
    Maar het is een infectie aan de luchtwegen. Ze heeft nu 4x pd ventolin en moet neusspray geven.
    Het gaat iets beter maar slapen/liggen wil ze niet. En ze kan niet meer huilen van de pijn. Je merkt het aan alles dat ze ziek is.
    Ze hangt veel en als ze dan toch erop uit gaat valt ze snel om.
    Ze drinkt minder water dus geven we nu extra melk.
    Ze eet ook wat minder lekker. Normaal eet ze graag maar nu niet. Ze heeft steeds tussen 37.9 en 38.5 temp.
    Dus als dat blijft dan kan ze niet eens naar het kdv morgen.
    Dank je wel allemaal voor de beterschap hoop ook dat het snel komt. Vind het zo zielig. Ze vind de babyinhalator maar niks. Ze gilt het uit maar de dokter zei al dat dat juist goed is want dan krijgt ze de stof goed naar binnen.

@ moe
    Nog van harte gefeliciteerd.

@ Hinkie
    wauw ik wilde dat ik zo creatief ben.
    Ik ben echt niet creatief dus ik denk dat ik mijn schoonzusje vraag om wat te maken voor het kdv.(die is zelf leidster en juffie dus die zal wel wat weten)
    Weet ook niet wat ik voor uitnodiging moet maken.
    Probeer haar hand kusjes te leren zodat ik dat als foto kan nemen voor de uitnodiging maar het lukt nog niet echt.
    Misschien maar een romper laten bedrukken met 1 erop of zo. Of bednk me ineens dat het ook wel leuk is om een foto op een romper te laten drukken en dan 1 erbij. heb ik dan toch een idee.

Nou ik ga weer naar mijn zieke beneden. Ze wil veel bij mama zitten maar dan toch ook niet. Ze kan gewoon haar draai niet vinden vandaag.

16. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    Twee geweldige leuke kinderen dussss ;):p, het komt denk ik door de blauwe ogen!

17. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    lekker bekkie hoor!

18. hinkie

hinkie Actief lid

15 apr 2008
    408
    0
    0
    Onderzoeker in opleiding
    randstad -zuid holland
    EUHHHH IK BEN NIET ZO CREA HOOR!! Ik denk dat je niet mij bedoelt hihihi...

Sterkte met de zieke!

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @jessica ik smeer ook niet zo'n dikke laag want anders zit hij helemaal onder want het smeren doet hem zelfs al heel er pijn!

nou ja ik zie wel ik heb mijn thuisstudie en ik heb nu iets als ik meer uren wil kan ik gewoon bellen dus! de auto is toch niet verkocht die man had mijn man gesmst dat hij hem niet wilde nu komt er om 19u iemand anders naar kijken dus ben eens benieuwd!

Deel Deze Pagina